Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 04:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 10:58 
Świeżak
Offline
Od: 20.04.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
ddreporter napisał(a):
lepiej kupić passata ;)


Jesli chcesz miec autko:
- super wygladajace. To jedna z najładniejszych fur
- takie za ktorym jest szansa ze ktos sie obejrzy
- ladne w srodku
- z siper spalaniem jak na takduze auto
Ale
- ktore trzeba deptac do oporu aby jechalo
- ktore bedzie glosniejsze od większości kompaktow powyzej 100 km/h
- w ktorym cos bedzie szumiec z kazdej strony
- w ktorym klocki wytrzymuja 20 tys km
- pekaja fotele i ma mnóstwo innych irytujacych bolaczek
WYBIERZ M6

Jesli jednak chcesz autko:
- nudne na maksa
- za ktorym nikt sie nie obejrzy
- z różnymi duperelami jak resetujacy sie komputer
- palace na pewno wiecej
Ale
- super jeżdżące
- przyklejone drogi
- ciche niezaleznie czy na liczniku masz 80 czy 180
- z wygodnym podlokietnikiem
- z dobrymi hamulcami
- z fajniejszym wyposazeniem za ta sama cene
WEZ Passata :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 11:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
taka mala uwaga
takie same wyposazenie w Pasku co w M6Sky Passion
to + 25 - 30k
:-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 11:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Mała uwaga, jak kombi, to coś furczy i wyje ok 160km/h, może relingi, może tylko ten egzemplarz którym jechałem, ale nie było tak aksamitnie jakby się wydawało. Sedan nie ma tego problemu chyba.... nie pamiętam <niewiem>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 12:05 
Świeżak
Offline
Od: 20.04.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
crow napisał(a):
Mała uwaga, jak kombi, to coś furczy i wyje ok 160km/h, może relingi, może tylko ten egzemplarz którym jechałem, ale nie było tak aksamitnie jakby się wydawało. Sedan nie ma tego problemu chyba.... nie pamiętam <niewiem>


W sedanie jest cicho :)
Co do ceny to oczywiście tylw ze 12-14% rabatu od katalogowej jest do ugrania ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 12:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
kumpel wzial Paska kombi 1.8 TSI
i ma sporo mniej niz ja w mojej
M6 2.5
policzyl i wyszlo mu 30 tys wiecej by miec
to samo
na ta chwile oboje zaplacilismy kolo 150k
jedyne co ma czego nie ma Mazda
to funkcja Auto Hold


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 12:15 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ja mam auto hold wiec ten argument odpada:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 12:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No właśnie ja też, jak dla mnie passat w porównaniu do madzi jest słabiutki.
Brat właśnie kupił superba 1.8 tsi w sports linie, skoda oferuje duży rabat więc mimo że cennikowo było 150 to zapłącił tyle samo co ja za swoją M6 - auto duże i wygodne ale mam wysypkę jak wsiadam do niemieckiej myśli technologicznej więc w ogóle te samochody mnie nie jarają i ja bym ich nie kupił.
Dziwne że Skoda oferując 15 % rabatu nie ma argumentu że nie daje rabatu bo ich auta dobrze się sprzedają....

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 13:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
macie auto hold w Mazdzie 6?
nie sadze ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 14:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
ja mam

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 14:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
a nie hill asista, czyli przeciwdziałanie staczaniu się przez chwilę na podjeździe/zjeździe, a nie auto hold, czyli trzymanie hamulca po zatrzymaniu się...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 15:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
dokladnie
Mazda 6 nie ma Auto Hold
Nowa CX-5 juz ma :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 22:09 
Świeżak
Offline
Od: 20.04.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
ddreporter napisał(a):
No właśnie ja też, jak dla mnie passat w porównaniu do madzi jest słabiutki.
Brat właśnie kupił superba 1.8 tsi w sports linie, skoda oferuje duży rabat więc mimo że cennikowo było 150 to zapłącił tyle samo co ja za swoją M6 - auto duże i wygodne ale mam wysypkę jak wsiadam do niemieckiej myśli technologicznej więc w ogóle te samochody mnie nie jarają i ja bym ich nie kupił.


No i o to chodzi. Passat ma fajnie jeździć, ma być w nim cicho (choć oczywiscie nie tak cicho jak w A4 w końcu to półka niżej), ma być nudny, nie rzucający się w oczy i z kołka ciosany. Ja byłem w M6 zakochany, ale jednak zwyciężył rozsądek. I mam autko, któremu żadna M6 nawet 2,5 nie dorówna w dynamice i przy wyprzedzaniu, w którym przy wysokich prędkościach można normalnie rozmawiać a nie łapać się za przyciski szyb w odruchu, w którym mogę bez obaw hamować kiedy potrzebuje itd.

