Teraz jest So, 20 kwi 2024, 03:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:00 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Niedługo czeka mnie decyzja o zakupie nowego auta. Czytam, testuję auta, śledzę fora większości aut, które są konkurencją Mazdy 6 i do dnia dzisiejszego w cenie do 140 tys PLN, konkurencji dla Mazdy nie znalazłem (może nowe Mondeo ale jeszcze go nie ma). Dziś wybrałem się do salonu Lexusa, bez większej nadziei, że z moim budżetem znajdę coś ciekawego. Jednak okazało się, że za kwotę ok 136 tys mogę kupić Lexusa IS 250 z silnikiem 2.5 V6, automatyczną skrzynią i właściwie wszystkimi niezbędnymi systemami na pokładzie. Doposażając auto w niezbędne dla mnie gadżety czyli tempomat i czujniki parkowania do zapłaty będzie ok 142 tys. Cena bez rabatów!
Po zajęciu pozycji w fotelu kierowcy byłem zachwycony: siedzenia doskonale wyprofilowane, długie siedziska, wykończenie wnętrza na bardzo wysokim poziomie, pozycja niska jak w aucie sportowym (tak lubię), niby skóra nawet na desce rozdzielczej, tapicerka pół skóra (eco oczywiście).
W aucie za tę cenę nie ma automatyki foteli, aktywnego tempomatu, dostępu bezkluczykowego, nawigacji czy 19' kół (dla mnie zaleta) ale to wszystko gadżety, które umilają ale nie są mi niezbędne w eksploatacji. Po długim weekendzie jestem umówiony na jazdę próbną i wtedy napiszę coś więcej. W temacie stylistyki Lexusa to nigdy ten samochód nie wywoływał u mnie zachwytów ale po tym jak do niego wsiadłem to odczucia miałem jeszcze lepsze niż w Mazdzie. Jestem jednak ciekawy czy ktoś z Was testował tego Lexusa i jakie ma odczucia w porównaniu z Mazdą.
PS. Chciałbym mieć całe życie tylko takie dylematy typu Mazda czy Lexus :D


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.01.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Stałem przed podobnym wyborem, ale ogromny wał "pośrodku" lexusa odpychal... no i z zewnatrz madzia ladniejsza ale to rzecz gustu.
Myślę ze lex ma lepsze spalanie.
Ciężki orzech do zgryzienia to fakt :)

_________________
Soul Red /Off White


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
harifiarz napisał(a):
Myślę ze lex ma lepsze spalanie

Tzn. ile pali?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.01.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Pomylilem jednak 250 z 300... 250 pali :wiecej: :parowka:

a tu porownanie z tabelek

LEX is 300h
Cykl miejski (l/100 km) 4.4
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 4,3
Cykl pozamiejski (l/100 km) 4.5

Madzia 2,5l
Cykl miejski (l/100 km) 8.6
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100 km) 5,1
Cykl pozamiejski (l/100 km) 6.4

_________________
Soul Red /Off White


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Dobrze kojarzę, że ten Lex to hybryda? Jak tak to takie porównanie nie ma sensu.

No i zasadnicze pytanie, które zawsze stawiam: ile kosztuje taki Lex 300 czy 250 posiadający takie wyposażenie jak GJ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:20 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Spalanie Mazdy6 2.5, którą testowałem (wskazanie komputera po mojej jeździe próbnej ale nie wiem ile osób przede mną dawało "w palnik"): 12,5l
Spalanie lexusa w którym siedziałem (ale nie jechałem; dopiero po długim weekendzie) 10,7l
Aż trudno mi w to uwierzyć bo Lex cięższy i V6.
Harifiarz:
Lex to zwykła V6, nie hybryda.
Wyposażenie gorsze o: brak aktywnego tempomatu, pół skóry (ale skóra na desce), brak elektryki foteli, brak navi (jest jednak możliwość podłączenia smartfona, wtedy mapa z telefonu wyświetla się na 7' wyświetlaczu), brak dostępu bezkluczykowego (jest tylko start/stop), brak automatycznych wycieraczek. Jednak komfort w środku, wykończenie, pozycja za kierownicą moim zdaniem zdecydowanie na plus. Co do wrażeń podczas jazdy to na pewno pisze jak będe po jeździe próbnej.
Nie mówię tego złośliwie ale jeśli patrzyłbym tylko na gadżety to kupiłbym Octavię albo Superba z bajerami za mniejsze pieniądze. Ja lubię wygodę i komfort, gadżety są fajne ale nie jest to dla mnie główne kryterium.
No i patrząc na rankingi awaryjności to Lex bije wszystko. Boję się tylko cen serwisu bo podstawowy to ok. 1.3tys PLN.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 21:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To wam powiem serwis citroen c3 picasso ,małe auto pierwszy serwis 1270zł,jak powiedziałem ze mazda 850zł to znajomy nie chciał mi wierzyć .Pozdrawiam :)

