Teraz jest So, 20 kwi 2024, 01:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 174  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 19 sty 2022, 20:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Danielkg napisał(a):
Witajcie

Czy możecie się podzielić jak są mocowane wasze przednie tablice rejestracyjne w wersji GL. Kupiłem od gościa samochód i on mocował na trytkach a ja bym chciał to zrobić tak jak powinno być. Oryginalnie jest jakiś element który trzeba zamocować wiercąc w zderzaku? Mazda 6 GL 2018
Dzięki!


Ja kupiłem 6 z 2018 z taką czarną plastikową podstawką, na której zamocowana jest ramka z nr rej. Ta podstawka zapewnia, że tablica jest pod kątem 90 do podłoża.
Podstawka jest przekręcana do zderzaka chyba 2 wkrętami + 2 zaczepy plastikowe wchodzą też w zderzak. Ramka przykręcona jest do tej podstawki.

Poszukaj taki nr: GHP9-50-170, to coś w tym rodzaju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 sty 2022, 23:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Moja z salonu wyjechała tak
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sty 2022, 11:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Serio? IMO to jeden z najładniejszych sposobów ukrycia śrub ale żeby ASO wierciło w rejestracji? :D Kto jak kto ale oni powinni wiedzieć że nie wolno :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sty 2022, 18:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
https://moto.wp.pl/czy-wolno-przykrecac ... 049245825a


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sty 2022, 18:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
We Włoszech tak się montuje rejestracje na nity. Chyba żeby nikt nie ukradł ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sty 2022, 18:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 312
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W UK ordynarnie na wkręty wprost w zderzak lub tylną klapę. Ramki tutaj to rzadkość.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 sty 2022, 21:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
20 stycznia 2022, o 19:03 Gophfer napisał(a):
https://moto.wp.pl/czy-wolno-przykrecac-tablice-rejestracyjne-6036890049245825a


Policja się nie czepia bo choć w tym względzie są ludźmi ale co do zasady oficjalnie nie można :) Ja sam mam przewiercone i przypięte na takie same plasticzki jak ty, ale sam je musiałem kupić na allegro i przykręcić, bo ASO niechętnie to robią z ww względów. W innych autach swoich czy rodziców robiłem po prostu na nity po tym jak mojej mamie ukradli blachy pod kradzież paliwa... :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 10:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja mam ramki na śruby a tablice na mocny klej montażowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 14:27 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.06.2020
Posty: 39
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
czy u Was też zwalnianie z automatycznego hamulca (autohold) jest głośne i słychać skrzypienie hamulców?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 14:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Nie, coś musisz mieć nie tak.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 20:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie słychać "od nowości" dźwięk ale nie skrzypienie hamulców.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 21:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Co do autohold wczoraj odkryłem jego wadę ...
Zostawiłem auto na autohold, chyba powinien zaciągnąć się ręczny po odpięciu pasów (nie zwróciłem uwagi). Wyskoczyłem szybko do sklepu coś ok 3m8n wracam a tu komunikant że nie wykryto kluczyka czy jakoś tak i syn mi mówi że auto się stoczyło. Na szczęście tylko jakieś 20-30 no była niecka i stanął. Wynika z tego chyba że jak auto straci kontakt z kluczykiem resetuje się jakby autohold/ręczny :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 22:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
21 stycznia 2022, o 22:23 Gophfer napisał(a):
Wynika z tego chyba że jak auto straci kontakt z kluczykiem resetuje się jakby autohold/ręczny

Bardzo możliwe, bo to 2 rózne systemy (ręczny i autohold) mimo że opierają się na tych samych elementach :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 sty 2022, 23:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Wg mnie po prostu autohold nie zadziałał prawidłowo nie wiadomo dlaczego, ale z tym nie wykryto kluczyka to nie widzę związku. Jeśli wyjdziesz z samochodu odpalonego to zawsze pojawi się komunikat że nie wykryto kluczyka. Jeśli nie dezaktywujesz start-stop to po powrocie jedziesz dalej. Natomiast jeśli jeździsz na start stopie i wyjdziesz z auta a auto zgaśnie samo i pojawi się to że nie wykryto kluczyka to po powrocie będziesz musiał na nowo odpalić samochód przyciskiem. Więc wg mnie albo coś innego nie zadziałało, albo tym razem po prostu nie miałeś autoholda odpalonego albo dziecko się bawiło przyciskiem...

