Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 18:11 
Offline
"'Kierowca '' Jazdy mazda 6 2018 ? 3 lift czy starsza ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 18:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jazda testowa dotyczy oczywiście najnowszego modelu 2018.
Dotarł on już do większości salonów, nie wszędzie jest jednak już jazda testowa. Mają SkyDream 2,5 AT sedan czerwony i SkyPassion 2,0 MT kombi machine gray.
Sądzę, że wszyscy mają to samo, dokładnie te dwa. Jest to logiczne bo SkyDream jako nowość, wersja jednocześnie wymuszająca silnik 2,5 i AT a więc drugie auto musi być najwyższym modelem z silnikiem 2.0 i MT.
Zresztą salony nie miały możliwości zamówienia innych aut testowych z tego co wiem.

Co do możliwości faktycznego sprawdzenia auta na krótkiej jeździe to wiadomo, jest to mocno ograniczone.
Jeździłem jednak naprawdę wieloma samochodami, więc od razu czuję auto i wiem po chwili czego można się spodziewać.
Jeśli coś będzie naprawdę nie tak to zrezygnuję z zakupu i tyle. Dzięki forum wiem też na co zwrócić uwagę.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 lip 2018, 18:36 
Offline
Fajne porównanie dodałem do vs resztę świata ale wersje 2,5 Turbo.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 14:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jak obiecałem, po jeździe testowej nową Mazdą, podzielę się wrażeniami.
Tu warto zwrócić uwagę na to, że nie nawiąże w żaden sposób do modelu wcześniejszego, bo nie miałem styczności.

W skrócie - 2.0 SkyPassion MT 2018 (kombi):

1) jazda po mieście, dwupasmówka do 100 km/h bardzo cicho wewnątrz, zdecydowaniem najlepiej z aut z jakimi miałem do czynienia, jeśli jest to duże usprawnienie względem 2017 to faktycznie bajka, wrażenie "grubych szyb"
2) wnętrze bardzo przytulne, dla mnie materiały to klasa prawie premium
3) silnik 2.0 165 KM to rozsądne minimum, wysoka kultura pracy, jeździ się tym dostojnie, na pewno nie jest to szybkie auto, dla mnie to wystarczy, sądzę jednak że auto nie rozwijało pełni mocy bo miało na liczniku 60 km i pewnie było w trybie docierania, jednak prawda jest taka, że 165 km to ja tu specjalnie nie czuję
4) praca zawieszenia zrobiła na mnie jednak największe wrażenie, super to pracuje i bardzo dobrze wybiera nierówności, przy tym jest ciche. Jeździłem trochę Focusem 2 i tam własnie bardzo podobała mi się praca zawieszenia. Tu jest bardzo podobnie.
5) wyświetlacz head up genialny
6) nowy Soul Red jest o wiele ładniejszy, ciemniejszy i nie wchodzi w kolor pomaranczowy jak dawniej. Z tego właśnie powodu rozważę jednak ten kolor, bo początkowo dopuszczałem jedynie Machine Gray.
7) nowy wzór felg 19" nr 165 jest super i potwierdza się to, że takie felgi będę musiał dokupić do SkyMotion gdzie są marne 17"

Zajrzałem pod auto. Widać panele z tworzywa, wyciszające, sporo ich. Auto było na pewno zabezpieczane antykorozyjnie bo wydech lekko pokryty mgiełką czarnego baranka.

Hamulce oglądałem i sądzę, że są to te same hamulce co do tej pory. Handlowiec stwierdził, że już w 2017 roku znacznie je poprawiono i mniej przypadków pogiętych tarcz. Kto wie, może oprócz małej średnicy samych tarcz, wpływ na zużycie ma sposób jazdy. Wielu kierowców jeździ beznadziejnie, hamując bez sensu z dużych prędkości, itd.

Wbrew temu co w danych technicznych auto sprawia wrażenie "ciężkiego".
Lekkie są tylko niektóre jego elementy. Auto przytyło dokładnie 90 kg.
Za jakiś dwa tygodnie dealer będzie miał SkyMotion więc zaprosi do obejrzenia.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 14:31 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Miło przeczytać opinie osoby nie mającej negatywnego/pozytywnego nastawienia. Auto ma wady ale za tą cenę nawet moja M6 jest super a FL3 no pewno ( ? ) :idea: nie kupię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 15:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tutaj jeszcze wspomnę, że auto całościowo zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie.

