Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 16:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
2 przegląd w Osinach po 40 tysiącach.

Wymienione filtry, olej oraz klocki z przodu (zapas jeszcze byl na 3 tys ale nie chcialo mi sie juz umawiac na nastepny raz).
Jak zawsze miło i sympatycznie.

Niemiło podczas płacenia - 1540.
Olej 5w30 zalecany przez Osiny i klocki OEM (dobrze mi słuzyly poprzednie to czemu nie)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 19:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Z tego co piszesz i pisał TheBesTia to widzę że coś im sie podrożało ostatnio.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 19:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Myślę ,że to klocki podbiły cenę , ja też wymieniałem klocki przód w serwisie Mazda Fiałkowski ,cena z przeglądem/serwisem była podobna a tak normalnie to w okolicach 1000 zł

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 20:03 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przegląd 900-1000, klocki 500-600 (ASO :D ) wymiana 150 (ASO :D ) i wychodzi na to że dość mało zapłaciłeś :D

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 21:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ASO Osiny. Ja płaciłem za drugi przegląd coś poniżej 1000 zł (bez filtra powietrza i kabinowy własny) olej ich 0W20 + odgrzybianie klimatyzacji.
Wymiana także płynu hamulcowego.
Byłem 30 Maja. W sumie sama robocizna jak pamiętam 500 zł Gdyby olej własny to - 100 zł :), Ale za dużo na głowie ostatnio.
Klocki jeszcze 7 mm :D. Nie wiem jak wy jeździcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 cze 2018, 21:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ja mam klocki 5mm po 59kkm


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 cze 2018, 10:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Klocki to koszt ponad 500 zł


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 cze 2018, 10:51 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
30% tyle maja marży w Mazdzie na części.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 cze 2018, 10:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ostatnio byłem na drugim przeglądzie po 40kkm/2 latach u Gołębiewskich. Wcześniej zaopatrzyłem się w mazdparts.pl w stosowny zestaw olej i filtry za niewiele 300PLN (dzięki wielkie). Za sam przegląd dałem ca 530PLN, co w sumie daje całkowity koszt około 800PLN. Było by jeszcze mniej, gdybym zajrzał do manuala i zobaczył co wymieniają dodatkowo po dwóch latach. Okazało się, że wymienili płyn hamulcowy (co z resztą po dwóch latach jest logiczne), za który liczą sobie jakieś 100PLN za 0.5l :arrow: Wniosek: na przeglądy jeździć nie tylko z własnym olejem i filtrami, ale przestudiować manuala, co na danym przeglądzie jest jeszcze do wymiany i odpowiednio się zaopatrzyć na własną rękę.
Reszta była OK, klocki jeszcze starczą mi do następnego przeglądu, akumulator wg. testera na 100% (stan techniczny) i 82% (stan naładowania). Dodatkowo do wymiany poszedł stelaż fotela kierowcy i jeden z silniczków hamulca postojowego.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 cze 2018, 19:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dla mnie rachunek jest prosty.

Kupię nową Mazdę 6 2.0 i zrobię tylko dwa przeglądy w ASO.
Robię średnio 15 000 rocznie. :wink:

Liczmy że zapłacę 2 x 1000 zł, a więc przepłacę 2 x 500 zł, czyli niedużo, hehe :)
Gwarancję będę miał przy takim układzie i tak na 3 lata.

Podsumowując, wychodzi całkiem korzystnie.

Później poleci się na lepszych zamiennikach filtrów, markowych tarczach i klockach, wszystko dwa/trzy razy tańsze niż w ASO.
Ten samochód jest na tyle prosty, że czynności serwisowe można wykonywać samodzielnie i oczywiście lepiej i dokładniej niż w każdym ASO.

Pracowałem kiedyś u pewnego dealera i wiem jak to wszystko wygląda od kuchni. Zdanie ogólnie o stacjach autoryzowanych mam bardzo bardzo złe. Może są pewne wyjątki, ale trzeba mieć sporo szczęścia. Niestety nawet gdy często właściciel jest uczciwy to kombinują pracownicy, itd.
Niejedno widziałem. Nie pisze akurat o ASO Mazdy.

