Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 10:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 645 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 21:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja jeszcze dodam coś czego nie wyczytałem u innych a co mnie dopadło jak miałem GJ. Drgania lusterka wstecznego, które przy prędkościach autostradowych "rozmazywało" obraz okrutnie, drgania lusterka prawego bocznego co dawało efekt analogiczny do opisanego wcześniej ( trzykrotna wymiana mechanizmu nic nie dała swoją drogą :) ) Fabrycznie źle założone opony na felgach co objawiało się wibracjami kierownicy między 120-140...dopiero test na Hunterze i optymalizacja pomogły.
Pozostałe problemy jak u innych czyli - hamulce ( wymiana dwa razy i przetoczenie za 3 razem )
- skóra kierownicy ( wymiana )
- skóra siedzeń łącznie z tylną kanapą (wymiana)
- fotel kierowcy ( naprawiony ale jak sprzedawałem auto to znowu zaczynał latać )
- lusterka ( wielokrotnie)
- tragiczne wyciszenie dachu i nadkoli

O średniej dynamice i względnie sporym lagu skrzyni nie wspomnę bo to akurat subiektywne odczucia :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 23:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak dla równowagi, posłużę się listą arpi.
Zgadzam się z nim w 7 na 33 punkty.
Czerwony + nie tyle wkurza mnie co widzę problem, zielony - nie wkurza mnie/jest na to sposób. :)

1. Duża popularność wśród złodziei warszawskich, drogie części i import rozbitków z USA/UK/zachodu lub export na wschód.
+

2. Cienkie blachy (trzeba bardzo uważać na grad)
- w wszystkich Japończykach są cienkie, grad im nie straszny (test zbiorowy 2 Zlot :) )

3. Falująca maska przy 160km/ godz.
+ to zależy od wiatru, maski w każdym razie nie urywa. :)

4. Miękki, bardzo łatwo rysujący się lakier, podobno charakterystyczne dla wszystkich "japończyków"
- nie tylko w Japończykach, obecnie wszystkie lakiery są miękkie

5. Słabe zabezpieczenie antykorozyjne
- nie podzielam po 4,5 roku użytkowania, nie mam dodatkowego zabezpieczenia

6. Kiepskiej jakości, "lepkie" obszycie kierownicy (eko skóra?)
+

7. Kiepska jakość tapicerki skórzanej, mała trwałość, szybko pojawiające się ślady i pęknięcia
- u mnie nic takiego nie nastąpiło, są zmarszczenia w pewnych miejscach, ale to normalne w każdej skórze

8. Brązowo-czerwonawy kolor wstawek ze skóry ekologicznej w wersji SkyPassion z czarną tapicerką
- przedlift tego nie ma

9. Wizualnie lepszym wyborem jest na pewno off-white, wtedy wszystko jest białe, no ale utrzymanie białej tapicerki, dla mnie koszmar.
- biała skóra tylko ładnie wygląda, zero praktyczności, można wziąć czarną

10. Delikatne fotele, zwłaszcza przy większej wadze kierowcy i pasażera, potrafią się szybko rozlecieć(podobno)
- dla mnie bez zarzutu, w GH było z tym dużo gorzej

11. EUS - Efekt Uchylonej Szyby
- nie mam po akcji uszczelkowej

12. Słabsze wygłuszenie, nawet w poprawionej wersji GL2017, tu szumią tylne drzwii i nadkola oraz podwozie
- typowe dla Japończyków

13. Trzeszczą przednie amortyzatory
+ raczej delikatnie skrzypią stabilizatory

14. Delikatne i awaryjne mechanizmy składania lusterek, potrafią rozsypać się już po kilku miesiącach automatycznego składania, co więcej wymieniane są na takie same, awaryjne mechanizmy. Można oczywiście nie składać lusterek, no ale tak samo można nie jeździć Mazdą, trzymana w garażu potrafi naprawdę mało palić
+ potrafią też bez problemu wytrzymać 2 lata

