Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 111  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 19:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bzdura. Mi nie odpaliło auta jak Omega leżała 5 metrów od samochodu. 60 metrów? Bez żartów.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


Ostatnio edytowano Cz, 5 kwi 2018, 20:22 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 19:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Samochód w garażu, pastylka Omegi w domu, odległość ok. 5m ale pomiędzy ściana z cegły 40cm grubości. Blokada działa poprawnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 19:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 25.03.2018
Posty: 48
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No to kamień z serca . Dzięki i sorry za zamieszanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 19:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Na pewno nie, u mnie nie odpala przy pastylce omegi leżącej w domu kilka metrów od auta.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 22:48 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Samochód stojący w garażu a pastylka nad nim, dzieli je strop pomiędzy garażem i parterem i trzy metry. Auto nie odpala.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 09:22 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moja gubi zasięg przy ok. 10m. Bateria dobra, nie pikało przy odpalaniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 12:24 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
ja mam METE i tu na przyklad, pastylka przechodzi w stan spoczynku, zeby oszczedzac baterie i nawet jesli lezy kolo auta, ale na przyklad nie rusze nia to auto nie odpali. Rowniez potwierdzam, ze powyzej 3m auto nie odpala.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 16:55 
Offline
https://infogliwice.pl/jedna-prosta-met ... -jego-bmw/


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 21:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
I co ma to wspolnego z kradziezą GJ/GL ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 21:15 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Np żeby kluczyk zawinąć w folię na noc bo to skuteczna metoda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 21:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
najlepiej od razy cala Mazde owinac folia aluminiowa..
nie bedzie wiadomo ze to Mazda i nie ukradna ;-) :D


Ostatnio edytowano Cz, 19 kwi 2018, 21:49 przez DM2009, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 21:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
:lol: <hahaha> <hahaha> <hahaha>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 kwi 2018, 17:11 
Offline
https://keylessprotector.com/pl/instruk ... ctor-mazda

https://www.youtube.com/watch?v=x2AahohpU1Y

https://www.ebay.de/itm/1Pcs-Protector- ... SwjH5azjBP

http://allegro.pl/keyless-pokrowiec-klu ... 98646.html

Keyless Protector - 585 zl.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 kwi 2018, 18:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Problem w tym, że protector keyless wyłącza kluczyk po odejściu, załóżmy 7 kroków od samochodu (gdy rozpozna np. kroki), a ta zwłoka wystarczy aby zeskanować kod. Mając protektor-pokrowiec wkładam kluczyk przed odejściem od drzwi samochodu i w tedy słyszę drugie pyknięcie sygnalizujące, ze samochód jest zamknięty. W ten sposób niweluję do maksimum ryzyko zeskanowania kodu np. w przypadku jadącego za mną samochodu z włączonym skanerem, który zatrzymał się za mną w bezpośredniej bliskości. Ponadto ta cena. Ale przynajmniej dobrze kombinują.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 kwi 2018, 18:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zaletą Keyless Protectora jest jego większa bezobsługowość. Większość ludzi nie chce wyciągać kluczyka z kieszeni/torebki za każdym razem gdy wsiada i wysiada z samochodu, bo w końcu to keyless. Z powodu tej wygody rezygnują z prostego i taniego rozwiązania w postaci jakiś pokrowców, czy innych patentów na ekranowanie kluczyka.
W przypadku KP jedyną niedogodnością jest chyba tylko budzenie kluczyka za każdym razem. Jednak jest to dużo łatwiejsze niż bawienie się w pokrowce, no i robi się to dwa razy rzadziej (tylko przy wsiadaniu do auta) :). No chyba, że ktoś dużo chodzi przy wysiadaniu (bagaże, dzieci, itp), to wtedy też trzeba go obudzić.

Jak dla mnie to bardzo fajny patent. A cena...

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 10:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Za taką cenę mogli by dodać dodatkową komunikacje BT na 2-3m która po połączeniu by uruchamiała a po rozłączeniu dezaktywowała zasilanie kluczyka, bez tego klepania... bo już widzę jak oklepuje kieszenie i tak nie mogę się do auta dostać...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 10:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Po połączeniu z czym? Z autem? Dopóki nie wejdziesz i nie uruchomisz nie będzie połączenia.
Chyba, że po połączeniu z czymś dedykowanym w aucie - zbliżasz się i wtedy działa - ale to będzie podobnie jak dodatkowy immo. A generalnie BT do bezpiecznych standardów nie należy.

