Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 08:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam temat szybki gdzie w województwie śląskim można zrobic przegląd gwarancyjny taki jak w serwisie Mazdy z wpisami do książki serw.i wszystkimi standardami przeglądu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 13:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
W ASO np. do Opole-Osiny masz niedaleko.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 18:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak skończy się gwarancja podstawowa 3 lata przez które trzeba jeździć na przeglądy i pilnować terminów, to po wykupieniu dodatkowej dwu letniej gwarancji, też trzeba przeglądy robić w aso i również pilnować się terminów itd?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 18:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 19:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dodajmy że niezależnie od marki pojazdu.
Na tym leci np. Kia - 7 lat gwarancji (która jest ciężko ograniczona i malejąca z każdym rokiem) i obowiązkowe 7 lat przeglądów.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 maja 2018, 23:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jakie są koszty przeglądów aby dotrzymać do końca gwarancji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 00:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Przyjmij średnio 1 tyś zł

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 07:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
1 tys. zł to dobra średnia, bo cena zależy od ASO. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 10:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A to zależy jaki model wyposażenia czy silnika lub rocznik auta ?
Czy tylko kwota zależna jest od jednego serwisu względem drugiego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 11:30 
Offline
Od serwisu bardzo wiele.
W Zabrzu za pierwszy zapłaciłem z moim olejem i filtrem 370 zł, w innych mogłem zapłacić nawet koło 600.
Nie wiem dlaczego w Zabrzu dostałem rabat na robociznę 40%. ale tak pisze.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 21 maja 2018, 18:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
20 maja 2018, o 12:30 niko123 napisał(a):
A to zależy jaki model wyposażenia czy silnika lub rocznik auta ?

Nie zależy to od wyposażenia, silnikowo być może serwis diesla będzie nieco droższy a największą cenę robi zakres prac, bo to generuje odpowiednią ilość godzin pracy ASO.

Są przeglądy małe i duże, na przemian. Przykładowo małym będzie ten po 20 tys. km a dużym po 40 tys. km.
Pierwszym najdroższym jest po 120 tys. km. Jest to duży serwis a do tego dochodzi dodatkowo wymiana świec zapłonowych w benzynówkach, które nie należą do tanich.

Najprostszym sposobem na obniżenie ceny każdego serwisu jest zakup zamiennika filtra przeciwpyłkowego i wymiana jego samodzielnie, druga to zakup oleju do wymiany we własnym zakresie np. od CzarnePaliwo.

Poza tym są jeszcze serwisy jak Osiny, gdzie za przegląd gwarancyjny nadwozia nie płaci się ekstra. To też znacząco obniża całościowy koszt. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 maja 2018, 19:26 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Co do świec to ja teraz wymieniłem przy 170 tys pierwsze po 98 tys przebierala na wolnych obrotach i jakby słabsza była za komplet Champion zapłaciłem 350 zł wymiana banalna w 15 min koniec .

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy za sprawdzenie/utrzymanie gwarancji powłoki lakierniczej, są dodatkowe opłaty? Coś chyba 140 zł? Dobrze słyszałem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 17:30 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Zależnie od ASO nawet 260 PLN. Oczywiście to sprawdzenie to fikcja skoro najpierw wystawiają FV, a później pytają: czy życzy Pan sobie aby auto umyć tylko to się wiąże z dodatkowym oczekiwaniem ok. 20 minut. To sprawdzają powłokę na brudnym aucie???!!! [Voyager Poznań]

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 21:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dziś po przeglądzie 3rok/60kkm. Aso Osiny, całość zapłaciłem 1080zł w tym przegląd pojazdu z kontrolą nadwozia, filtr oleju, olej 0w/20 4.5L , filtr powietrza i kabinowy, uszczelka i korek oraz trochu płynu do spryskiwaczy. Gratis dostałem zastępczą GH na pół dnia. Poza tym stwierdzone do wymiany: pseudo eko skóra kierownicy oraz prawy głośnik.
Właściciel jak zawsze zadowolony, choć ceny lekko w góre względem zeszłego roku (1005zł).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Millerek napisał(a):
Czy za sprawdzenie/utrzymanie gwarancji powłoki lakierniczej, są dodatkowe opłaty? Coś chyba 140 zł? Dobrze słyszałem?


