Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 06:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 09:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
gzesiolek, popielasty, "nie bój, nie bój, padną Ci" :wink:
A tak na poważnie, u mnie po wymianie obu mechanizmów jakiś czas temu nie ma z lusterkami żadnego problemu. Widać, że coś tam jest poprawione bo nawet jeśli się zatną na chwilę po jakimś myciu auta, to wystarczy WD-40 i problem znika.

A jeśli chodzi o nową szóstkę to obawiam się, że Mazda znów odleci i bez 200k złotówek nie będzie nawet co podchodzić do tematu. Będzie to raczej niszowe auto, jak Mustang i Stinger teraz. Ale co ciekawe, ostatni lift na starcie dobrze się sprzedawał, na początku 2019 roku Mazda 6 była na podium sprzedaży w klasie D:

https://wrc.net.pl/top-20-segmentu-d-te ... w-styczniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 11:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No w Polsce nawet dobrze to mazdzie szło. Gorzej w innych krajach. Tutaj (wlochy) Stingera w życiu nie widziałem na drodze. Mazda 6 to też trzeba mieć szczęście. Cx-5 I cx-30 jest tego trochę. Włosi zakochani w Vw, audi, BMW i Marc. Alfe zamiast wspierać odradzają :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 11:59 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tanio nie bedzie, mazda to nie skoda juz zapowiedzieli ze chca jeszcze podniesc jakosc kabiny, tylny naped, zeby bylo tanio to musi byc tanio w kabinie
Najlepsze matetisly w klasie D teraz ma mazda i nowa 508.- oba nie sa tanie ale i taki superb plastikowy full opcja z wsxystkimi dadatkami cennikowo 270 tys zl
Arteon 320 tys zl
Rabat skody max 9 %, mazda 3% 6% rabatu roznicy
Mazda 6 skay passion vs skoda superb z identycznym wypozazeniem i moca kolo 180 - 200 ps to mazda jest tansza i bije jakoscia kabiny skode.
Nowa skoda scala 1.0 ful opcja to 130 tys zl
Jak mowa 6 bedzie za 200k to bedzie to okazja cenowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 12:05 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.03.2021
Posty: 52
Rok produkcji: 2021
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jak coś to mnie poprawcie, znowu aż tak w temacie nowej 6 nie siedzę ale..... Tam ma być silnik R6 czyli rzędowy 6 cylindrowy?i napęd na tył? Jak tak by było to będzie raritas na lata, a cena raczej nie gra roli w takim wypadku <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 12:11 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak r6 plus napęd na tył.

Ma być dostępny w różnych konfiguracjach typu mild hibrid wiec pytanie co trafi do EU (jeżeli cokolwiek).
Wg doniesień i spekulacji prasowych liczba koni ma zaczynać się od 3.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 12:25 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda podala takie silniki ale to informacja na USA.
SkyActiv-G 2.5 48V M Hybrid z 190 PS i 270 Nm
- SkyActiv-D 2.2 z 190 PS i 450 Nm
- SkyActiv-G 2.5T z 230 PS i 420 Nm
- SkyActiv-D 3.3 z 285 PS i 600 Nm
- SkyActiv -X 3.0 48V M Hybrid z 285 PS i 340 Nm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 16:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Coś znalezionego w sieci :

The European market, where electrification is already in full-swing, will primarily see the introduction of plug-in hybrid models with straight-four gasoline engines combined with a motor drive. The straight-six new generation Skyactiv-X gasoline engine and Skyactiv-D diesel engine will also be introduced in combination with a 48V mild hybrid system. The aim being to achieve both high output and high environmental performance.

In North America where high-power performance is valued, Mazda will introduce both turbo-charged straight-six gasoline engine models and plug-in hybrid models to meet customer requirements and respond to environmental regulations.

W każdym razie jak chca na rynku USA konkurować z BMW (co się wszedzie przewija) to bez turbo będzie ciężko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 17:26 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podobno ma się pojawić w CX 80 i cx 90 nawet I6 Turbo 410 - 450 PS / 600 - 670 Nm

https://www.youtube.com/watch?v=Ra0lg2cDSLY


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 17:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale te podobno...juz trwa kilka lat, mazda 6 jest juz przestazala, multimedia i te ekrany, ja juz nie chcialem czekac
Jedno jest pewne najwczesniej beda dostepne za 2 lata, jesli bedzie sie czekac jak teraz na nowe auta 8 miesiecy , takie czasy profukcyjne do mamy 3 lata.
Wiecej jest informacji o cx50 jak nowej 6
Takie czasy ze klasa D sie nie liczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mazda nigdy nie będzie premium. Ale ceny typu 200k + za Mazdę 6 jeśli kiedykolwiek wyjdzie są pewne nawet przy silniku 2.0 PB :) W tym momencie za Fabię w bieda wersji trzeba dać 70-80k, za Octabię 150-170 nikogo nie dziwi, czy superb, arteon, peugeot 508 za 250k+ ;) Więc nie wiem kto jeszcze liczy na Mazdę 6 za 100-150k :lol: :lol: :lol: Takie czasy, a będzie tylko gorzej.