A ogólnie autohold nie jest idealny w żadnej marce, mieszkam w bloku z hala garażowa na 360 samochodów, nie ma tygodnia (max dwóch) żeby jakieś auto się nie stoczyło ze swojego miejsca i praktycznie zawsze są to w miarę nowe auta. Często jak na osiedlowej grupie ktoś da info żeby właściciel zobaczył i poszedł ogarnąć to sam pisze 'dzięki za info, autohold nie zadziałał' :D Zazwyczaj VAGi, ale zdarzały się Ople czy KIA. Sam też kiedyś miałem incydent na wynajętym na 2 tygodnie samochodzie - Astra 5, wszedłem do Żabki, wysiadając hamulec trzymał, a po minucie wchodzi koleś do sklepu że Astra się stoczyła i uderzyła w jego auto :/ Tam była podoba sytuacja że auto trzymało hamulec, ale ręczny już się nie zaciągnął tak jak powinien pomimo zgaszenia samochodu, zabrania kluczyków a nawet zamknięcia go z pilota... Później nigdy tak już się nie zdarzyło, ale ten jeden raz wystarczył żebym musiał 3 stówki Panu zapłacić :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 14:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko ja nie bardzo rozumiem po co jest autohold w manualu? Ja nie mam autohold i normalnie zaciągam elektryczny ręczny. Zawsze trzyma. Sam się zwalnia przy ruszaniu. A jak jeździłem zastępczą Mazdą z automatem, to autohold przydawal sie bardzo, ale na światłach. Na parkingu przecież zostawia się na P...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 14:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
22 stycznia 2022, o 15:19 Luke napisał(a):
Tylko ja nie bardzo rozumiem po co jest autohold w manualu?

Żeby auto nie zjeżdżało przy ruszaniu pod górkę - w takim wypadku nie trzeba używać ręcznego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 17:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
21 stycznia 2022, o 22:23 Gophfer napisał(a):
Co do autohold wczoraj odkryłem jego wadę ...
Zostawiłem auto na autohold, chyba powinien zaciągnąć się ręczny po odpięciu pasów (nie zwróciłem uwagi). Wyskoczyłem szybko do sklepu coś ok 3m8n wracam a tu komunikant że nie wykryto kluczyka czy jakoś tak i syn mi mówi że auto się stoczyło. Na szczęście tylko jakieś 20-30 no była niecka i stanął. Wynika z tego chyba że jak auto straci kontakt z kluczykiem resetuje się jakby autohold/ręczny :(


Wydaje mi się, że nie tyle co odkryłeś wadę, co przekonałeś się o sposobie działania tej funkcji :)
Poszukałem w necie instrukcji obsługi do tego systemu i jest bardzo jasno napisanych kilka rzeczy:

"Nie polegaj całkowicie na działaniu funkcji AUTOHOLD: Funkcję AUTOHOLD zaprojektowano wyłącznie do wspomagania działania hamulców, kiedy samochód jest zatrzymany. Zaniedbanie posługiwania się hamulcami i poleganie wyłącznie na funkcji AUTOHOLD zagraża bezpieczeństwu i może skutkować wypadkiem, jeśli samochód nagle poruszy się. Używaj w odpowiedni sposób hamulców zgodnie z warunkami ruchu drogowego i otoczenia."

"Obsługa funkcji AUTOHOLD i utrzymywanie włączonych hamulców
1. Naciśnij pedał hamulca, po czym całkowicie zatrzymaj samochód.
2. Lampka sygnalizacyjna aktywnej funkcji AUTOHOLD w zestawie wskaźników włącza się i hamulce są włączone.
3. Samochód jest unieruchomiony, mimo iż pedał hamulca jest zwolniony.
UWAGA Funkcja AUTOHOLD działa i hamulce są włączone w przypadku spełnienia wszystkich poniższych warunków:
-Włącznik zapłonu znajduje się w pozycji ON (silnik jest uruchomiony lub wyłączony przez funkcję i-stop).
-Samochód jest zatrzymany.
-Naciskany jest pedał hamulca.
-Lampka sygnalizacyjna aktywnej funkcji AUTOHOLD włącza się.
-Pedał przyspieszenia nie jest wciśnięty.
-Zapięty jest pas bezpieczeństwa kierowcy.
-Drzwi kierowcy są zamknięte.

-Nie ma żadnego problemu z funkcją AUTOHOLD.
-Wyłączony jest elektromechaniczny hamulec postojowy (EPB).
-Nie występuje żaden problem z elektromechanicznym hamulcem postojowym (EPB).
-(Automatyczna skrzynia biegów) Dźwignia wybierania biegów znajduje się w pozycji innej niż R lub samochód stacza się do przodu, gdy dźwignia wybierania biegów znajduje się w pozycji R."

I wszystko jasne, w Twoim przypadku pas bezpieczeństwa został odpięty oraz zostały otworzone drzwi kierowcy, więc system auto hold nie miał spełnionych wszystkich warunków do działania, więc się wyłączył. Błędem było nie zaciągnięcie hamulca postojowego ;)

I rzeczywiście po około 10 minutach trzymania na auto hold powinien włączyć się hamulec postojowy, no ale muszą być cały czas spełnione warunki do działania funkcji auto hold :)

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 17:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 478
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
@mirpo
Dzieki za "instrukcje" zakładałem w ciemno ze jak jest autohold to trzyma i tyle. Na szczęście ten test nic mnie nie kosztowałem, miałem trochę szczęścia bo mogło skończyć się źle :(
Teraz już będę wiedział I może ktoś kto przeczyta ten wątek uniknie pozostawienia mazdy z autohold na wzniesieniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 18:30 
Amator
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 66
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ludzie czesto myla te systemy, auto hold to cos innego niz automatyczne zaciagniecie recznego po zgaszeniu silnika.
Tak samo jak hill holder, to nie to samo co auto hold i moze wystepowac niezaleznie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 20:37 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
22 stycznia 2022, o 15:49 chmooreck napisał(a):
Żeby auto nie zjeżdżało przy ruszaniu pod górkę - w takim wypadku nie trzeba używać ręcznego.