Kruger napisał(a):
Spalanie Mazdy6 2.5, którą testowałem (wskazanie komputera po mojej jeździe próbnej ale nie wiem ile osób przede mną dawało "w palnik"): 12,5l
Spalanie lexusa w którym siedziałem (ale nie jechałem; dopiero po długim weekendzie) 10,7l


Co do spalania Mazda pali mi miasto 10,2 trasa 7l ,nie piszę tego aby się droczyć z innymi,tylko dla informacji ,akurat na spalaniu zależy mi najmniej i nie należy do ludzi którzy jak widzą auto to pierwsze pytanie jest ile pali :lol: Pozdrawiam


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 22:23 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
ZibiX napisał(a):
Dobrze kojarzę, że ten Lex to hybryda?

Hybryda to 300h, 250 to zwykły benzyniak.

A tak się składa, że jeździłem nowym IS300h i mówiąc szczerze nie powalił mnie na kolana. Cena 139tys (promocja), trzeba dorzucić z 10tys, żeby mieć chociaż czujniki cofania i parę innych gadżetów. W środku jest dość ciasno, o bagażniku w ogóle lepiej nie rozmawiać.

W trakcie jazdy było dosyć głośno i mi personalnie bardzo przeszkadzały generatory, które odpalały się przy każdym hamowaniu (najpierw odpalają się generatory ładujące aku, przy mocniejszym hamowaniu dopiero klocki). Ale każde wciśnięcie hamulca powoduje dziwny dźwięk startującego silnika elektrycznego...

Ponadto silnik już nie jest V6. Trzeba się przejechać i samemu ocenić. Ale żeby wyposażyć ISa tak jak Passion, myślę, że ze 170-180 pęknie.

Tyle, że porównujemy auto klasy premium z klasą średnią.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 22:48 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Nowy IS to zajebisty samochód, ale kupowanie go w takiej biedniej wersji nie ma, moim zdaniem, sensu. Jak premium to premium, nie tylko ze znaczka.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 kwi 2014, 23:00 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Ale co to znaczy "w biednej wersji" dla Ciebie? Klasa premium to chyba przede wszystkim inne odczucia z jazdy niż klasa średnia; cisza, wygodniejsze siedzenia, nic nie trzeszczy, lepsze materiały wykończeniowe itp. Gadżety typu więcej elektryki i elektroniki oczywiście umilają jazdę ale używam ich raz na jakiś czas, natomiast komfort, dB itp. odczuwam non stop. Nigdy nie miałem auta premium, BMW i Merc to kosmiczne pieniądze a Lex wydaje się być autem praktycznie skonfigurowanym za rozsądne pieniądze. Zastanawiam się, czy nie odżałować tych kilku gadżetów kosztem właśnie pewnych doznań, których klasa średnia nie dostarcza. Kurcze, ale mam dylemat...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 05:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.12.2013
Posty: 59
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Musisz brać też pod uwagę droższe przeglądy i części...bo to przecież premium :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 07:13 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
kon2k8 a niby dlaczego nie ma sensu , nie każdy chce mieć auto w pełnej wersji,że klasa premium to ju€ musi być full wypas. Poco komuś elementy wyposażenia z których wie że prawie nie skorzysta,a zapłaci krocie, chyba tylko dlatego żeby błysnąć , dla mnie to jest prowincjonalne myślenie . Auto kupuje i układam wyposażenie pod siebie, i to nie jest kwestia czy mnie stać na auto za 80k czy 180k.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 12:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
Z takimi funduszami brałbym Lexa, niestety moje były znacznie mniejsze i wybrałem to na co było mnie stać, bo dołożenie 40 tys. na Lexusa czy inne premium nie wchodziło w grę.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 14:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wojcian masz 100% racji. Ja w piątek tez mam zamiar odwiedzić lexusa na polczynskiej. Wydaje mi sie ze możliwość dopasowania wyposażenia do indywidualnych potrzeb to wielki plus tej marki. Można zamówić faktycznie to co jest nam potrzebne a nie to co wymusza pakiet wyposażenia. Ja zamówiłem sky passion ale faktycznie większość tych gadżetów nie jest mi potrzebna. Chciałem benzynę 2.5 l w automacie i nie było wyboru. Wolałbym zrezygnować ze start-stop czy tej kontroli pasów jezdni a mieć np wygodniejszy fotel kierowcy.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 14:22 
Amator
Offline
Od: 16.10.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja testowałem nowego IS250 w wersji F sport.
Auto super ale cena ~210k juz mniej.
Za demo chcieli 179k.
Nie kupiłem głownie ze względu na wielkość.
To auto jest dużo mniejsze od M6 i dla mnie to było nie do przeskoczenia.