Obawiałem się trochę tandety i oszczędności o której trochę pisano. Nic podobnego nie ma miejsca.
Wspomniałem, że niektóre elementy pojazdu są podejrzanie lekkie. Tak, np drzwi. Całe poszycie karoserii to cienka blacha. Więcej materiału musiało pójść gdzie indziej. No cóż taka filozofia Mazdy. Pytanie czy to źle? Trudno mi odpowiedzieć.

Jak od razu powiedziałem żonie, chciałbym od razu pojechać gdzieś dalej tym autem bo naprawdę super się nim jedzie. Wnętrze przytulne, że nie chce się wysiadać. Wszystkie dźwięki wewnątrz sprawiają wrażenie wytłumionych. Musiałby przejechać się ktoś kto jeździł modelem wcześniejszym żeby potwierdzić. Sądzę, że coś w tym jest, nie mogę się tak mylić. Musieli mocno poprawić wyciszenie.

Żeby nie być gołosłownym to z aut podobnej klasy jeździłem np. Alfa 159, Passatem, Citroenem C5 i właśnie Mazda zrobiła na mnie najlepsze wrażenie. Jedzie się nią jakoś soczyście i lekko, jednocześnie czuć sporą masę. Chyba dobrze może opisać to takie zdanie że "na nierównościach pracuje zawieszenie a nie całe nadwozie" i auto fajnie płynie, może to sprawia to wrażenie dużego komfortu.
Układ wspomagania elektryczny, także mi się spodobał no i nowa deska rozdzielcza zdecydowanie na plus.

Żeby nie było, że się tak podniecam to wymienię co jest według mnie słabe:

1) wyściółka bagażnika i cały bagażnik sprawia wrażenie urządzonego po taniości, czyli to samo co było wcześniej, góra bagażnika powinna być obudowana a jest goła blacha
2) nadal występują tandetne plastiki typu piano black, szkoda, że z tego nie zrezygnowali, tym bardziej co za mądry łeb wymyślił żeby umieścić je w miejscach gdzie będą cały czas dotykane
3) wielka szkoda, że w taniej wersji nie można mieć czarnej podsufitki i słupków
4) to audio Bose na pewno nie miażdży
5) ekran nawigacji powinien być lepszej jakości
6) zegary w SkyPassion "cyfrowe" aż na siłę jak dla mnie ale SkyMotion są inne




Ciekaw jestem Waszych opinii.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano So, 7 lip 2018, 15:31 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 15:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Bardzo porządnie napisana opinia <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
7 lipca 2018, o 15:00 Kierowca napisał(a):
165 km to ja tu specjalnie nie czuję

Może zacznijmy od tego do jakich obrotów kręciłeś silnik przy zmianach biegów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:33 
Offline
Pewnie do 3 , jeśli to była nowa, od 3 tyś zaczyna się zabawa. :)
Tak samo jak miałem hondę civic, pewne silniki trzeba i lubią jak się je wkręca - nie koniecznie takie nowe z salonu mazdy z przebiegiem np. 400 km. :)


Ostatnio edytowano So, 7 lip 2018, 17:34 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
A kto normalny ciagnie pod czerwone pole zeby miec te 165KM. Nie oszukujmy sie ale 2.0 165KM nie jedzie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:36 
Offline
Jak ktoś tego nie lubi to lepiej zmienić markę na inną i taki 1.5 turbo 160 ps wyda mu się 2x mocniejszy od mazdy 6 2.0 165ps.
Mam automat i mocniejsze wciśnięcie gazu w trybie sport = kręcenie silnika do odcinki i zmiana biegu, więc dla mnie to norma.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
tombien napisał(a):
7 lipca 2018, o 15:00 Kierowca napisał(a):
165 km to ja tu specjalnie nie czuję

Może zacznijmy od tego do jakich obrotów kręciłeś silnik przy zmianach biegów?


Właśnie sęk w tym że specjalnie mało kręciłem. Jechałem tak jak zwykle jeżdżę.
Kilka razy przycisnąłem i reakcja owszem nie najgorsza ale dupy nie urywa.
Jeżdżę 1.6 102 konnym wolnossącym autem i gdyby proporcjonalnie zwiększyć mu moc i moment 1.6 do 2.0 to właśnie taki silnik bym otrzymał jak w Maździe.
Pisanie że jakiś tam super stopień sprężania jest dużo daje itd. to trochę marketing. Owszem jedzie to poprawnie ale dupy nie urywa.
Plusem jest spalanie z tego co wiem, a to bardzo ważne dla mnie.

