Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 07:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 17:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
2 października 2019, o 17:45 pbbp napisał(a):
W cenniku jest podane, M6 2.0 w zależności od wyposażenia 150-160, M6 2.5 +/- 170

Pisałem o przyszłościowych silnikach Skyactive-X, które emitują mniej CO2. O dzisiejszych to raczej należy zapomnieć (w M3 w zależności od wersji Skyactive-X emituje od 128 do ok.150 CO2)
2 października 2019, o 18:10 macieq112 napisał(a):
wiec co ma do rzeczy ile CO2 skoro w 2019 przy rejestracji te oplaty jeszcze nie obowiazuja ( albo nie rozumiem, co masz na mysli) ?
.
Przy zakupie nowych poj. koszt ponadnormatywnej emisji CO2 ponosi producent i to będzie miało odbicie w cenie nowych sam. Z ww. niepotwierdzonych informacji (plotek) można domniemywać, że jeśli pojawią się w przyszłym roku M6 to z silnikiem skyactive-X 2.0. Sądzę, że era silnika Skyactive-G 2.5 definitywnie dobiega końca a Skyactive-X 2.5 jeśli będzie to najpierw na rynkach pozaeuropejskich, nie obarczonych takimi rygorami jak w UE. Zastanawiam się co zrobią w przypadku CX-5 (może tak skalkulują, że tylko tam wprowadzą Skyactive-X 2.5 bo lepiej się sprzedaje i coś musi ciągnąć tę furę).

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Śr, 2 paź 2019, 17:54 przez dropt07, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 17:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No to teraz baaardzo będzie się opłacać sprowadzać auta z Ameryki, bo tam kar nie będzie ??? Chyba ze, przy sprowadzaniu do Pl,narzucą jakiś podatek od sprowadzenia auta, który nie spełnia norm :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 17:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie przecież do tego podatku przymierzał się PIS, ale po badaniach opinii publicznej doszli do wniosku, że to zbyt kosztowne politycznie, zwłaszcza dla jego elektoratu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 18:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
W 2021 r. ta norma dotyczyć będzie wszystkich noworejestrowanych samochodów w UE.

I tu pojawia się pytanie co z używanymi autami sprowadzanymi np. ze Stanow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 18:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trzeba się liczyć, że ewentualny domiar do normy CO2 starszych pojazdów spowoduje zubożenie motoryzacyjne.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 18:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W salonie Hondy usłyszałem info, że wszystkie samochody, które zostały/zostaną wyprodukowane do tego roku a nie zostaną sprzedane do końca 2019 r. to dealerzy będą je rejestrować, żeby potem móc je sprzedać "po staremu" nie podnosząc cen.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 18:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
2 października 2019, o 18:52 dropt07 napisał(a):
Sądzę, że era silnika Skyactive-G 2.5 definitywnie dobiega końca a Skyactive-X 2.5 jeśli będzie to najpierw na rynkach pozaeuropejskich

Nie wydaje mi się żeby zrobili i wprowadzili SkyactiveX 2.5 L na rynek, przynajmniej w najbliższym czasie, chociażby z tego względu że w ostatnich 3 latach pojawiły się nowe 4 silniki benzynowe, a 2.5 skyactiveG z UE może zostać niestety wycofany,
2017- skyactiveG 2.5 z dezaktywacja cylindrow
2018- skyactiveG 2.5 turbo
2019- 2.0 skyactiveG w nowej M3
2019- 2.0 skyactiveX


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 19:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Proszę o opinie...

Dlaczego będą droższe auta mniejsze kompaktowe miejskie te tańsze, zamiast tych większych cięższych z większymi silnikami spalające więcej paliwa.

Czy to nie jest warte przemyślenia i wysnucia pewnej tezy?

No i jakie posunięcia będą później (na przełomie kilku lat np w 2025r) dla tych którzy będą bardziej "zanieczyszczać" środowisko w Europie posiadając większe cięższe auta z większym silnikiem....

Czy to nie będzie dalsze wyodrębnienie w kierunku zabrać więcej od tych mniej zamożnych?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 19:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Millerek, gdzieś wyczytałem że po 2025 maja byc kolejne założenia i limity CO2 o 15%


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 20:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cytuj:
W salonie Hondy usłyszałem info, że wszystkie samochody, które zostały/zostaną wyprodukowane do tego roku a nie zostaną sprzedane do końca 2019 r. to dealerzy będą je rejestrować, żeby potem móc je sprzedać "po staremu" nie podnosząc cen.


To nawet nie chodzi o to, takich samochodow nie bedzie mozna juz zarejestrowac. Beda spelniac norme euro6, a od nowego roku wchodzi euro6d-temp czy jakos tak. Wiec musza zarejestrowac na salon bo pozniej juz sie to nie bedzie oplacac.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 20:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Opłacać czy nie będzie można sprzedać w ogóle?