15. Problemy z MZD Connect, mimo aktualizacji do wersji 59.00.449 - włączająca się cyrylica , HUD nie wyświetla czasem wskazówek nawigacji, powolny i czasem tylko częściowy odczyt dużych kluczy USB (32 GB), zdążył się kilkukrotny samoczynny restart systemu
- przedlift nie ma tego problemu

16. Błędy w mazdowskiej wersji bazy Gracenote, inne nazwiska wykonawców.
- przedlift nie ma tego problemu

17. Nie działający w trakcie jazdy ekran dotykowy, można to obejść instalując jeden z AIO Tweaks(na własne ryzyko, oczywiście)
- przedlift nie ma tego problemu

18. Rzadka i mocno spóźniona aktualizacja nawigacji, brak danych dla mniejszych miejscowości, brak nazw ulic
- przedlift nie ma tego problemu (TomTom)

19. Brak danych o korkach i innych utrudnieniach w ruchu, to co daje extra płatna funkcja connect to śmiech
+ w przedlifcie jest Live, ale w Polsce jest z tym problem

20. Mała rozdzielczość i wielkość wyświetlacza (zwłaszcza do nawigacji- tu konkurencja ma lepiej - nowe auta)
- w NB1 jest jeszcze mniejszy wyświetlacz, ale jest wystarczający

21. Nie najlepszej jakości audio, mimo że niby Bose, to słychać tak sobie, tzn bez rewelacji.
- dla mnie ok, po dołożeniu SUBa.

22. Czesty komunikat Front Camera Malfunction - blokada działania zależnych systemów, już przy większym deszczu, przy mrozach i dużej wilgotności (wyłącza się automatyka światłeł matrycowych LED , asystenta pasa ruchu, wspomagania hamowania)
- w przedlifcie rzadko i ma wpływ tylko na AHC

23. Brak autoryglowania drzwi, też można to obejść, przestawiając jeden czy dwa bajty i sumę kontrolną w systemie przez złącze OBD2 (potrzebny chyba adapter i oprogramowanie Forscan, lub pomoc kogoś z forum Mazda6)
- sprawa jest banalna do zrobienia

24. Zbyt słabe hamulce do wagi samochodu - długa droga hamowania
- nie zauważyłem :)

25. Częsta wymiana klocków i wichrujących się tarcz (przegrzewanie tarcz przy gwałtownym hamowaniu)
- problem rozwiązują inne klocki niż fabryczne, oczywiście dla chcącego nic trudnego zajechać każdy zestaw

26. Problemy z ładowaniem akumulatora, w efekcie nie działający i-stop i e-loop, częstsze wymiany akumulatora, doładowywanie w czasie eksploatacji
- zależy od sposobu użytkowania, u mnie akumulator ma 5 lat i wszystko działa ok.

27. Brak czujnika płynu do spryskiwaczy
- przedlift nie ma tego problemu

28. Montaż przycisku do Omegi na środku zamiast na panelu przełączników
- to kwestia do ustalenia przed montażem

29. Brak spryskiwaczy reflektorów matrycowych LED (są w wersji skandynawskiej)
- przedlift nie ma tego problemu

30. Łatwo brudzący się obiektyw kamery cofania
+

31. Zbyt krótkie tylne drzwi w wersji kombi (konsekwencja o 8cm mniejszego rozstawu osi)
- w sedanie nie ma tego problemu

32. Ubogie dane komputera pokładowego, brak średniej prędkości i innych dodatkowych informacji, tu pomaga inny z AIO Tweaks - Speedometer
- przedlift nie ma tego problemu

33. Brak informacji o poziomie oleju, jak np. w Renault, zostaje bagnet
- bagnet to podstawa!!!

Wkurza mnie:
1. Brak możliwości otwierania/zamykania szyb z pilota.
2. Czujniki parkowania z przodu nie włączają się automatycznie przy niskiej prędkości.