Uczciwie trzeba natomiast wspomnieć że jazda próbna była w cztery osoby każda pewnie 90 kg.
Inna sprawa że trochę mogę mieć mylne odczucie bo Octavia którą jeżdżę to w porównaniu do Mazdy wóz drabiniasty i wydaje się że to auto nie najgorzej przyśpiesza. Jest to mylne odczucie bo wyraźnie słychać silnik i czuć drogę.

Trochę ponarzekałem na moc w 2.0 ale mi to wystarczy. Jest to auto do innych celów niż szybka jazda od świateł do świateł jak dla mnie.
Prawdziwą naturę silniki wolnossące pokazują w trasie. Lubię taką charakterystykę. Po prostu myślałem że te nowe silniki wolnossące Mazdy to rewolucja a to dobra ewolucja i tyle.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:43 
Offline
Nm sa koło 220 w 2.0 ale od pewnych obrotów a nie jak w turbo od 1500-1700 obr.
Np. przy 3 tys obr. na 4 biegu przyspieszasz i coś się dzieje - nie tak wyraźnie jak z turbo ale na pewno lepiej jak w zwykłym wolnossącym.


Ostatnio edytowano So, 7 lip 2018, 17:46 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 17:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, oczywiście zdaję sobie z tego sprawę. Zjadłem zęby (że tak napiszę) na silnikach wolnossących.
Natomiast niuanse akurat tego silnika to już na własnej skórze sprawdzę później. Pewne rzeczy się później zauważa.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 18:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Kierowca czyli decyzja zapadła ..... jeszcze nie ,ale już tak :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 19:04 
Offline
Jak wiecie, moją kupiłem w de full opcje od importera i wyszła mi koło 119 tys zł. ( ja dałem 29 tyś euro )
Zobaczcie ile wychodzi nowa wersja .2,5 full automat.( ceny brutto ). - cena w aso mazda w de koło 37 - 39 tys euro.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... da85839f64

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 2f2ff74c8e


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 02ce274579

Można kupić netto z zaznaczeniem w umowie że kraj docelowy Pl i w Pl opłacić podatek vat i tym samym nie płacimy akcyzy.
Ja mieszkam w De wiec kupiłe bruto jak z linka tylko ze wersja 2 lift i tyle nie oplacalem akcyzy czy jakiegoś podatku.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 19:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
PIOTR napisał(a):
Kierowca czyli decyzja zapadła ..... jeszcze nie ,ale już tak :hihi:


Tak decyzja zapadła, bierę :wink:

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 19:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
7 lipca 2018, o 18:34 niebezpieczny napisał(a):
kto normalny ciagnie pod czerwone pole zeby miec te 165KM

Miło mi. ;)

Nie trzeba pod czerwone. <nie>
Jeździsz dieslem, dla którego więcej niż 3 tys. obr/min to nagły spadek momentu i koniec "szaleństwa". W benzynie jest odwrotnie i właśnie dlatego nie żałuję przesiadki z diesla (GH). Charakterystyka wolnossącej benzyny odpowiada mi najlepiej. <spoko>

Patrząc na wykres mocy dla 2.0 165 KM, to przy 3 tys. obr/min mamy około 100 KM. W normalnej (spokojnej) jeździe to w zupełności wystarcza. Przy takiej jeździe nie można oczekiwać "spektakularnych" przeżyć.
Jak ktoś chce dynamicznie to wystarczy zmieniać biegi między 4-5 tys. obrotów. :)

1.PNG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 20:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Niestety jesli benzyna to tylko 2.5 ...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 20:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Dorzucę swoje 3 grosze w kwestii Bose. Otóż zasadniczą kwestią jest ustawienie systemu pod preferencje ucha i gust muzyczny wzgledem źródła sygnału. Inaczej będzie odtwarzany dźwięk z radia FM inaczej z DAB. Co innego usłyszymy z USB , CD lub przez bluetooth.
Oprócz ustawień wysokie, niskie,lewoprawo itp mamy też do wyboru samokalibrację czy centerpoint systemu która np. pozbawi fanbojów techno dudnienia subwoofera. Gwarantuję, że po opanowaniu opcji KAŻDY będzie usatysfakcjonowany.
Mój znajomy audiofil (tak, posiada kondycjoner sieciowy i podobno słyszy różnicę ) stwierdził, że jak na Bose'a to dźwięk jest zaskakująco neutralny,spójny i bez przebarwień . No to chyba komplement.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 20:16 
Offline
Jeszcze jak będzie bonus od fabryki... to na +
co do audio to w teście nowej cx-5 w ''Saturday Car Fever'' stwierdził że mazda ma najlepsze audio w tym przedziale cenowym.


Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 20:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
7 lipca 2018, o 15:00 Kierowca napisał(a):
Wielu kierowców jeździ beznadziejnie, hamując bez sensu z dużych prędkości
...co masz na myśli ? Z dużych prędkości trzeba hamować...czy ma to sens czy nie, czasem nie ma innego wyjścia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 21:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czasami nie ma wyjścia ale to są warunki przymusowe.
Przecież możesz przygotować się do hamowania nawet i z 200km/h ale wcześniej możesz się do tego przyszykowac i hamowac silnikiem itd etc.
Nikt nie uczy (przynajmniej mnie nie uczyli) że do hamowania jest tylko pedał hamulca.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 21:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, trochę źle się wyraziłem, chodzi mi o hamowanie nieuzasadnione oraz takie podhamowywanie bez sensu np jadąc lewym pasem, brak chęci (lub umiejętności) przewidywania sytuacji, itd., itp.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 22:40 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bose umie zagrac niezle tylko trzeba je ustawic i tak jak kolega wyzej pisal nieco inne ystawienia beda pod FM, cd, usb. Siedzialem juz w nowej mazdzie 6, co jest fajne to fotele dluzsze, oparcie na lewe kolano kierowcy nie dotyka tego aluminium, w srodku schludnie. Nie wiem czy podporka prawego kolana ( dla mnie wazne, jestem wysoki) nie jest bardziej miekka w 2017. Podlokietnik w manualu jest groteska, ale nawet w automacie nie ma jak oprecz lokcia o podlokietnik i zlapac kierownicy. Lewy lokiec tez ma slabe oparcie. Ciekawe czemu w Cx-5 jakos to rozwiazano. Tempomat aktywny kamera 360 Head Up sa fajnymi dodatkami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 09:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzięki za wykresy. Bardzo dużo mówią.
Widać faktycznie w jakim momencie będzie to przyśpieszać.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 09:15 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
7 lipca 2018, o 20:04 niko123 napisał(a):
Jak wiecie, moją kupiłem w de full opcje od importera i wyszła mi koło 119 tys zł. ( ja dałem 29 tyś euro )
(...)
Można kupić netto z zaznaczeniem w umowie że kraj docelowy Pl i w Pl opłacić podatek vat i tym samym nie płacimy akcyzy.


Nie no, akcyzę i tak prędzej czy później trzeba zapłacić, nie przed pierwszą rejestracją pojazdu w PL?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 10:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
niebezpieczny napisał(a):
... Nie oszukujmy sie ale 2.0 165KM nie jedzie.


Hehe, skoro 2.0 nie jedzie, to można powiedzieć że 2.5 jedzie już jako tako :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 11:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
W 2016 gdy przymierzałem się do 6 2,0 MT 165 sprawdzałem wrażenia, a jeździłem Insignią 2.0CDTI 160KM MT.
Przyspieszenie było na tym samym poziomie, a to że trzeba deptać to inna sprawa. A skoro byłem zadowolony i Isi- to pewnie z Mazdy też byłbym. A że nie kupiłem to finansowa sprawa. A teraz może 2,5 :D

Żona jeździ Pugiem 208 1,6 120 km przy tak lekkim samochodzie jak wejdzie na obroty to rozkosz....
Zależy, kto do czego używa pojazdu... moim zdaniem do spokojnego wyprzedania ciężarówek, bez bólu głowy wystarczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 11:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Radość z jazdy to nie tylko prędkość czy przyśpieszenie. Żaden mały samochód nie prowadzi się tak fajnie jak duża limuzyna. Rozstaw osi, itd.
Natomiast nie napisał bym, że 2.0 nie jedzie :D
Tymi wolnossakami to też trzeba umieć jeździć.
Przy prędkościach autostradowych potrafią pokazać pazur.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.