Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 15:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 07:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja to jestem zdania, ze benzyna z turbo w dzisiejsYch czasach 2.0 wystarczy , ok 300KM przy tej masie bedzie bardzo zwawe. AT jak swietnie tu sobie daje rade,ale wiecej funu by dal manual poprostu. Co do napedu zadne AWD tylko i wylacznie RWD i to by byla wtedy maszyna odpowiednia ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 07:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
poxtazo napisał(a):
wylacznie RWD i to by byla wtedy maszyna odpowiednia


...do driftu...

Ja tam po przejechaniu sie Evo jestem zakochany w w ichniejszym AWD... nawet taki laik jak ja ma pelne panowanie nad autem...

A za 2.0 przemawia tylko i wylacznie nasza chora akcyza... bo tak to nie wiem dlaczego mamy wysilac 2.0 skoro mamy bardzo fajny silnik 2.5...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 3 wrz 2015, 09:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
crow napisał(a):
(...)mazda ze starym 2.3T już paliła swoje i jadła olej (...)


Z tym spalaniem benzyny to jest oczywiście wyższe, ale jak butujesz, przy normalnej jeździe o ile jej się nauczysz to spalanie jest porównywalne jak w wolnossaku, jeżeli chodzi o spalanie oleju to wszystko zależy od użytkowania. Przy normalnej eksploatacji nie jest to problem

gzesiolek napisał(a):
crow, i co? myslisz, ze MPS bym nie mogl jezdzic spokojnie przez wiekszosc czasu?
W takim 2.5 turbo pewnie mialbym spalanie srednie na poziomie 8-9l/100km ;)
i jednoczesnie ogien w razie potrzeby ;)


Musiałbyś być naprawdę mocno cierpliwy - takie spalanie bez problemu można osiągnąć na trasie, ale w cyklu mieszanym czy też po mieście to będzie ciężko. No chyba, że to będzie jakiś skyactive z turbo, tylko trzeba pamiętać jak auto ma jechać to musi swoje spalić.

Moim zdaniem to już stary silnik mazdy 2,3 turbo zadowolił by większość z Was jeżeli chodzi o osiągi, gorzej niestety ze spalaniem. Oczywiście da się rzadko używać turbiny, ale trzeba mieć naprawdę dużo samozaparcia. Ja tam wychodzę z założenie, że skoro silnik ma moc to trzeba z niej korzystać. Przyjemność z jazdy jest nieporównywalnie większa przy 2,3T w BL vs 2,5 w GH, tylko o tym nie decyduje sam silnik, bo również nieco inne nastawy zawieszenie, czy hamulce.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 5 wrz 2015, 13:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jakiego driftu? Drift to na torze,a tylno naoedowka sie poprostu lepiej jezdzi i mozna czasem boczka postawic , wiecej funu daje takie auto. AWD to to wieksza masa,wiecej problemow i potencjalnych awari


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: So, 5 wrz 2015, 16:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Z driftem to taki żarcik... "Jedyny właściwy napęd" czyli RWD bije na głowę FWD przy jakiejkolwiek mocniejszej maszynie... Zwłaszcza ze nie zrywasz przyczepności na osi skrecajacej... Zgodze sie tez ze wiecej funu da RWD vs stale AWD zwłaszcza dla wprawnego kierowcy... Ale i tak wolalbym AWD bo to zrobilo Mitsu w Evo to bajka... Ja nie bylem w stanie wyprowadzić go z równowagi. Zero zabawy z zarzucaniem tylem... Czysta japonska precyzja... Chciałbym tak w M6 MPS...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 31 paź 2015, 10:23 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.09.2015
Posty: 182
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: mazowiecki
gzesiolek napisał(a):
"Jedyny właściwy napęd" czyli RWD bije na głowę FWD przy jakiejkolwiek mocniejszej maszynie...


Nie mam strasznie mocarnej maszyny, ale mam RWD. Po włączeniu trybu Sport+ (wyłącza wszelkie kontrole trakcji) zabawa jest przednia. Ale trzeba najpierw poćwiczyć na jakimś dużym parkingu, bo np. zawracanie na drodze publicznej może nas zaskoczyć :) Mnie za pierwszym razem postawiło w poprzek (oczywiście ulica po horyzont była wolna z obu stron).

Jeżeli chodzi o temat wątku, to marzy mi się wolnossący V6 w stylu starej amerykańskiej szkoły.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 1 lis 2015, 10:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Czyli jazda tylko na wprost ? ;-)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 1 lis 2015, 10:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.09.2015
Posty: 182
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Tak, zdecydowanie jestem melomanem a nie winklomanem <metal>



 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 19 lis 2015, 14:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
jest 2.5 turbo benzyna viewtopic.php?f=23&t=4451&p=175983#p175983

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 12:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
I ten silniczek może być strzałem w 10kę (chociaż wolałbym wolnossące V6 2.5 ;)). Duża pojemność i niezbyt wysilona jednostka, więc i turbo nie pompuje pewnie zbyt mocno. Ciekawe jak będzie ze zużyciem oleju, etc.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 13:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Kto pierwszy robi przeszczep do m6 ? ;-) poxtazo ? rkarcz (jak już i tak będziesz miał hamulce) ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 14:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
BigCactus napisał(a):
Duża pojemność i niezbyt wysilona jednostka, więc i turbo nie pompuje pewnie zbyt mocno.


coś 1.2 gdzieś czytałem

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 14:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale maks. moment niezły dostał kopniak... z 256 na 420 Nm... i jeszcze pewnie dostępny z 1500-2000rpm niżej

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 20 lis 2015, 14:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
to juz jestxjakies rozwiazanie,aczkolwiek ja chyba tozstane sie z mazda na rzecz jakies innej marki,mam zabawke w benzynie ktors bedzie uturbiona. Na codzien potrzebny mnie diesel do przemieszczania sie pr y przebiegach ktore robie rocznie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Warto sobie przypomnieć zalety wolnossaków + plasowanie silników M6

https://www.auto-swiat.pl/porady/wszystko-o-silniku/najlepsze-wolnossace-benzyniaki-ostatnich-lat-trwaly-benzyniak-niewysilony-i-bez/mh250cn

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: N, 20 sty 2019, 16:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Wątek został zamknięty, dalszą dyskusję proszę prowadzić ---> viewtopic.php?f=19&t=2982


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.