Mimo wszystko to najlepszy samochód jaki miałem okazję użytkować do tej pory. :)
Jednak przedlift nie jest taki zły i ma prawdziwy podłokietnik! :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 00:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Mimo wszystko to najlepszy samochód jaki miałem okazję użytkować do tej pory
i jakoś nie kusi mnie nic innego.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 08:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
22 maja 2018, o 20:08 slawek napisał(a):
Arpi ładnie poleciałeś ;)


A tak na Rkarcz-a wszyscy psy wieszali .....


Ale właśnie chodzi, aby spisać to tak raz a porządnie... zresztą Arpi zestawił wszystko co jest na forum... i chwała mu za to... (i chwała chłopakom skośnookim montującym mój egzemplarz, że mnie dotyczy jakieś 10% z całej listy...)

I takie posty cenie i taką krytykę od Roberta też lubiałem... Jednak jak emocje zaczęły brać górę nad zestawieniem faktów (a nowi właściciele Mazd się do tego znacznie przyczynili) i zaczęły się wszędzie uszczypliwości na zasadzie pseudosamochód, karton, a czasem coraz gorsze i to nie w odniesieniu nie tylko do swojego egzemplarza, ale wszystkich... a do tego przekonywanie wszystkich (nawet tych co mają zupełnie inne doświadczenia) o megasolidności niemieckich aut, a traktowanie reszty marek z innych krajów jako wynalazki niegodne nazwania samochodem... Mnie osobiście zaczęło to razić, bo jak jestem przeciwny fanboystwa względem Mazdy (wystarczy spojrzeć na powyższą listę, żeby wiedzieć, że to nie żadne bóstwo), tak samo jestem przeciwny totalnemu deprecjonowaniu auta które mi dzielnie i bezproblemowo służy, a robienie wzoru z auta o którym Robert będzie się mógł wypowiedzieć za 1,2, czy 3 lata ... I mam nadzieję, ze nie zawiedzie się tak mocno jak na Maździe...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 09:22 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Panowie! Już w 2014 przedstawiłem w formie żartu niektóre "bolączki" modelu GJ.
Czy coś się zmieniło?
Oto one, dla przypomnienia (i rozbawienia):

22 grudnia 2014, o 00:32 zagryziak napisał(a):
Po przeczytaniu „słowniczka pojęć” http://www.mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=2&t=150, stworzonego po to by w jednym miejscu zestawić skróty wszystkich dostępnych rozwiązań technicznych wymyślonych przez twórców naszych aut nasunęła mi się myśl, czy nie warto by uzupełnić to zestawienie o dodatkowe pojęcia opisywane na naszym forum ale w oparciu o praktyczną wiedzę nabywaną w trakcie użytkowania GJ-tek. Pojęcia te są równie enigmatyczne co opisane wcześniej w folderach mazdy ale mając świadomość ich istnienia łatwiej nam będzie znosić niektóre choroby naszych mazd. Niekiedy czytając forum można odnieść wrażenie, że zostały one specjalnie stworzone przez projektantów i inżynierów mazdy aby głębiej wryły się w pamięć jej przyszłych użytkowników.
Być może należałoby raczej to zestawienie umieścić w wątku „dowcipy”, póki co daję tutaj.
Jeśli kolorowi zdecydują inaczej proszę o przeniesienie lub usunięcie.

I tak:
HGW – zespół systemów na który składa się:

SHB – system haczenia biegów - po przebiegu kilkunastu tysięcy km przestaje automatycznie działać

SRRiT- system rozwalania rozrządu i turbiny – dotyczy wyłącznie silników diesla i działa w oparciu o specjalnie opracowany skład stopu krzywek na wałkach rozrządu

SPS- system puki stuki – to złożony system odpowiadający zarówno za odgłosy stukania w zawieszeniu i układzie kierowniczym, jak również drgania nadwozia, skrzypienie przy skręcie w lewo (czasami w prawo) lub przejeżdżanie przez progi zwalniające

RUW- rdzewiejący układ wydechowy – system ograniczający rdzewienie do elementów układu wydechowego. System wymaga dopracowania - nie zawsze działa poprawnie i w sprzyjających okolicznościach przenosi rdzewienie na inne elementy nadwozia i podwozia

