Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 15:01 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jakby ktoś miał wątpliwości co do wyższości silników benzynowych wolnossących, w które wyposażone są nasze M6, nad silnikami turbodoładowanymi to polecam poniższy film: mazda 6 2.5 192 hp vs opel insignia 2.0 220 hp :D



Ostatnio edytowano Pn, 21 sty 2019, 12:14 przez tombien, łącznie edytowano 4 razy
Poprawa linku.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 15:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie bardzo rozumiem gdzie ta wyższość :| .


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 15:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dwóch głupków jakiś pociągnęło mazdunię i tyle, gdyby mazda ważyła tyle co insygnia bo by się z tym silnikiem zesra**, a dwa opel wcale nie goni, a gdyby robić porównanie wagowe to spróbuj się z 2.0 TSI golfa, czy octavii, czy pasata, zobaczysz wyższość wolnossącej benzyny nad np. 2.0 TSI :wink: wiem, bo takowym jeździłem 200+++, jak zamiatałem kiedyś w "młodości" takich twardzieli dla jaj i pokory :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 16:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ale ktoś nap.... <suicide>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 16:35 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
No ale przecież jakie to porównanie , obie dwie Insygnie zwalniały w momencie kiedy on je mijał , bez sensu


Sent using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
 

zasłużony
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 19:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja tu widzę tylko wyższość głupoty kierowcy Mazdy.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 19:31 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A pózniej kończy się jak na filmiku w tunelu :(

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 14 lis 2014, 21:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Totalne bezmózgi, jeden wyższy od drugiego
Proponuje wywalić tę wątek bo ktoś jeszcze uwierzy :cool:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 10:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 772
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Luko hehe dla równowagi musisz dać jakiś inny filmik :]

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 10:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Tutaj znalazłem porównanie z Audi A6 2.0TSI ,widac brak turbiny w Mazdzie ale nie jest żle,


Widać że Audi ma chwilowego kopa na początku(turbo robi swoje),ale nie odjeżdża tak jak by się to mogło zdawać, :wink:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 11:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Takie porównania nie maja sensu jak w pierwszym filmiku. Równie dobrze mógłbym nagrać jak wyprzedzam porshe, bo koleś nie cisną. Czy to znaczy ze mój klekot jest szybszy i lepszy?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 12:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 09.09.2014
Posty: 909
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
@crow. Porównanie M6 z golfem jest bez sensu. M6 właśnie należy porównywać z insignią. Wysiłek inżynierów należy docenić. Jeśli oplowcy nie potrafią, to tylko pozostaje im wkładać motory turbo.

_________________
http://www.3dosetki.pl - motoryzacja z nieobiektywnej i ekscytującej strony


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 14:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak mało kto właśnie doświadczam wysiłku inżynierów mazdy :-P

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 18:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
po prostu nie mozna inaczej opisac kolesia z pierwszego filmiku - idiota. styl jazdy masakra, a tak BTW to jeszcze nie widzialem wiekszego bajzlu na 5ciu pasach - naprawde rosja to stan umyslu a nie kraj...
i tak naprawde to nic nie udowadnia poza tym ze nie nalezy oceniac kierowcy po aucie - jak widac Mazda jezdza nie tylko normalni jak wiekszosc z nas...

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 15 lis 2014, 18:52 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.11.2012
Posty: 56
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
KOVAL napisał(a):
Takie porównania nie maja sensu jak w pierwszym filmiku. Równie dobrze mógłbym nagrać jak wyprzedzam porshe, bo koleś nie cisną. Czy to znaczy ze mój klekot jest szybszy i lepszy?

Dokładnie, porównanie całkowicie bez sensu. Po pierwsze z filmu nie wynika co to dokładnie za wersja Insignii. Może jest to 2.8 V6 Turbo 260KM, które zjada GJ 2,5 ? Jeśli jest to 2.0 R4 Turbo 220KM to osiągi są bardzo porównywalne (7,6-7,8 sekundy do 100-tki). Po drugie nie wiadomo czy człowiek z Insignii próbował się z Mazdą. Ja często mam bardzo podobne sytuacje jak na filmie. Jadę dynamicznie, ale z nikim się nie próbuje i dopiero po chwili uświadamiam sobie, że ktoś mnie wyzywa. Tylko, że ja jadę na 1/4 możliwości silnika, a mój konkurent na 100% i nie mam ochoty szaleć. Szczególnie często zdarza się to jak ruszam w miarę dynamicznie ze świateł, ale na w połowie wciśniętym pedale gazu, gdzie do 100-tki i tak rozpędzam się szybciej niż większość cywilnych aut i dopiero po chwili uświadamiam sobie, że ktoś się ze mną próbuje, głównie po wyciu silnika samochodu obok. Czasami depnę, ale ostatnio z reguły olewam, bo dawało to frajdę tylko na początku, a później zrobiło się nudne. Każdy kto ma auto rozpędzające się w 5 sekund (albo szybciej) do 100tki wie o czym mówię :) A więc na 100% jest kilku kierowców, którzy słabszymi autami mogliby pochwalić się podobnym filmem, gdzie mogłem jechać podobnie jak Insignia. I nic z tego kompletnie nie wynika :)