22 stycznia 2022, o 19:30 maciejczar napisał(a):
Tak samo jak hill holder, to nie to samo co auto hold i moze wystepowac niezaleznie.

Dokładnie tak, ja NIE mam autoholda, a samochód mi się nie stacza na wzniesieniu bo mam hill-asist, czy jakoś tak (nie pamiętam jak Mazda to nazywa). Tak więc autohold w nowszych Mazdach to coś innego...
Zresztą mirpo bardzo ładnie wyjaśnił. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 23:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.12.2021
Posty: 10
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam wszystkich,
Nie wiem czy to tylko moje odczucie, ale manetka kierunkowskazów chodzi strasznie twardo, odczucie jest dosyć słabe i takie jakby "tanie". Wiem że pewnie przesadzam ale jestem ciekaw czy inni mają podobne odczucie i czy ten model tak ma...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lut 2022, 18:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.08.2021
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
pytanie.

Czy listwa progowa (mazda 6 sedan) jest taka sama w wersji GJ i GL? Chodzi mi o tą listwę (długość ponad 2 metry) zewnętrzną

-- Dodano: 23 lutego 2022, o 15:12 --

poszukuję schematu podłączenia lusterka wewnętrznego fotochromatycznego (3 przewody) mazda 6 gj

-- Dodano: 24 lutego 2022, o 18:33 --

lusterko sam ogarnąłem
jakby ktoś był zainteresowany szczegółami to do usług <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 mar 2022, 09:17 
Świeżak
Offline
Od: 07.03.2021
Posty: 32
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Od pewnego czasu mam wrażenie ze nieco dłużej odpala mi się zimny silnik - potrzebuje jakby więcej czasu aby zaskoczyć. To może być tylko wrażenie, bo rozmawiamy o czasach od czesci sekundy do jednej. Jednak wzrost o 100% czy więcej, może z czegoś wynikać. Ktoś z Was miał podobne odczucia?

Przebieg 13,5k km, przed pierwsza wymiana oleju, ale jakoś nie kojarzę w poprzednich autach takiego efektu (raczej słaby akumulator powodował, ze trzeba było dłużej kręcić).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 mar 2022, 22:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie zmęczyłeś jakoś ostatnio akumulatora?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 mar 2022, 04:06 
Świeżak
Offline
Od: 07.03.2021
Posty: 32
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Codziennie robię dwa razy po 20-30km w trasie. Fakt ze większość w trybie emeryt eco, wiec może faktycznie nie doładowuje aku, bo i-stop tez rzadko się załącza na postojach.
Spróbuje go dziś przegonić tam gdzie nie ma odcinkowego pomiaru ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 mar 2022, 06:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 45
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zauważyłem, że jak w baku jest mało paliwa to kręci troszkę dłużej zanim odpali.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 22 mar 2022, 07:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
PawelWWa, z drugiej strony widzę, że rocznik 2020, to akumulator świeży :) Zasugerowałem to, bo u siebie widzę, że jak latam parę dni po mieście, to potem toporniej kręci, ale u mnie diesel w dodatku akumulator ma 6 lat :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2022, 18:47 
Amator
Offline
Od: 27.10.2013
Posty: 61
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: pomorski
Czy jest ktoś kto ma M6 gl z szyberdachem i mógł by zmierzyć ile się unosi szyber nad dach tylna krawędź? ile się otwiera szyberdach odsunięty? Odległość pomiędzy przednią krawędzią otworu dachu do odsuniętego szyberdachu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 kwi 2022, 17:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Tak z ciekawości w jakim celu takie dane?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 maja 2022, 20:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2022
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Witam, jestem nowym użytkownikiem Mazdy 6 i zwracam się z problemem który mnie nurtuje od dwóch dni. Otóż jadąc autem ok. 110 km/h nastąpiła pomyłka przy zmianie biegow. Miała być redukcja z 6 na 4 w celu szybkiego wyprzedzania a została włączona 2. Szarpnęło autem, obroty skoczyły na ok. 7000 obrotów. Nic się takiego nie stało ale pytanie czy mogę spac spokojnie? Czy jeśli nic się nie wydarzyło od razu to nie bedzie jakiejś awarii w najbliższym czasie?a może teraz mam na coś szczególnie zwrócić uwagę przy użytkowaniu? z góry dzięki za odp


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5201 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 174  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.