Teraz jest So, 27 kwi 2024, 04:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 645 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 08:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak się różnią "delikatnie" i czasami nawet nie widać różnicy to znaczy że to są te same ustawienia tylko auto właśnie tych ustawień nie trzyma. Test w sumie jest prosty.
Zapisać na kluczyku, otworzyć z kluczyka 1, wcisnąć przycisk 1. Zamknąć auto, otworzyć z kluczyka. Jak będzie jeździł to rzeczywiście są różne ustawienia. Tylko byłby to absurd bo albo mamy 4 ustawienia i można się tym pochwalić albo w sumie nie wiem co - zrobiliśmy 4 stany z których 2 są OK a dwa sobie losują pozycję w jakimś zakresie?

To jest przecież zero-jedynkowe. Nie jest zapisane "ustaw fotel trochę z tyłu".

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 08:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Może to i absurd, nie wiem, nie wiemy, ale trzeba wyeliminować wszystko aby dojść do wniosku że jednak mamy problem z usterką.

Jeśli kolega przypisze ustawienie do kluczyka, to za każdym razem powinien mieć tak samo ustawiony "przywołany" fotel. Jeśli wtedy, dalej zauważy różnicę, to musi jeszcze wziąć pod uwagę różną odzież, na d.pie i na plecach bo to tez może zdezorientować kierowcę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 13:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie ma różnicy czy przywołujemy pamięć z kluczyka czy z przycisku. To jest to samo ustawienie. Po prostu można powiązać jeden kluczyk z klawiszem "1" na fotelu, a drugi z klawiszem "2".
Natomiast skłaniam się do tezy z różnicą w ubiorze.
A zawsze możesz zrobić zaznaczenie swojego ustawienia na szynie, tak jak robi to serwis. Nalep coś na fotel i na szynę/tapicerkę obok fotela i postaw kreski. Upewnisz się.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 13:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Luke napisał(a):
Nie ma różnicy czy przywołujemy pamięć z kluczyka czy z przycisku. To jest to samo ustawienie. Po prostu można powiązać jeden kluczyk z klawiszem "1" na fotelu, a drugi z klawiszem "2"..


Ale masz pewność?
Nie wiem czy tak jest, nie mam pojęcia bo nie sprawdzałem...
Ale, wydaje mi się, że przypisując kluczyk do pozycji fotela, ustawienie zapisane na guziku gotela znika. Znika na rzecz pamięci do kluczyka zamiast do guzika/klawisza na fotelu.
Nie wiem, musiałbym sprawdzić.

Jak również, odzież w naszych M potrafi zmienić pozycję w dość jak dla mnie ciasnym wnętrzu i małym skromnym foteliku. Różną odzież może oczywiście prowadzić do innej pozycji kierowcy przed kierownicą czy odległość do pedałów w podłodze


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 14:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeżeli znika to oznacza że dalej mamy te same 2 miejsca zapisu i jeden pies czy kluczyk czy przycisk...

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 15:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
6 maja 2020, o 09:43 Wedrowiec napisał(a):
Jak się różnią "delikatnie" i czasami nawet nie widać różnicy to znaczy że to są te same ustawienia tylko auto właśnie tych ustawień nie trzyma

Dokładnie o to chodzi.
To co pisze kolega Millerek, wwg mnie to jeden grzyb jak przywołamy docelowe zapisane miejsce fotela z kluczyka czy z przycisku... jedyne co może mieć znaczenie to fakt że fotel jezdzi bez obciążenia( kluczyk) albo z obciążeniem ( przycisk - jeśli kierowca już siedzi na fotelu). Można by to brać pod uwagę, z tym że.. kiedyś zrobiłem taki test :
Siedziałem w fotelu, i kilka razy zmieniałem pozycję fotela ( w szczególności regulację wysokości), a pożniej wracałem na moje zapisane pod "1"
I po powoedzmy 6 -7 takich próbach, fotel zatrzymywał się ewidętnie wyżej ( nie trzyma parametru wysokości) . Było to różnica na bank, a nie moje wyczulenie, ponieważ wieniec kierownicy zaczął zasłaniać mi zegary.
Już nawet poprosiłem żonę że lby sie tylko przesuwała przód i tył, bo właśnie wysokoßc jest dla.mnie mega ważna, a i nawet odległości przód tył czasem nie umie trafić .. choć z tym idzie mu nieco lepiej niż z wysokością.
Róznica w ubiorze - tak gra to rolę w tych fotelach, lecz jest ona wyeliminowana poprzez moj test 6-7 razy powrotu do ustawien siedząc i nie wychodzać z auta( nie zmieniajac ubrań) .
Polecam każdemu przeprowadzić taki test, a przekona sie o czym mowię.
No chyba że tylko moj typ tak ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 15:54 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
No chyba że tylko moj typ tak ma.
Też czasami miałem wrażenie że jest ciut inaczej, po czasie też jest minimalna różnica nawet bez przestawiania. Ale co do samego przestawiania na drugie zapamiętanie czy nawet powrót po jakiejś zmianie - trzeba brać poprawkę że inny kierowca inaczej ustawia lusterka. I chcąc czy nie nasza pozycja też pod te ustawienia się zmienia, lusterek nie przywrócimy idealnie.