SNS- system niskiego spalania – dotyczy silników benzynowych, system zapewniający dobre samopoczucie użytkownikom oszczędnym i preferującym tzw. jazdę emerycką

SNK- system niewyważalnych kół – opracowana przez japońskiego kooperanta mazdy unikalna technologia skutkująca koniecznością wymieniania nowych opon. System działa łącznie z systemem SDK

SDK- system drgającej karoserii – system wywołujący koszmar w trakcie jazdy i powodujący rozdrażnienie kierującego i pasażerów

SFL- system fiksujących lusterek zewnętrznych – ciekawy i nowatorski system umożliwiający wielominutową zabawę przed udaniem się w podróż

SWA- system wyciszenia auta – rewolucyjna wręcz technologia, majstersztyk inżynieryjny twórców GJ-ki, którzy stali się prekursorem dbającym o zapewnienie użytkownikom aut odsłuchu odgłosów dobiegających z zewnątrz i to w pełnej gamie akustycznej. Tym odkryciem japońscy projektanci zostawili daleko w tyle cały świat motoryzacyjny

DMW- drobne mankamenty wnętrza – system otwarty tzn. z biegiem czasu użytkownik ma szansę odkrywać coraz to nowsze efekty działania systemu. Wraz z odbiorem samochodu dzięki systemowi kupujący otrzymują naprzemiennie następujące możliwości: grzechotania w podszybiu, radość z naprawy lub wymiany tapicerki, odczucie odgłosów pukania siedzisk oraz ich niekontrolowanego opuszczania się bądź nie trzymania ustawień foteli, brzęczenia w kabinie, odkrywania wody na tylnej kanapie, mikro rysek na plastikach piano, gubienia monet i kluczy przez duże otwory w schowkach, uzyskiwania lodu po wewnętrznej stronie przedniej szyby
SAE- system szalejącej elektroniki – w tym dziale specjaliści japońscy poszli na całość, świadomie odeszli od stosowania sprawdzonych już rozwiązań, przez co dokonali przełomu w wielu dziedzinach naraz, umożliwiając użytkownikom samodzielny rozwój poprzez dokonywanie autorskich odkryć naukowo-technicznych.
I tak:
• oddano użytkownikom możliwość samodzielnego ustawiania zasięgu reflektorów HID ustawiając je fabrycznie na niewystarczającej wysokości
• fiksujący i-stop oraz i-Eloop umożliwia użytkownikom snucie najprzeróżniejszych domysłów nt. zasad ich działania
• rezygnacja z automatycznego domykania szyb umożliwia poszukiwanie metody ich domykania
• brak autoryglowania zamków podczas jazdy, - tylko teoretycznie czyni jazdę mniej bezpieczną bo przecież Polak Potrafi
• pozostawiono użytkownikom do ciągłego rozwiązywania kłopoty z zaawansowanym dostępem bez kluczyka
• pozostawiono inwencji użytkowników kwestię znalezienia metody takiego łączenia ich telefonów z systemem audio poprzez bluetooth aby kopiowały się kontakty (książka telefoniczna)
• producent zastrzegł sobie możliwość corocznej wymiany modułu bluetooth (lub wymiany jego software) by użytkownicy pomiędzy tymi interwałami mogli zastanowić się, jak usunąć problem odtwarzania muzyki stale od tego samego miejsca na pendrive
• zastosowano do obsługi stacji multimedialnej oraz nawigacji wszystkie języki obce, nie dając języka polskiego, co powinno skłonić kupujących do nauki języków
• itd.
• Itd.