Ja sobie mocno śledzę temat Audi A7. Fajna konfiguracja z 50TDI w 2018/2019 roku kosztowała 400k katalogowo. I bez problemy dało się wyrwać 20-30% rabatu na nią. Jeszcze pół roku temu taka sama kosztowała 480k ale choć rabat 30% był nadal do wyjęcia. Teraz ta sama konfiguracja kosztuje 520k i rabat 10% to max co można wyrwać i rok czekania. A co ciekawe jak ktoś taką A7 kupił 3 lata temu za np 320k po rabacie to teraz po 3 latach jeżdżenia sprzedaje ją za 280k :lol: :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 20:50 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Racja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 10:19 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@szymonpoznan1 Mazda nigdy nie będzie Premium ? kłopot z tym że mało kogo takie zdanie interesuje bo takie samo płakanie i brednie pisali gdy Volvo stało się chińskie to nie Volvo bankrut i takie tam idiotyzmy tych co się pogodzić z realiami nie mogli .
Podobno Audi to też nie premium ( opina sporej części ludzi )bo to taks skoda a wiadomo Skoda jest tylko dla biedoty bo to taka inna Dacia i takie tam brednie <%> .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 11:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
To jest właśnie te przywiązanie do marki i stereotypy. Jak ktoś ma audi, merca albo BMW to znaczy ze ma kasę . Nie rozumiem czemu jakaś inna marka np Mazda nie może zostać premium ??? Jakie są kryteria ???

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 11:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
A jakie znaczenie dla jakości i komfortu jazdy ma jakiś napis na aucie. Kupuje się co to się komuś podoba, czym się dobrze jeździ i na co go stać a nie chyba dla tego że coś ma status premium lub nie premium

Według moich skromnych kryteriów Mazda jest marką prenium (subiektywnie dla mnie)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 11:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
13 października 2021, o 11:19 ABC1 napisał(a):
@szymonpoznan1 Mazda nigdy nie będzie Premium ? kłopot z tym że mało kogo takie zdanie interesuje bo takie samo płakanie i brednie pisali gdy Volvo stało się chińskie to nie Volvo bankrut i takie tam idiotyzmy tych co się pogodzić z realiami nie mogli .
Podobno Audi to też nie premium ( opina sporej części ludzi )bo to taks skoda a wiadomo Skoda jest tylko dla biedoty bo to taka inna Dacia i takie tam brednie <%> .


Ale mi to nie przeszkadza. Po prostu na tym forum większość ma jakieś kompleksy i próbuje sobie wmówić że Mazda już prawie jest premium albo zaraz będzie :lol: A nie jest i nie będzie, choć momentami jest lepiej wykonana niż VAG, choć ma też wiele gorzej zrobionych rzeczy od nich.

Ogólnie myślę że wielu z Was (kiedyś też ja) nigdy nie zrozumie co to znaczy premium. A pieprzenie że Skoda i Audi to to samo to typowe januszostwo osoby która jedyne audi jakie miała to 25-l etnie a80 a nalotem 700kkm od turka po Berlinem :lol: Różnice między premium a nie premium widać najlepiej po kilku latach. Sam też kiedyś uważałem że lepiej nowa Skoda Octavia niż roczny passat czy 2-letnie audi a4 itp. Tylko weź ktoś sobie porównaj np 5-7 letniego Superba do 5-7 letniego Audi A6. Różnica jest kolosalna. Ja miałem zdanie jak co niektórzy tutaj, ale już kilka razy przekonałem się że Audi czy BMW to nie tylko znaczek a dopłata jest zazwyczaj za to czego nie widać a nie design czy znaczek ;)

Sam mam kolegę który miał od nowości BMW 525xd w 2014 roku. Później w 2018 przesiadł się na Skodę Superb w największym wypasie L&K + wszystkie dodatki, masaże, wentyle cuda wianki. Był zachwycony, auto miało więcej albo minimum tyle samo bajerów co BMW (które też miał na wypasie) a było prawie 2x tańsze... Teraz po 3 latach mówi że jednak fajnie było przez rok, a potem już czuć czym się różni Skoda od BMW zarówno w zawieszeniu, jak i wygłuszeniu, wygodzie foteli itp. Też jeździłem jednym i drugim i zdanie mam podobne.