Ja mam wrażenie że mam inną odległość od kierownicy - ręce są bardziej wyciągnięte niż jak zakodowałem te niecałe 4 lata temu, korygowałem z 3 razy a żona przez ten czas jeździła (czyli zmiana ustawień) może z 20-30 razy. Także nie ma zmiany co kilka dni/tygodni, było że pół roku nie jeździła.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 16:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wedrowiec widze że wiesz dokładnie o czym mówię. Dobrze wiedzieć że to nie ja zwariowałem, tylko faktycznie coś jest na rzeczy.
Czyli niby jest opcja pamięci fotela, a tak naprawde jej nie ma. <sex>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 17:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie mam pojęcia, możliwe że macie rację, że fotel mimo zapamiętania pozycji po czasie się gubi i szaleje nie ustawiając się z zapisanej pamięci.
Dlatego postawiłem jedną ewentualność do przeanalizowania, możliwe że do kluczyka jest już przypisana jakaś pozycja bardzo podobna do klawisza n1 kierowcy którą używa, stąd możliwe różnice do zauważenia raz na jakiś czas.

Nic innego nie pozostaje, jak sprawdzenie czy faktycznie fotel nie trzyma ustawienia indywidualnego.

Jeśli się rozjeżdża, to ustawić czy przykleić do słupka jakiś znacznik zapałkę przykleić... , tak aby wskazywała ustaloną pozycję na fotelu z dokładnością do 1mm i patrzeć za każdym razem czy ustawienie się zgadza.... Wtedy będzie jasne że mamy doczynienia z problemem zamiast wydaje mi się....

Ja przykładowo też od czasu do czasu muszę zmienić wysokość wyświetlania w HUD, tylko że fotel jest tylko dla mnie, nikt nim nie chce jeździć Woec nie ma kto zmieniać pozycji fotela, co w sumie i tak robię w zależności jak się ubiorę w ciągu roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 18:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
@Millerek dobry patent z tym znacznikiem na fotelu/prowadnicy - aż z ciekawości sprawdzę.
PS: :idea: Tylko jak Ty po tej szybie tam będziesz mazał z tym HUD em <niewiem> :D :D

-- Dodano: 6 maja 2020, o 19:38 --


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 19:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Fajnie że jest auto-zamykanie auta ale jak się odejdzie z kluczykami to wkurza mnie że jak zamknę drzwi to nie dojdę nawet do bagażnika auta a auto się zamknie, powinni to zrobić ale od pewnej odległości ale nie że już się uzbraja 20 cm jak odejdę z kluczykami.
Mogli iść za ciosem i jak dali auto zamykanie to mogli dodać w lifcie jak np. w Koreańcach że podchodzę z kluczykami i auto samo się otwiera, i nie potrzeba naciskać czarnego guzika lub na kluczyku .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 19:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 maja 2020, o 20:15 Grek77 napisał(a):
Fajnie że jest auto-zamykanie auta ale jak się odejdzie z kluczykami to wkurza mnie że jak zamknę drzwi to nie dojdę nawet do bagażnika auta a auto się zamknie

