Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 08:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
3-ci przegląd: zakres- olej, f. oleju, f. kabinowy, 2x bateria, diagnostyka komputerowa, przegląd zawieszenia, tarcz klocków itp., kontrola wycieków, kontrola nadwozia.
Wycenili tak w Matsuoka Lublin. Też mi się wydaje, że cena jest raczej ok. No ale jak można jeszcze zaoszczędzić, to czemu nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 08:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Najlepszą opcją jest dostarczanie swojego materiału, olej, klocki, tarcze. Filtry można brać od nich, bo różnica nie jest duża, ale na oleju można zaoszczędzić i często kupić tańszy olej i lepszy (przykład dla diesla Ravenol 5L jest ~100 zł tańszy oraz ma lepsze parametry niż Mazda Ultra DPF).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 08:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tarcze i klocki (części, nie usługa wymiany) wg. mnie w ASO to tylko dla tych co palą kasą w kominku - bo ich stać i nie wiedzą już co z tym hajsem robić. Niezależnie od marki auta, czy to będzie Fiat Tipo czy Porsche. Części są 4-10x droższe niż poza ASO, do tego często (zazwyczaj?) dużo gorszej jakości niż "zamienniki.
Z olejem zastanawiałem się i mi wyszło że kurier, że czekanie itp. - i sens w sumie jest ale mi się nie chciało :)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 mar 2020, 17:04 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 125
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam,

Jaki jest koszt 5 przegladu w Mazdzie 6 2.0 benzyna ?

Rok temu przy 4 przegladzie bylo wymienione :
wymiana płynu hamulcowego, wymiana filtra kabinowego, wymiana filtra powietrza, wymiana oleju i filtra oleju, dezynfekcja klimatyzacji, wymiana wycieraczek szyb przód i tył, wymiana tarcz i klocków tył.

Czyli wg schematu przy 5 przegladzie do wymiany :
olej silnikowy + filtr oleju + filt powietrza

Serwis Mazdy z Poznania wycenil ta usluge na 1300 zl + 150 zl za dezynfekcja klimatyzacji

Czy to normalna cena za ta usluge w ASO MAZDA ? :arrow:

Psss
Pytam z czystej ciekawosci bo nadal zastanawiam sie nad zakupem auta .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 mar 2020, 17:09 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja miałem 5 przegląd w październiku i nie całe 1300 zł zapłaciłem włącznie z dezynfekcja klimatyzacji

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 mar 2020, 17:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
U mnie szykuje się 3 przegląd serwisowy.
Zakres: olej, f. oleju, f. kabinowy, baterie w kluczykach i omedze, diagnostyka komputerowa, przegląd zawieszenia, tarcz klocków itp., kontrola wycieków, aktualka MZD i nawigacji.
Cena: 492 złote robocizna (ale jeszcze trochę grosza odejdzie, bo kabinowy sobie sam wymienię) plus dojdzie mi filtr oleju 60 złotych mazdowski, gdyż jest ok i chyba z 7 złotych na podkładkę .
Olej mój (od CzarnePaliwo) filtr kabinowy Manna, filtr powietrza też sobie sam zmienię, również Mann. Pytałem się o robociznę przy wymianie klocków - 150 pln za przód oraz 150 pln za tył. Takie są ceny w Lublinie.

Bonusowo mogę zdradzić:
"Jeśli chodzi o np. dezynfekcję klimatyzacji jest to koszt przy przeglądzie za sam preparat- nie liczymy za wykonanie – 70 zł
Jeśli chodzi o serwis klimatyzacji – podpięcie i odciągniecie czynnika około 300 zł + dodatkowo koszty nowego czynnika klimatyzacji za każdy brakujący gram. "


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 mar 2020, 22:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
10 marca 2020, o 17:04 benyrac napisał(a):
...

Rok temu przy 4 przegladzie bylo wymienione :
wymiana płynu hamulcowego, wymiana filtra kabinowego, wymiana filtra powietrza, wymiana oleju i filtra oleju, dezynfekcja klimatyzacji, wymiana wycieraczek szyb przód i tył, wymiana tarcz i klocków tył.

Czyli wg schematu przy 5 przegladzie do wymiany :
olej silnikowy + filtr oleju + filt powietrza .


