Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 09:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Akurat Balkan to chyba raczej zniechęca do Mazdy

Pewnie i tak zakonserwuje podwozie jak kupie w końcu (pytanie czy ma to duże znaczenie jeśli konserwację zrobię w lecie a nie od razu po odbiorze luty/marzec?)


Ostatnio edytowano Śr, 27 sty 2021, 13:36 przez Gophfer, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Balkan twierdzi i dowodzi że nie jest ocynkowana i tyle. Ale jakieś tam zabezpieczenie ma.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
No nie mów że brak ocynku nie zniechęca


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mnie nie zniechęcił, ale kupuję samochó∂ max na czas leasingu tj. 4 lata. O ocynk bym się bał jakbym kupował na 15 czy 20 lat ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
szymonpoznan1 napisał(a):
Mnie nie zniechęcił, ale kupuję samochó∂ max na czas leasingu tj. 4 lata. O ocynk bym się bał jakbym kupował na 15 czy 20 lat ;)
Wstępnie mam taki sam plan, ale kto wie może później będę chciał jednak zostawić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda ma ocynk metoda natryskowa, dlatego miernik tego nie widzi.
Taka sama metodę mają inne firmy jak koreance, nawet stinger za 250 tys zł z 7 letnia gwarancją,
Najlepsze teksty na YouTube że każda rdzewieje już w salonie, wiem kto to pisze , ścisk dupy posiadaczy waga
Mazdy 2012 mają już 9 lat i jakos ich rdza nie zjada ,więc natrysk ocynku się sprawdza, już widzialem merce 6 letnie z prawdziwym ocynkuem i miały początki rdzy i nie nie pod spodem auta.


Ostatnio edytowano Śr, 27 sty 2021, 13:56 przez Elsas, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 13:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ocynk jest tylko w innej technologii niż by sobie pan Balkan ze swomi miernikiem życzył :)

Co do konserwacji to nie zaszkodzi , ale też zależy ile lat chcesz jeździć. No i jak ją robić to poza podwoziem - profile zamknięte. Bo najgorsza to ta od wewnątrz - niewidoczna korozja. Te naloty na zawieszeniu , zaciskach, wydechu to bez znaczenia.

Mam w rodzinie bliskiej mazdę 3 z 2010r kupiona używka krajowa 2 lata temu - jeden błotnik to była dziura na diurze - wymieniany kilka lat wcześniej na zamiennik. Reszta blach oryginalna i nic się tam nie dzieje.

Tak że nie psuj sobie frajdy z nowego auta :) i w ogóle nie zaprzątaj tym głowy, bo temat wg mnie nie jest żadnym problemem.
Ja robiłem konserwację zaraz po zakupie, ale planując trzymać to auto długo. Na 3-4-5 lat bym nie robił.

Edit - O, to samo co Elsas równolegle pisaliśmy :) faktycznie - nie ma się do czego w tych autach przyczepić, to niektórzy wydziwiają :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 14:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Gophfer, czy ja wiem, czy dużo tego o rdzy w necie...

Bardzo dużo jest dot. Mazdy 6 i 3 I generacji, tak jak i braci spod znaku Forda z tamtego okresu... Był duży problem z blachą wtedy... I wtedy narodziła się fama Ma(r)dza...

Już druga generacja 6 i 3 była lepsza (co nie znaczy idealna). Są tutaj na forum Mazdy 6 GH nastoletnie które problemów ze rdzą specjalnie nie mają...

A jeśli chodzi o GJ/GL to generalnie tragedii nie ma... Biorąc pod uwagę ilość rozbitków z US na rynku to i tak w stosunku do opinii Mazdy trzymają się całkiem nieźle...

Są elementy które rdzewieją, ale zwykle są to naloty na zawieszeniu, tłumiku, śrubach, zaciskach... No i słynna była afera serii stelaży tylnych kanap w meksykańskich Mazdach 3 BM. W sieci większość zdjęć o rdzewieniu nowych Mazd dotyczy tej aferki.

U mnie jest jeden element który po tych prawie 6latach ma oznaki rdzy, a nie powinien, jest to uchwyt przedniej klapy...
Na podwoziu tragedii nie ma mimo, że nie konserwowałem.

Chcesz mieć spokój to zakonserwuj choćby woskiem nową... Chyba Kierowca sam wypełniał profile zamknięte w swojej i miał endoskop do wglądu jak to w środku wygląda...
A kolega jest z Wieliczki to jakby co na miejscu.

