Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 08:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 645 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 lis 2019, 15:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Rysiek napisał(a):
Tak ale jak jadę sobie i hamuje silnikiem to system pokazuje "Gotowy" ale jak się zatrzymuje to wyskakuje "Nie gotowy" więc nie wiem o co biega? Zrobiłem sobie wycieczkę w trasę 70km w jedna stronę i po takiej podróży system wciąż nie był gotowy?.


Nie wiem, nie wnikałem i nie obserwowałem nigdy na ekranie kiedy jest, kiedy nie jest gotowy. Po 4,5 roku użytkowania po prostu widzę, że z nadejściem chłodów się nie załącza lub znacznie rzadziej, z nadejściem wiosny działa z powrotem i w użytku miejskim krótkoodcinkowym. Nie ma co sobie tym głowy zawracać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lis 2019, 16:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bo są pewne zależności, ale to w odpowiednim dziale i temacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lis 2019, 20:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czasami mnie denerwuje zahaczanie wolno-opartą, lewą stopą o maskownicę bezpieczników, która z czasem się luzuje i nie domyka w jej dolnej części. Czy macie jakiś patent na pewne domykanie się maskownicy?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lis 2019, 21:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O kurka, ja nawet jej jeszcze nie otwieralem gdzie ona jest, z lewej strony lewej nogi?

Ale że jak, otwierasz ją nogą?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lis 2019, 23:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak maskownicę zamknę (wepnę), to z czasem swoją sprężystością częściowo się wypnie w dolnej części, a przy wychodzeniu z auta obrzeżem obuwia zahaczam o plastikową maskownicę od strony oparcia na lewą nogę. Może to być niekiedy wkurzające. Ale całkowicie się nie wypina, niemniej poprawiam ręcznie jej zamocowanie bo mnie to wkurza. Praktycznie też nie zaglądam do bezpieczników. Ale ta maskownica wygląda jakby nie do końca była spasowana, albo wyrobione są zatrzaski. Tylko kiedy miałyby się wyrobić, jak tam w ogóle nie zaglądam.
Można by to jakoś izolacją czarną przykleić, ale to zbyt ordynarne rozwiązanie. Myślę, że to w lato od wysokich wewnątrz temperatur się odkształciło, zwłaszcza gdy samochód stoi na postoju w pełnym słońcu. Tak to jest z profilowanymi maskownicami zainstalowanymi w nieodpowiednim miejscu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lis 2019, 23:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możliwe że kiedyś otworzyła się częściowo bądź jej pomogłeś przypadkowo i tak została na dłuższy czas w lecie, i odkształcila się i stąd teraz masz z nią problem.
Możliwe to jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 lis 2019, 23:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dropt07, podrzuć jakieś foto... Nie wiem jak to wygląda w M6, ale wydaje mi się, że w CX-5 trzyma to jeszcze mocno uszczelka drzwi - ale mogę się mylić.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 00:47 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie w M6 absolutnie nie ma takich problemów. Nie ma opcji aby to otworzyć przypadkowo butem.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 12:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pobawię się jeszcze z ustawieniem osłony bocznej przy lewej nodze, w którą wpina się maskownica. Być może osłona boczna w swej dolnej części zmieniła swój profil w skutek podłożonego w sumie 15 mm grubości wygłuszenia. W efekcie jeden z dolnych zatrzasków się wypina.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 15:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Chodzi o tę klapkę?
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 15:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, i wkładasz najpierw od strony głośnika i przyciskasz klapkę od strony podnóżka. Po obu stronach wgłębienia są haczyki z płytkim występem. Ten dolny po krótkim czasie po przyciśnięciu klapki się wypina i klapka odstaje na ok. 3-4 mm. Obrzeże buta (pantofla) gdy chcesz unieść nogę zahaczy o tę wystający plastik. Muszę się temu lepiej przypatrzyć i spowodować aby ten haczyk lepiej trzymał (haczył). Sądziłem, że ta sprawa jest bardziej powszechna, ale widzę, że nie bardzo. Obstawiam, że położone wyciszenie pod wykładziną jest spiritus movens tej całej sytuacji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 21:04 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wkurza mnie brak siłowników maski, ale i na to jest rada ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lut 2020, 11:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.01.2020
Posty: 37
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: podkarpacki
Mnie wkurza brak wyświetlania DATY na którymkolwiek z wyświetlaczy. We wcześniejszym aucie miałem i się przyzwyczaiłem do tego :)
No chyba że jest coś takiego, ale jeszcze do tego nie doszedłem ? Jestem stosunkowo nowym posiadaczem Mazdy...

Wkurza mnie zepsute lusterko (tak, raz umyłem auto i nie działa składanie prawego lusterka, strach pomyśleć co będzie jak umyje auto po raz drugi).