Ale wiem ze Lexa sobie prędzej czy pózniej kupie :)
Prawdopodobnie ISa w wersji coupe który bedzie rownież dostępny
z3,0 V6 oraz w wersji F prawdopodobnie z V8 :)

PS.
Pojezdzilem tez GSem 450h. Genialne auto ale to juz poziom cenowy
350k :evil:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 15:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie to jest największy feler tego auta. Pewnie niektórym nie jest potrzebny duży samochód bo jeżdżą sami albo w dwie osoby ale faktycznie IS jest sporo mniejszy od GJ-ki. To co najbardziej mnie w nim uderzyło to mała ilośc miejsca na nogi z tylu. Jutro chce jeszcze raz to zweryfikować.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 20:55 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Ja mam 178 cm i jak ustawiłem fotel pod siebie to z tyłu miałem jeszcze kilka cm prześwitu między kolanami a fotelem kierowcy. Dla mojej 3 osobowej rodziny to powinno wystarczyć. Ale faktycznie, osoby o słusznym wzroście mogą mieć ciasno z tyłu. Teraz mam Mondeo MK4 (kombi) więc miejsca jest nieporównywalnie więcej Mankamentem jest też na pewno wielkość bagażnika i otwór załadunkowy.
Powiem Wam, że wizualnie GJ jest dla mnie bezkonkurencyjny, silnik 2.5 w automacie bardzo mi pasuje ale siedzenia w moim odczuciu są najmniej wygodne z całej palety aut klasy średniej, którymi jeździłem. Właściwie wszystko w GJ mi pasuje oprócz tych foteli. Możecie mnie uważać za dziwaka ale jeśli moje 4ry litery nie będą zadowolone to choćbym nie wiem jakie auto kupił, wybór będzie nietrafiony. Raczej nie wierzę, że po lifcie GJ dostanie inne fotele ale poczekam bo może będzie warto.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 1 maja 2014, 23:10 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
kruger,

ale właśnie rzecz w tym, że te 'niskie modele' premium z premium mają wspólny, w najlepszym wypadku, znaczek. W 'tanich' BMW, Mercedesach, itp. materiały są gówniane, skrzypi i nie wygląda (w nowej ISce nie siedziałem). Moja GJ w porównaniu z takimi wersjami samochodów wypada naprawdę dobrze - jest to również opinia osób, które posiadają takie fury. Oczywiście sytuacja zmienia się w momencie, kiedy Mazdę zestawi się z dobrym wersjami aut premium - znajomy kupił niedawno 4 letnią E Classę i muszę powiedzieć, że jakość materiałów w środku jest 100 razy lepsza od tego, co jest u mnie. Jest jednak pewne 'ale' - za ten samochód zapłacił prawie tyle, co ja za nową 6...
Co do zbędnego wyposażenia - ja nie zrezygnowałbym z niczego, co mam, poza I-stopem i asystentem pasa ruchu, ale, Ameryki nie odkryję, każdy wybiera to, co lubi.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 12:04 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Dzisiaj byłem na jeździe próbnej. Najpierw minusy w stosunku do GJ 2.5 Skypassion:
- ilość miejsca z tyłu (aczkolwiek dla mnie akceptowalna, mam poniżej 180 cm)
- spalanie po mojej jeździe: 12,5 L (cały czas miasto w trybie Normal i Sport)
- bagażnik mniejszy (do kombi nawet nie porównuje)
- tylna kanapa nie składa się na płasko, nic większego nie przewieziemy
- wrażenie prowadzenia mniejszego auta, choć wcale nie mniej komfortowego
Plusy w stosunku do GJ:
- ciiisza:)
-materiały wykończeniowe, nawet w najtańszej wersji na bardzo wysokim poziomie, w BMW czy Mercedesie są zdecydowanie gorsze w tańszych wersjach.
- siedzenia mega wygodne
-dźwięk V6 bardzo przyjemny

Kwestie takie jak przyspieszenie, komfort, przyjemność z prowadzenia są moim zdaniem zbliżone, różnice pojawiłyby się pewnie na dłuższych trasach.
Największy minus Lexusa to spalanie, wielkość i pewnie koszty przeglądów średnio po 2k zł każdy, co 15 kkm.

