Teraz jest So, 27 kwi 2024, 13:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 00:01 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Po dzisiejszej premierze superba3 , co sadzicie. Tutaj można kolory zmienić i poobracać.
http://www.skoda-auto.cz/models/novy-su ... ehled.aspx
Jeszcze filmik, zobaczcie jak solidnie wyglądają siedziska.
http://auto.idnes.cz/skoda-superb-c9..._ak_aktual_fdv


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 07:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Oglądałem, nie ma tej lekkości i finezji co GJ.
A środek wiadomo, że będzie wielki

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 07:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.11.2013
Posty: 44
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Nie wiem czemu ale jestem uprzedzony do Skody. Nawet jak bylby cud, miod, malina to nie kupilbym, bo to Skoda...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 08:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Syndrom favoritki? :-P

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 09:26 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jakaś taka .... kanciasta i nadal pudłowata. Ale podłokietnik ma OK!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 09:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.08.2014
Posty: 97
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
zagryziak napisał(a):
Ale podłokietnik ma OK!


<spoko> <spoko> <spoko> :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 11:43 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
wojcian oba linki nie działają :\


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 12:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
W końcu Superb liftback, którego nie trzeba się wstydzić ;). Dobry kierunek i dzisiaj chyba najbardziej przygryza paznokcie szefostwo VW ;).

Ciekawe czy wciąż będzie taka duża różnica w prowadzeniu pomiędzy Superbem a Passatem co w poprzednich generacjach.

Pytanie też o ceny - w UK z silnikiem TSI 280KM 35.000 funtów <oczy> . Troszeczkę chyba przegięli.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 18 lut 2015, 18:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
mi się podoba lepiej niż passat ,ale i tak bym nie kupił skody superb i passata nie chce auta co mają przedstawicie handlowi :wink: i na każdym parkingu jest ich pełno

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 26 lut 2015, 23:53 
Offline
Mnie się podoba. Coś wiadomo o silnikach?


 Zobacz moją 6tkę  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 01:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Cytuj:
European buyers will have a staggering choice between eight engine options, including five gasoline engines ranging from 125 horsepower up to 280 and diesels from 120 hp to 190. They're all mated to dual-clutch transmissions and four of them are available with all-wheel drive


:wink:

Leon Cupra z tym 280konnym silnikiem robi z DSG 5,7sek do 100 km/h. Niech by Superb robił sekundę więcej z racji wagi. Nieźle chyba i tak...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 27 lut 2015, 07:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Bartek napisał(a):
Mnie się podoba. Coś wiadomo o silnikach?


Było gdzieś podane że 1.4 1.8 i 2.0 (ok. 125 140 180 220 później chyba 280 km benzin) 1.6 2.0 (105 150 190 diesel)

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 14:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.08.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Powiem szczerze to też się właśnie zastanawiam, Mazda VS Suberb (są w bardzo podobnej cenie)
Dla mnie ogromnymi zaletami suberb-a są:

-liftback, można będzie wsadzić coś szerokiego
-samo składające się fotele
-zamykanie/otwieranie szyb z pilota, otwieranie elektryczne klapy
-przejście na narty
-3strefowa klima
-230V, 12V oraz USB w tylnej kanapie
-Rolety z tyłu
-koło dojazdowe za 400 pln


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 14:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Najlepiej się dobrze przejedź jednym i drugim. Tak z dwa dni. mazda jest trochę jakoś aksamitniejsza. Taka mniej ciosana. Środek w superbie mi jakoś nie podchodzi, ale jeśli chodzi o design, reszta solidniejsza niż w maździe, jeździ się nią jak octavią+. Natomiast przestrzeń, bagażnik, poczucie solidności i tego co nazywa się pancerwagen wiadomo w skodzie jest. I pierdołki, których w maździe nie uświadczysz.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 18:15 
Offline
1.4 tis nowy nie wiadomo jak będzie z nim ale na forum skody już ludzie piszą o jakiś dolewkach oleju.
Najlepszy jest 1.8 tsi - 1l na pare tys km i serwis skody wmawia ludziem że to ok.

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/s ... -zl/e96s20

http://forum.skodaclub.pl/tech-superb-m ... t6657.html

http://magazynauto.interia.pl/porady/ne ... Id,1864800


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 18:26 
Offline
No sorry ale ganiany porządnie pod czerwone pole silnik ma nie brać oleju? Zlituj się. Jeszcze z turbo. Jaasne.. Wszystkie silniki piją olej. Ja mam zapewne z pół miarki na 10 kkm. I obstawiam że tylko będzie więcej. TSI z lat wcześniejszych to piły do litra ale na 1kkm. Także jak teraz jest litr na 5-10 kkm to ja nie wiem o co tym ludziom chodzi. Nie szumią im okna, nie gną się tarcze to zawsze znajdzie się coś aby ponarzekać. Ciekawe ile irys dolewa w A5?


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 20:51 
Offline
Ecobosty np. forda 1.5 o mocy 160 lub 2.0 200 lub 240 ps i ludzie nie dolewaja ani kropli. - też maja turbo no ale jak napisałeś turbo = dolewki :)

Usterki w superbie III. = superb ma koło rok czau ,, ciekawe jakie usterki będzie pod koniec gwarancji za dwa lata ? pewnie 3x co teraz.