Wkurzał mnie komunikat Check Tryre Pressure , który wyskakiwał, regularnie co 20-50 km, mimo "resetowania" przez jakieś 1000 km po zmianie opon na zimowe, aż w końcu dał sobie spokój i jakieś 500 km już się nie pojawia....

Tak na szybko to chyba tyle... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lut 2020, 19:56 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Wkurza mnie że od nowość kierownicą była lekko w lewo, bylem w ASO to poprawili że było lekko w prawo i teraz na przeglądzie znowu poprawili i jest znowu lekko w lewo. Drażni mnie to bardzo jak jadę prosto i patrzę na te kierownicę:-\


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lut 2020, 20:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Okulary w schowku wpadające w wibracje i brzęczące (cały schowek powinien być wyklejony materiałem).
Wyłącznik czujników parkowania - jak wyłączę, to po ponownym uruchomieniu silnika powinny być włączone - coś jak wyłączenie istopa. Łatwo zapomnieć o wyłączeniu i potem można w coś walnąć czekając na sygnał...
Dziwnie działający czujnik deszczu, czasami już niewiele widzę i nie włącza wycieraczek, a jak już włączy to potem szyba sucha a ten jeszcze szoruje. A czasami dobrze.
Blokada otwierania szyb - jak zablokuję, to sam nie mogę otwierać innych szyb - jak dla mnie jakiś absurd.
Automatyczne światła drogowe - jak coś się pojawi, to wygasza natychmiast, ale jak to coś zniknie za zakrętem, to dłuuugo się zastanawia czy włączyć. Za długo.
Brak otwierania klapy nogą (tak wiem, można teraz dołożyć, ale 3500 to przesada)...
HUD na szybce zamiast na szybie - tak wiem, teraz już jest na szybie - o wiele lepszy :)
Przepalający się LED w schowku - już drugi raz. Tylko że teraz sam muszę wymienić - koniec gwarancji :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 07:03 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Mnie też denerwuje to brzęczenie okularów w schowku nad głową, faktycznie mogli czymś go wyścielić.

Jeżeli chodzi o wycieraczki to czujnik jest tam gdzie cała reszta i czasem bywa tak, że akurat tamten rejon może nie być mokry, więc wycieraczki się załączają z opóźnieniem. Jeżeli chodzą za długo to warto sprawdzić pióra wycieraczek czy dobrze zbierają wodę w końcowej części, kiedyś miałem tak, że końcówki ją rozmazywały i pomimo tego, że prawie cała szyba była sucha, to wycieraczki nadal chodziły.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 08:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Te kulary w schowku to masakra. Nie dość, że ciężko wsadzić, niektóre się nie mieszczą to jeszcze kilka miesięcy szukałem źródła brzęczenia. Już chciałem rozbierać cały samochód a okazało się, że wystarczyło wyciągnąć okulary.
Jeśli chodzi o automatyczne światła drogowe to zauważyłem, że nie sprawdzają się w górach. Zwłaszcza jak się zjeżdża w dół, kamera nie widzi aut z naprzeciwka. Na płaskim natomiast nie łapie w porę tirów i potem te skurczybyki mrugają swoimi po oczach.
Lusterka to też mankament, mechanizmy nie powinny tak szybko siadać. W mojej wersji trzeba je ręcznie składać, więc myślę, że dlatego żyły dłużej niż u kolegów po liftach.
Denerwuje mnie bardzo lakier. Jest mega słaby, nie dość, że już musiałem zapaćkać kilka odprysków na masce to jeszcze widzę, że wystarczy gdzieś zahaczyć ciałem i już się robią ryski, masakra jakaś.
Mimo naprawdę sporego bagażnika jest utrudniony do niego dostęp, a mogli zrobić całą unoszoną tylną klapę z szybą, jak w Mondeo czy Superb.
Denerwuje mnie też to, że dopiero z każdym liftem dorzucali jakąś przydatną rzecz, ogrzewanie tylnych siedzeń, kierownicy, HUD, rozpoznawanie znaków. Takie odcinanie kuponów, jak dla mnie, żeby kupić nowszą wersję. Żaden producent nie robi chyba tylu liftów w tak krótkim czasie. Bo po prostu robią raz a porządnie. Ktoś kto nie interesuje się za bardzo, w życiu się w tym nie połapie, tak samo w wersjach, gdzie z góry narzucają wyposażenie, a potem i tak trzeba brać full wypas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 11:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Lakier, okulary, to pikuś.

