Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 1 wrz 2020, 15:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nieopłacalne, w IKEA wychodzi najtaniej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 wrz 2020, 12:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Wymieniali wam na 6 przeglądzie pasek alternatora i pasek klinowy? Podobno są jakieś nowe wytyczne od Mazdy by to robić.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 wrz 2020, 20:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja wprawdzie posiadam M3 BM i właśnie mam szósty przegląd umówiony na 17 września w Warszawie, to w ofercie mi przedstawionej nic nie ma o wymianie tych pasków.
W skład obsługi serwisowej przeglądu 6 wchodzi:
1. wymiana oleju
2. wymiana filtra oleju
3. wymiana filtra kabinowego
4. odczyt DTC przez tester
5. wymiana filtra powietrza
6. wymiana płynu hamulcowego
7. wymiana świec zapłonowych.
Usługa dodatkowa (jeśli chcesz) to serwis klimatyzacji.
Jako ciekawostkę mogę podać, że nie ma już dobrowolnego-płatnego przeglądu nadwozia/lakieru, bo włączono go w pakiet danego przeglądu. Tym sposobem sam koszt obsługi serwisowej wzrósł o ok. 200zł.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2020, 10:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
1 września 2020, o 16:38 Millerek napisał(a):
Nieopłacalne, w IKEA wychodzi najtaniej


Tak, wychodzi taniej, ale te baterie z ikea to koszmar. Ostatnio kupiłem Panasoniki takie same jak były w pilotach i w mojej mecie.
Wysokości pasują 25 i 32, przetestowałem organoleptycznie.
Te z ikea lub inne marketowe starczały mi na miesiąc góra dwa.
Te co kładzie fabryka są trwalsze.
Raczej nie możliwe, że były zleżałe. Takie baterie mogą leżeć do 3 lat, zresztą była na nich data i miały dopiero pół roku.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2020, 11:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Oszczędzać na baterii? To najtańsza eksploatacyjna rzecz i najszybsza do wymiany. Mam wyłącznie „Duracell” i wymieniam je lato/zima (łatwo spamiętać) nie czekając na jakieś pykanie i inne oznaki niesprawności, po tym jak w pierwszym miesiącu eksploatacji padły mi fabryczne w pilocie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2020, 11:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Musi być spory rozrzut jakościowy, baterie z Ikea nie działały u mnie dwóch tygodni, z tego co pamietam.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2020, 12:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Mazop napisał(a):
Ja wprawdzie posiadam M3 BM i właśnie mam szósty przegląd umówiony na 17 września w Warszawie, to w ofercie mi przedstawionej nic nie ma o wymianie tych pasków.
W skład obsługi serwisowej przeglądu 6 wchodzi:
1. wymiana oleju
2. wymiana filtra oleju
3. wymiana filtra kabinowego
4. odczyt DTC przez tester
5. wymiana filtra powietrza
6. wymiana płynu hamulcowego
7. wymiana świec zapłonowych.
Usługa dodatkowa (jeśli chcesz) to serwis klimatyzacji.
Jako ciekawostkę mogę podać, że nie ma już dobrowolnego-płatnego przeglądu nadwozia/lakieru, bo włączono go w pakiet danego przeglądu. Tym sposobem sam koszt obsługi serwisowej wzrósł o ok. 200zł.



Co to znaczy że nie ma _dobrowolnego_ przeglądu nadwozia/lakieru. Wszystko co im zlecasz jest dobrowolne. Możesz nie zlecić tej czynności i nie mają nic do gadania.
Tak samo jak mówisz że wczoraj sam powymieniałeś fitry powietrza i p/pyłkowy czy świece i też ich wymiany nie zlecasz. To serwis robi co im zlecasz a nie odwrotnie.
A że niektóre serwisy próbują naciągać na strach przed ... nie wiem czym w zasadzie, to inna sprawa.
To nie jest aby przypadkiem jakiś były polmozbyt czy aso wspólne z fiatem czy alfąromeo - bo to dość typowe praktyki w nich. Z daleka od takich serwisów! zaraz zaczną straszyć że klocki 4 mm to już do wymiany itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2020, 12:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odnośnie bateri, u mnie te z Ikei działają równe rok czasu, wychodzi 1zł za sztukę, wymieniam cały komplet raz do roku. Nie widzę żadnego ekonomicznego sensu aby kupować jakieś markowe baterie, a tym bardziej tracić grosze na wymianę w serwisie, gdzie dwa razy kupując w serwisie miałem wymianę po 4 bądź 5 miesiącach....
Odnośnie grubości (pojemności bateri) , jakoby można w pestkach Omegi się pobawić, ale w pilocie mazdy już nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 wrz 2020, 15:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
6 września 2020, o 13:47 Andrzejsr napisał(a):
Z daleka od takich serwisów! zaraz zaczną straszyć że klocki 4 mm to już do wymiany itp.