Może kluczyki trzymasz gdzieś gdzie są mocno ekranowane. U mnie bez problemu można przejść do bagażnika. Czyli można samochód obejść od drzwi kierowcy do tyłu i z powrotem do drzwi pasażera. Ale już naokoło maski się nie da - zamyka się. W sumie logiczne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 19:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Kluczyki w kieszeni, czy w dłoni, zamykam drzwi, robię jeden krok i już słysze pikkk , czyli pierwszy etap ryglowania, robie drugi krok i już auto zamknięte.
Widocznie różnie bywa z tą czułością na kluczyk.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 20:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie wyłączyłem autoryglowanie w pierwszym tygodniu, bo zamykało się gdy chowałem wózek do bagażnika po zapakowaniu córki, ale przegieło, gdy się nie zamknęło, gdy rzeczywiście miało... no i stwierdziłem, że już wolę wcisnąć ten przycisk w drzwiach lub w pilocie i mieć pewność, że się zamknęło... I nawet nie zdążyłem się na to powkurzać... :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 maja 2020, 22:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1680
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
można samochód obejść od drzwi kierowcy do tyłu i z powrotem do drzwi pasażera. Ale już naokoło maski się nie da - zamyka się

u mnie tak samo. Ale jakaś koleżanka na forum kilka lat temu pisała że u niej się nie dało jak dzieciaka pakowała.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 maja 2020, 05:49 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
dziwne że po zablokowaniu sterowania szyb (oprócz szyby od kierowcy) przyciskiem w drzwiach kierowcy tych szyb nie moze otworzyć również kierowca....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 maja 2020, 09:13 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1527
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To jeden z większych absurdów Mazdy :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 maja 2020, 21:42 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Coś naprzyciskalem chyba bo teraz za każdym razem przed uruchomieniem silnika muszę nacisnąć przycisk w pilocie "Meta System" - wcześniej wystarczyła obecność tego pilota w aucie. Co zrobić żeby przywrócić to ustawienie? - bateria wymieniona


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 maja 2020, 23:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.06.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
Przysiadłeś tyłkiem i się pastylka rozkodowała. Miałem to tydzień temu. Trzeba trwale na nowo aktywować pastylkę. Dłużej przycisknąc aż zapali się zielone światełko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 09:47 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam wszystkich,
Odświeżę trochę temat i opowiem co mnie już wkurza w mojej nowej GL (od tygodnia się poznajemy).
Żeby nie było niedomówień, kupiłem to autko świadomy niektórych już niedoróbek/oszczędności w aucie które próbuje dobić się do klasy premium (dla mnie to jest tak trochę "chciałabym ale się boję"). Poza tym uważam że to auto w wersji kombi to najładniej wystylizowane kombi ze wszystkich, nawet premium modeli (moja opinia). Niech się Alfy Gulie schowają z ich italo-designem.
No i najważniejsze, jest to jeden z niewielu producentów który nie dał się zwariować wszechobecnemu downsizingowi i robi dalej porządne atmosferyczne silniki. Jakoś nie przekonuje mnie silniczek 1,4 turbo (a w niektórych nowych Fordach 1,0t!!!) które ma uciągnąć 1,5 tonowe auto. To po prostu nie może długo działać wg mnie.
No ale do rzeczy. Po pierwsze uważam skandaliczne że auto tej klasy jak nie ma skóry to trzeba siedzenia ręcznie regulować (lata temu tą opcję miałem w Escorcie z 95 roku!!!). I do tego u mnie trzeba to robić z zewnątrz bo jak siedzę i próbuje podnieść siedzenie to zębatki przeskakują (próbowałem tego w innych Mazdach w różnych salonach i wszędzie to samo ale może miałem pecha). Ja rozumiem że w kraju z którego pochodzi dużo ludzi nie waży 90kg (czyli taki ciężki jednak nie jestem) ale samochód produkowany jest na cały świat chyba.
Następna rzeczą na której przyoszczędzili to że nie ma elektrycznego otwierania i zamykania tylnej klapy. Dwa siłowniki i trochę kabli to chyba nie jest taki wielki wydatek dla producenta a klasa premium byłaby o wiele bliżej.
Takie rzeczy jak przedpotopowa nawigacja (Here), za niski podłokietnik i takie tam to już były wcześniej opisywane.
O hałasie czy hamulcach jeszcze nie mogę nic powiedzieć ale jak już mówiłem, dopiero się poznajemy... :)
pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 11:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2365
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
23 czerwca 2020, o 10:47 Endrju11 napisał(a):
to że nie ma elektrycznego otwierania i zamykania tylnej klapy.

Jak bardzo Ci brakuje to sobie zamontuj...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 12:21 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
23 czerwca 2020, o 11:48 chmooreck napisał(a):
23 czerwca 2020, o 10:47 Endrju11 napisał(a):
to że nie ma elektrycznego otwierania i zamykania tylnej klapy.