Ja już chwilę po gwarancji więc do ASO nie jeżdżę, ale z grubsza to masz tylko olej (jakieś 150zł) , filtry oleju, powietrza, kabinowy (z hakiem po 50zł każdy) więc 300zł częsci, robocizna w ASO (Rzeszów) "czynność serwisową" to 300zł. Filtry zmienisz sam albo u nich - myślę że stówkę pewnie policzą za nie . Więc masz całość ze wszystkim 600-700zł .
Poza ASO pewnie jakieś 50-100zł wymiana oleju (strzelam).
Generalnie Mazda to wyjątkowo tanie w przeglądach auto bo filtry tanie, oleju niedużo idzie i tani, nie masz wymiany rozrządu chociażby, czy oleju w AT . A dostęp do filtrów tak łatwy że każdy mechanik z pocałowaniem ręki weźmie na warsztat i to pewnie w cenie oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 09:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
w ASO Rzeszów 5 przegląd 1300 zl
Wymiana klocków i tarcz tyl ponad 1600 zl

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 12:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Nieźle, Mazdy muszą faktycznie się nie psuć i serwisy nie mają z czego żyć, że serwisy takie ceny wymyślają :)
(koszt kpl tarcz i klocków na tył to ok 400zł, czyli robocizna wychodzi 1200zł hm)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 12:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Andrzejsr koszt samych klocków w ASO to pewnie jakieś 600 zł :) Tyle przynajmniej jest przy innych markach. Narzut jest kosmiczny. Robocizna może być dużo tańsza, u mnie za wymianę jednej strony (tył czy przód nie było różnicy) w Mitsubishi 5 lat temu chcieli 250 zł. Czyli 500 za całość. Ale z częściami liczyli sobie ponad 4K :D Więc wymieniłem u nich ale zamykając całość poniżej 1500.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 12:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No nie do końca tak jest, klocki na tył w serwisie to ok. 300 zł, na przód 500 zł, więc tarcze zapewne dużo więcej. Koszt robocizny jest porównywalny z tym, jak u pana Mirka, tyle, że taki Mirek nie daje paragonu i zazwyczaj gwarancja jest do bramy a potem się nie znamy.
No i też jakość części jest gwarantowana, to jest zazwyczaj to samo co idzie na pierwszy montaż, mamy więc świadomość ile czasu wytrzyma, zapewne dużo dłużej niż tanie zamienniki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 12:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos to jakoś te 300 + x + x jak u Mirka mi się nie sumuje do 1600. Bo u Mirka to za niecałe dwie stówy wymienią. Więc tarcze by musiały 1100 kosztować. Tylko wtedy skąd takie "tanie" klocki?

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 12:56 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Klocki tyle kosztują bo sam wymieniłem przy okazji zacisków, miałem wtedy robociznę za darmo.
A tarcze mogą kosztować koło tysiaka za komplet.
Ja się wyleczyłem z mirkoroboty, gdzie przy poprzednim aucie po regeneracji zacisku nie wymienili mi głupiej miedzianej podkładki. Skończyło się to wyciekiem całego płynu hamulcowego podczas jazdy do pracy, dobrze że dojechałem w jednym kawałku bo się w porę skapnąłem co się dzieje. Tak się właśnie kończy oszczędzanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 13:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pablos Ja wymieniałem w ASO - bo na tym nie chciałem właśnie oszczędzać. Ale płacić 4 tyle za gorsze części (a tak było w przypadku Mitsu) to moim zdaniem głupota.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 13:08 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Nie wiem, ja na razie brałem klocki oryginalne z ASO. Poprzednie sprawowały się dobrze i wytrzymały kilkadziesiąt tysięcy km. Myślę, że jak mi przyjdzie wymienić klocki z tarczami to pewnie poszukam zamienników. Ale robotę wolę wykonać w ASO, przynajmniej wiem, że nikt się nie będzie uczył na moim aucie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 13:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Można kupić klocki orygnialne poza ASO. Nie wiem jak w Maździe ale myślę że wyjdzie podobnie jak w innych markach. Dla przykładu, przednie klocki do Fabii 3 żony w ASO 350zł, w moto sklepie te same oryginalne klocki 175zł. Ciekawostka. W ASO klocki do Fabii 1 kosztują 200zł, a to dokładnie te same klocki co do trójki :lol: Po prostu wiedzą że do nowszego modelu klient jest w stanie zapłacić za ten samo produkt więcej więc przepakowali je w 2 różne pudełka, jedne niby do jedynki, drugie do trójki, w środku to samo a cena rozstrzelona o prawie 150zł.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2020, 15:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Pablos napisał(a):
No nie do końca tak jest, klocki na tył w serwisie to ok. 300 zł, na przód 500 zł, więc tarcze zapewne dużo więcej. Koszt robocizny jest porównywalny z tym, jak u pana Mirka, tyle, że taki Mirek nie daje paragonu i zazwyczaj gwarancja jest do bramy a potem się nie znamy.
No i też jakość części jest gwarantowana, to jest zazwyczaj to samo co idzie na pierwszy montaż, mamy więc świadomość ile czasu wytrzyma, zapewne dużo dłużej niż tanie zamienniki.