SWT- System Wichrowania Tarcz – to system charakteryzujący się biciem tarcz i uniemożliwiający skuteczne wyhamowywanie auta, zwłaszcza z dużych prędkości ale w zamian zapewniający kierowcy możliwość częstych wymian zarówno tarcz, jak i klocków hamulcowych

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zagryziaku, najwyraźniej Twój żart był dla Miszczóf równie niedoskonały jak i jego podmiot. Dlatego kochani współforumowicze dążący niczym Szoguni do absolutu i perfekcji we własnej systematyce niedoskonałości produktu MiJ krążą wokół tematu niczym Popaprańcy i Sępy nad demokracją. Oczywiście i zawsze merytorycznie, jak na przykład w ocenie Bose'a.
Ech..ale chyba taki klimat nad Wisłą mamy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ten samochód ma tyle wad, że zastanawiam się jakim cudem on znajduje nabywców. Powinno się ustawą zakazać sprzedaży tego wynalazku w celu ochrony zdrowia psychicznego polskich kierowców.
A już takie rzeczy jak bagnet w silniku i brak elektronicznego wskaźnika są karygodne, jakże tak można, narażać właściciela na potencjalne ubrudzenie sobie rączek? Skandal.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:37 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Mnie w Mazdzie denerwuje:

1. SERWIS - może mam pecha albo miasta w których bywam mają serwisy olewające klientów, a nie mam czasu jeździć do Osin lub Kielc. Partactwo i olewanie klientów
2. Lusterka, które się pierwszy raz zepsuły po 9 miesiącach.
3. Pergaminowe nadkola, które powodują huk w kabinie, poza tym moim zdaniem wyciszenie jest OK.
4. Hamulce, to też ma związek z 1.
5. Kierownica, a dokładnie jej obicie. Poza nim jest OK.

Irytują mnie również drobne braki funkcjonalne ale to jest już nie związane z jakością tego samochodu i z tego zdawałem lub mogłem sobie zdawać sprawę w momencie zakupu.
a) brak asystenta jazdy w korku
b) brak spryskiwaczy reflektorów, mały zbiornik i brak czujnika.
c) brak wskazania poziomu oleju na wyświetlaczu - w poprzednim aucie nie wiedziałem co to jest bagnet. ;-)
d) brak autoryglowania ale to poprawię - dla mnie to tylko backup do mojej pamięci, gdyż procedura u mnie jest taka, że najpierw wsiadam do auta, później rygluję drzwi i dopiero zapinam pasy, a gdy się zatrzymuję najpierw rozpinam pasy, a później odblokowuję zamki.
e) brak otwierania klapy bagażnika gestem.
f) zbyt lekki silnik co powoduje, że przód zbyt słabo dociska asfalt i samochód jest podatny na podmuchy wiatru oraz nie umożliwia wykorzystania mocy silnika
g) brak 4x4 - to ma związek z f
H) dla osoby o moich przeciętnych rozmiarach ten samochód jest zbyt duży, nie sięgam łokciami do podłokietników, co powoduje, że ręce są cały czas "w powietrzu" nierzadko przez 5 lub więcej godzin jazdy dziennie.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
jordanj jak jesteś w Krakowie to unikaj gości przy aktualnym salonie sprzedaży na Powstańców, lepiej się dogadasz z Panem Marcinem lub Mirkiem na Wielickiej (w miejscu byłego salonu Anndory), gdzie teraz jest salon Hyundaia AutoNeo(z tej samej grupy dealerskiej) ale autoryzowany serwis Mazdy dalej robią...

Szczerość i możliwość dogadania na zupełnie innym poziomie... Nie jest idealnie (to nie Osiny), ale na pewno lepiej (najlepiej w Krakowie)...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:56 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
23 maja 2018, o 00:40 tombien napisał(a):
Tak dla równowagi, posłużę się listą arpi.
Zgadzam się z nim w 7 na 33 punkty.
Czerwony + nie tyle wkurza mnie co widzę problem, zielony - nie wkurza mnie/jest na to sposób. :)



Ciekawe jak by wyglądała lista:

Superb III
Passat
Insignia
Mondeo

Lub biorąc pod uwagę cenę i co za tym idzie wyższe wymagania:

BMW 3
Audi A4
itp:

Czasem okazało by się że tam jest więcej bolączek i wad albo i nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
23 maja 2018, o 11:37 jordanj napisał(a):
Mnie w Mazdzie denerwuje:

1. SERWIS - może mam pecha albo miasta w których bywam mają serwisy olewające klientów, a nie mam czasu jeździć do Osin lub Kielc. Partactwo i olewanie klientów