W ASO Voyager przy 5mm już mi chcieli klocki wymieniać :lol: :lol: Od tamtego czasu zrobiłem ponad 20kkm i dopiero zbliża się wymiana.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 09:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
6 września 2020, o 12:47 Andrzejsr napisał(a):
Co to znaczy że nie ma _dobrowolnego_ przeglądu nadwozia/lakieru. Wszystko co im zlecasz jest dobrowolne.

To znaczy, że każde ASO miało tzw. cenę obsługi serwisowej (konkretnego przeglądu - pierwszy, drugi, trzeci...)
W cenę tę wchodziły poszczególne czynności obsługowe, a tzw. przegląd nadwozia był czynnością dodatkowo płatną i mogłeś z niego zrezygnować. W tej chwili tak ma nie być i tenże przegląd nadwozia włączyli w obsługę serwisową (taki pakiet). ASO twierdzi, że mają to narzucone z Mazdy Polska i możesz zrezygnować z wykonania jakiejś czynności, ale i tak zapłacisz za pakiet obsługi. Szósty przegląd ok. 830zł brutto - to jest cena samej obsługi serwisowej do tego trzeba doliczyć jeszcze koszt części eksploatacyjnych.
To oferta jednego ASO w Warszawie, jednak orientując się w innych ASO w mieście, ceny były zbliżone.
W przeszłości także przywoziłem do ASO olej i filtry swoje, ale koszt samej obsługi był taki, jaki wynikał z ich cennika. Płaciłem mniej i to sporo za różnicę części do wymiany.
To tyle...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 09:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Czyli teraz przywożąc swój olej, oraz mając dzień wcześniej wymienione filtry oraz rezygnując z przeglądu blacharskiewgo - i tak się za nie płaci, mimo że się ich nie chce i nie otrzymuje.
To musi być polmozbyt, w żadnym innym serwisie podobna bzdura by nikomu do głowy nie przyszła :)
A jeśli dotyczy wszystkich, cóż, na szczęście świat się na ASO nie kończy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 09:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie przegląd był "gratis", przy poprzednim aucie również :)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 10:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
4 września 2020, o 21:07 Mazop napisał(a):
Ja wprawdzie posiadam M3 BM i właśnie mam szósty przegląd umówiony na 17 września w Warszawie, to w ofercie mi przedstawionej nic nie ma o wymianie tych pasków.
W skład obsługi serwisowej przeglądu 6 wchodzi:
1. wymiana oleju
2. wymiana filtra oleju
3. wymiana filtra kabinowego
4. odczyt DTC przez tester
5. wymiana filtra powietrza
6. wymiana płynu hamulcowego
7. wymiana świec zapłonowych.
Usługa dodatkowa (jeśli chcesz) to serwis klimatyzacji.
Jako ciekawostkę mogę podać, że nie ma już dobrowolnego-płatnego przeglądu nadwozia/lakieru, bo włączono go w pakiet danego przeglądu. Tym sposobem sam koszt obsługi serwisowej wzrósł o ok. 200zł.


Hmm, no to dziwne. Robię w Osinach, uznawanych tu za jeden z lepszych serwisów w Polsce. Nie chce mi się wierzyć, że sobie to wymyślili. U mnie na liście nie ma za to wymiany świec.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 10:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
7 września 2020, o 09:25 Andrzejsr napisał(a):
Czyli teraz przywożąc swój olej, oraz mając dzień wcześniej wymienione filtry oraz rezygnując z przeglądu blacharskiewgo - i tak się za nie płaci, mimo że się ich nie chce i nie otrzymuje.

Tego jeszcze nie wiem, bo na pewno przyjadę ze swoim olejem i filtrami (powietrza, oleju, kabinowego) jak co roku od kilku lat. Umówiony jestem na 17 września w ASO Gołembiewscy w Warszawie, więc chyba nie jest to tzw. polmozbyt, a jest jeszcze trochę czasu, abym się dowiedział ...

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Pn, 7 wrz 2020, 10:49 przez Mazop, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 10:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
7 września 2020, o 10:25 Andrzejsr napisał(a):
Czyli teraz przywożąc swój olej, oraz mając dzień wcześniej wymienione filtry oraz rezygnując z przeglądu blacharskiewgo - i tak się za nie płaci, mimo że się ich nie chce i nie otrzymuje.
To musi być polmozbyt, w żadnym innym serwisie podobna bzdura by nikomu do głowy nie przyszła :)
A jeśli dotyczy wszystkich, cóż, na szczęście świat się na ASO nie kończy.