_________________
Obecnie: Infiniti Q50S Hybrid AWD 3.5 V6 364KM, 546Nm: http://www.youtube.com/watch?v=yR0cCRRWqfY
Wcześniej: Mazda 6 GH FL 2.5 R4 170KM, 226Nm


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 lis 2014, 19:23 
Amator
Offline
Od: 05.10.2013
Posty: 95
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Faktycznie - trudno stwierdzić, który jest większym idiotą...


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: N, 16 lis 2014, 20:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Filmik zapodany przez adamusa28 mi się podoba, chyba wszystko na ten temat. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 lis 2014, 22:30 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.03.2014
Posty: 103
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
No chyba jednak nie wszystko :) Wyżej porównanie z Golfem było bez sensu, ale z większym i cięższym A6 już jest z sensem :P (przecież A6 to auto segmentu E..) A może by tak z A6 3.0 TFSI? :P Chyba nie, bo z Mazdy za wiele by nie zostało :) Najuczciwsze było by porównanie z 2.8 FSI, bo to też wolnossący silnik a osiągi będą porównywalne.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 17 lis 2014, 12:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Cobretti napisał(a):
Najuczciwsze było by porównanie z 2.8 FSI, bo to też wolnossący silnik a osiągi będą porównywalne.


Nie chodzi tutaj o to który jest lepszy itd.Chiałem tutaj pokazać ze ci co narzekają ,że Mazda jest słaba,nie mają racji ,i może śmiało konkurowac z innymi markami ,ogólnie stawianych za wzór przez Polaków. :wink:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 20 lis 2014, 15:14 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Oczywiście zgadzam się z Wami wszystkimi :) porównanie jest nieobiektywne, a film prawdę mówiąc pokazuje tylko w jaki sposób NIE poruszać się po autostradach.
Nie chodziło mi tu bynajmniej o to, żeby udowodnić wyższość M6 nad Insignią, a jedynie o to aby pokazać tak jak to trafnie zauważył Matys , że należy docenić inżynierów Mazdy. Przyznam się szczerze, że na początku mojej przygody z M6, sam powątpiewałem w zasadność zastosowania pod jej maską silnika benzynowego wolnossącego. Już dzisiaj przyznaję, że jestem miło zaskoczony jej możliwościami.
Nie zmienia to jednak faktu, że z niecierpliwością czekam, aż konstruktorzy Mazdy dojdą do wniosku, że "uturbienie" silnika benzynowego jest, biorąc pod uwagę wszystkie "za" i "przeciw", krokiem jednak w dobrym kierunku. Może najbliższy facelifting przyniesie nam jakieś zmiany w "osprzęcie" silnika? A może już ktoś ma jakieś informacje dotyczące silników, które będą napędzały M6 po FL?