Jedne z nielicznych .....

problemy w superb III
STUKI W TYLNYM ZAWIESZENIU
http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=57&t=6808

Nienaturalny świst uszczelek drzwi

http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=57&t=7956


Dzwonienie podczas przyspieszania

http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=57&t=6811

Parowanie reflektorów przednich

http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=57&t=7056

Usterka AdBlue
http://www.superbclub.pl/viewtopic.php?f=57&t=6738

Z forum skody
Dzisiaj zareklamowałem wibracje nadwozia w przedziale prędkości 135-160 km/h. Koła wyważane trzy razy na różnych wyważarkach po kalibracji przed wyważaniem. Podejrzewam że to problem z oponami bo na zimówkach tego problemu nie było. Kierownica nie drży więc to raczej nie problem złego wyważenia.
Jest to o tyle upierdliwe że codziennie jeżdżę 300 km z takimi prędkościami więc obawiam się o elementy układu zawieszenia i kierowniczego że dostaną w dupę.
Auto na przeglądzie więc czekam na opinie przy odbiorze.
U mnie na Continental był ten sam problem. Serwis powiedział że ten typ tak ma a w Polsce z takimi prędkościami się nie jeździ :twisted: U mnie zaczynało się od 140 i nie w każdych warunkach.



Ten typ tak ma - super sprawa :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 21:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
niko123 napisał(a):
Ecobosty np. forda 1.5 o mocy 160 lub 2.0 200 lub 240 ps i ludzie nie dolewaja ani kropli. - też maja turbo no ale jak napisałeś turbo = dolewki

z olejem święta prawda :) nie biorą fordy

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 25 wrz 2016, 21:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
TSi brały olej ale do roku 2011 roku i to nie wszystkie były różne wersje tego sinika potem to poprawiły , mnie nie spałił nic a mam przejechane prawie 18 tys km. ale ja mam TFSI ,a to juz całkiem inna konstrukcja sinika.
Różnią się znacznie te silniki.

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 11:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
irys napisał(a):
ale ja mam TFSI ,a to juz całkiem inna konstrukcja sinika


Możesz coś bliżej? Bo jak wiem, że zła fama TSI jest lekko przesadzona (zwłaszcza po 2011 gdzie usunięto główne problemy z pierścieniem uszczelniającym, czy w mniejszych z łańcuchem rozrządu, ale nie wszystkie), tak wg moich obserwacji i wiedzy to silniki VW konstrukcyjnie są bliźniacze niezależnie czy montowane w Audi, VW, Skodzie, Seacie... Różnią się osprzętem, programem i drobnymi modyfikacjami, ale taki 2.0 TSI ze Skody to brat tego 2.0 TFSI z Audi... Chyba, że możesz wykazać, że jest inaczej...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 11:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
TSI ze skody i audi mają jakieś tam techniczne różnice, skoda dostaje z poślizgiem pewne sprawy z VW a ten z audi. Taka praktyka. Wężyki rurki może tak, to to samo, ale oczywiście czas goni i do skody powoli ta technologia spada.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 11:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
crow, ale to jasne, że nowe generacje silników (tak było z TDI CR, czy nowymi TSI) wchodzą najpierw w flagowej marce... a Skoda to w momencie gdy Audi wyjeżdżało już w 2.0 TDI CR to robiła jeszcze auta z 1.9 TDI PD, nie mówiąc o francowatym 2.0 TDI PD...
Ale ta sama generacja silników z jednej rodziny różni się tylko oznaczeniem a nie technologią...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 12:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
W Audi silniki silniki są montowane wzdłużne a innych autach tego koncernu poprzecznie.
Nazwał niby ta sama silnika. . Ale w audi juz dawno stosują podwójne wtryski paliwa pośredni i bezpośredni na jeden cylinder. W sumie osiem wtryskiwaczy na cztery cylindry. To powoduje dużo lepsze osiągi i mniejsze spalanie ale przede wszystkim lepsze osiągi. I moment obrotowy.
Porównaj sobie np. 1,8tsi ma 250 a 1.8 tfsi ma 320 Nm


Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


Ostatnio edytowano Pn, 26 wrz 2016, 16:58 przez irys, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 12:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
1.8 TSI w nowym Passacie B8 i Superb III ma max moment 320Nm...