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 20:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Rejestrując auto jeszcze w tym roku jak przytoczyl kolega Tombien, to z drugiej strony też zagranie nie za bardzo komfortowe.
Owszem, jest to sposób na pozbycie się aut z rocznika 2019, ale z drugiej strony patrząc nie wiemy jak przełoży się to na cenę ostateczną.
Bo nie będzie to tylko sprzedaż samochodów z zeszłego rocznika, bo może to być sprzedaż "panie, kupuj Pan to ode mnie albo zapłacisz pan jeszcze więcej za auto niezarejestrowane"....
No i pytanie właśnie o ile taniej?
Czy to ocierać się może o wykorzystanie sytuacji sprzedaży prze salon?

...pbbp, nie stwierdziłem nic na temat 2025r, jedynie zapytałem
..(na przełomie kilku lat np w 2025r)..., "np" jako na przykład..., w 2025r.

Wędrowiec, sprzedać auto nowe już zarejestrowane? Tak, można, tylko ty będziesz już drugim właścicielem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 21:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Millerek o to mi chodzi, muszą sprzedać w tym roku żeby było używane. W 2018 czy 2017 była akcja wyprzedaży - weszła nowa norma i trzeba było szybko opróżnić place przed salonami. Używki mogą iść dalej, bez pierwszego właściciela - już nie.

-- Dodano: 2 października 2019, o 22:24 --

No i dodam że głupie to jest do kwadratu ale jest.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 paź 2019, 22:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.09.2019
Posty: 49
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
2 października 2019, o 18:10 macieq112 napisał(a):
Przy zakupie nowych poj. koszt ponadnormatywnej emisji CO2 ponosi producent i to będzie miało odbicie w cenie nowych sam. Z ww. niepotwierdzonych informacji (plotek) można domniemywać, że jeśli pojawią się w przyszłym roku M6 to z silnikiem skyactive-X 2.0. Sądzę, że era silnika Skyactive-G 2.5 definitywnie dobiega końca a Skyactive-X 2.5 jeśli będzie to najpierw na rynkach pozaeuropejskich, nie obarczonych takimi rygorami jak w UE.


Tylko , ze ja sie tu nie zastanawiam filozoficznie nad strategia Mazdy na nastepne lata, tylko mam do kupienia 2,5 L benzyne do konca 2019 roku :) i o to pytam: czy myslicie ze warto brac poki jeszcze jest, czy nie bardzo bo to juz jego koniec ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 05:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Skoro koledzy twierdzą, że niektóre wyspy powiekszają swoją linię brzegową wskutek globalnego ocieplenia, to może warto zainwestować nie w 2.5GL ale w jakąś obiecujacą skałę na Atlantyku?
Moim zdaniem, obecna rewolucja w napędach pojazdów drogowych przypomina tempo w jakim przeszliśmy z kineskopów na wyświetlacze dużo sprawniejsze. 20 lat po...Czy ktoś jeszcze tęskni za buczeniem lamp elektronowych?
Lada chwila i tak nie będzie można się poruszać po drogach więcej niż 100. Moment potem samodzielne prowadzenie pojazdów będzie skutecznie ograniczane względem ruchu kontrolowanego zdalnie lub autonomicznie przez AI.
I słusznie ktoś też zauważył na forum, że pokolenie naszych dzieci ma inne radości i priorytety życiowe niż popierdujący skansen V8. Co wiecej, te nasze dzieci już dużo więcej wiedzą o planecie Z niż nam się wydaje.
Patrząc na motoryzację subiektywnie jako użytkownicy prywatnych pojazdów nie zauważamy ogromnego kosztu i ogolnoświatowych starań w obszarach które są dużo wiekszym źrodłem emisji zanieczyszczeń pochodzących ze spalania ropy. Czy ktoś wlicza koszt degradacji powietrza i środowiska przy konstruowaniu dróg, mostów, tuneli? Produkcji frakcji paliwa do silników samochodowych, lotniczych i okrętowych? Utylizacji odpadów powstalych przy wydobyciu ropy lub gazu oraz pozostalych po przetworzeniu w rafineriach? Globalnie rzecz biorąc TO dopiero jest wymiar w jakim środowisko niszczymy. Prosty przykład:
po 1.01.2020 wszystkie statki morskie zaprzestaną używania paliwa tzw ciężkiego o zawartości siarki większej niż 0.5% na wszystkich morzach; na niektórych już teraz obowiazują jeszcze bardziej rygorystyczne limity.Wzglednie, niektóre "doinwestowane " skorzystają z tzw scrubberów wpuszając kwaśny szajs do oceanu.
A co z tą niechcianą siarą zrobią rafinerie ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 05:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
2 października 2019, o 23:12 macieq112 napisał(a):
Tylko , ze ja sie tu nie zastanawiam filozoficznie nad strategia Mazdy na nastepne lata, tylko mam do kupienia 2,5 L benzyne do konca 2019 roku :) i o to pytam: czy myslicie ze warto brac poki jeszcze jest, czy nie bardzo bo to juz jego koniec ?