Wydaje mi się, że to jest podstawowy problem Mazdy. Z perspektywy użytkowania samochodu marki Fiat i szeregu uciążliwych pierdół wymagających wymiany lub poprawy pozytywnie oceniam markę właśnie ze względu na podejście do moich problemów i usuwanie usterek. Aktualnie, od 27 kwietnia bezskutecznie próbuję umówić się z Bemo na oględziny felg, na których odłazi lakier. Wysyłam maile (nawet do wiadomości MMPOL), dzwonię i nic. W piątek Pani z sekretariatu serwisu poinformowała mnie, że moją sprawę prowadzi Pan Leszek, który ze mną się skontaktuje. Do dnia dzisiejszego biedny zapracowany Pan Leszek nie miał czasu na wykonanie jednego telefonu. Zaplanowałem sobie urlop na dzień 1 czerwca, załaduję te cholerne felgi, pojadę do serwisu oddalonego o 80 km i wypakuję na środku salonu chyba. Aż sie boję co będzie dalej, bo dostałem wezwanie na przeprogramowanie systemu awaryjnego hamowania. Q..wa, NASA chyba mi to szybciej ogarnie, złoże podanie i już za pare latek będę miał zrobione.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
23 maja 2018, o 11:58 grzees napisał(a):
wezwanie na przeprogramowanie systemu awaryjnego hamowania


To tylko zmiana częstotliwości mrygania awaryjnych przy nagłym hamowaniu wg norm UE (Mazda w standardzie mryga zbyt szybko)... nie przejmuj się za bardzo... a roboty mają na 0,5h ale i tak wolą żeby im auto zostawiać

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 12:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
ABC1 napisał(a):

Ciekawe jak by wyglądała lista:

Lub biorąc pod uwagę cenę i co za tym idzie wyższe wymagania:

BMW 3
Audi A4
itp:

Czasem okazało by się że tam jest więcej bolączek i wad albo i nie.


Z autopsji... BMW 3 : 25 tyś przebiegu od nowości, 9 miesięcy użytkowania - absolutne zero problemów, nigdy i ani razu nie miałem nawet zalążka problemów jak w M6. Zbliża mi się pierwszy przegląd. Sam z własnej woli wymieniłem olej po 4 tyś i po około 14 tyś. Nic nie szumi, nie drga, nie lata, nie luzuje się, nie wyciera nie wichruje. Wiem wiem..to inna cena, ale nie ja szukam tu porównania :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 14:36 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ceny serwisowania ? tak z ciekawości jak wypadają .
Posiadałem dawniej E90 2.0d i tam jakościowo to tak sobie bym powiedział i zraziłem się do marki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 15:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Przeglądy przez 5 lat są w cenie czyli nie płacę. Wiadomo tarcze, klocki...to koszt ale z tym każdy się liczy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 16:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 83
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
A mam pytanie do wlascicieli M6 ... czy jesli zostawiacie na naprawę gearancyjną to czy dostajecie samochod zastepczy ? Oczywiscie za darmo a nie odplatnie. Czy moglibyscie sie wypowiedziec ? Trochę zaczyna przerazac mnie to podejsce serwisu w Mazdzie. Dzieki z gory


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 16:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Zdecydowanie tak . Jest tylko problem jak chcesz auto innej klasy np ostatnio chciałem M3 dla żony. Pan serwisant wił się jak piskoz ,ze nie bo polityka firmy ,regulaminy ale ja swoje wiec skończyło się ,ze dostałem testowe, oczywiście nieodpłatnie