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Cz, 20 lis 2014, 17:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
luko - jakbyś czytał na bieżąco informacje w wątku "Kupujemy GJtkę" to byś już znał odpowiedź - nie nie ma żadnych zmian, silniki i skrzynie są te same. I bardzo dobrze. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 12:07 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Dla jednego dobrze, dla drugiego nie.
To tak jak jeden woli blondynki, a drugi brunetki.
Ja osobiście chciałbym, żeby w ofercie Mazdy pojawiły się dodatkowo silniki benzynowe wspomagane turbosprężarką. Każdy mógłby sam wybrać jaki silnik mu odpowiada :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lip 2015, 21:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
panowie,wolnossak to przeżytek,jeśli już nto tylko duże pojemności i w układzie V ,co by momentu było odpowiednio. Pojemności do 3l w rzedowówkach 4 czy 6 cylindrowych to tylko doładowane,odpowiednie strojenie i nikt mi nie powie ze wolnossak jedzie lepiej...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 15:53 
Amator
Offline
Od: 26.11.2014
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
W sporcie, gdzie z 2 litrów przy pomocy turbo uzyskuje się 300 kM to dobry kierunek ale w drogowych autach gdzie z 1 litra uzyskuje się 130 kM i pcha taki silnik do segmenty D to jakieś nieporozumienie. Mazda pokazała, że można iść inną drogą i uzyskać dobre efekty w postaci niskiego spalania i odpowiedniej dynamiki, wystarczającej do takich zastosowań. Oby nie wpadli na pomysł pchania turbin do cywilnych aut ... <pucu>
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 17:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Mazda malo pali? Prosze... To zadna rewelacja przy silniku 2.5 192 taki wynik osiagalo bmw 25 lat temu w modelu e34 e36. Wez pod uwage ze masa Mazdy jest bardzo niska, zadna to rewelacja te osiagi. Turbo to bardzo dobry kierunek,oszczednosc i czystosc . a w sporcie 300km z 2.0l to zaden wynik. 800 Km to jest wynik.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lip 2015, 20:26 
Offline
poxtazo ja porównuję na co dzień z tym co miałem do tej pory. Z oszczędnym turbodoładowanym dieslem z automatem. Obecnie mam spalanie o 1l większe przy jeszcze dynamicznie używanym samochodzie. Wiec jakie BMW benzynowe paliło mniej to nie wiem... Używałem za to parę benzyniaków w kompaktach z niedużo mniejszym spalaniem - 205ka 1.6, Focus 1.6. Oba w manualu.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 16 lip 2015, 08:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
rkarcz oszczedne to sa diesle bmw slbo mercedesa. Przykladowo GLK 2.350 kg samego auta przy 7predkosciach po autosdradach 180-200 caly czas i jego bryle malo aerodynamicznej spalanie 10-11 l wg mnie ekstra wynik . BMW E61 3.0d 235KM,masa ok 1700kg Przedzial od 160-200 spalanie 8-9.5l no i 6 cylindrow a nie 4... Porownujac to do Mazdy bo tez mam 2.2 175Km w automacie ,przepasc jest ogromna. Smigajac z takimi predkosciami Mazda nigdy nie zeszla ponizej 10.5. Wiec nie jest oszczedna. Musza sie nauczyc jeszce duzo japonczyki o dieslach. Natomiast co do benzyny to smigalem troszke na jazdach testowych 2.0 165km i jak juz kiedys tam pisalem,wg mnie to nie jedzie i pali tez nie malo jak na tak lekkie auto. Wczesniej jak pisalem o BMW starym to chodzilo mi o osiagi bardziej niz spalanie,aczkolwiek mialem takie kiedys e36 z 2.0 150km i w przedziale 120-140 na trasie autosrdadowej palila 8.5l co mysle ze jest bardzo dobrym wynikiem. Mazda nie jest oszczedna i turbo silniki by sie jej przydaly :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lip 2015, 08:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
poxtazo napisał(a):
(...) Przykladowo GLK 2.350 kg samego auta przy 7predkosciach po autosdradach 180-200 caly czas i jego bryle malo aerodynamicznej spalanie 10-11 l wg mnie ekstra wynik (...)


Śmię mocno wątpić w taki wynik - przykład mercedes CLS Gdańsk - Warszawa silnik 3,2 ale tu nie jestem do końca pewien - spalanie około 11-12 litrów przy prędkości 140-180 - cały czas autostradą. Biorąc pod uwagę, że kształt GLK do CLS'a to jak jelcz do GJ to na te 11 litrów nie ma szans.

Mazda też ma benzynę w turbo tylko w trochę mniejszej budzie, ale spalanie przy prędkości 180-200 na autostradzie to około 17 litrów :wink:

Musimy pamiętać o bardzo ważnym czynniku jakim jest aerodynamika - spalanie przy prędkości 140-160 vs 180-200 to różnica kilku litrów i fizyki się nie oszuka.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lip 2015, 09:28 
Amator
Offline
Od: 26.11.2014
Posty: 67
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Panowie ale o czym Wy piszecie jakie 180 - 200? Nie każdy kupuje auto z zamiarem darcia 200 km/h, sprintów spod świateł itp. Śmiem twierdzić, że z obecnie produkowanych aut w segmencie D przy normalnej eksploatacji (to taka jaką realizuje około 95% użytkowników dróg) Mazda pod względem zużycia nie będzie miała zbyt dużo konkurencji. I nie interesuje mnie, że udało się to osiągnąć niską masą czy czym innym. Oceniam auto jako całość. Poxtazo piszesz, że M6 2,0 nie jedzie otóż jedzie, nawet maluch jedzie i do przemieszczania się z punktu a do b po mieście w zupełności wystarczy. Nie każdy potrzebuje w cywilnym aucie ponad 200 kM mocy a nawet twierdzę, że nikt nie potrzebuje bo potem objawiają się pojebane Frogi czy inny Hołowczyc piewca bezpiecznej jazy co po cywilnych drogach zap..dala TYLKO 161 km/h. Trochę mnie poniosło :wink: Tak jak napisałem powyżej motosport to super sprawa i tam są potrzebne odpowiednie moce i charakterystyki silników, które uzyskuje się dzięki turbinom, sprężarkom czy jakimś podtlenkom, Poxtazo pewnie wiesz na ten temat więcej niż ja, ale na co dzień w zupełności wystarczy M6 2,0, która i tak w razie czego poleci te 180 - 200 :wink:. A tak poza tym to bardzo dobrze, że mamy wybór i miejmy nadzieję, że tak pozostanie.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lip 2015, 09:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
SerWe słusznie prawisz, nic dodać nic ująć.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT, Marcin0812 i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.