W tym miejscu warto napisać jak śmieszne są teksty sprzedawców używanych samochodów " serwisowany w ASO" itd. Często lepiej żeby auto doglądał ktoś prywatnie i będzie ono w lepszej kondycji po wielu latach.
Nie potrzeba żadnej wiedzy tajemnej jak się wielu osobom wydaje.

Możecie się nie zgodzić, to moja prywatna opinia. Pracowałem w jednym ASO i mam wielu kumpli także w wielu innych tego typu przybytkach.

Rozumiem jednak zwyczajnych ludzi, bo serwis dealerski sprawa wrażenie solidnego, schludnego i wogóle cacy, obsługuje nas pan w krawacie i proponuje kawę.
Ludzie sądzą, że zostawiając worek pieniędzy dbają o auto jak najlepiej mogą. Rzeczywistość jest niestety często bardzo przykra.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 12 cze 2018, 19:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Kierowca pewnie masz rację, ale nieprzerwana historia serwisowa (ASO) przy odsprzedaży samochodu ma wpływ na wycenę oraz atrakcyjność zakupu.
Czy tego chcemy czy nie, ASO zawsze będzie bardziej wiarygodne od samodzielnej obsługi czy nawet super mechanika. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 cze 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Święta racja.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 cze 2018, 20:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To prawda.
Ja jednak kupuję nowe auto na dłużej.
Biorąc to pod uwagę, sądzę, że więcej wydam na przeglądy w ASO niż później stracę przy sprzedaży.
Wszystko powyższe, przy założeniu, że chcę autem jeździć 8 lat.
Jeśli chciałbym auto sprzedać po 4 latach to wtedy sytuacja wyglądałaby zupełnie inaczej, racja.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 cze 2018, 21:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mam tylko nadzieję, że jutro na pierwszym przeglądzie wleją do mazdy olej od kolego Czarne Paliwo, czyli Mitasu 0W20... :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 cze 2018, 22:48 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
12 czerwca 2018, o 22:59 Millerek napisał(a):
..... że jutro na pierwszym przeglądzie wleją do mazdy olej od kolego Czarne Paliwo, czyli Mitasu 0W20...

Tylko w wypadku patrzenia na ręce mechanika. Nie w każdym ASO istnieje taka możliwość, a naprawdę czy w ogóle jakiekolwiek ASO wyraża na to zgodę.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 05:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
W moim ASO gdy po raz pierwszy wspomniałem o swoim oleju pan z serwisu potupał nozką i pogroził paluszkiem, że nie można bo gwarancja. Napisałem więc do Mazda Polska, jak to jest z własnym olejem i dostałem odpowiedź, że można. Więc uzbrojony w Mitasu od Tomka i maila z Mazdy Polska wybrałem się na przegląd. Na miejscu potrzebny mi był tylko olej - pan z serwisu tylko sprawdził co przyniosłem i wpisał to w papiery. Także Millerek, na spokojnie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 06:31 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Ja byłem na wymianie oleju w Oplu we Wrocławiu z busem i na każdym stanowisku są po 2 ķamery i każdy z poczekalni widzi w duzym telewizorze co się dzieje z autem . Oczywiście że olej i tak mogą podmienić :-) ale roboczo godziny się chociaż zgadzają bo widać kiedy pracuje gość przy aucie i człowiek może " spokojniejszy" .

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 07:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Czy aktualizacje MZD Conect w związku z nie wyświetlającymi się wskazówkami nawigacji, jest lub może być zrobiona podczas pierwszego przeglądu? Czy trzeba się umawiać ponownie?
Jestem w Matsuoka w Łodzi, i wyszła jakaś awantura że nie może być jedno i drugie w tym samym czasie zrobione :O


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 08:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym, który ma M6 po FL 2.5l. Autko jest w serwisie i na zdjęciu poniżej widok kolektora... To 4 raz, kiedy czyszczą ten nagar.