Jak bardzo Ci brakuje to sobie zamontuj...


A dużo z tym roboty żeby samemu zamontować? Pewnie już było na forum opisywane ale jak już wspomniałeś... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 14:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Endrju11, jedź do ASO, ok 3000 PLN i będziesz miał na gotowo ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 15:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 928
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie ma aut "doskonałych" ale to dlatego, bo my też nie jesteśmy :wink:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 17:42 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
23 czerwca 2020, o 14:24 popielasty napisał(a):
jedź do ASO, ok 3000 PLN i będziesz miał na gotowo

aż tak mi to nie jest potrzebne tylko fajnie byłoby mieć...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 18:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Weź pod uwagę że tutaj w najbiedniejszej wersji masz aktywny tempomat czy head up...

A teraz wejdź na 'prawdziwe' premium Merc, BMW czy AUDI i tam nawet za zwykły tempomat jest czasem dopłata a za radar to już kilka tysięcy. Tak samo za head up liczą sobie w tysiącach ;)

Także o klapę bym się nie czepiał, bo w większości samochodów to jest opcja, chyba że turbo premium choć tam też zazwyczaj za dopłatą.
A ogólnie zawsze auta z niskiej czy to średniej półki miały różne bajery w różnych markach. Tak na przykład skoda od 15 lat praktycznie wszędzie montowała czujniki parkowania w standardzie, gdzie to nie było takie oczywiste w innych markach i wymagało dopłaty często po 2-4k. Ford np w Mondeo ładował prawie zawsze podgrzewaną przednią szybę a inne marki chciałby za to po kilka k... I tak w sumie w każdej marce znajdziesz coś co ona ma a inne nie mają choć wydawałoby się że powinno być odwrotnie.
O jeszcze dla przykładu, Octavia 2 którą jeździłem z 2007 roku miała tempomat w średniej wersji wyposażenia, kosztowała nowa 82k pln, a kolega miał audi a4 z 2008 roku za 160k i nie miał tempomatu, bo tam przy konfiguracji jak nie zaznaczyłeś i nie dopłaciłeś to nie miałeś :D Pomimo że miał skrzynię automatyczną :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 cze 2020, 21:41 
Świeżak
Offline
Od: 14.06.2020
Posty: 17
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
23 czerwca 2020, o 18:53 szymonpoznan1 napisał(a):
Weź pod uwagę że tutaj w najbiedniejszej wersji masz aktywny tempomat czy head up...

No właśnie że nie mam ani jednego ani drugiego. To w PL nawet w najbiedniejszej wersji (to Sky Energy chyba czy jakoś tak) te bajery są? Moja M6 jest z DE (a ja mieszkam w NL) i w papierach ma wersję Kizoku (tyle że mi to nic nie mówi ale taka biedna to nie jest bo ma audio Bose, 19" koła, sterowanie głosowe, i-stop itd, itp).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2020, 06:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Budżetowa wersja - 180 złotych plus 10 minut wysiłku ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2020, 07:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
SonicSilver miałem taki w Octavi dopóki nie wywalilem tych sprężyn ;)

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2020, 07:29 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
23 czerwca 2020, o 22:41 Endrju11 napisał(a):
23 czerwca 2020, o 18:53 szymonpoznan1 napisał(a):
Weź pod uwagę że tutaj w najbiedniejszej wersji masz aktywny tempomat czy head up...

No właśnie że nie mam ani jednego ani drugiego. To w PL nawet w najbiedniejszej wersji (to Sky Energy chyba czy jakoś tak) te bajery są? Moja M6 jest z DE (a ja mieszkam w NL) i w papierach ma wersję Kizoku (tyle że mi to nic nie mówi ale taka biedna to nie jest bo ma audio Bose, 19" koła, sterowanie głosowe, i-stop itd, itp).


Tak, obecnie są nawet w wersji SkyMotion, czyli tej najbiedniejszej. Wcześniej chyba były od wersji SkyEnergy, do niedawna była to 2 wersja od góry, teraz doszedł jeszcze SkyDream. Obecnie zostały wersje wyposażenia SkyMotion, SkyEnergy, SlyPassion, SkyDream. Wcześniej była jeszcze jedna, całkowicie goła praktycznie, ale już jej nie oferują, z tego co pamiętam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 645 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.