ścięty do 250Nm w przypadku wyboru skrzyni DSG, bo nie wiem dlaczego do 1.8 dają tą z suchym sprzęgłem przenoszącą mniejszy moment...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 13:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Co do audi, nie ma się czym pocieszać... jeździłem sobie 2 dni Q5 i przesiadłem się do mazdy swojej. Tam diesel i tu diesel, tam automat i tu automat, spalanie to samo a napęd tam 4x4 a zakręty? mazda może pomarzyć, ale dlatego, że mam tylko przód... cóż powiedzieć, irys, możemy się pocieszać, że audi ble, bo to i owo, ale ja........................... chcę audi. To naprawdę inaczej pracuje. Mazda jest super. Ale gdybym miał klienta po cenach otomoto w mojej wersji sprzedałbym i dziś. Na razie odsuwam nerwy w czasie.
Ale widać, że audi jako auto może być bardziej dopieszczone... wiem cena, ale fotele, środek, interfejs, irys, zazdroszczę ci determinacji, że zmieniłeś.
Skodę superb kiedyś testowałem. Dla mnie ma przede wszystkim za krótki przód na tym MQB jakby mu kto ryjka przytarł, nie lubię jak samochód klasy średniej jeździ jak duży kompakt, a takie wrażenia są w superbie, jakbym jeździł naciągniętą octawią, wolałem mazdę, bo tam jakbym jeździł golfem XXL i dla mnie nie czuć tej klasy średniej. Pasażerowie z tyłu, plus dodatki w stylu elektryczna klapa itd to zupełnie coś innego.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 13:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Audi daje b. dobre wrażenie wykonania i wyciszenia, przy b. fajnym prowadzeniu...
Problem w tym, że za znacznie wyższą cenę...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 16:28 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 22.08.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Poczytałem trochę i obejrzałem trochę filmików i

Zalety Skody:
-dużo więcej miejsca z tyłu dla pasażerów
-większy bagażnik
-liftback = większy otwór załadunkowy
-parasole, skrobaczka, latarka w bagażniku, uchwyt na tablet, schowek na tablet, schowek na telefon ze wzmacniaczem sygnału, uchwyt na bilet z parkomatu
-klimatyzowany schowek w podłokietniku oraz schowek
-aplikacje zapisujące parametry jazdy, obsługa systemu przez telefon, mirrorlink
-auto składane fotele tylnej kanapy
-funkcja przesuwania przedniego fotela pasażera przez kierowcę bądź pasażera z tyłu
-elektrycznie podnoszona klapa z funkcją pamięci
-zamykanie otwieranie szyb / szyberdachu z pilota
-podświetlanie takich detali jak skali regulacji w nawiewach + klamki
-podświetlanie miejsca pod nogi nawet z tylu dla pasażerów
-podświetlanie z lusterek na jezdnię
-podświetlanie ambientne, różne kolory poziomy natężenia
-lusterka boczne z funkcją auto ściemniania
-Ledowe przednie kierunkowskazy
-Adaptacyjny tempomat działa do pełnego stopu 0km/hr
-Opcja podgrzewania przedniej szyby, folia grzewcza (brak tych głupich lamelek)
-Otwieranie drzwi przez sam dotyk brak czarnego guzika, zamiast tego jest dioda led
-Rolety przeciwsłoneczne z boku z tyłu
-Gniazdo 230V 12V oraz usb na tylni rząd siedzeń
-3 Strefowa klima
-Przejście na narty
-zmiana charakterystyki prowadzenia pojazdu, ECO, normal, sport, własne
-Autohold
-wentylowane fotele
-podnoszona przednia maska przy pomocy siłowników gazowych
-schowek na okulary jest większy
-znacznie bardziej rozbudowana regulacja elektryczna foteli, z funkcją pamięci do 3 ustawień, pasażer ma też możliwość regulacji odcinka lędźwiowego
-możliwość zapisu wszelkich ustawień kierowcy z kluczykiem, każdy kluczyk ma swoje ustawienia
-rozpoznawanie głosowe po Polsku,
-multi touch panelu dotykowego

Zalety Mazdy 6
-zegary są znacznie ładniejsze
-prawa kolorowa tuba mniej funkcji ale jest ładniejsza
-kolorowy HUD
-podgrzewana kierownica
-lepsza rozdzielczość kamery cofania
-chyba bardziej wygodne fotele
-ładniejsze wnętrze jakoś takie bardziej spójne
-układ sterowania HMI pokrętło + przyciski

Co myślicie Wy?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 17:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.02.2016
Posty: 96
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ja bym jeszcze dodał żywotność silnika w przypadku mazdy oraz mniejsza awaryjność
Czas oczekiwania też na korzyść mazdy. Na skodę czeka się od 4-9 m-c ;/

na korzyść skody na pewno cena koła dojazdowego.


Ostatnio edytowano Pn, 26 wrz 2016, 17:13 przez Kamil2477, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 17:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Skoda to porażka tak samo jak VW i Audi bo silniki zrobili nie dla klientów tylko pod serwisy :evil:

Only Japan :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 26 wrz 2016, 17:16 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeśli patrzeć na funkcjonalność to skoda ma ogromną przewagę. Co do wyglądu to bez dwóch zdań Mazda jest górą. Jednocześnie Skoda wygląda bardzo nowocześnie. Jej duży minus to czas dostawy powyżej pół roku.
Czyli musisz rozpatrzyć tylko kilka aspektów
- czas dostawy
- funkcjonalność
- wygląd
- serwis
Ten ostatni masz teraz chyba w cenie Skody
Przy każdym punkcie postaw + dla jednego z aut i dostaniesz wynik. I albo bliższe Ci jest "serce" albo "rozum" :)

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 278 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.