Nie - przywożąc swój olej i filtry za nie nie płacisz. Ale płacisz za wymiane wszystkiego wg jednej stawki. Nie ma podziału na wymianę oleju np 100zł, filtra, 50zł, innego filtra 70zł, a przegląd blacharki 200zł itp. Jest jedna stawka (w ASO Voyager Poznań) 500zł za pierwszy przegląd i nawet jak powiesz ze mają czegoś nie wymieniać albo nie robić inspekcji nadwozia to i tak wezmą 500zł, choć nie zrobią np 3 czynności na twoją prośbę. Oczywiście za filtr z którego zrezygnujesz nie policzą, ale tej robocizny z wymiany filtra której nie zrobią nie odliczą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 10:49 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.11.2019
Posty: 134
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Też takie informacje uzyskałem - koszt robocizny przeglądu jest stały, przywożąc własne podzespoły nie płacimy jedynie za ich koszt.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 11:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
szymonpoznan1 - o to to to... :idea:

-- Dodano: 7 września 2020, o 10:56 --

7 września 2020, o 10:19 tatahani napisał(a):
U mnie na liście nie ma za to wymiany świec.

Nie masz ich w tabeli instrukcji Mazdy do wymiany przy szóstym przeglądzie? Przeglądając instrukcję M6 stoi jak byk - wymienić co 120.000 km/72 miesiącach... Koszt samych świec u nich niebagatelny, bo prawie 530zł brutto. Zastanawiam się jeszcze nad sprawą przywiezienia ze sobą owych świec, bo cena na rynku jest mniejsza co najmniej o połowę.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 11:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dlatego nie montuję wcześniej filtrów, tylko wszystkie części przekazuję oddzielnie, dopilnowując aby znalazły się w opisie zlecenia.
A propos świec - oczywiście, że je przywieź sam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 11:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
7 września 2020, o 11:31 dropt07 napisał(a):
wszystkie części przekazuję oddzielnie, dopilnowując aby znalazły się w opisie zlecenia.

Też tak robię.
7 września 2020, o 11:31 dropt07 napisał(a):
A propos świec - oczywiście, że je przywieź sam.

To w zasadzie wszystkie części do wymiany im przywiozę, oprócz płynu hamulcowego...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 wrz 2020, 12:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
7 września 2020, o 12:10 Mazop napisał(a):
szymonpoznan1 - o to to to... :idea:

-- Dodano: 7 września 2020, o 10:56 --

7 września 2020, o 10:19 tatahani napisał(a):
U mnie na liście nie ma za to wymiany świec.

Nie masz ich w tabeli instrukcji Mazdy do wymiany przy szóstym przeglądzie? Przeglądając instrukcję M6 stoi jak byk - wymienić co 120.000 km/72 miesiącach... Koszt samych świec u nich niebagatelny, bo prawie 530zł brutto. Zastanawiam się jeszcze nad sprawą przywiezienia ze sobą owych świec, bo cena na rynku jest mniejsza co najmniej o połowę.


Dostałem z Osin wycenę i świec tam nie ma. Podpytam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2020, 20:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.04.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzwoniłam dzisiaj do mazda Jaremko z pytaniem o wymiane tarcz i klocków tył i przód z ich materiałami. Cena za całość 3700 brutto troche dużo.
Zamówiłem więc dzisiaj ze sklepu komplet zimmermann. Olej zamówię ten co zawsze od czarne paliwo. Wszystko chce zabrać i jechać do serwisu wymiana pasków osprzętu by się przydała. Pytanie moje czy mnie nie pogonią z tymi tarczami bo nie od nich? I może orientujecie się ile za taką wymianę
Olej, tarcze,klocki, paski sobie policzą? W przybliżeniu oczywiście :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 wrz 2020, 21:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
O_o :D mi powiedzieli w Mitsu 4-6K wstępnie za komplet. Ogarnąłem za ~1500 z wymianą u nich - 250 za oś robocizna, moje części. Kolega Volvo "promocja rabaty itp" - jego żona tam pracowała - ~2800 po zniżce z ~3800. Wyliczyłem mu poniżej 2K na lepszych częściach z wymianą w ASO.

