Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 23:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 13:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
28 grudnia 2018, o 10:16 Kierowca napisał(a):
Ok, ale to chyba na 19" będzie bardziej tłukło tyłek, bo niższa guma?

Tak, do tego też bardziej "twarda" ze względu na mieszankę letnią.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 16:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zdania są podzielone. Macie rację. Jest kilka przykładów w prasie, gdzie wspomina się o hałasie z okolic słupka w najnowszym modelu z roku 2018.

Teraz patrzę i niejaki Pertyn w swoim teście też o tym mówi, o tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=4_LeKa-sblQ

No nic, sądziłem wcześniej że jest to temat nieaktualny już w nowym modelu. Jednak wygląda na to że sprawa jest bardzo losowa.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 16:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
no wlasnie
auto sprawia wrazenie limuzyny
cichsze (ale nie nadkola niestety)
bardziej miekkie i sprawia wrazenie nieco
ociezalego wg mnie.
zgubilo ta zwinnosc i lekkosc sportowa jaka mialo
@Kierowca
maty sa lekkie
moja FL2 jest wlasnie w wygluszana teraz
wzrost masy pojazdu po kompleksowym wyciszeniu
to ~30kg
ile przypadnie wiec na drzwi?
max 2-3kg.. to tak naprawde nic!

na plus na pewno HUD na szybie i deska rozdzielcza
jednak miejsce z tylu teraz to cos jak auto kompaktowe sprzed 10 lat - kombi!
Sedan pewnie lepiej.. plus siedziska grube i siedzi sie wysoko.
to mi sie nie spodobalo zdecydowanie..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 17:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zawieszenie i nurkowanie? Niestety to jeden z minusów. Przód mega lekki, z ruszaniem mocniejszym trzeba uważać, po prostu przód leci do góry jak w meksykańskim aucie. Lipne hamulce ratuje nurkowanie do przodu - jest docisk. Mówię o FL1 2015.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 gru 2018, 10:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Teraz patrzę i niejaki Pertyn w swoim teście też o tym mówi, o tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=4_LeKa-sblQ

Czy w nowych(2018) Mazdach 6 jest montowane coś nowego?

Mazda Polska ... w Polsce ... pięciokrotne zabezpieczenie antykradzieżowe, częściowo elektroniczne, częściowo mechaniczne a częściowo mieszane

btw sam tekst nieco dziwny, niektóre cechy uznane za zalety na tym forum, przedstawione jako wady i na odwrót.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 gru 2018, 15:58 
Świeżak
Offline
Od: 11.07.2018
Posty: 33
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Z mojego doświadczenia z bocznymi słupkami wynika, że problem jest ale przy określonym wietrze. Wszystko zależy od tego jak wieje wiatr, przed świętami jechałem autostradą 150km/h i w środku cisza ale czasami faktycznie słychać wiatr uderzający w słupki boczne. Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 22:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
29 grudnia 2018, o 10:46 arpi napisał(a):
Teraz patrzę i niejaki Pertyn w swoim teście też o tym mówi, o tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=4_LeKa-sblQ

Czy w nowych(2018) Mazdach 6 jest montowane coś nowego?

Mazda Polska ... w Polsce ... pięciokrotne zabezpieczenie antykradzieżowe, częściowo elektroniczne, częściowo mechaniczne a częściowo mieszane

btw sam tekst nieco dziwny, niektóre cechy uznane za zalety na tym forum, przedstawione jako wady i na odwrót.


Pertyn powiedział dużo prawdy o tym aucie ale nie ustrzegł się kilku pomyłek.
Patrz zabezpieczenie antykorozyjne opisane przeze mnie. Omega to 5-cio krotne zabezpieczenie? Sądzę, że wątpię.
Jednak w wielu miejscach powtarza zapewnienia importera a prawda nie jest nawet blisko.


Pytanie z innej beczki, pytanie eksploatacyjne dot. silnika 2.5L.

Przy odpalaniu włącza się oczywiście ssanie, trwa około minuty ale ogólnie rzecz biorąc silnik przy zimnym takim odpaleniu jest głośny.
Nie chodzi mi o podwyższone obroty, które ze zrozumiałych powodów podnoszą hałas ale trochę stuka z głowicy, później się to wycisza i pracuje normalnie.
No może takie minimalne klekotanie jest zawsze przy pracy na wolnych obrotach ale to po otwarciu maski i przyłożeniu ucha z prawej strony głowicy (stojąc przodem do auta).

Coś podobnego słyszałem w aucie demo ale chciałbym dopytać o Wasze odczucia.

Nie mam też pewności ale 2.0 u któregoś dealera też podobnie się zachowywał. Rozumiem że TTTM ?

