Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 16:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Witam serdecznie forumowiczów, klubowiczów, moderatorów, administratorów, prezesów, zastępców i skarbników jeżeli tacy występują...z góry przepraszam, jeśli temat jest zawarty nie w tym miejscu co trzeba, w tym wypadku proszę o przeniesienie.
Jestem nowym użytkownikiem tego forum i obecnym posiadaczem Opla Insigni 2.0 cdti 160 KM w kombi.
W związku z tym iż przygoda z moją Isią dobiega powoli końca (powoli jest zależne ode mnie:)) zwróciłem szczególną uwagę na Mazdę 6 III generacji.
Nie wiem czy dobrze, że przykuła tak bardzo moją uwagę ponieważ do teraz nie mogę przestać wertować ofert na allegro, otomoto czy OLX...
Jeszcze jej nie posiadam a nie wiem czy to miłość jest czy kochanie :)
Chciałem zapytać Was, tych bardziej i tych mniej doświadczonych o zakup, na co zwrócić szczególną uwagę, co odrzucić od razu.
Wiem, że spotkam się z odpowiedziami, że wszystko jest na forum i zgodzę się z tym bo czerpałem z niego wiele informacji jak "Incognito".
Zdecydowany jestem na sedana w kolorze (biały, czarny, czerwony - soul red):Rok produkcji 2014 - 2015.
Na początku zdecydowany byłem na 2,5 litrowy benzynowy silnik z automatyczną skrzynią biegów.
I przy tym ostatnim tj. AT chciałbym pozostać (chyba, że stanowczo odradzacie).
Niestety z biegiem czasu, zarwanych nocach poszukiwań i coraz to bardziej zawężonym kryteriom pojawił się dylemat: Diesel czy benzyna, manual czy automat (choć chciałbym automat).
Jeśli diesel to martwią mnie naprawy typu "koło dwumasowa", wysokie przebiegi. Jeśli benzyna to 2.0 czy 2.5.
Z góry piszę, że porównania typu (jeśli chcesz mieć szybki zrywny start i moc od początku wybierz diesel'a do mnie nie przemawiają bo równie dobrze po zakupie benzyny można wrzucić ją na hamownie w celu podniesienia i wyregulowania momentu)
Czytałem, że między ropniakiem a benzynowcem dużej różnicy w spalaniu nie ma. Całe życie aż do obecnej Insigni posiadałem diesel'e i zmęczyły mnie chyba wymiany kół dwumasowych, turbin itp. usterek ON'owców.
Jak już wyżej pisałem interesuje mnie Mazda 6 w roczniku 2014 - 2015 z pełną fv vat 23% ponieważ chcę ją wziąć w leasing jak dotychczasową Insignię.
Ceny oferowanych aut są przeróżne dlatego też podpowiedzcie jakie są realne koszty za to auto, czy omijać szerokim łukiem wersje z USA ?

Podchodząc do zakupu szóstki chcę poznać opinie na jej temat od forumowiczów i użytkowników, mam więc nadzieję, że przychylicie się do mojego posta.

Pozdrawiam Pobo1315


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 17:03 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pobo1315, po pierwsze kup krajowy, w kazdym razie europejską wersję, jeśli chcesz mieć spokój i brak problemów z dostosowywaniem różnego rodzaju elementów wyposażenia do europejskich norm. Ponadto te ze Stanów najczęściej trafiały do Polski mocno rozbite i następnie naprawiane bądź składane z elementów i części pochodzących z kradzieży naszych krajowych GJ-tek.
Co do pojemności silnika to zdecyduj na podstawie charakterystyki korzystania z madzi. Jeśli głownie po mieście zapewne wystarczy 2.0 litra, przy częstych podróżach lepszy wydaje się 2.5l bądź mocniejszy diesel, tym bardziej że jest ona wówczas w najwyższej wersji wyposażeniowej z automatyczną skrzynią. 2-u litrowe są tylko trzy wersje wyposażeniowe. Ja eksploatuję najbogatszą 2.0 z AT w wersji SkyEnergy i praktycznie na moje potrzeby jest idealna. 2.0 litrowa SkyPassion jest bez AT i odpowiada wyposażeniem tej 2.5 litrowej.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 17:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja bym szukał benzyny, jakoś do Mazdowskich diesli nie mam zaufania. Manual jest bardzo przyjemny i pozwala zaoszczędzić na spalaniu, ale ja osobiście po przejechaniu się automatem na nic bym go nie zamienił.