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 19:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
27 stycznia 2021, o 13:34 Gophfer napisał(a):
Akurat Balkan to chyba raczej zniechęca do Mazdy

Pewnie i tak zakonserwuje podwozie jak kupie w końcu (pytanie czy ma to duże znaczenie jeśli konserwację zrobię w lecie a nie od razu po odbiorze luty/marzec?)


Ma znaczenie przy czyszczeniu przed konserwacją. Gdy tylko auto złapie pierwszą sól jest już trochę pozamiatane, bo ciężko stuprocentowo ją usunąć z gwintów i zakamarków. Mycie profili pod ciśnieniem to taki średni pomysł. Warto robić od razu konserwację.

Ta zima jest wyjątkowo wredna. Soli już setki ton poszło na drogi, a końca nie widać. Cały czas zagrożenie oblodzeniem.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Śr, 27 sty 2021, 19:47 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 19:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Mam taką pozycje w cenniku jak Oświetlenie wewnętrzne (diodowe) za 555zl w KOMFORT I UŻYTECZNOŚĆ
Jak to wygląda, ktoś to ma, warte to cokolwiek. Zastanawiam się może coś się da jeszcze wysepic od dealera,może oświetlenie albo autoalarm....

Czy tj może coś takiego?
https://www.youtube.com/watch?v=3ziig5XuLGc


Ostatnio edytowano Śr, 27 sty 2021, 20:20 przez Gophfer, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 19:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Kierowca napisał(a):
27 stycznia 2021, o 13:34 Gophfer napisał(a):
Akurat Balkan to chyba raczej zniechęca do Mazdy

Pewnie i tak zakonserwuje podwozie jak kupie w końcu (pytanie czy ma to duże znaczenie jeśli konserwację zrobię w lecie a nie od razu po odbiorze luty/marzec?)


Ma znaczenie przy czyszczeniu przed konserwacją. Gdy tylko auto złapie pierwszą sól jest już trochę pozamiatane, bo ciężko stuprocentowo ją usunąć z gwintów i zakamarków. Mycie profili pod ciśnieniem to taki średni pomysł. Warto robić od razu konserwację.

Ta zima jest wyjątkowo wredna. Soli już setki ton poszło na drogi, a końca nie widać. Cały czas zagrożenie oblodzeniem.


To zalezy kiedy sprzedam moje obecne auto. Umówiłem się na odbiór z dealerem na koniec marca i wtedy powinno być lepiej na drogach, ale jeśli sprzedam auto np jutro to odbiorę auto w ciągu 2tyg i wtedy będzie problem bo kupuję w Warszawie a mieszkam w Krakowie i raczej nad solą nie przefrunę

No chyba żeby od razu zakonserwować to w Wawie w jakim sprawdzonym warsztacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 20:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
A tam gdzie odbierasz auto, to nie świadczą tego typu usług?
Musisz się liczyć że taka konserwacja może zajac 2-3 dni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 20:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
pbbp napisał(a):
A tam gdzie odbierasz auto, to nie świadczą tego typu usług?
Musisz się liczyć że taka konserwacja może zajac 2-3 dni.
Wiem, dla mnie to i nawet tydzień nie problem. Tylko ciekawe czy dealer mi każe najpierw odebrać auto i dopiero w tedy do konserwacji, wtedy wycieczka do wawy 2x


Ostatnio edytowano Śr, 27 sty 2021, 20:40 przez Gophfer, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 20:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2021, o 19:47 Gophfer napisał(a):
Mam taką pozycje w cenniku jak Oświetlenie wewnętrzne (diodowe) za 555zl w KOMFORT I UŻYTECZNOŚĆ
Jak to wygląda, ktoś to ma, warte to cokolwiek. Zastanawiam się może coś się da jeszcze wysepic od dealera,może oświetlenie albo autoalarm....

Czy tj może coś takiego?
https://www.youtube.com/watch?v=3ziig5XuLGc

Nie, to jest zmiana zwykłych żarówek oświetlających wnętrze na zimne LEDy. Mam to u siebie, i jak parę dni temu byłem na jeździe próbnej ze zwykłymi żarówkami, to mi ciemno w środku było. ;)
Ogólnie chyba kiedyś na tym forum widziałem, że można to dużo taniej kupić i samemu zmienić, ale mi się nie chciało. W nowej też zamierzam brać, tylko teraz prawie 'za darmo', bo 3k na akcesoria za kolejna Mazdę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 21:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2021, o 19:47 Gophfer napisał(a):
Oświetlenie wewnętrzne (diodowe) za 555zl w KOMFORT I UŻYTECZNOŚĆ
Jak to wygląda, ktoś to ma, warte to cokolwiek.