patrząc na poprzednią generację M6 GH silnik 2,5L, która nie jest produkowana od dobrych kilku lat, to obecnie zadbany taki model jest niczym 'biały kruk', a zadbana i krajowa to już hoho ;).
z częściami raczej też nie ma problemów do wcześniejszych generacji M6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 05:44 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
O części nie ma co się bać, tych silników sprzedano tyle, że produkowanie części zamiennych do nich jest pewnie opłacalne i jeszcze długo nie będzie z tym problemów.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 07:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Będą rejestrować na siebie te auta z 2019, to normalna praktyka.

Nie oznacza to zawsze obniżki cen, tym bardziej teraz gdy sytuacja na rynku może być niespotykana.
2.5L obstawiam, że utrzyma cenę ta końcówka którą posiadają. Auta z 2019 roku mogą sprzedawać spokojnie do końca 3 kwartału 2020.
Aż tyle też ich nie ma.

Nie liczyłbym już na jakiekolwiek obniżki czegokolwiek :lol:

Aha nie piszę o autach demo/testowych, których sporo, no i jednak jeszcze jakieś niedobitki z 2018 bez przebiegu.
Te są problemem i tak czy siak zapytałbym o dobry rabat. Oczywiście jeśli kolega chce kupić na dłużej, bo w innym wypadku zakup 2018 to średni pomysł.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 07:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cytuj:
Opłacać czy nie będzie można sprzedać w ogóle?


Jesli samochod posiada norme euro6, a od nowego roku jest nowa norma to znaczy, ze musza takie auto poddac modyfikacjom i zrobic ekspertyze zeby wpisac w papiery nowa norme, a to moze kosztowac nawet drugie tyle co sam samochod wiec nikt tego nie zrobi. Beda rejestrowac na salon i wtedy mozna sie starac o rabat bo to jakby nie bylo juz drugi wlasciciel.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 10:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Bez przesady - rejestracja na salon z różnych powodów pod koniec roku czy czasem miesiąca/kwartału to norma od wielu lat. A to zmiana norm, a to wyrobienie jakiegoś targetu przez salon/sprzedawcę i milion innych powodów. Uwierzcie mi że większość ludzi nawet nie wie o tym że kupiło autko które było już rejestrowane, więc nie liczyłbym na mega rabaty z tego powodu. Sam znam 3 takie osoby w tym jeden znajomy który kupił pare lat temu nowego Mercedesa ML (wtedy gdy zmieniali jego nazwę na GLE) za ~350k i przypadkiem wyszło po pół roku że był z drugiej ręki ;) To znaczy też 'tylko' rejestrowany na salon, ale jednak. Takich ludzi jak my - grzebiących gdzieś tam po internetach, szukających rad czy jakiejkolwiek wiedzy jest jakiś mały procent. Uwierzcie mi że cały czas są ludzie którzy potrafią przyjść do salonu z gotówką 'w reklamówce' i powiedzieć ze poproszą 'to auto' (które akurat stoi na salonie) i myślą że wyjadą jeszcze tego samego dnia ;) W sumie dla nich takie już zarejestrowane autko może być idealne, bo wtedy to by było realne :lol:

A też co do drugiej ręki to ja też jestem tego przykładem. Choć mojego samochodu nikt nie rejestrował wcześniej do momentu podjęcia decyzji, ale jak już wyrwałem to było rejestrowane przez pośrednika na siebie bo tylko on miał rabat flotowy i na mnie bezpośrednio z Mazdy by nie zadziałał.
Wiem też że są w Polsce dealerzy, którzy mają odpaloną drugą spółkę czy to na siebie czy na rodzinę/wspólnika i przepuszczają autka rejestrując właśnie na nią żeby było taniej. I tu Mazda jest idealnym przykładem. Ja wynegocjowałem 14k przez pośrednika i napisałem do jednego z warszawskich dealerów o taki sam rabat. Wg mnie to oczywiste że powinni dać, bo skoro pośrednik jeszcze zarobił to rabat musiał być jeszcze choć o 1-2k większy. Sprzedawca powiedział wprost - mogli by dać taki rabat, ale nie mogą :D Brzmi dziwnie, ale chodziło o to że oni jako sprzedawca mogliby sprzedać za tyle autko i coś tam zarobić ale nie wytłumaczyliby się przed MMPOL która narzuca takie a nie inne zasady, że dla dużych flot można rabatować grubo, a dla prywatnych wcale. I się nie dogadaliśmy, choć był nawet wniosek sprzedawcy do dyrektora salonu, ale z w/w powodów nie mógł wyrazić zgody. A wystarczy druga firma/spółka która jest niby klientem tego salonu na którą sprzedają kilka tych Mazd, wtedy robi się już flota i mamy dobry rabat ;) I niektórzy też tak kombinują ;)
Także na super turbo rabaty z tego powodu bym nie liczył, a z drugiej strony nie sądzę że będzie aż taka tragedia. Część kosztów przerzucą na nas, część na siebie, trochę pokombinują i będzie ok. Jak zawsze w takich sytuacjach gównoburza przed wprowadzeniem zmian jest większa niż faktyczna zmiana.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 10:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
malagb, rozróżnijmy dwie rzeczy, normy dot. spalin EURO, które aktualne Mazdy spełniają także te obowiązujące na 2020, a opłaty emisyjne za CO2, które to częściowo wchodzą w 2020 i są kosztem dodatkowym producentów sprzedających na rynek UE...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 10:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
2 października 2019, o 23:12 macieq112 napisał(a):
Tylko , ze ja sie tu nie zastanawiam filozoficznie nad strategia Mazdy na nastepne lata, tylko mam do kupienia 2,5 L benzyne do konca 2019 roku :) i o to pytam: czy myslicie ze warto brac poki jeszcze jest, czy nie bardzo bo to juz jego koniec ?

Przepraszam, a co chciałbyś usłyszeć? Nikt ci nie da jednoznacznej odpowiedzi na tak zadane pytanie w oparciu o nie potwierdzone informacje. Sądzę, że po uważnym przeczytaniu mojego postu, mimo wszystko znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 13:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.09.2019
Posty: 49
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chcialbym uslyszec zdanie forumowiczow, takie jak napisal np pbbp/ Kierowca / Szymonpoznan1.

Jednoznaczna odpowiedz to ja sobie sam wyrobie na podstawie roznych opini, a forum w koncu po to jest, zeby dyskutowac ;)


Ostatnio edytowano Cz, 3 paź 2019, 13:54 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 15:16 
Świeżak
Offline
Od: 16.09.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Macieq112 - ja zamówiłem. Odbieram w kolejny piątek. Nic nie stoi na przeszkodzie. Nie mam żadnych obaw co do dostępności części i serwisu. Z innej strony, nie przypuszczam, że będziesz samochodem jeżdzić kolejnych 10 lat. Ja przez zamówieniem trochę rozpytałem po salonach. Wymyśliłem sobie wersję, która nie jest dostępna (kolor i szyberdach, 2.5l). Każdy salon zaoferował zamówienie samochodu do produkcji, ale z datą odbioru najwcześniej kwiecień. Żaden salon nie poinformował o braku możliwości realizacji takiego zamówienia. Salonów były cztery. Nie przypuszczam, że 2.5l zniknie z rynku, ale z całą pewnością cena poszybuje jeszcze bardziej w górę (chociaż aktualnie po dwóch podwyżkach cena nie wzrośnie od stycznia drastycznie).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
piotreq
Fajny pomysl, dzieki za podzielenie sie wynikiem :)
Choc zakladam ze jest spore ryzyko ze salony same nie wiedza jeszcze ostetcznie jakto bedzie po nowym roku wygladac.
Podali Ci cene? Bo moze sie myle ale te podwyzki skoro auto odbieralbys w kwietniu to by CIe dotyczyly?
W sensie obecnie odbierana m6 kosztowalaby x a od 1.01 x + oplata za emisje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:08 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Cena jest taka jak w momencie zamówienia, jest podana na podpisywanej umowie więc nie ma bardzo możliwości, aby się zmieniła.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:10 
Świeżak
Offline
Od: 16.09.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie. Każdy z salonów poinformował, ze cena jest nieznana i nie ma żadnej gwarancji.
Mazda, ani żaden inny producent nie podniesie cen o 15% z dnia na dzień. Cena od stycznia wzrosła o 10k. Myśle ze ospę stycznia samochód podrożeje o około 7000 i na tym się skończy. Trzeba było kupować wcześniej :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:47 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
No proszę, czyli to w sumie bardziej rezerwacja samochodu niż zakup.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 19:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
to u nas jest promocia -4k eur jak sie doda samochod do 30.11.2019
2,5l juz od 28k eur

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 12:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
mirecsk38, dawaj kontakt do salonu... 2,5 za 28k EUR?
Czy może jest to pakiet 4k EUR ale na dobranie akcesoriów...?

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.