Co do jakości "oryginału" w ASO to pisał tu Adam1003 nieraz że ASO hurtowo kupują w jego firmie Zimmermany (i montują) - te same które możemy u niego kupić (jak mowa o tylnych to za nieco ponad dwie stówki za kpl tylnych tarcz). Z moich wstępnych obserwacji (przy ok 70tys montowałem o ile pamiętam przód, mam teraz 110tys) - zużycie jest nie większe niż oryginału (klocki TRW, tarcze oryg nie wiem )

Co do montażu to przecież jest masa serwisów przyzwoitych z fakturą, gwarancją itd itp . Gdzie zaraz do Mirka. Inna sprawa że to tak podstawowa czynność serwisowa że trzeba się naprawdę postarać żeby coś schrzanić. Z taich rzeczy serwisy żyją właśnie (olej, hamulce , filtry - szybkie łatwe roboty dla nich)

Nie chcę obrzydzać ASO, bo naprawdę muszą nie mieć na czym zarabiać, a lepiej żeby nie upadały :) , no ale 1600 za tylne hamulce w rodzinnym wozie to b. mocne przebicie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2020, 11:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W całej swojej motoryzacyjnej historii, nie zauważyłem żeby oryginalne klocki były lepsze i bardziej trwałe od średniej półki zamienników. Klocki zwykle wymieniam sam i wiem jak się zużywają. Bardziej tu chodzi o montaż, gdzie sporo błędów popełniają "fachowcy z niezależnych warsztatów". Nawet przy tak prostej czynności jak wymiana klocków pojawia się sporo błędów i później są komentarze o kiepskich częściach.

Dokładnie, muszą zarabiać, ja to rozumiem i będą tacy klienci którzy zapłacą w ASO, choćby nawet dla spokoju.
Dla mnie różnice cen są jednak zbyt duże, stąd szukam tańszych rozwiązań.
Klocki na przód, dobre już za 85 zł. Jak się to ma do oryginałów za 560 zł? :idea: Moja M6 nigdy już oryginałów nie zobaczy, no niestety, a może i stety. :wink:

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2020, 11:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Kierowca, jakich klocków używasz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2020, 11:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kupiłem teraz włoskie LPR. Zero negatywnych uwag. Ja nie bawię się już w super hiper tuningowe klocki za setki złotych. Testowałem i nigdy nie byłem zadowolony w innych autach, więc kupuje zwykłe klocki, raczej tanie ale nie konfekcjonowane przez no name`y. Takich producentów, którzy mają własne fabryki.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2020, 12:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zdrowe podejście zawsze wskazane.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2020, 13:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kierowca napisał(a):
.... Nawet przy tak prostej czynności jak wymiana klocków pojawia się sporo błędów i później są komentarze o kiepskich częściach.
...