Sam też pojechałem kiedyś moją prawie nową Mazdą 6 ( z nalotem 20kkm) z kolegą po 7-letnią X3 (z nalotem 130kkm) na drugi koniec Polski. Zamieniliśmy się w powrocie na 200km i nie mogłem uwierzyć że 7-letnie auto jest tak dobrze wyciszone, zawieszenie jak nowe itp. Choć X3 zwłaszcza z 2014 roku mi się nie podoba to wygodą, zawieszeniem czy wyciszeniem biło Mazdę na głowę gdzie Mazda miała mniej niż rok...

Także można sobie na różne sposoby usprawiedliwiać swoje wybory, ale ja jestem świadomy że jeżdżę Mazda w tym momencie bo na taką Mazdę mnie stać, ale jakby mnie było stać na A7 czy inne coś klasy premium to nawet na Mazdę bym nie spojrzał. Co nie znaczy że jest zła. Ale nie ma co pieprzyć że w markach premium dopłaca się tylko za znaczek bo tak nie jest. Coś tam się za to dopłaca, ale za coś też większość tej kasy jest o czym przeciętny kierowca średniaków nie ma pojęcia, bo skąd można mieć opinię jak się nigdy nie jeździło niczym lepszym :lol:

Oczywiście temat ludzi którzy biorą w leasing 3x droższy samochód niż ten na który ich realnie stać tylko po to by się pokazać to temat na inną rozmowę, ale nie zmienia to tego co napisałem wyżej.

No to 1-2-3 czekam na hejcik ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 12:20 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dyskutowanie o czymś czego jeszcze niema na dodatek nie wiadomo co tak naprawdę się pojawi i kiedy i stwierdzenie " A nie jest i nie będzie " jest zabawne <hahaha>

Dokładnie niektórzy maja kompleksy :lol:

No to 1,2,3 jak zwykle robisz z siebie ofiarę , ale wszyscy się przyzwyczaili do tego .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 12:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kiedys to premium bylo premium a teraz takie a3 po lifcie ma w kabine plastik fantastik jak focus czy leon, w niemieckim auto bild przy 140 km
/H audi jest glosniejsze od starego modelu i gorzej wyciszone, oszczednosci sa do tego stopnia ze brak znaczka na pokrywie silnika.
Kto widzial q5 po lifcie ? 260 tys zl a jeszcze nie bylo flokowania kieszeni, tunel srodkowy twardy plastik niczym nie obity , kolano mie bolalo po 1 minusie ,brak aluminium
Stara cx5 mazda bije jakoscia kabiny q5 po lifcie.
Premium z dupy.....cena premium to tak.
Najnowsze bmw sa tak zrobione ze lepiej nic nie dotykac cala konsola skrzypi jak w focusie z 99 roku, masa filmikow na tik toku jak sie wysmiewaja.
No ale znaczek na masce najwazniejszy
Kupilem stingera po lifcie i jak dla mnie ma lepsza jakosc kabiny od rywala bmw4, porownywalem kazdy element, tam gdzie stinger na desce na alkantare lub rs6 lub ferari to bmw na gome, stinger konsola aluminium , bmw plastik itp.- kupilem stingera bo chialem jakosc w kabinie a nie pseldo premium ze znaczkiem na masce !!.

https://vm.tiktok.com/ZM8NuJ31B/


Ostatnio edytowano Śr, 13 paź 2021, 12:37 przez Elsas, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 13:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
@Elsas weź to wyedytuj bo trudno zrozumieć co piszesz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 13:25 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
O to czy jest można się kłócić, ale wróżenie, że nigdy nie będzie to już zwykły trolling.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 15:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
XD No właśnie problem z tym że 3/4 forum uważa że już jest. A że nie będzie? Mazda raczej nawet nie próbuje być, ale myślcie sobie co chcecie. Wypowiedzieć się mogę a głupie teksty o kompleksach czy ofiarze mnie nie ruszają. Bo trzeba umieć czytać ze zrozumieniem bo właśnie kompleks to ma ktos kto jeździ Mazdą i wmawia sobie że jest premium. Ja również jeżdżę Mazdą i mówię że nie jest więc tym bardziej Twoja teoria o kompleksach może trafić między bajki :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 16:13 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zatem sprawdzam .

3/4 forum proszę o wpisy kto kiedy itp. twierdzi że Mazda to marka premium .
Zobaczymy kto mija się z prawdą .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 16:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Może jednostkowo ktoś napisał. Ale generalnie jeśli ktoś dotykał tego tematu to pisał „że aspiruje”.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 16:20 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
szymonpoznan1 ale to nie ma znaczenia czy Mazda próbuje, o to mozna się spierać, dyskutować, można tez dyskutować czy próbuje skutecznie itp. Ale ty z cała pewnością stwierdzasz ze nigdy nie bedzie, nie dość ze to nie ma żadnej podstawy to jeszcze doskonale zdajesz sobie sprawę jakie to reakcje wywoła wiec dla mnie to jest trolling.