Jeśli auto ma być z polskiego salonu to masz 3 opcje:
1. 2.5 Pb AT SkyPassion (full wypas)
2. 2.0 Pb MT SkyPassion (brak tempomatu adaptatywnego i systemu zapobiegania kolizjom przy dużych prędkościach)
3. 2.0 Pb AT SkyEnergy (brak skórzanej tapicerki i kilku fajnych bajerków)

1. jest super, ale sporo pali jak na osobę, która jest przyzwyczajona do diesla i liczy się z pieniędzmi. 2. Jest przyzwoita, a 3. nie miałem okazji jechać, ale ponoć jest przyjemna. Oczywiście tylko wersje europejskie wchodzą w grę.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 17:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pobo 1315, Moja szczera rada, nie kupuj zadnej Mazdy. Rozczarujesz sie i bedziesz zalowac swego wyboru tak jak ja zaluje, ze nie wybralem Opla Insignii.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
A co aż tak Cię rozczarowało ? Nie testowałeś przed zakupem ? Ja swoją drogą chętnie się przejade jesli jest ktośz Gniezna lub okolic


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Bez podania powodu rozczarowania to tak jakby mówić, że każdy z nas jest taki sam...

-- Dodano: Pt, 13 sty 2017, 18:13 --

Pobo1315 Poczytaj wątek o opiniach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:17 
Offline
Pobo1315 napisz jak jezdzisz - bardzo szybko, szybko, zgodnie z przepisami? I gdzie głównie będziesz tego auta używał? Miasto, pod miastem, krajówki, ekspresówki i autostrady? Wtedy będzie można ci odpowiedzieć na co powinieneś zwrócić uwagę i jakie cechy to auto ma, a których na 10 jazdach testowych nie wykryjesz. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mieszkam w Gnieźnie (wielkopolska), często wyjeżdżam do Poznania - trasa to S5 i A2.
Powiedziałbym, że ogólnie trasa - miasto pół na pół. Jeżdżę dynamicznie, nie szybko ale też nie tłukę się 40 km/h (pisząc dynamicznie mam na myśli, że potrzebuje mocy przy wyprzedzeniu, szybkiego wjazdu przed pojazdem zbliżającym się z naprzeciwka, chce wiedzieć, że mam zapas i nie zamule się przy szybkim wyjeździe z podporządkowanej). Codziennie pokonuje trasę do przedszkola z dzieckiem gdzie po 4-6 km musze zgasić auto, a później dojechać do pracy kolejne 2 km Nie zależy mi na rozpędzaniu się do 240 km/h ale też nie chce aby auto męczyło przy prędkościach autostradowych.
Czy mazdy mają problem z wygłuszeniem wnętrza ?
Jak wcześniej pisałem - mam Insignię w diesel'u i pomijając fakt turkotu ropniaka to w środku wyciszony był nawet renaul Scenic III żony czy też jej obecny Nissan Qashqai :)
Chciałbym zaznaczyć, że niepatrzę w żadnym wypadku na diesela w kategoriach oszczędności bo te zanikają przy pierwszej wymianie turbiny czy koła dwumasowego :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pobo 1315 powiem szczerze ze chciałem sie z tym samochodem zaprzyjaźnić. Przed zakupem odbyłem kilka jazd testowych w warunkach letnich. Jeździłem różnymi egzemplarzami samochodu u różnych dealerów , rozmawiałem tez z różnymi sprzedawcami. Teraz mam przejechane trochę ponad 2500 km i teraz wychodzą jego mankamenty. Ostatnio było zimno i użyłem ogrzewania foteli. Moim zdaniem bardzo długo sie rozgrzewają i słabo grzeją . Odnoszę wrażenie ze ogrzewane jest tylko siedzisko a oparcie juz nie . Bede musiał podjechac z tym do serwisu. To kolejna wizyta w serwisie. Poprzednio mialem KIA Sportage i przez 3,5 roku bylem w serwisie trzy razy na obslugach okresowych. W tym samochodzie czego sie dotkne to nie dziala. Sterowanie glosem nie dziala. Jak naciskam na przycisk talk to na wyswietlaczu jest komunikat ze opcja nie dziala. Pali duzo, mimo ze niedawno wydawaalo mi sie ze malo. itd , itd.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 13 sty 2017, 18:41 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Peterka47 na pewno byłeś kiedyś zakochany (a może i jesteś) więc wiesz jak to jest kiedy ktoś mówi tobie źle lub odradza kiedy tkwisz w tym stanie. Słabe grzanie foteli to za mało aby mnie odwieść od zakupu (choć wiem, że nie taki Twój cel) :)
Nawet Achilles miał swoją piętę :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.10.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jordan - 2.0 Pb MT skypassion ma system SCBS i rzekomo ma on działać do 80km/h - tak przynajmniej mi mówił handlowiec. Chyba że masz jeszcze jakiś inny system na myśli


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:45 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Peterka47, leć z tym do serwisu, u mnie całkiem szybko się nagrzewa i grzeje też oparcie (ale tylko u dołu).

