Gotowa lista po korektach i uwagach z wątku
viewtopic.php?f=48&t=1993Standardowa:1. Sprawdzić dokładnie lakier pod kątem mikro-rysek
2. Sprawdzić szczeliny między elementami karoserii.
3. Sprawdzić czy rury wydechowe są symetryczne względem swoich wycięć w zderzaku tylnym.
4. Sprawdzić, czy wszystkie 4 drzwi się równo i lekko otwierają i zamykają przy "trzaśnięciu" z tą samą siłą.
5. Sprawdzić wiek opon i czy wszystkie są takie same (dotyczy też zimowek, jeśli dostajecie).
6. Czy na tapicerce nie ma uszkodzeń (mogą się zrobić przy montażu ekstra akcesoriów).
7. Sprawdzenie poziomu płynów eksploatacyjnych.
8. Czy wszystkie szyby są z tego samego rocznika i czy nie ma na nich odprysków, zarysowań, itp.
9. Czy nie ma obtarć na felgach.
10. Czy na miejscu jest cale wyposażenie (gaśnica - sprawdzić datę, zestaw naprawczy, trójkąt).
11. Porównanie dokumentów z nr VIN i tym na samochodzie.
12. Czy całe zamówione wyposażenie dodatkowe jest na miejscu.
13. Zapytajcie od razu ile kosztuje przegląd i ile jego poszczególne składowe (olej, filtr, robocizna).
Dla ambitnych:1. Sprawdzić całe nadwozie miernikiem grubości lakieru
2. Na równym podłożu zmierzyć miarką odległość od opony do nadkola ze wszystkich stron - czy równo stoi, a nie np. przechylony na stronę kierowcy, co mogłoby świadczyć o tym, że spadło mu się lekko przy rozładowywaniu z lawety
3. Sprawdzić poziom reflektorów i kazać ustawić najwyżej, jak im wolno.
4. Auto na podnośnik i obejrzeć podwozie pod katem korozji (wydech).
5. Polisa ochrona prawna DAS.