Ja mam. Fajnie wygląda z białą tapicerką. Kiedyś w cenniku za 1500 zł (w życiu bym tyle nie dał), u Ciebie za 555 zł (też bym nie dał). W necie można kupić gotowy komplet żarówek LED za jakieś 150 zł. Tyle że trzeba samemu wymienić. Najtrudniej chyba w schowku.
Ja kupiłem już z ledami, bo to był egzemplarz demo.

-- Dodano: 27 stycznia 2021, o 21:21 --

Z takich naprawdę przydatnych dodatków (bo progi ze świecącym logo Mazdy raczej przydatne nie są, tak samo jak obszycie alcantarą części deski i lewarka które to rzeczy mam) to może gumową kuwetę do bagażnika? Przyciemnienie szyb z tyłu (choć to może nie być opcja tylko standard w SkyPassion)? Chlapacze przód+tył?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 21:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2021, o 21:21 Luke napisał(a):
Z takich naprawdę przydatnych dodatków (bo progi ze świecącym logo Mazdy raczej przydatne nie są, tak samo jak obszycie alcantarą części deski i lewarka które to rzeczy mam) to może gumową kuwetę do bagażnika? Przyciemnienie szyb z tyłu (choć to może nie być opcja tylko standard w SkyPassion)? Chlapacze przód+tył?

Szyby w SkyPassion są w standardzie. Kuwetę ;) też polecam.

Ja ogólnie teraz chcę zmienić z MT na AT, jeszcze tylko się waham pomiędzy 2.0 i 2.5, na razie się przejechałem 2.0 i źle nie było.
2.0 w Machine Grey już praktycznie tylko z białą tapicerką zostały, tego też się trochę obawiam, choć w dedykowanym wątku widziałem, że przy odpowiednim podejściu nie powinno być problemów, a wygląda całkiem ładnie muszę przyznać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 21:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
zapewniam że czar 2.0 pryśnie błyskawicznie jak tylko przejedziesz się 2,5 :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 21:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ja biorę skyenergy (w cenniku 2020) przyciemniane szyby są już od skmotion czyli zawsze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 21:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2021, o 21:48 piolsm napisał(a):
zapewniam że czar 2.0 pryśnie błyskawicznie jak tylko przejedziesz się 2,5 :D
potwierdzam, 2.0 w ogóle mnie nie kręciło, 2.5 wręcz przeciwnie :)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 22:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2021, o 21:48 piolsm napisał(a):
zapewniam że czar 2.0 pryśnie błyskawicznie jak tylko przejedziesz się 2,5 :D

No trochę się tego obawiam, dlatego od 2 dni czekam na telefon od pana sprzedawcy zamiast samemu się umówić. ;)
Bo cennikowo 2020 to 16k różnicy, więc pewnie wyjdzie z 145k na 160k.
Jeszcze się zastanawiam jaka różnica w ubezpieczeniu jest etc. - szczególiki, niby nie jakieś straszne, ale zawsze coś tam działają na osąd, podobnie jak spalanie itd.

Ale muszę przyznać, że pomiędzy 2016 a 2018 w środku czuć trochę różnicę jakościową.

No i jeszcze trochę żal się rozstawać z aktualną, szczególnie że to dobre auto, nawet lusterka się nie popsuły... Ale prawdopodobnie do siostry pójdzie, więc można odwiedzać. ;)


Ostatnio edytowano Śr, 27 sty 2021, 22:02 przez Madril, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 22:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Biała tapicerka nie brudzi się wcale. Ja ostatnio czyściłem na wiosnę 2019. Miałem ambitne plany czyścić przynajmniej 1 raz w roku, ale mi się odechciało (a raczej czasu nie miałem). Nie widzę różnicy.
Co do silnika: oczywiście że 2.5 lepszy od 2.0, 2.5T lepszy od 2.5, a już najbardziej to chciałbym 6.2 AMG. Tylko nie każdego na to stać :)
AT vs MT: jeździłem 2.0 zarówno z AT jak i MT. Na tej samej trasie o tej samej porze w mieście AT spalił mi o jakieś 1,5l/100 km więcej. Na trasie pewnie nie ma różnicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 22:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
27 stycznia 2021, o 22:00 Madril napisał(a):
Bo cennikowo 2020 to 16k różnicy

Jak za sam silnik to jednak dużo.
W 2015 dopłacałeś podobnie ale to było 2.5AT zamiast 2.0MT w SkyPassion...