Pobo1315, co do diesla w maździe to nie wiem, aczkolwiek krytycznych głosów nie ma (prócz wadliwej serii z wałkami, ale to było wymieniane na gwarancji). Diesel jak diesel, wiadomo, że jest delikatny jak szkło. Benzyna w maździe od wielu lat jest dobrym wyborem (w każdej generacji). Na te nowe raczej narzekań nie ma i problemów z nimi też nie (jakieś incydentalne przypadki najwyżej). Z benzyną w maździe trzeba pamiętać o jednym, jest to silnik wolnossący, a więc taki, który lubi wysokie obroty, a rozpędza się dobrze po redukcji biegu. Automat maździe wyszedł (reaguje sprawnie i szybko).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 26.10.2014
Posty: 696
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
O wygłuszeniu, wyciszeniu, szumach można by książkę tutaj napisać :) Szczególnym upodobaniem cieszy się EUS :)
Jak śmigasz po autostradach, to odpuść sobie M6.

_________________
"Pędź balonie, bo cię igłą pogonie" :>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wasyllinio i to jest wlasnie irytujace, ze nowy samochod ale co chwila trzeba z czyms do serwisu jechac. :mad:

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 18:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Evo1501 czym jest EUS ?
Autostradami śmigam, czy nadmiernie ? Raczej nie ale jeśli jest jakiś dalszy wyjazd to przez wzgląd na wygodę wybieram autostradę nawet jeśli jest trochę dalej. Natomiast i przy rzadszym korzystaniu z autostrad chciałbym aby było znośnie.
Po tych krótkich poradach oraz zebraniu wiedzy z forum wychodzi na to, że leżałaby mi 2,5l benzyna w sedanie i skrzynią automatyczną czyli chyba najdroższy wybór ;/ biorąc pod uwage, że byłby to mój pierwszy benzyniak ogarniają mnie obawy związane z niewiem czym :) Nieznanym ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:05 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
raczej tylko z nieznanym :)

Peterka47 to fakt, jest to upierdliwe


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wasyllinio skad masz takie spalanie? Po atistradach tylko jezdzisz?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:14 
Offline
Peterka te fotele tak grzeją w serwisie nic na to nie poradzą. U mnie jest to samo zarówno pasażera jak i kierowcy. Tylko niektórzy mają różne poczucie czasu i ciepła. Moja żona też mówi, że szybko się grzeją.

Pobo jak już to kup 2.5. 2.0 po przesiadce ze 160 konnego diesla będzie totalnym rozczarowaniem. Sam przesiadlem się ze 140 konnego i benzyniak mazdy nie daje mi frajdy mimo większej mocy.Takie toczydło, które aby jako tako jechać musi wyć i kręcić sie od 4000 do 6000 obrotów. Zupełnie inna charakterystyka.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:18 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1. grzanie skorzystałem ostatnio po raz pierwszy - jak dla mnie czas nagrzania jest OK.
2. przesiadałem się z turbodiesla 117 km (cięty elektronicznie ze 150) 300nm teoretyczne 10,2 do setki - silnik 2.0 wydawał mi się raczej mułowaty, z pewnością nie było szybciej (co do wrażeń) a niby ma 9 do setki. 2,5 l za to bardzo ładnie się zbiera, można spokojnie wyprzedzać nawet i przy 140, jest duży zapas mocy
3. nigdy nie jeździłem autem z automatem, zarzekałem się że tylko i wyłącznie manual, nigdy automat. A tu w Maździe automat bardzo mi się podoba, zdecydowanie nie chciałbym wracać do manuala

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 26.10.2014
Posty: 696
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Efekt Uchylonej Szyby. Bardzo irytujący hałas przy autostradowych prędkościach. Ja osobiście mam to gdzieś, bo jeżdżę po mieście. Nie narzekam na to auto, a do serwisu jeżdżę jak muszę. A nawet jak coś się popsuje - czyt. drobiazgi i muszę odwiedzić Aso, to nie robię z tego afery, jadę, naprawiają i po krzyku :)