Ja za swojego dałem 119 tyś. Zweryfikujcie co za tą kasę miałbym dodatkowo w M6. W Pasku mam: 1,8 TSI 180 km, 320 nm momentu, wersja highline (czyli najwyższa w Passacie) światła TOP led z DLA (dynamiczne światła drogowe - sam przełącza na długie i jedzie się jakby cały czas na długich - wycina odpowiednie ledy aby nie oślepiać auta z naprzeciwka i przed Tobą - GENIALNE SĄ TE ŚWIATŁA), Nawigacja z 8 calowym ekranem dotykowym + darmowa aktualizacja przez 3 lata, pełen komputer pokładowy kolorowy, aktywny tempomat, fotele skóra z alcantarą, podgrzewane fotele przednie, radio z 8 głosnikami z usb, bluetooth, elektrycznie regulowany odcinek lędzwiowy, składana i dzielona tylna kanapa, otwór na narty, system keyless z domykaniem szyb, wykończenie w drewnie i piano black, pełne koło zapasowe, alu 17, tylne ledy ze zmienną grafiką, czujniki przód tył z wizualizacją, samościemniajace się wszystkie lusterka, pełna elektryka, skórzana kierownica i gałka biegów, pełne sterowanie tempomatem, radiem, telefonem z kierownicy, chromowane listwy wokół okien, przy zderzakach, lakier metalik, carnet - system info o korkach, pogodzie itd. 5 lat gwarancji 150 tyś km, pakiet darmowych przeglądów do 4 lat lub 120 tyś km. A i autohold i elektryczny ręczny też są :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 22:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
no i gucio :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 09:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tomeko80 napisał(a):
I mam autko, któremu żadna M6 nawet 2,5 nie dorówna w dynamice

Tomeko80 napisał(a):
Pasku mam: 1,8 TSI 180 km, 320 nm momentu


Przy jednym założeniu chcesz mieć MT a nie AT... Bo Mazda nie ma 2.5 MT, a 1.8 TSI + DSG ma ścięty moment obrotowy do 250Nm i wg moich jazd testowych odstaje od Mazdy 2.5 AT...

A co do reszty to dostałeś zarąbistą cenę... o mnie w salonie VW w 2015 nikt specjalnie nie walczył i rabatów takich nie dawał...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 09:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
dokladnie
Passat 1.8 TSI z DSG bedzie ciut wolniejszy od M6 AT
poza tym DSG jest najlepsze w sprincie (w gore) ale juz przy Kick Down-ie i redukcji bedzie wolniejsza od skrzyni Mazdy.
z manualem moze byc ciut szybszy ale tak naprawde to sa wciaz porownywalne wartosci.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 09:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
gzesiolek napisał(a):
Bo Mazda nie ma 2.5 MT
Ma na Stany zjednoczone w wersji Touring.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 09:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
szuki, ok pewnie gdzieś na świecie by się znalazło...
Ba w US jest Mazda 3 2.5 co byłoby dla mnie idealnym drugim samochodem... ;)


No ale mówimy o polskim rynku...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 11:31 
Świeżak
Offline
Od: 20.04.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
No tak. Macie racje. Dsg obcina moment i sie wyrownuje. Tutaj robote robi turbo w M6 pojemnosc.

To rowniez prawda vw ma obecnie dosc agresywna politykę cenowa. Jak będzie jakiś warszawski spot i bedziecie mieli ochote wśród siebie na helmuta to mozna bedzie sobie porownac obok siebie.

W każdym razie fajnie ze jest w czym wybierać.


Ostatnio edytowano Wt, 8 sie 2017, 22:30 przez Tomeko80, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 16:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Co do braku rabatów może to mieć coś wspólnego z wynikiem za 1 kwartał tego roku:

Mazda sprzedała 377 tysięcy samochodów globalnie - to nowy jej rekord.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 05:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Tomeko80 napisał(a):
Ale
- super jeżdżące
- przyklejone drogi


Sorry, ale moim zdaniem Mazda akurat świetnie trzyma się drogi...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 07:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
modo Zgadzam się z tobą.
Aczkolwiek pomimo, że Mazda świetnie trzyma się drogi to jak nie umiesz wejść w nią zakręt to efekt jest jakby miała w drzewo wjechać. Chodzi mi tu o miminalne puszczenie gazu przed zakrętem by masa poszła do przodu...(W MY2017 GVC może rozwiązywać ten problem) Mimo wszystko dość miękkie zawieszenie się objawia. Wątpie by VW było lepiej z tym - może zależy od ustawienia.
miałem tylko raz kiedy ESP mnie ratowało. Mimo przesadzania z prędkością nie brakowało jej przyczepności.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 07:32 
Offline
A nawet jeśli przestaje się trzymać to robi to w sposób dość przewidywalny i z gracją. Przetestowane.. :)
Mi zostały jeszcze tylko uszczelnienia szyby sposobem Seboo i Zyrafala i będę miał dzieło skończone.
Koszt dodatków prostujących Mazdę 6 to jakieś.. Hmmm.. 15 kPLN bruttem? Łącznie wyszło jakieś 146 kPLN z zakupem. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 08:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Co do Mazdy to trzyma się drogi ok, jedynie ma problem z nieprecyzyjnym układem kierowniczy, który pogarsza wrażenia. Obniżenie zawieszenie poprawia oba aspekty.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 08:22 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Pingu napisał(a):
Obniżenie zawieszenie poprawia oba aspekty.