Musisz w ASO do którego się udać zamierzasz zapytać, bo różnie to jest. W Rzeszowie coś 240 zł o ile pamiętam ( od razu z tego zrezygnowałem).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A ja bym nie rezygnował. W moim ASO akurat jest to poniżej 200 zł. Faktem jest, że samo sprawdzenie to teoria, ale wiedząc, że niektóre egzemplarze mają problemy z pajączkami to wolę odżałować, żeby przynajmniej później mieć szansę walki o naprawę gwarancyjną. Wiem - ciężko - ale z drugiej strony bez tego wcale nie ma szans.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 10:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja odpuszczam od razu (i wcześniej w Mitsu - gdzie przegląd blach kosztował 50-100zł i teraz w Maździe gdzie kosztuje 150-200zł)... Wg mnie gwarancja ta to pic na wodę... Na lakier i tak Cię zbędą że uszkodzenie fizyczne i to nie podlega gwarancji, a perforacyjna jest uzależniona od robienia wszystkich przeglądów i napraw lakierniczych i blacharskich przez te 10 czy 12lat w ASO... bo każda stwierdzona naprawa poza lub nie usunięta wada wykryta podczas przeglądu powłoki usuwa gwarancje... Więc teoretycznie każdy odprysk, rysa nie naprawiona za kasę w ASO może podważyć gwarancje na blachę... czyli przez 10lat zapłacisz min. 2-3tys PLN za przeglądy i naprawy i oni łaskawie Ci wymienią element jeśli przerdzewieje na wylot... Dla mnie te lata gwarancji to tylko czysty marketing... a z ochrony takiej prawie 0 pożytku...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 11:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
23 maja 2018, o 11:22 KMBak napisał(a):
A ja bym nie rezygnował. W moim ASO akurat jest to poniżej 200 zł. Faktem jest, że samo sprawdzenie to teoria, ale wiedząc, że niektóre egzemplarze mają problemy z pajączkami to wolę odżałować, żeby przynajmniej później mieć szansę walki o naprawę gwarancyjną. Wiem - ciężko - ale z drugiej strony bez tego wcale nie ma szans.


To żadne żałowanie, po prostu nic to nie daje. Przez 3 lata nic się z blachą nie podzieje i lakierem, a jak się podzieje to najwyżej zrobią zaprawkę która kilkanaście zł kosztuje. Jeśli ktoś ma plan auto 3-5 lat używać to już w ogóle nie ma sensu. Jak dłużej - konserwacja profili i podłogi w cenie ze 4 takich przeglądów i auto bardziej wdzięczne będzie za nią.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 11:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Oczywiście - masz rację. Ale:
1. Nie mam zamiaru jeździć tym autem 10 lat.
2. Jak będę sprzedawał to może lepiej wyglądać dla Klienta.
3. Jeśli w ciągu 3-5 lat wyjdzie jakiś babol i będę pewny, że to nie wina uszkodzenia mechanicznego to będę z nimi walczył do ostatniej kropli krwi. :cool:

23 maja 2018, o 12:05 Andrzejsr napisał(a):
Przez 3 lata nic się z blachą nie podzieje i lakierem

No właśnie nie do końca masz rację. Są ewidentne wadliwe egzemplarze, gdzie pająki się robią na dachach, maskach, klapach bagażnika... <baseball>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 13:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
23 maja 2018, o 12:07 KMBak napisał(a):
Są ewidentne wadliwe egzemplarze, gdzie pająki się robią na dachach, maskach, klapach bagażnika...

Tylko że te pająki rozchodzą się od odprysków... Więc to że jest wadliwe lakierowanie to jedno, a to, że na polskich drogach lakier bombardowany jest ciągle to drugie...
Jeśli chodzi o mnie to już lepiej wydać tą kwotę na oklejenie folą bezbarwną ochronną... niż płacić haracz co roku ASO...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 16:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
gzesiolek tylko pamiętaj ,ze ta folia jest cholernie droga , przód pojazdu około 1500 a może i więcej a oklejanie całego pojazdu wysokiej klasy folią coś koło 15 tyś .
Dla mnie to jest okradanie nas ,ponieważ to oni dają gwarancję na blachę/ lakier wiec tak jakby to w ich interesie jest pilnowanie klienta w jaki sposób użytkuje tudzież dba o auto . Czy ja płacę murarzowi za to żeby co roku sprawdzał jak postawił dom ? Dał gwarancję - jak coś się stanie to zapłaci ...

