Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 11:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 137, 138, 139, 140, 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 10:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
O co chodzi z tym wyprzedzaniem? jakieś podtrzymywanie mitów o momencie czy co ? redukcja biegu nie istnieje ?
A nagonka, jak już tego określenia używasz to naście lat temu się zaczęła, w prasie, salonach itd. nakręcanych marketingowym bełkotem o momencie, przyśpieszeniach na zaspawanym najwyższym biegu (jakby skrzynia nie istniała), dieslach w cenie benzyny itd. byle nakręcić sprzedaż generujących konieczności serwisowe diesli .
Ja jak mówię, byłem pod wrażeniem niskoklekotowego diesla w Maździe. Ale cóż, znajomy który ze mną używał jakiś czas Mazdy 6 diesla do tego samego co ja m.in. czyli wożenia auta na tor na lawecie, patrzę przyjeżdża dostawczakiem z lawetą. Pytam co jest ? on na to -2gi raz silnik klęknął, pozbyłem się.
Ja wiem, że jednostkowe przypadki mogą wiele nie znaczyć, ale...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 10:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
a tak na marginesie to 2,2 Diesel jest
wolniejszy od 2.5 benzyny :-)

zeby nie byc goloslownym:

https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/mazda/6/


Ostatnio edytowano Pt, 22 mar 2019, 10:55 przez DM2009, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 10:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ehh, widzę, że dyskusja zmierza w złym kierunku.
Większość użytkowników jako nowe kupuje silniki benzynowe, głównie 2.0, zwłaszcza przez akcyzę i cenę końcową auta. W przypadku rynku wtórnego ceny poszczególnych wersji silnikowych wyglądają podobnie. Dlatego zdecydowałem się na coś mocniejszego. Jeździłem wolnossącą benzyną 70KM, potem dieslem 90KM. Różnica była kolosalna. Dlatego, proszę nie mówcie mi, że słabsza mocowo benzyna bez turbo będzie dynamiczniejsza od diesla. Może 2.5 podobnie ale kosztem większego spalania. Kolega z Hondą 1.8 140KM, po przesiadce z diesla, w następne auto celuje w uturbioną benzynę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 10:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
...i słusznie. Uturbione benzyny dają radę :) diesle zresztą także.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 11:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
22 marca 2019, o 10:51 Pablos napisał(a):
Ehh, widzę, że dyskusja zmierza w złym kierunku....


Cóż, ktoś to zaczął ;) nie trzeba było, gdy pytanie dotyczyło jednoznacznie tylko i wyłącznie benzyny w konkretnej wersji, słowa o dielslu nie było .
Co do cen - skoro diesle mają taki spadek wartości jak mówisz (faktycznie ?) , że zrównują się z wersjami o kilkadziesiąt tys zł tańszymi jako nowe no to... znikąd to się nie bierze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 11:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Turbo ma kopnięcie ale musisz biegami mieszać a tak możesz ciągnąć obroty. Jak masz dane do setki takie same - to auta tak samo szybko prędkość taką samą osiągną przecież :) tyle że w turbo będziesz miał kopnięcie w plecy 4 czy 5 razy a bez - zmieni bieg dwa razy i koniec. 8 sekund to 8 sekund, wrażenie na plecach to oddzielna historia.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 12:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Cytuj:
Cóż, ktoś to zaczął

Napisałem tylko, że Mazda z dieslem ma trochę zacięcie sportowe.

Cytuj:
znikąd to się nie bierze

Bierze się właśnie z tej całej nagonki obecnej.

Cytuj:
musisz biegami mieszać

Niczym nie mieszam, robi to za mnie automat. :>

Cytuj:
8 sekund to 8 sekund

Jeśli chodzi do setki to pewnie tak. Ale kto się będzie ścigał spod świateł. :D
Jest gdzieś jakieś porównanie przy np. 60 - 100 km/h, i tak dalej... ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 13:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pablos, słusznie napisałeś o zacieciu sportowym Mazdy6 w dieslu. Były takie przymiarki na serio i nawet w kraju pachnącym benzyną :

https://www.youtube.com/watch?v=SdAZZ5NLeZg

Niestety, nowszych doniesień niż z 2014 już brak. Coś jednak do końca nie wypaliło.

Mnie się jednak coś w pamieci kołacze, że gdzieś około 2016 widziałem w Long Beach jakiś wyścig uliczny "jakiejś" formuły i kolosalne ( ogłuszajace) wrażenie zrobiła na mnie właśnie taka Mazda diesel race car :Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 13:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Piękna ta sportowa wersja z filmiku. Gdzieś o tym czytałem. Nastąpił rok 2015, afera Dieselgate i to co dobre się skończyło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 13:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ale nie ma żadnej "nagonki".