Cena pod koniec roku będzie się zaczynać od 119k zł (wyprzedaże itp.) więc po doposażeniu w poziomu Skypassion nie powinniśmy przekroczyć 140k.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 12:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Kruger jak szybko po tym mieście jeździłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 12:32 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
do 100km/h, jeździliśmy typowo po mieście (ul. Puławska i okolice w W-wie), żadnych tras szybkiego ruchu, dużo świateł, ruch średni, jak to w południe. Specjalnie nie cisnąłem w podłogę bo nie było jak.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 13:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Do 100 km/h GJ też jest stosunkowo cicha. Masz porównanie do GJ w takich samych warunkach?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 13:17 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Kruger,bierz teraz gj 2,5 i testuj, póki twoje odczucia są na gorąco do porównania.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 14:45 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
ZibiX napisał(a):
Do 100 km/h GJ też jest stosunkowo cicha. Masz porównanie do GJ w takich samych warunkach?

Bardzo trafna uwaga, Mazdą6 2.5L latałem już 2 razy, po trasach szybkiego ruchu również, prędkość nawet do 200 km/h. Mój egzemplarz nie był denerwująco głośny jak niektórzy z Was opisują ale na pewno głośniejszy niż moje Mondeo. Ale bez przesady, nie był to taki hałas, żeby miał przesądzić o zakupie. Z Lexusem trudno hałas porównywać bo faktycznie szybko nim nie jeździłem.
Mnie do Mazdy tylko siedzenia nie przekonują. Od Lexusa z kolei odstrasza nie zużycie paliwa i zbyt mały bagażnik. Na co dzień to mało istotne ale kilka razy w roku brak przestrzeni będzie mi doskwierał. No i nie lubię co 500 km zostawiać 350 zł na stacji benzynowej. Potwierdźcie jeszcze tylko, proszę czy ceny przeglądów (nie tych rozszerzonych) mieszczą się w ok 1 000 PLN?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 15:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Koledzy piszą o 700 paru złotych w przypadku GJ.

Szkoda, że Lexusem nie jechałeś szybciej - ciekawy jestem ile jest cichszy od GJ przy 140 km/h.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 15:38 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Jutro rano mam jazdę w innym salonie, mam obiecane pojechać na autostradę więc zdam relację.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 15:40 
Amator
Offline
Od: 16.10.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja zrobiłem 50km z prędkścią średnią 160km/h.
Jest bardzo cicho.
Ale tak jak już pisałem dla mnie to auto "wygląda" tylko w wersji
F-sport a to już >200k (180k za demo) więc nieporównywalnie więcej
niż M6.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 19:12 
Offline
Kruger, jakim Lexem jeździłeś? Tzn. jaka moc?
Poza tym, nie chcąc nikogo urazić twierdzę, że albo rozmawiamy o potężnym, więcej niż 4 cylindrowym silniku, albo o spalaniu. Bo rozmowa o jednym i drugim "na raz", to moim zdaniem nieporozumienie. Co to jest za temat: 1-2 litry w tą, czy tamtą, jak masz dużą pojemność, dużo cylindrów, a koni mechanicznych też dużo, np. 300?
A jeśli mimo wszystko komuś na tym zależy, to tylko hybrydy.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 20:23 
Amator
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Bartek,

Przecież jest wszystko napisane powyżej: model IS 250, silnik 2.5L V6, moc 208 km, więc porównywalny z najmocniejszą GJ. Różnica w dwóch cylindrach, pojemność ta sama, moc zbliżona. Ja w tym porównaniu nie widzę nic dziwnego.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 7 maja 2014, 21:29 
Offline
Ja też nie. Nie w tym rzecz. Problemów z porównywaniem rzeczy nawet średnio porównywalnych, nie mam ;).
Danych nie doczytałem, przepraszam.
Po prostu myślałem (nie wiem czemu ;) ), że rozmawiamy o jakiejś potężnej bestii i co do takiej nadal twierdzę, że rozmowa o spalaniu jest bez sensu. A nie o czymś przeciętnym w sumie.


 Zobacz moją 6tkę  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.