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 16:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jak wybuchnie gaz, którego nie zakręciłeś, lub pojawią się ruchy tektoniczne - to nie zapłaci, mimo że mur się rozleci. Tak samo kamyczki i ich działania są wyjęte z gwaranci i to zrozumiałe przecież.
To są nieuniknione uszkodzenia jak i wgniotki i stłuczki. Gwarancja to na takie przypadki - jakby w fabryce położyli lakier na tłustą blachę i odłaził, to wtedy tak, producent się na pewno nie wypnie. Ale nie na uszkodzenia po kamyczkach.
Folia 1500 za przód ??? to bez sensu, lepiej już polakierować co parę lat, taniej i lepszy efekt, folię zawsze widać i nie ma szklistości lakieru.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 16:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
To był tylko taki luźny przykład... jest gwarancja to dlaczego mam płacić za kontrolę czegoś co jest nią objęte i to w interesie gwaranta
Jeżeli odmówią naprawy gwarancyjnej z przyczyn po mojej stronie to od tego jest sąd ....

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


Ostatnio edytowano Śr, 23 maja 2018, 17:03 przez PIOTR, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A to co innego, to że jest oddzielna gwarancja na blachy, a oddzielna na resztę samochodu. To też nie wiem dlaczego tak jest, widać tak się serwisom bardziej opłaca.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 17:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Płacisz za lakier 2800 plus kolejny 1000 przy przeglądach :mur: przecież gdy przy sprzedaży powiedzą proszę 4 tyś za lakier to kto go zamówi :hihi:
Gwarancja jest gwarancją, są prawa i obowiązki ,ale żeby brać za to kasę nierozumiem <suicide>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 13:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dodatkowy koszt przy pierwszym przeglądzie za kontrolę podwozia powiedziano mi 180zł.

Za Pierwszy przegląd..
olej+filtr Dexelia 5W30 740zł
Filtr kabinowy 100zł
Stan podwozia 180zł.

=1020zł....

Mogą wymienić mi olej taki jaki przywiozę ze sobą, ważne by spełniał normy, chyba zgłoszę się do Czarne Paliwo...

Miło, bo zaproponowali mi auto zastępcze, jakie nie wiem bo to zależy od danego dnia co tam będzie wolnego stało na placu.

Odnośnie jakichkolwiek aktualizacji, powiedziano że jak się nic nie dzieje i wszystko działa, nie ma problemów to lepiej nic nie aktualizować :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 15:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Pamiętaj tylko ,że za auto zastępcze podczas przeglądu trzeba płacić, bodajże 30 zł za godzinę.
Nieodpłatnie jest podczas napraw gwarancyjnych .
Cena jest ok tak biorą wszędzie jeżeli wszystko jest od nich

-- Dodano: 24 maja 2018, o 16:32 --

Dobrze widzę w avatarze nowe autko ?

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 17:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No to nie mam się co martwić cenami, skoro piszesz ze są w normie.
...tak, po pięciu latach zmieniłem dział GH na GL gdzie dopiero "raczkuje" :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 20:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Robocizna (bez blacharskiego przeglądu) to ok 300zł. Reszta to materiały i być może "wliczone" to auto zastępcze.
Najlepiej zapytać jaki koszt robocizny, to można zdecydować czy jest sens swój olej kombinować i filtry (z węglem kabinowy w sklepach/intercarsie niewiele taniej jest - więc na przykład nie ma sensu zamawiać, wysyłki itp, no chyba że ten w serwisie to bez węgla aktywnego) .
Na moim ostatnim przeglądzie to
- filtr oleju Mazdy coś 60zł,
- robocizna 300,
- olej mój (Penrite 0w20) 180,
- kabinowy Corteco z węglem i powietrza też jakiś w miarę przyzwoity coś 50-100zł każdy. a za umieszczenie i wymianę filtrów w Maździe należy się konstruktorom dozgonna wdzięczność! bo można sobie zmieniać gdy są brudne, czy z nudów - częściej/rzadziej niż przeglądy wypadną, coś wspaniałego! Nie wiem czy to tylko w GJ tak łatwy dostęp, czy w innych Mazdach też, ale to jest poszanowanie użytkownika. Nie tylko przez to ze sam sobie wymieni, ale i przez to, że kowal mechanik nie popsuje po drodze do filtra kilku innych rzeczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.