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 16:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ja raz miałem naprawę gwarancyjną (lusterka) - umówioną razem z przeglądem. Dostałem trójkę Mazdę. Ale się musiałem o to zapytać i wyrazić zdumienie że jak to "postarają się żeby było" , pytanie samo z siebie nie padło "czy chce pan samochód". Nieodpłatnie i nie zdążyłem dotankować co wyjeździłem - chciałem wyrównać za to, ale nie chcieli. ASO Rzeszów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 19:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W ubiegłym roku popełniłem głupotę i goniony terminami zapisałem się na przegląd w ASO Zdanowicz GD.
Z wielką łaską wynajęto mi M3, miała być symboliczna opłata, skończyło się na 129.
Za to oględziny przy zwrocie trojki- bezcenne. W rurę wydechową facio zaglądał. A wyserwisowane auto odebrałem z klepiska udajacego parking brudne i nieodkurzone, wcześniej skasowano nieomal 200 więcej niż bym zapłacił w "swoim" BMG GD.
Teraz już wiem czemu posiadacze Subaraków z gdańską rejestracją mają zawsze ponurą minę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 20:11 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Byłem teraz w piątek na przeglądzie sami pytali o auto ( nie gratis ) Matsuoka Łódz salon budują maja tymczasowy burdel jak diabli z mechanikami pogadałem dowiedziałem co chciałem .
Ale jak na te warunki to nawet względnie było .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 20:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O w mordę, Matsuoka w Łodzi? Z moją GH, jak miałem tam jechać na akcje serwisowe, to tacy byli chętni na cokolwiek jak ja jestem chętny wstać rano w wolną niedzielę o 6 rano... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 20:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 83
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Czyli z samochodem zastepczym przy naprawach gwarancyjnych raczej nie ma problemu ? Przegladach raczej widze, ze jest ... w sumie te pierwsze sa najwazniejsze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 21:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
23 maja 2018, o 11:56 ABC1 napisał(a):
Ciekawe jak by wyglądała lista:



Lub biorąc pod uwagę cenę i co za tym idzie wyższe wymagania:

BMW 3
Audi A4
itp:


dla A5
chciałbym zrobić taką listę ale niestety nic nie mogę na nią wpisać :(
żadnych uwag, problemów, usterka była jedna o 1 mm trzeba był podnieść szybę w drzwiach kierowcy została usunięta w godzinę.

31 tys przebiegu, jeden przegląd - bezpłatny podczas którego dostałem do potestowania Q5 -

w moim przypadku już różnica w cenie nie była zbyt duża ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 22:11 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
u mnie podobnie również dla A5. 0 problemów. Nic nie trzeszczy, nie lata, nie faluje, dobrze hamuje :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 22:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To tak jak u mnie. Szukam na siłę uwag i rzeczy do których mógłbym się przyczepić a tu nic i lepiej wygląda i w niej się jeździ niż jak ją kupowałem, no może poza tym, że pojawił się komunikat w ostrzeżeniach, że zbliża się przegląd choć użytkuję dopiero 10 m-cy. Być może za rok czy dwa zmienię w jakiejś mierze zdanie, ważne aby mnie nie zawiodła w trakcie jazdy.
Apropos Audi A5, jak przeglądałem swego czasu (ponad rok temu) forum (klub) Audi A5 to też było kilka rzeczy do których były uwagi poza niedomykającymi się szybami, choć to moim zdaniem samochód z wyższej półki, na który mnie nie było stać.
Uważam, że nie ma samochodu bez wad, zależy tylko do czego przykładamy większą lub mniejszą wagę, co tolerujemy a co nie, do czego się przyzwyczailiśmy a teraz od czego musimy się odzwyczaić.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 15:26 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ogrzewanie foteli a dokładnie umiejscowienie dwóch guziczków w podłokietniku , co jak jadę w 5 - osób to jak ma załączyć ogrzewanie na tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 18:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
29 maja 2018, o 16:26 ABC1 napisał(a):
, co jak jadę w 5 - osób to jak ma załączyć ogrzewanie na tyle.

Ale to jest całkiem logiczne. Osoba w środku może nie zyczyć sobie grzania :P


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 09:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Siedzieć w 3 na tyle i jeszcze się podgrzewać... masochizm... :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 maja 2018, 18:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pogorszenie jakości rozmów telefonicznych względem GH.
Ten sam telefon, ale w GL jest gorzej, takie informacje dostaje od rozmówców. :(


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 31 maja 2018, 20:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie zmiana z GH na GJ poprawiła jakość rozmów. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 645 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.