Mnie najbardziej wpienia.... Dynamiczne ruszanie na mokrej nawierzchni, Mazda dostaje kociokwiku jakiegoś i zaczyna podskakiwac telepać w miejscu że napieprza pod podłogą strasznie, brzmi i wygląda to tragicznie!
No i wisienka czyli serwis oraz MMPOL twierdzi że to normalne tłumacząc zjawiskami fizyczno mechanicznymi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 12:06 
Nałogowiec
Online
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
O ła nie wiedziałem że przy 2.0 też trzepie.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 12:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A które nie trzepocą nie napierdala..ą?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 12:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Rok temu takie filmiki nagrałem ;)
Nic nie napier..ala
https://www.youtube.com/watch?v=XSS1WzTHdJ8
https://www.youtube.com/watch?v=7YntUCpFAms

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 12:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bo masz inne sprzęgło
Chociaż patrzę że wędrowiec ma AT, nie wiem.
Moja i trzy salonowe M6 GL 2.0 MT TRZEPIĄ..., aż miło jest nie wspominać


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 13:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Millerek, a mojej i Wedrowca 2.5 AT też trzepie... ale to nie od kół, czy sprzęgła (którego nie ma), tylko od systemu antypoślizgowego... Wystarczy wyłączyć i przestaje tłuc... Myślałem, że dotyczy to tylko FL1, ale jak widzę nie tylko...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 16:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
20 lutego 2020, o 12:06 Millerek napisał(a):
A które nie trzepocą nie napierdala..ą?


o co chodzi, niemasz video ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 16:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
mirecsk38, spróbuję nagrać u siebie... chyba gdzieś kiedyś ktoś wrzucał, ale to z 2-3lata temu...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 20:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja schowek na okulary wykleiłem takim cienkim 2 mm puszystym filcem i jest dobrze.Jeśli chodzi o automatyczne światła drogowe to wiadomo zakręty i górki ciężko ogarnąć (musiał by ktoś biegać przed autem z dwoma latarkami i dawać dodatkowe znaki.Zauważyłem też że jest problem na autostradzie jeśli pasy w przeciwnym kierunku są oddzielone szerokim pasem zieleni.Chyba po prostu kąt pola obserwacji kamery jest węższy od szerokości wiązki świateł drogowych.Wtedy przełączam na manual.
Natomiast na drogach lokalnych i S-kach jest super.Czasem tylko zdarzy się w terenie zabudowanym że lampy uliczne mieszają w mózgu systemowi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 21:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja tam nie wiem czy nie poprawiło się w 2018+ ale jak dla mnie w mojej jest najlepszy system przełączania tych świateł ze wszystkich samochodów którymi jeździłem podobnym systemem a było ich kilka przynajmniej. W Maździe nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś mrugnął mi że go oślepiam, nie wyłącza długich jak 5km dalej jest samochód, czasem włączy o 2-3sek za późno no ale bez przesady - jest super jak dla mnie.

Z nowych rzeczy które mnie wkurzają choć to bzdura to brak przyciszania muzyki po włączeniu wstecznego. Tak niby pierdoła, ale znowu VAGi to mają od ponad 10 lat... Oczywiście że mogę sobie sam ściszyć przy manewrach ale jednak takie proste rzeczy ułatwiają życie gdy dzieją się same ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 21:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
20 lutego 2020, o 21:35 szymonpoznan1 napisał(a):
W Maździe nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś mrugnął mi że go oślepiam, nie wyłącza długich jak 5km dalej jest samochód, czasem włączy o 2-3sek za późno no ale bez przesady - jest super jak dla mnie.

No właśnie mi mrugają. Zauważyłem, że system przełącza "w dół" super, jak z przeciwka pojawi się nagle samochód (zakręt, górka). Jedak jak jest długa prosta i z daleka widać światła, to przełącza za późno. Często mrugają. Ale bardziej wkurzające jest jak jedziesz za kimś i jest zakręt. Póki widać światła tylne samochodu z przodu, to elegancko wycina i nie oślepia. Ale jak ten z przodu zniknie za zakrętem, to światła nie przełączają się natychmiast na długie (w drugą stronę jest natychmiast). A szkoda, bo chętnie bym ten zakręt doświetlił i często zdarza się, że wchodzę w ten zakręt na krótkich...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 21:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No właśnie pytanie czy w 2018+ jest poprawione czy jednak ja mam mniejsze wymagania albo więcej szczęścia... :)

No i jeszcze kwestia tego że są inne wrażenia między SkyEnergy, a SkyPassion choć w obydwóch działało to dla mnie poprawnie. Bo w SkyEnergy są LEDy z doświetlaniem ale długie/krótkie działają zero-jedynkowo czyli są długie albo ich nie ma. A w SkyPassion są LEDy matrycowe i odcina pojedyncze LEDy pozostawiając np na drugiej lampie dłuższy strumień. W obydwóch jednak jak dla mnie działało spoko, choć początkowo w SkyPassion (miałem zastępczą 2 miesiące) było to mylące bo na desce świeciła kontrolka od długich cały czas i czasem wrażenie było jakby się nic nie wyłączyło, ale jednak wyłączało się.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lut 2020, 22:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W matrycowych widać jak się skupisz, że wycina i robi to dobrze, tylko czasami za późno :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 645 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.