Choć ja miałem brać auto za 100k PLN a wziąłem za 140k PLN i ani razu nie żałowałem ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 sty 2021, 22:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 stycznia 2021, o 22:07 gzesiolek napisał(a):
Jak za sam silnik to jednak dużo.
W 2015 dopłacałeś podobnie ale to było 2.5AT zamiast 2.0MT w SkyPassion...

Choć ja miałem brać auto za 100k PLN a wziąłem za 140k PLN i ani razu nie żałowałem ;)

No w 2016 było AT, MRCC, więc różnica uzasadniona, ale wydaje mi się, że była trochę mniejsza, choć niewiele. Wtedy tak naprawdę to ja nie chciałem AT, ale przekonałem się po kilku wycieczkach do USA.

Zobaczymy, nie jest kwota, której nie mógłbym dołożyć, ale jeszcze nie wiem czy warto. No i w leasingu będzie to 12k, a nie 16, więc też mniej boli. ;)

-- Dodano: 27 stycznia 2021, o 22:28 --

Jedna rzecz, która mi w 2018 się rzuciła w oczy negatywnie to lusterko. Wydaje się być z gorszego plastiku niż wcześniej, nie ma przycisku do wyłączenia automatyki (choć to akurat szczegół) i rzuca się w oczy kabel (na to akurat zwróciłem uwagę w SkyEnergy, ale w SkyPassion było chyba takie samo, tylko kabel bardziej od strony pasażera był widoczny, a tak je oglądałem akurat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 12:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Lusterko jest jakieś takie marne, to prawda i przewód też u mnie ciut widać. Za to sporo innych elementów we wnętrzu od roku 2018 jest dużo lepszej jakości.
Lusterko to mega błaha sprawa.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 12:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja tam nie wiem o jaki przewód w lusterku chodzi, musze się przypatrzeć jak pojadę dziś gdzieś. Swoją drogą napewno w SkyDream (a może i w Skypassion) jest lusterko bezramkowe...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 13:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie najpierw zauważyłem w SkyEnergy, obok w salonie była SkyPassion i tam było takie samo.
Właśnie dlatego to mnie uderzyło, że całe wnętrze się wydaje dużo solidniejsze, a lusterko takie słabe. ;)
Nic strasznego, ale psuje ogólne wrażenie minimalnie.

Umówiłem się na jazdy 2.5 i 2.0 AT, jedna po drugiej w poniedziałek. Zobaczymy czy różnica będzie dla mnie warta 16k. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 14:09 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
28 stycznia 2021, o 13:51 Madril napisał(a):
Umówiłem się na jazdy 2.5 i 2.0 AT, jedna po drugiej

O, i to jest właściwe podejście.
Ja też jak testowałem przed zakupem to umówiłem 3 samochody w różnych salonach jeden po drugim. I na dodatek jeździłem po tej samej trasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 14:45 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Teraz sprawa się trochę skomplikowała, bo poprosiłem od razu o ofertę na 2.5 i się okazało, że za bardzo już takich nie ma z 2020. Sprawdziłem stronę Mazdy i otomoto, i niby jest z Odyssey jedna, ale czerwona (a chcę urozmaicenia po czerwonej ;) ), uaktualniają raz na tydzień, więc pewnie sprzedali, szczególnie, że właśnie w Odyssey rozmawiam.

Więc teraz na 99% jest to dyskusja 2020 2.0, 2021 2.5, różnica już jest 30k (no i rocznik). I teraz się zastanawiam czy w ogóle jest sens jeździć 2.5, jak 2.0 było ok, żeby nie korciło, a różnica teraz większa. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 15:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Madril rzeczywiście w 2 tygodnie wywiało wszystkie kombi 2.5 2020... a było ich jeszcze niedawno chyba z 10...

Jeszcze ew. dema... W Krakowie chyba mieli jedną demówke do sprzedania... Ale rocznik 2019...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 sty 2021, 15:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No w poniedziałek była co najmniej jedna w MG jeszcze...

No muszę się teraz zastanowić, bo zaraz i 2.0 znikną, jeśli jeszcze są rzeczywiście dostępne. ;)
Może właśnie lepiej sobie nie zmieniać zdania o 2.0 i mocniejszej na razie nie ruszać. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.