Wystarczy spojrzeć na dział "Mechanika" na tym forum, tam dział "silnik" i zobaczyć ile wpisów z problemami dotyczy diesli a ile benzyn . To żadna nagonka. Choć i tak jak to się mówi "dają radę" , ale zerowa problematyczność to tutaj jednak w przypadku benzyn ma miejsce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 13:53 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Może po prostu ten dział traktujemy jako swojego rodzaju hobby? :wink:
Ja dzięki temu się nie nudzę, mogę coś ciekawego poczytać, może coś też napisać. :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 14:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
22 marca 2019, o 12:47 Pablos napisał(a):
Cytuj:
Cóż, ktoś to zaczął


Jest gdzieś jakieś porównanie przy np. 60 - 100 km/h, i tak dalej... ?


7,3s vs. 8,6s nie przemawia do Ciebie?
2.5 ma wbrew pozorom szybka skrzynke
depniesz ja porzadnie i juz jest w okolicach 5,5 - 6 tys.
obrotow a wtedy jest moc

moment na niskich obrotach slaby wiec
trzeba deptac w podloge i to dynamicznie

ma takiego wrazenia masazu plecow ale
wolniejsza nie jest od 2,2D
TIR-a nie wyprzedzasz odczucie masazu plecow
tylko osiagami :)

cos kojarze jakis test gdzie 60-100 bylo
w 2,5 w 4,6s oczywiscie z kickdownem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 14:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
...nie 2,5 do 4,6 tylko 4.1 do 4,5 Źródło https://www.automobile-catalog.com/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 14:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ni mi za tym, ni przeciw, ale Polska szrotem diesli stoi. I jak czegoś nie zrobią to będzie stała jeszcze bardziej. Kupując nowego teraz zastanawiałbym się czy go nie będę za 3-4 lata oddawał za darmo. Teraz diesla bezpieczniej na parę lat kupić 3-4 letniego. Nie będzie aż tak w plecy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 15:10 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dlatego kupiłem 3 letnie auto, które w moim przypadku było tańsze niż 2 litrowa benzyna. Kupiłem dla siebie, więc może trochę pojeżdżę. Ze sprzedażą 15 letniego 1.9TDI nie miałem problemu. Wziąłem dwa razy więcej niż pierwszej generacji szóstki teraz stoją. Jak to mówią, gdyby człowiek miał się przewrócić to by z domu nie wychodził.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 15:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z tego punktu widzenia, właściwa decyzja.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 15:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
22 marca 2019, o 14:26 Bonifacy napisał(a):
...nie 2,5 do 4,6 tylko 4.1 do 4,5 Źródło https://www.automobile-catalog.com/

z silnikiem 2.5 4,6s mialo byc :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 15:43 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
DM2009 napisał(a):
22 marca 2019, o 12:47 Pablos napisał(a):
Cytuj:
Cóż, ktoś to zaczął


Jest gdzieś jakieś porównanie przy np. 60 - 100 km/h, i tak dalej... ?


7,3s vs. 8,6s nie przemawia do Ciebie?
2.5 ma wbrew pozorom szybka skrzynke
depniesz ja porzadnie i juz jest w okolicach 5,5 - 6 tys.
obrotow a wtedy jest moc

moment na niskich obrotach slaby wiec
trzeba deptac w podloge i to dynamicznie

ma takiego wrazenia masazu plecow ale
wolniejsza nie jest od 2,2D
TIR-a nie wyprzedzasz odczucie masazu plecow
tylko osiagami :)

cos kojarze jakis test gdzie 60-100 bylo
w 2,5 w 4,6s oczywiscie z kickdownem.


Nie ma to jak deptanie w podłogę szczególnie 2.0(2.5 chociaż ładnie brzmi), silnik wyje w baku wir no naprawdę jest się czym podniecać.
U mnie z manualem spala 6,5l. Komp pokazuje 6,2l. Raczej 120-140 na krajówce pomykam plus łykanie tirów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 15:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
dropt07, dzięki <spoko>

Tak w sumie z punktu widzenia polskiego prawa to zakup na dzień dzisiejszy każdego auta spalinowego może być strzałem w stopę za kilka lat. Ludzi w Krakowie już załatwili, na Kazimierz już tylko elektrykiem można wjechać.
Także nie ma co się sprzeczać bo wszyscy na tym samym wózku jedziemy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 16:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
22 marca 2019, o 12:47 Pablos napisał(a):
Jeśli chodzi do setki to pewnie tak. Ale kto się będzie ścigał spod świateł.
Jest gdzieś jakieś porównanie przy np. 60 - 100 km/h, i tak dalej... ?


Jak zaspawasz stałe przełożenie w stylu 5tka od 60 czy 6stka od 80, jak to miało miejsce w mierzeniu słynnej niemieckiej "elastyczności" w niemieckiej prasie to wtedy doładowany silnik będzie miał zawsze lepszy czas...
Jak bierzesz pod uwagę najlepsze przełożenie dla danego silnika to już przebieg mocy w danym zakresie obrotów umożliwiających zmianę prędkości definiuje który będzie szybszy...
A dla naszej Mazdy 6 to wg testów na autocentrum:
2.5 AT 192KM ma 3,3s dla 0-60 i 7,3 dla 0-100 (czyli przy ciągłym rozpędzaniu się jest 4s dla 60-100)
2.2 AT 184KM ma 3,3s dla 0-60 i 7,9 dla 0-100 ale jest to późniejszy lift nieco dociążony, (czyli dla 60-100 jest to 4,6s)
Niestety nie ma tam 2.5 po lifcie ani 2.2 bez AWD w budzie Mazdy 6 przedliftowej...