Mi tam to rozwiązanie się nie podoba - chociaż fajnie, że ktoś się stara to ogarnąć.
Ja i tak używam mech. blokady. Więc tak czy siak klucz do tego muszę znaleźć.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 11:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
KMBak z jakimś nadajnikiem w aucie... niekoniecznie BT...
Bardziej jako coś dodatkowego na co złodziej jest nieprzygotowany niż jako coś nie do złamania...

Powyższe klepanie jakoś pewności we mnie nie wzbudza, raz czy się aktywuje, dwa, czy nie będzie się aktywowało przy błahych sytuacjach...
Poza tym jak mam klepać się po kieszeniach to już wole czytnik palca w klamce, albo określoną ilość naciśnięć w określonym czasie aby otworzyć...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 11:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Już jedna firma opracowała keyless, który mierzy odległość kluczyka od samochodu poprzez pomiar czasu obsługi żądania ((czas od wysłania zapytania autoryzacyjnego do powrotu - stały czas obsługi żądania przez kluczyk) / 2 * prędkość rozchodzenia się fali radiowej) - mniej więcej jak DME, więc wzmocnienie nic nie daje. Myślę, że powoli stanie się to standardem.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 11:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Proste, ale skuteczne... Gorzej jak się zegary rozsynchronizują... :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 12:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Najprostsze to by było, jak by STALE była sprawdzana obecność kluczyka przy włączonym silniku... Kluczyk gubi zasięg, silnik gaśnie. No ale to niezgodne z przepisami...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 12:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
... i ze zdrowym rozsądkiem przede wszystkim.

Jeśli kierowca dostałby wyraźne ostrzeżenie kilka/kilkanaście minut wcześniej, że silnik zostanie wyłączony wówczas myślę, że byłoby to jeszcze do przyjęcia. W innym wypadku nie chciałbym takim samochodem ani jeździć ani spotkać go na drodze.


Ostatnio edytowano Pt, 27 kwi 2018, 12:16 przez Plaski, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 12:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ten Protektor ma rację bytu tylko w przypadku dezaktywowania się jednocześnie z utratą zasięgu kluczyka, tj. 80 cm od drzwi. Inaczej, jak dla mnie, to pic na wodę (nie chroni "w pełni" właściciela przed zeskanowaniem kodu). To proszenie się o kłopoty.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 13:20 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@grzesiolek Tam nie ma żadnej synchronizacji czasu. Wszystkie jest po stronie zegara w samochodzie, a kluczyk ma tylko zapewnić stały czas obsługi żądania autoryzacyjnego.

@dropt07 Co wy macie z tym skanowaniem kodów? Kod można zeskanować zawsze przy otwieraniu czy zamykaniu drzwi ale po raz drugi nie zadziała, a obecne algorytmy są ciut bardziej skomplikowane niż 20 lat temu, choć nadal względnie proste.

Z "walizką" chodzi o przedłużenie zasięgu kluczyka, nic więcej. Co ten kluczyk przesyła nie jest istotne, trzeba tylko wzmocnić sygnał i przekazać dalej.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 13:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
jordanj sorki jakoś sobie ubzdurałem, że to pilot inicjuje połączenie i ten sygnał wzmacniają złodzieje, a to jak rozumiem pilot robi jako transponder i tylko odpowiada na emitowane zapytanie autoryzacyjne i przez france sygnał auta jest najpierw wzmacniany i przekazywany do pilota i odpowiedź tak samo powrotnie...
I jak czas odpowiedzi będzie zbyt długi autoryzacji nie uzyskujemy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 15:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
jordanj -
27 kwietnia 2018, o 14:20 jordanj napisał(a):
@dropt07 Co wy macie z tym skanowaniem kodów? Kod można zeskanować zawsze przy otwieraniu czy zamykaniu drzwi ale po raz drugi nie zadziała, a obecne algorytmy są ciut bardziej skomplikowane niż 20 lat temu, choć nadal względnie proste.

Z "walizką" chodzi o przedłużenie zasięgu kluczyka, nic więcej. Co ten kluczyk przesyła nie jest istotne, trzeba tylko wzmocnić sygnał i przekazać dalej.