Ja osobiście uważam ze Mazda w chwili obecnej nie jest premium, oferuje natomiast coś więcej niż większość konkurentów w swojej klasie jeżeli chodzi o wykończenie. Tak samo uważam ze większość modeli Audi, BMW czy Mercedesa obecnie z premium ma mało wspólnego, pomimo tego ze te marki są za takie uważane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 17:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
A może by ktoś tak zapodał jakąś definicja co dokładnie znaczy być "premium" w przypadku marki samochodowej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 17:25 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Premium to znaczek, tak sie teraz zarabia
Samsung sprzedaje plastikowe telefony bo tak jest taniej, marki premium obnizaja jakosc by zaoszczedzic ale marka ma taka renome ze i tak bedzie sie to sprzedawalo, mimo ze bedzie to przeplacanie za produkt nieadekwatny do ceny.
Dana firma ma renome i teraz moze to wykozystac mimo ze obnizy jakosc produktu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 17:30 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
13 października 2021, o 17:20 peterpl napisał(a):
szymonpoznan1 ale to nie ma znaczenia czy Mazda próbuje, o to mozna się spierać, dyskutować, można tez dyskutować czy próbuje skutecznie itp. Ale ty z cała pewnością stwierdzasz ze nigdy nie bedzie, nie dość ze to nie ma żadnej podstawy to jeszcze doskonale zdajesz sobie sprawę jakie to reakcje wywoła wiec dla mnie to jest trolling.

Ja osobiście uważam ze Mazda w chwili obecnej nie jest premium, oferuje natomiast coś więcej niż większość konkurentów w swojej klasie jeżeli chodzi o wykończenie. Tak samo uważam ze większość modeli Audi, BMW czy Mercedesa obecnie z premium ma mało wspólnego, pomimo tego ze te marki są za takie uważane.



Dokładnie mam takie samo zdanie .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 17:59 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
13 października 2021, o 18:02 Gophfer napisał(a):
A może by ktoś tak zapodał jakąś definicja co dokładnie znaczy być "premium" w przypadku marki samochodowej


Mam wrażenie, że dla każdego jest to coś nieco innego. Człowiek wsiada do samochodu i czuje, że dostał coś co mocno wystaje ponad przeciętność, pozytywnie się odznacza na tle konkurencji. Musisz zapłacić za to więcej, ale czujesz, że coś w zamian za te pieniądze faktycznie dostajesz. Dla mnie główne składowe to jakość wykończenia, wyciszenie, możliwość doposażenia samochodu w rozwiązania, które nie są Ci potrzebne ale umilają podróż (np. masaż w fotelu), designe, jakość obsługi.

Obecnie niestety większość marek premium każde sobie płacić głownie za znaczek.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 18:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Brat kupil najnowsze Volvo , nie mowiac ze jedzie max 180km/h i zlikwidowali tryby jazdy by bylo bardziej eco to jakosc kabiny i spasowanie dla mnie super, lepsze jak wielka 3 z de , nie liczac nowej S klasy , jest swietna w srodku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 18:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie tak dawno wielu forumowiczów skłaniało się do tezy, że M6 ma jeden z najlepszych stosunków jakości do ceny. Czyli ile i co dostajemy za przysłowiową złotówkę. Można i tak definiować premium. Bo nie sztuka zrobić samochód, który z full wyposażeniem, kosztuje dwa razy tyle co wersja bazowa. Chociaż to ostatnie zdanie bardziej pasuje do tego co w powszechnym rozumieniu znaczy klasa premium.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 paź 2021, 20:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
dropt07 napisał(a):
Nie tak dawno wielu forumowiczów skłaniało się do tezy, że M6 ma jeden z najlepszych stosunków jakości do ceny. Czyli ile i co dostajemy za przysłowiową złotówkę. Można i tak definiować premium. Bo nie sztuka zrobić samochód, który z full wyposażeniem, kosztuje dwa razy tyle co wersja bazowa. Chociaż to ostatnie zdanie bardziej pasuje do tego co w powszechnym rozumieniu znaczy klasa premium.


I pod tym bym się podpisał

Uważam że za swoją skynergy w cenie 125tys zapłaciłem rozsadne pieniądze. Mam wszystko czego potrzebuje, jakość i przyjemne wnętrze jest dla mnie super. Wiem, że nie jest to idealne auto ale takich przecież nie ma i wiem że są też lepsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Maciej18181987 i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.