_________________
"Pędź balonie, bo cię igłą pogonie" :>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Evo151 tu nie chodzi o robienie afery. Jezdzic czesto do serwisu to mozna z autem klasy Fiat 126. Tu ja przynajmniej wymagam znacznie wiecej. Samochod mam po to aby nim przemieszczac , ale co chwila jezdzic do serwisu. Czas to tez pieniadz.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:47 
Offline
To odpuść sobie jazde z grzeniem foteli. Ten typ tak ma. Fotele rozgrzewają się około 3-5 minut i na maksa grzeją tak, że się na pewno nie poparzysz. Raczej mazda dba o męską płodność za co należy się uznanie. :wink:
W sumie to zbędny bajer w tym samochodzie bo zanim fotel zacznie grzać to już leci ciepło z nawiewu. Ale co kto woli.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
3- 5 minut? Moje znacznie dluzej Co najmniej 10 minut aby cokolwiek poczuc. Grzanie jest bardzo delikatne. Za to kierownica nagrzewa sie szybko i wystarczjaco mocno aby nawet na mrozie ogrzac dlonie. Tu jest ok.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:53 
Offline
Wiesz musiałbym zmierzyć z zegarkiem w ręku. Ogólnie byłem zdziwiony jak kupiłem ten samochód, że to tak długo trwa i tak słabo grzeje. Wątpie abyś miał uszkodzone grzanie w nowym samochodzie. Jednak aso do wydania samochodu sprawdza wszystko czy działa ale kto ich tam wie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moj samochod przyjechal do PL w wewrzesniu 2016, i PDI zgdonie z papierami mial robiony we wrzesniu wiec sparawdzenie grzania foteli przy stosunkowo wysokich temperaturach zewnetrznych jest takie sobie.
Czyli znow czeka mnie wizyta w ASO :mad: :mur:

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 13 sty 2017, 19:57 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 19:56 
Offline
A z czym już byłeś w ciągu tych 2500 km ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 20:00 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Peterka47

większość czasu spędzałem na ekspresówce i drogach krajowych. Dopiero od jakichś dwóch miesięcy głównie po mieście jeżdżę w korkach (średnia V to z 20 km/h), ale od dłuższego czasu spalania nie aktualizowałem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 20:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Front camera wyskoczyl blad front camera malfunction. Powiediano, ze trzeba wlaczyc nawiew na szybe aby oczyscic ja przed kamera. Ale ja juz mialem wielkrotnie ten komunikat i nawet jak od wyjazdu z hgarzu mialem wlaczony nawiew na szybe na full. Cos tu jest nie tak. Wiec jeszcze raz z tym bede musial jechac. Z nawigacja. . Zaiwesza mi i caly cza mi sie wiesz, wiec ponownie bede musial odwidzic ASO , teraz jeszcze grzanie foteli. Zastanwiam sie tez na widuzym zuzyciem paliwa. Ja jezdze spokojnie nie wiecej niz 90 km/100 i mam spalanie powyzej 9, 2l/100km. OStanio sprawdzlem na odcinku ok 2-3 km prostej drogi wskazania chwilowe zuzycia paliwa przy stalej predkosci 90km/100. Wskaznik byl powyzej 7.5 l/100km. Chyba aduzo.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 20:22 
Offline
Powiem tak odebrałem samochód rok temu, były mrozy, warunki na drogach podobne do obecnych i też mi wyskakiwał błąd kamery. W innych porach roku już się nie pojawiał, może to faktycznie wina ufajdanej szyby lub zaparowanej, zauważyłem też, że czasem lubi ten błąd wyskoczyć jak jest dużo śniegu, widocznie nie ogarnia bo jest odblask duży.
System zawiesił mi sie kilka razy o dziwo też na początku po kupnie samochodu, obecnie działa dobrze. Spalanie u mnie w 2.0 było spoko jak jeździłem zgodnie ze wskazniami zmian biegów, czyli 50 km/h i 4, 60km/h i 5, 70km/h i 6. Teraz jak jazda wygląda normalnie bo miałem dość męczenia silnika i jazdy jak fiatem 125p to średnie spalanie 70/30 miasto/trasa wygląda tak, że jest 8,5 litra a nie 6 tak jak niektórzy piszą. Spokojnie jeszcze cię pewnie czeka w przeciągu roku wizyta lusterkami, chyba że mazda ten problem rozwiązała w co szczerze wątpie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2017, 20:37 
Offline
Pobo1315 zakładam że raczej będziesz używał auta lokalnie, czasami wjedziesz na dwupasmówkę i pojedziesz te 140-150. Jak dla mnie skoro prędkość ci nie robi to jak będzie za głośno to.. zwolnisz.. :) Jedyne co może cię irytować to psujące się pierdoły - napędy lusterek, ramy foteli, tapicerka skórzana, wytarta kierownica itp. A ogólnie to powinieneś być zadowolony jeśli nastawisz się że to nie Premium Ala BMW, Audi czy Lexus. Wydasz sporo ale to nadal będzie tylko samochód klasy średniej. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.