ASO za klocki warte 120-150 zł liczy sobie 600, podobna przebitka jest na tarczach. Kup swoje, niech podadzą OEN (mają obowiązek, wyrok unijny), nie ma gadania, tyle, że wpiszą Ci w papierach że swoje przywiozłeś. Miesiąc temu to robiłem
(M6), nie było problemów. Zapłaciłem 150 za wymianę klocków przód.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 wrz 2020, 16:24 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ja dzisiaj odbyłem pierwszy przegląd gwarancyjny w Mazda Wróbel Długołęka, Wszystko miło i sprawnie.Calkowity koszt to 1300zl. Nie bawiłem się w swoje materiały.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 14:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kriskey napisał(a):
Dzwoniłam dzisiaj do mazda Jaremko z pytaniem o wymiane tarcz i klocków tył i przód z ich materiałami. Cena za całość 3700 brutto troche dużo.
Zamówiłem więc dzisiaj ze sklepu komplet zimmermann. Olej zamówię ten co zawsze od czarne paliwo. Wszystko chce zabrać i jechać do serwisu wymiana pasków osprzętu by się przydała. Pytanie moje czy mnie nie pogonią z tymi tarczami bo nie od nich? I może orientujecie się ile za taką wymianę
Olej, tarcze,klocki, paski sobie policzą? W przybliżeniu oczywiście :)



Sporo :idea:

Tarcze i klocki, niech będą TRW, na przód + tył do GJ to około 800 zł. W tym zestawie i tak są dosyć drogie klocki.

Nie będę więcej porównywał, ale napiszę tylko, że zmieściłbym się z robocizną w niezależnym serwisie w 1200 zł spokojnie.

Można oczywiście wierzyć w lepszą jakość oryginalnych części, które zapewne będę pochodzić z tej samej linii produkcyjnej od TRW, ew. ATE.
No ja nie wierzę.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 21:01 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Można oczywiście wierzyć w lepszą jakość oryginalnych części
tu nie ma co wierzyć bo sami pracownicy ASO i to różnych, różnych marek przyznają że jakość jest niższa.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 21:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Wedrowiec ja jako pracownik działu jakości firmy produkującej części samochodowe (aktualnie ZF dawniej TRW) GWARANTUJĘ CI, że części OEM (produkowane dla samochodów nowych) oraz aftermarket (produkowane dla samochodów używanych) są dokładnie tej samej jakości.

Pozdrawiam :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 22:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dejwid pracownicy ASO Mitsu (grupa PGD) i tym samym Nissan/Suzuki i coś tam jeszcze jakiś rok temu mówili że może za rok uda im się wywalczyć żeby w końcu sami mogli części zamawiać bo to co dostają to jest loteria. Na przeglądy jeżdżę tam od 2010 i od początku do końca przyznawali że lepiej swoje klocki przywieźć bo to co jest montowane to nie jest najwyższych lotów. Jednej firmy masz zazwyczaj kilka modeli. Możesz kupić wycieraczki bosha value za 30 zł a są i lepsze za ponad stówę. W Maździe powiedzieli jasno że nie wiedzą co mi zamontują - dostają różne, jak przyjadą to mają co przyjechało :D i tyle.
TRW też masz przecież w różnych cenach -> różna jakość. I tak, jeżeli mam model XYZ567 to taki sam będzie w ASO jak i na allegro o ile nie jest podróbką. Tylko w tych ASO co ja byłem zawsze leciał najtańszy model.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 13 wrz 2020, 23:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
No dobrze, jeżeli masz różne produkty, droższe i tańsze, no to nie ma się co dziwić, że jest różnica w jakości.
To już w tym momencie jest wina ASO, że zamawia gorsze (tańsze) części.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 15 wrz 2020, 13:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
13 września 2020, o 22:19 dejwid napisał(a):
Wedrowiec ja jako pracownik działu jakości firmy produkującej części samochodowe (aktualnie ZF dawniej TRW) GWARANTUJĘ CI, że części OEM (produkowane dla samochodów nowych) oraz aftermarket (produkowane dla samochodów używanych) są dokładnie tej samej jakości.

Pozdrawiam :)


może tak jest w trw, ale generalnie nie śmiem się z tym zgodzić.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 paź 2020, 11:34 
Świeżak
Offline
Od: 28.08.2019
Posty: 24
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Moje auto właśnie jest dziś na pierwszym przeglądzie w ASO i będąc w pracy zostałem bardzo pozytywnie zaskoczony smsem z linkiem do video relacji z przeglądu z pokazaniem i omówieniem stanu komory silnika, przedniej i tylnej osi oraz podwozia. Dodatkowo pokazują poziom poszczególnych płynów eksploatacyjnych oraz grubość tarcz, klocków itp.. Plus można sobie jako opcja domówić np. płyn do spryskiwaczy lub podjąć inne decyzję odnośnie napraw (jeśli jakieś by były).

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony takim działaniem. Ciekaw jestem tylko jak długi będzie dostęp do tych filmików (podobno serwis będzie miał to na zawsze w ramach historii serwisowej). W ASO w Gdyni jest to podobno od Maja i docelowo ma być to standard dla wszystkich ASO w Polsce (podobno jeszcze nie wszędzie jest to stosowane).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.