Otóż to. Sęk w tym (może jestem zbyt negatywnie do pojęcia ASO/Polmozbyt nastawiony po latach styczności z tymi przybytkami pod włoskimi skrzydłami, tragedia jednym słowem) , że nie do końca mam pewność czy akurat dane ASO wszystko dobrze zrobi, przeczyści prowadnice, zobaczy czy klocki mają swobodę w zacisku, itd. ". W każdym razie czy lepiej niż warsztat "uniwersalny" (bo że gorzej jak się samemu robi to wiadomo ;) ) .
Jedyne co można mieć pewność że będzie na umówioną godzinę gotowe, więc czasu nie tracimy na ew przyjazdy i słuchanie "oj przeciągnęlo się nam , proszę jutrto przyjechać" , że będzie mieć części wszystkie pod ręką (jak wspomniana wyżej przez kogoś podkładka uszczelniająca między wężykiem a zaciskiem,bo sądzę że to chodziło pewnie , swoją drogą co za baran mógł sądzić że będzie bez niej szczelność zachowana... powinien bekąć za taki potencjalnie jednak groźny w skutkach błąd).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 mar 2020, 18:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja na ostatnim przeglądzie w aso zostałem zaskoczony i z braku czasu przyklepałem kwiatki, które wyszły. Trzeba było się przygotować a tak jeszcze dwa dni po chciałem pierdolnąć sobie w dzban <suicide>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 15:23 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
III Przegląd Serwisowy w Mazda Matsuoka Lublin.
No to jedziemy z koksem <baseball> :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przy kasie :cool: :
Obrazek
Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony. <3 Ceny w sumie negocjowałem przez telefon przed serwisem, suma sumarum po serwisie jeszcze coś tam się udało uciąć. Olej (Amsoil Signature Series 0w20 od CzarnePaliwo), filtr kabinowy(MANN), filtr powietrza(MANN) - swoje. Podane filtry wymieniłem sam u siebie, bo to żadna filozofia (5 min. roboty) Nawigację również zaktualizowałem sam w domu żeby zaoszczędzić na czasie. Podczas serwisu poprosiłem dodatkowo o dezynfekcję klimatyzacji, aktualizację MZD, wymianę baterii w kluczykach i pastylkach immo. Miałem wymieniać również lusterko zewn. kierowcy, które miesiąc temu odmówiło posłuszeństwa, ale mimo ponownej wizyty na myjni postanowiło na złość odżyć <hahaha> Tak czy siak zostałem zapewniony, że w każdej chwili jeżeli mi wysiądzie ponownie mogę wpaść na darmową wymianę, bo to pięta achillesowa Mazduń. Oddając olej musiałem wypełnić deklarację, że dostarczyłem go sam. Przegląd trwał mniej więcej 2,5 godziny. Oczekując podczas serwisu otrzymałem do dyspozycji klimatyzowany salon dla klientów z darmowymi gorącymi napojami, telewizorem i kanapami, także milutko. Fakt, że szaleje koronawirus nie wpłynął na atmosferę, która była bardzo przyjemna <brawo> Pan, który mnie obsługiwał bardzo przyjemny w kontakcie, otwarty na negocjacje. Dwie piękne brunetki w strefie odbiorów również, ale tam zawitam za kilka lat ponownie <pirat> Polecam Matsuoka Lublin <metal>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 16:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ile łącznie wyniósł Cię 3-ci przegląd uwzględniając cenę dostarczonych, bądź zamontowanych przez Ciebie materiałów eksploatacyjnych? W przyszłym m-cu sam będę taki przegląd miał u swojej M6.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 16:42 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Matsuoka (przegląd + oczyszczanie klimy+ baterie): 597,50
Olej: 247,80
Filtry: kabinowy - 50,90, powietrza - 39,18

RAZEM: 935.
Jak odejmiesz preparat do klimy i baterie to około 840 wychodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 16:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cena rozsądna, niestety w Poznaniu i okolicach nie ma co na to liczyć. 500zł za sam przegląd liczą, a u Ciebie 200...

Przy okazji ja też miałem tak że lusterko naprawiło się akurat jak jechałem na serwis i działało idealnie ale zgłosiłem i wymienili mechanizm, bo w środku było widać że coś tam nie tak. Może u Ciebie też tak by dało radę, ale już za późno...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 17:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Głównie chodzi o to, że zabawa w swoje materiały eksploatacyjne i samodzielne wymienianie filtrów się opłaca- ja oszczędziłem na darmowy bak paliwa i darmowe oczyszczanie klimatyzacji. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 18:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
W Poznaniu twierdzą że niezależnie co robisz to 500zł płacisz. Możesz sobie przywieźć, nie przywieźć, połowę sam wymienić, albo wszystko u nich, 500 to 500, ma być i *uj ;) W innych serwisach innych marek dotychczas rozbijali mi każdą wymianę (każdej części) na osobne roboczogodziny. Jak się czegoś nie robiło to i na robocie oszczędzało, a w Maździe (przynajmniej tej w Poznaniu) jedna rubryka na robotę jako przegląd i nie ważne czy coś sam zrobiłeś czy nie płacisz tyle samo... :/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2020, 18:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No to trzeba dywersyfikować wizyty w serwisach :cool:
Tu gdzie ja jeżdżę są spore zniżki za "lojalność"


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.