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Pt, 4 sty 2019, 22:58 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 22:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak , sam podczas ostatniej wizyty w serwisie zwróciłem na to uwagę , poszliśmy na plac i każda odpalona benzyna ,,na zimno" tak miała , jedne ciszej inna głośniej wiec myślę , że TTTM :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 06:19 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
zgadza się...cierpię za każdym razem jak to słyszę..wychodzę rano akurat zamknąć bramę po wyjechaniu ...chyba zamontuję automat do bramy by tego nie słuchać :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 10:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ktoś kiedyś pisał tu że po odpaleniu są wysokie obroty i ten dymek z wydechu aby podgrzać katalizator, jeśli to prawda to pewnie normy spalin.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Rano po odpaleniu to tam nie ma żadnych norm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
moja po odpaleniu przy tej pogodzie to jak ,,Bełchatów " :hihi: dwa kominy o średnicy 100 mm dają radę :lol:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 12:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, i słychać w oddali odgłos niedouczonych ... "Paczta jak ten japoniec kopci" hyhy

.. przy niskich temp podczas rozruchu zimnego silnika przepustnica otwarta jest na maxa (bądź znacznie) a wtryski dają kilka razy więcej paliwa niż normalnie ponieważ paliwo nie chętnie się zapala dopóki komora spalania nie na grzeje się...

W starych klamotach aż bo czuć czyste njespaloone paliwo z wydechu rano na ssaniu, obecnie też jest podobnie z tą różnicą że mamy katalizator i nie mamy gaźnika ani ręcznego ssania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 13:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jak dla mnie to minutowe ssanie i tak jest bardzo cywilizowane. W Vagowskim MPI trwało o wiele dłużej.
Samo ssanie oczywiście ekologiczne nie jest, chyba najbardziej nieekologiczny moment w pracy silnika.
Jednak czym szybsze nagrzanie jednostki tym niższa emisja. Szybsze też osiągniecie jako takich warunków pracy dla silnika, w sensie jego zużywania na zimnym.
W ogólnym rozrachunku pewnie lepiej niż próba jazdy bez ssania, na lekko dławiącym się silniku.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 13:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ładna maszyna, rozumiem, że to SkyEnergy.
Kolor też super.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 13:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
PIOTR, to jakieś zastępcze auto? Czy nowy nabytek?

Szyby są "podwójne"?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 14:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Brakuje mi tylko automatu, mogłoby się okazać, że 2.0 w takiej konfiguracji wystarczy A tak mam machanie wajchą i wszystko łapiąca tapicerka.
Teraz już wiem dlaczego panowie mający Fl3 nie rozumieją tych z fl1 i starszych EUS - brak ale żeby nie było na tylnych fotelach wicherki masakra , moja żona stwierdziła po 180 km jazdy zero komfortu akustycznego

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zastępcze, widzę ,że ,,kolorowy" przeniósł mój post :D może to i dobrze . Miałem podzielić się wrażeniami w odpowiednim czasie tzn jak widzę przesiadke z FL1 na FL3 teraz napisze tylko , że pomimo kilku zalet ale i kilku wad względem FL1 (i kilku czy też kilkunastu testach również innych aut ) jednak jestem gotów poczekać na NOWĄ M6

-- Dodano: 15 stycznia 2019, o 14:13 --

popielasty na przednich fotelach żadnego EUS <spoko> za to z tyłu masakra <slabo> niby chcą być premium ...

-- Dodano: 15 stycznia 2019, o 14:19 --

Może ktoś jeszcze wytłumaczyć mi dlaczego w różnych testach a przede wszystkim w auto świat twierdzą ,że niema ryglowanie drzwi od środka . Ja się pytam to co to jest ten przycisk (czerwony) koło klamki :>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


Ostatnio edytowano N, 17 lut 2019, 08:48 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 14:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Może chodzi im o automatyczne ryglowanie?

Ja jeździłem CX-5 2018 i z przodu cichutko, podwójne szyby miała. Normalnie szok w porównaniu z moją :(

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 14:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
15 stycznia 2019, o 14:19 PIOTR napisał(a):
Może ktoś jeszcze wytłumaczyć mi dlaczego w różnych testach a przede wszystkim w auto świat twierdzą ,że niema ryglowanie drzwi od środka . Ja się pytam to co to jest ten przycisk (czerwony) koło klamki :>


być może że dla niektórych tak oczywisty fakt jest zbyt skomplikowany ;).

oby tylko cen nie mieli premium, bo zachęty patrząc na nową 3 są.