MASAKRA - przecież to w zasadniczy sposób musi wpływać na moc samochodu. Druga kwestia - skąd taki nagar?? Auto musiałoby brać dużo oleju jak sądzę?

Podejrzewam, że nie jest to jednostkowy przypadek i pytanie czy dotyczy tylko 2.5l.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Historia Mazdy, w moim mniemaniu czy doświadczeniu, patrząc na olej to w największym stopniu wszystko sprowadza się do poziomu oleju.

Nie może go być na full....

Ps. Myślałem że to 2.2 diesel, ale w benzynie też takie kwiatki?.... Tzn nagar?....


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
2.5l olej biorą i powoli robi się to normą, gdzieś ten syf musi się przecież zebrać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Pytanie czy zbiera się tylko tam czy w całym silniku pomniejszając jego sprawność.

To trochę jak z piecem gazowym i kamieniem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zmodyfikować EGR, wywalić odme w świat.....

Po chorobę przepaloną oliwę z wydechu pakować ponownie do kolektora ssącego. Tylko czy tak się da zrobić...
Ale to już inny temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jakie przebiegi robi ta Mazda od zdjęcia z nagarem? Może też jakieś ujowe paliwo?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Interwal olejowy o pol skrocic.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 09:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
13 czerwca 2018, o 10:25 KMBak napisał(a):
Jakie przebiegi robi ta Mazda od zdjęcia z nagarem? Może też jakieś ujowe paliwo?


Przebiegi po 30.000-40.000 rocznie. Paliwo normalne z róznych stacji we Wrocławiu, więc to nie wina paliwa.

Auto było już 3 razy poprzednio na czyszczeniu tego nagaru - teraz jest 4.

Poza tym jeśli serwis wyczyścił to po raz pierwszy to zrobił to w jakimś celu - podejrzewam, że jest z tym jakiś problem i być może jest jakieś zalecenie odnośnie tej sprawy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 10:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja robię ostatnio po ok. 5000 km miesięcznie, głównie na autostradzie A-2 Poznań-Warszawa, trochę po powiecie ale nie ma dnia abym nie jechał przynajmniej drogą ekspresową i rzadko robię odcinki poniżej 10 km, a tak naprawdę to rzadko robię poniżej 30 km. Wydech mam okopcony gorzej niż w Dieslu, ostatnio poprosiłem na myjni aby go dokładnie umyli ale trzeba sobie zdawać sprawę, że środek tego układu musi być czarny.

O ile na trasie mam go na 2500 rpm (droga ekspresowa) lub 3000 rpm (autostrada), więc powinno być OK o tyle bez trybu sport w mieście czy na drogach wojewódzkich obroty są takie jak w Dieslu, a nawet ciut niższe, w granicach 1500-1600 rpm.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 11:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jeśli zabieracie na przegląd swój olej to przestrzegam abyście się upewnili, że właśnie jego użyją.
Trzeba patrzeć na ręce i wpychać się na halę serwisową np. pod pozorem konieczności obejrzenia podwozia, itd.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Śr, 13 cze 2018, 11:26 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 11:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Problem z odkładaniem się nagaru znam z innych pojazdów. Ale z dotychczasowej lektury forum nie przypominam sobie aby ten problem występował w mazdach gj/gl. Największy wpływ na spadek mocy ma odkładanie się nagaru na zaworach wylotowych, co powoduje z czasem niedomykanie się ich.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 11:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mnie akurat dwie godziny temu, wlali to co ja przywiozłem.
Nie musiałem udawać partyzanta jakiegoś, normalnie, widziałem jak otwiera olej i zaraz wlewa do silnika.


Zrobili aktualizację MZD Connect.
Wyważyli koła pod obciążeniem na moją prośbę.
Itd...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.