Podpisuję się pod tym obiema "ręcyma i nogyma".


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 08:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dokładnie tak i potrafi sprawić radość na krętej drodze choć osobiście brakuje mi ręcznego .
szuki my z automatem mamy lepiej bo przed zakrętem,(oczywiście badając granice swoje i auta) możemy bez ujmowania gazu przyhamowac lewą nogą, :D oczywiście w manualnej też można ale to już wymaga większej wprawy

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 09:42 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
PIOTR napisał(a):
z automatem mamy lepiej bo przed zakrętem,(oczywiście badając granice swoje i auta) możemy bez ujmowania gazu przyhamowac lewą nogą

Próbowałeś już kiedyś hamować lewą nogą? Lewa noga dla osób praworęcznych nie posiada w tym przypadku takiej wrażliwości i wyczucia nacisku na pedał, jak prawa noga?
Można sobie narobić niezłego kłopotu, zwłaszcza na śliskiej nawierzchni. :)

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 10:05 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
A co mają powiedzieć osoby leworęczne? Nie jeździć bo "słabszą" w ich przypadku prawą nogą muszą obsługiwać pedał gazu i - o zgrozo - hamulec? Może ci wszyscy zero-jedynkowcy z których się śmiejemy są właśnie leworęczni?

Hamowanie lewą nogą jest takie samo jak hamowanie prawą. Kwestia wyczucia i wprawy. Jeśli próbujesz ją zdobyć na śliskiej nawierzchni to cóż... powodzenia :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 10:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ej, Lewa noga obsługuje sprzegło to naturalne, że chce wcisnąć gaz do końca nie delikatnie...
W manualu hamowanie lewą nogą jest prostę tak samo jak w automacie.
VW z koleii nie zahamujesz "lewą nogą", bo komputer odłaczy gaz jak naciśniesz hamulec...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 10:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dla mnie passat do we wrażeniu z jazdy taki golf XXL. Wiadomo płyta podłogowa, większość ją stosuje już dziś, ale w vw mam takie dziwne poczucie, że mi czegoś brakuje. Jeździ się super, trzyma drogi, komfort itd, ale jakbym golfem, leonem czy tiguanem jeździł. Poza tym ceny z kosmosu jak się chce coś mieć. Wygląd taki nijaki. Przód jakby przytemperowany, tył bez charakteru. Kombi jak grabarski karawan. Pełno tego jeździ na firmę. Nie jara mnie to auto. Nawet jak się zmuszam, nie ma dla mnie nic w sobie. Nie mówię, że solidnie wygląda. Ale mi tego czegoś brakuje.
Jak się wsiada do mazdy czuć, że ten przód jest taki większy. Jak się jedzie, że to klasa średnia. Wygląd może opatrzony, ale ciągle świeży. Dla mnie jest wtedy wrażenie klasy średniej. A w passacie jakby do golfa trochę tyłu dołożyli. Mazda jest fajną ofertą w tzw. wersji full wypas 2.0. Ma wszystko na pokładzie, co w pasku trzeba dorzucić. Oczywiście, jak się chce i stać i o wiele więcej bajerów niż w maździe. Sam silnik w maździe jaj nie urywa. Ale to nie auto do wyścigów. Same siedzenia dla wiekoludów mogłyby być większe. Kolumna kierownicy osiowo bardziej regulowana. I mniej świszcząca i szumiąca kabina. Ale jak to pisałem w pasku kombi nowym coś też buczało.
Problem też, by mazda nie podnosiła tak tych cen. Złoty się umacnia, a oni korzystają z boomu sprzedażowego. Bo cena i wizja jej japońskiej niezawodności to jeden z jej głównych atutów. I by się nie psuła, bo ASO uwiązane na postronku MMPOL za wolno działa, nie ma spójnej polityki wymiany na gwarancji, a części po gwarancji koszmarnie drogie. I tu jest przewaga vw. Bo części idzie dostać łatwiej. Choć w VW też nie kolorowo jak coś pada.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 10:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
bo jedyny akceptowalny silnik benzynowy w Mazdzie to 2,5
to za duzy samochod na wolnossaka 2,0 zeby jezdzic z jakimis tam lekkimi emocjami
ponizej 3500 obrotow silnik 2.0 po prostu "spi" i jedzie sie tym niestety jak Polonezem.

dziwne te Twoje wrazenia z wielkosci passata
ma wiecej miejsca w srodku i wiekszy bagaznik

dla mnie argument przeciw passatowi to: nuda, nuda, nuda
cena swoja droga tez wyj****na z kosmosu :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.