popielasty, jest kilka opcji ustawiania i ryglowania drzwi w systemie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 11:00 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam;
Pisałem na tym forum bezpośrednio po zamianie Mazda 6 2,5L 2013 na Mazda 6 2,5L 2018. Przejechałem nową Mazdą 11 000 kilometrów.
Opinia:
-samochód bardzo dobry tak jak i poprzednik
-pali 1,5 litra/100 km więcej-brak uzasadnienia
-znacznie mniej zrywny przy standardowym położeniu zmiany biegów. Szczególnie odczuwalne przy przyśpieszaniu 80-120 km/godzinę.
-kosztuje ponad 20 tys zł więcej pomimo tego, że "buda" ma 5 lat-absolutny brak uzasadnienia. To jaka atrapa z przodu bardziej podoba się klientowi to kwestia gustu.
-podobnie jak w poprzedniku po zmianie kół z 19 na 17 cali(takie mam felgi do opon zimowych) robi się znacznie ciszej. Do szybkości 130 km/godz jest OK, powyżej nie da się słuchać muzyki.
-MZD connect. Zdecydowanie najgorsza zmiana w stosunku do Tom Tom z poprzedniej Mazdy. Brak jednoprzyciskowego zmieniania z CD na FM lub USB. Pisanie o "intuicyjnym zmienianiu" można odłożyć pomiędzy bajki pisane przez debeściaków, którzy piszą że to potrafią przy pomocy I-drive nie patrząc na ekran. Pozostałe niedogodności typu brak polskiego wybierania głosowego częściowo załatwia Android Auto, który ciągle się rozwija.
-brak pamięci ustawienia lusterek w połączeniu z pamięcią ustawienia siedzeń.
Wnioski: to jest w dalszym ciągu bardzo dobry samochód. Prawie tak dobry jak wersja z 2013 roku z której byłem super zadowolony. Czekam na Nową Mazdę 6 stworzoną w oparciu o projekt Vision Coupe, która mam nadzieję, że zostanie zaprezentowana na Los Angeles Auto Show 2019. Tylko teraz poczekam z zakupem, żeby nie wpakować się tak jak tym razem.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 12:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Najciekawsze to to, że powyżej 130km/h nie da się słuchać muzyki. Ponoć wypust 2018 jest normalnie cichy?!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 14:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 lutego 2019, o 11:00 waldek710 napisał(a):
kosztuje ponad 20 tys zł więcej pomimo tego, że "buda" ma 5 lat-absolutny brak uzasadnienia.


Ale tutaj kolego zapomniałeś o wnętrzu, jest ładniejsze, lepsze materiały, ogólnie lepsze wykończenie + dodatkowe systemy bezpieczeństwa, światła LED itp - samochód to nie tylko karoseria ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 15:06 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale tutaj kolego zapomniałeś o wnętrzu
nie wydaje mi się żeby wykończenie wnętrza było ładniejsze-jest prawie takie same i materiały użyte też są jakościowo takie same (bez żadnych zastrzeżeń). Światła LED mają zastosowanie w przypadku chęci zmniejszenia zużycia energii elektrycznej- w samochodzie produkowany jest jej nadmiar. Światła LED są modne, to zgoda. Jeżeli chodzi o zabezpieczenia nie wiem dlaczego zrezygnowano z rozwiązania, które po dwukrotnym przyciśnięciu zamykania drzwi powodowało, ze nie można ich było otworzyć od środka. To chroniło przed złodziejami, którzy chcieli otworzyć drzwi drutem wsadzanym przez szybę z przeciwnej strony samochodu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 15:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Czyli jednak nowe jest wrogiem dobrego? :wink: Kurcze, którym przyciskiem się zmienia źródło audio w NB1? Do tej pory klikałem na ekranie :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 15:35 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kurcze, którym przyciskiem się zmienia źródło audio w NB1? Do tej pory klikałem na ekranie

teraz nie masz jak klikać na ekranie bo jest zablokowany w czasie jazdy, a tam miałeś taką możliwość przyciskając podświetlony wybór źródła dźwięku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 15:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No tak, klikanie na ekranie jest szybsze. Zabawa pokrętłem jakoś mi nie leży. Jednym słowem przedlift nie jest taki zły <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 15:49 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
W najnowszej 3 z tego co sie orientuję ekran w ogóle nie jest dotykowy, nawet jak auto stoi

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 15:52 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
5 lutego 2019, o 11:00 waldek710 napisał(a):
Wnioski: to jest w dalszym ciągu bardzo dobry samochód. Prawie tak dobry jak wersja z 2013 roku z której byłem super zadowolony.

Dlatego nie zmieniam .... czekam.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 16:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
5 stycznia 2019, o 12:18 Millerek napisał(a):
Rano po odpaleniu to tam nie ma żadnych norm


Dokładnie chodzi o normy.
Katalizator ma rano jak najszybciej osiągnąć jakomś temp. x aby na pierwszych kilometrach już normy na zimnym silniku były jak najlepsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 5 lut 2019, 16:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 lutego 2019, o 15:42 Pablos napisał(a):
No tak, klikanie na ekranie jest szybsze. Zabawa pokrętłem jakoś mi nie leży. Jednym słowem przedlift nie jest taki zły <spoko>


Jednym nie leży gałka a innym klikanie na ekranie :-) ja w ogóle nie dotykam ekranu, trzeba sięgać daleko ręką i się brudzi. Natomiast gałka dla mnie to cud i zbawienie. Mega wygodne rozwiązanie :-)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.