Ale generalnie jeśli chodzi o spalanie to jest 2.0b = 2.2d <2.5b
A jeśli chodzi o dynamikę to jest 2.0b<2.5b = 2.2d
A jeśli chodzi o bezawaryjność wynikającą z forum i opinii na rynku 2.2d<2.5b=2.0b

Oczywiście uprościłem do jednego diesla (bez wyszczególniania mocy) i nie rozbijałem skrzyni na 2.0b AT/MT, czy 2.2d AT/MT

Dla każdego coś miłego... nie ma co się nastawiać negatywnie do innych. Każdy wybiera wg swoich własnych kryteriów...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 16:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzisiejszy pomiar, prosta, zimówki, temperatura zewnętrzna ok. 12st. C.
Macie punkt odniesienia, możecie porównać...
Oczywiście orientacyjnie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 mar 2019, 17:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@grzesiolek
mariuszcom ma auto z 2017r czyli
175KM czyli 8,6s 0-100km/h

@mariuszcom
jak zaczniesz deptac Diesla to tez Ci spali
powyzej 8l/100km

i nie czepiaj sie juz tej benzyny
bo zachowujesz sie troche jak chlopiec z piaskownicy ;)
pasuje Ci Diesel ok ale nie wmawiaj nikomo
ze jest lepszy a tym
bardziej szybszy od benzyny 2.5

PEACE! :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 12:57 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mam pytanie do posiadaczy 2,5 mianowicie czy system dezaktywacji cylindrów powoduje jakieś wibracje podczas jazdy .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 15:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
ABC1 do posiadaczy 2.5 po ostatnim lifcie... bo wcześniej wyłączania cylindrów nie było...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 19:12 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dokładnie tak , rocznik 2018/19 r obiło mi się o uszy że coś tam niby nie tak jest ile jednak w tym prawdy , wdzięczny będę za opinie posiadaczy tego rocznika w tej kwestii .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 20:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
tak, występują delikatne drgania gdy auto jedzie na 2 pracujących cylindrach.
na początku jakoś tego nie wyczuwałem albo nie zwracałem uwagi, ale rzeczywiście z czasem zacząłem je wyczuwać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 maja 2019, 10:47 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
pbbp Czy te drgania są względnie mało wyczuwalne czy też jednak powodują jakiś dyskomfort podczas jazdy ?

-- Dodano: 11 maja 2019, o 11:47 --

Kiedy się pojawiają drgania ( przy jakich warunkach miasto , trasa i przy jakiej prędkości ) zwrócę wtedy uwagę podczas ewentualnej jazdy próbnej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 maja 2019, 11:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kilka lat temu jak Fiat konstruował swój 2 cylindrowy silnik nowej generacji to sami inżynierowie przyznawali, ze największy problem pracy takiej konstrukcji to właśnie drgania. I sama kultura pracy.

Niby zrobili cuda wianki i miał być miód malina a klienci jednak go nie kupowali.

Także mnie osobiście nie zaskakuje wcale ten „problem”. Co innego od 8 cylindrowego HEMI odłączyć 2 cylindry, a co innego od naszych kosiarek Skyactive.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 maja 2019, 12:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Było już pisane, drgania występują przy prędkościach 40 do 80 km/h przy spokojnej jeździe.
Są lekko odczuwalne, ja się przyzwyczaiłem. Ostatnio już wogóle o nich zapomniałem.
W wielu dieslach podczas normalnej jazdy drgania są większe od tych w 2.5L, tak więc temat jest raczej pomijalny.
Auto mam wrażenie jakoś się wyrobiło w tej kwestii, ułożyło po tych kilku tkm które przejechałem.
Radzę pojeździć spokojnie autem demonstracyjnym i obadać. Najlepiej ciągnąć się za kimś z niską prędkością.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 maja 2019, 20:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
ABC1, dla kogoś te drgania nie będą problemem, a dla innej osoby mogą być nie do zniesienia. Najlepiej byłoby gdybyś sam to przetestował i wówczas zobaczysz czy będzie to dla Ciebie do zaakceptowania czy też nie. Mnie osobiście nie przeszkadzają.
jak wspomniał Kierowca, dezaktywacja 2 cylindrów następuje gdy przez określony czas jedzie się stałą prędkością w przedziale 40-80 km/h.
Przykładowo w codziennym ruchu miejskim światła, korki, itd. dezaktywacja będzie bardzo rzadko, chyba że trafi się 'zielona fala' i bez przyspieszania uda się przejechać dłuższy odcinek drogi.
Dzisiaj jechałem drogą krajową w sznurze aut, więc dezaktywowały się cylindry gdy były spełnione powyższe warunki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 137, 138, 139, 140, 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.