Zauważ kolego, że Zachar nie pokazuje po jakim czasie lub po ilu krokach od zamknięcia samochodu Keyless Protector odcina zasilanie kluczyka. Najpierw zrobił 20 kroków, później kilkanaście i posiedział na ławeczce, w każdym razie minęło kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund kiedy próbował sprawdzić działanie protektora. A co za problem, jak zatrzymam się przy chodniku i wejdę do parę metrów oddalonego sklepu. Toż w tym czasie zanim wejdę do sklepu sygnał z mojego kluczyka zostanie z udziałem skanera (wzmacniacza), bądź tylko z użyciem transmitera (bo nie będzie potrzeby na tyle wzmacniać sygnału) otwarty i tyle go widziałem. To jest tylko inteligentniejszy przypadek niż jaki widziałem w latach 80-tych, gdzie facet na moich oczach został odepchnięty zaraz po wyjściu z samochodu i po wyrwaniu kluczyków z ręki złodzieje odjechali. Nikt z gapiów nie zdążył zareagować, a było ich multum, patrzyli się na sytuację, podobnie jak ja, z rozdziawionymi ustami. Samochód był i nima. Tak podczas tego filmiku mi się przypomniało i przez pryzmat tej sytuacji oglądałem test Zachara. Więc test nie odpowiedział mi na pytanie jak szybko po odejściu od samochodu Keyless Protector odcina zasilanie kluczyka.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 17:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Skaner to skaner, a wzmacniacz to wzmacniacz. To NIE są synonimy.
Skaner używa się do nasłuchiwania komunikacji w tym przypadku między samochodem, a pilotem i na podstawie pobranych próbek można obliczyć kod do otwarcia samochodu. O samych algorytmach generowania kluczy można by więcej mówić.

Wzmacniacz działa w czasie rzeczywistym, nie przechowuje kodu do późniejszego użycia.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 kwi 2018, 19:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie będę dociekać. Ale jak pamiętam z filmów instruktażowych i transmiter i skaner mają funkcję wzmacniania sygnału, choć może być tak, że transmiter nie odczyta bezpośrednio z pilota sygnału (nawet jak jest blisko bo np. nie ma funkcji odczytu) i dlatego potrzebny jest skaner.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 16:26 
Offline
Pomysl ciekawy ze wzgledu na miniaturyzacje (uzycie FlexPCB) oraz mozliwosc banalnego montazu w kazdym kluczyku, ale wole miec swiadomosc kiedy kluczyk wlaczam/wyłączam a tak to nigdy nie wiadomo, czy to dziala, czy nie dziala (byc moze kluczyk w ogole nie dziala w przypadku awarii tego modułu i producent KP tak to zabezpieczyl). Jak pojawi sie na Ali za 25$ to bedzie zawsze opcja a tak to nie widzę sensu kupna skoro wiekszosc juz ma immo z karta ID.

-- Dodano: 2 maja 2018, o 17:09 --

Zakładam, ze KP ma akcelerometr plus mikrokontroler i tranzystor FET, zeby odcinać zasilanie. Byc moze takze czujnik piezo, zeby wykrywal nie tylko przyspieszenie, ale i wibracje na postoju. Reakcja musi byc po jakims czasie, zeby wyeliminowac falszywe sygnaly (pewnie rzedu ms / s). Odblokowywanie to dwa uderzenia w rownym odstepie czasu, wiec akcelerometr po uderzeniu dostaje sygnal G w odstepie zalozmy 1.5-2s dla max 3s.

27 kwietnia 2018, o 13:02 Luke napisał(a):
Najprostsze to by było, jak by STALE była sprawdzana obecność kluczyka przy włączonym silniku...
Sprawdzana jest, bo kluczyk po uruchomieniu przechodzi w stan uspienia, jezeli dobrze pamietam instrukcje obslugi Mazdy. Jaguar Land Rover juz rozwiazal problem kradziezy na walizke, wiec optymistycznie zakladam, ze inni producenci przemysla sprawe jeszcze raz.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 08:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie ma się co dziwić, że kradną Mazdy, jak sami właściciel Mazd napędzają rynek. I jeszcze się tym chwalą.

Kurde, gość kupił całe białe wnętrze do Mazdy w idealnym stanie za 3000 złotych, przecież to z daleka śmierdzi.

https://www.facebook.com/groups/1155378727888875/?fref=nf

(grupa Facebookowa, temat może znaleźć się niżej)

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3314 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 111  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.