Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 12 sie 2017, 11:25 
Offline
Czyli to tylko aktywny ma zapewne. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 12:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Potwierdzam słowa Szukiego, widocznie aktywny ma przeskok ale trochę to bez sensu....

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 13:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
ddreporter Właśnie i tak i nie zależy jak pomyślisz.
Jak pomyślisz, że zwykły służy głownie do utrzymania prędkości. Wtedy to ma sens, bo z 40 km/h nie będziesz ustawiał nagle 140 km/h, bo zmiana biegów będzie.
Jak pomyślisz, że na 6-tce możesz jechać i 70 km/h i 200 km/h to bez sensu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 18:38 
Offline
Ma to sens bo w zabudowanym jadę 60, a poza 110. I ustawiam 110 od razu i jadę. A tak muszę przyspieszać i na końcu kliknąć aby to ustawić. Taka różnica.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 08:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
No tak, trudno się z tym nie zgodzić :)

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 21:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Kiedyś pało pytanie, jak Niemcy podchodzą do mazd. Coś takiego ciekawego się pojawiło: https://www.samar.pl/__/3/3.a/94832/Ulu ... cale=pl_PL
a tu rozwiązanie zagadki, jakby ktoś szukał mazdy:
http://www.jdpower.com/press-releases/j ... lity-study
Audi i bmw jeszcze lepiej :-P

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 22:14 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ciekawe ;p
ale taka mała dygresja, od audi czy bmw będzie człowiek znacznie więcej wymagał niż od mazdy, a od mazdy będzie więcej wymagał niż od koreańca :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 22:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Patrząc na początek stawki to jakoś się tam zgromadziły nudne wozy, właściwie bez polotu i sprawdzone technicznie od kilku lat. Te eksperymentujące technicznie i drogie jednak dalej, choć może te które niosą jakieś rozczarowania. :idea:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 paź 2017, 23:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
sorki pewnie zły dział wybrałem :D chociaż pytanie jak jeździ M6
rkarcz tak chciałem zapytać .... co w temacie wkład filtra powietrza K&N, plan zakupu? jak wrażenia tak na spokojnie :geek:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 paź 2017, 01:15 
Offline
Na razie muszę zakupić felunek na zimę w rozmiarze 18'.. :) Ale jak widziałeś wg testów 0-100 nic to niby nie dawało. Ciekawe.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 paź 2017, 13:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
http://www.autobild.de/artikel/mazda6-k ... =538232054
z cyklu budowanie opinii :wink: w galerii fajne info o hamulcach :-P

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 13:09 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Miałem sposobność pojeździć przez kilka godzin nową CX5 SkyPassion 2,5 AT.
Dotychczas byłem przekonany, że GJ-ka z 2013 to w sumie nie najgorsze autko pomimo wielu drobnych lecz mocno upierdliwych jej mankamentów. Tak sądziłem dopóki nie wsiadłem do CX5-ki z 2017 roku z silnikiem o mocy 194 KM i napędem 4x4 ze wszystkimi wymyślonymi dotąd bajerami po to by jazda stała się lekka, łatwa i przyjemna. Nie jeździłem M6 po drugim liftingu więc moje wrażenia z jazdy odnosiłem bezpośrednio do GJ-ki przed FL.
Właściwie to nawet szkoda mi czasu na porównywanie podobnych parametrów obu aut i wypisywanie szczegółów z jazdy albowiem dla mnie osobiście GJ-kę dzieli do nowej CX5-ki przepaść. Chyba pod każdym względem, zarówno komfortu jazdy, stabilności prowadzenia auta, wyciszenia a wszystko przy naprawdę znośnym zapotrzebowaniu na paliwo. Podczas trochę zwariowanej (z włączony sportem) jazdy po obwodnicy W-wy, dodatkowo wielu minut jazdy w korkach, gdyż rozpoczęły się właśnie popołudniowe godziny szczytu w piątek średnie spalanie wyszło 11,3 l/100.
Po wejściu do auta listę kontaktów ze smartfona system ściągnął w ciągu kilkunastu sekund, pozostałe systemy podczas jazdy działały bez zastrzeżeń, nawigacja prowadziła i informowała na bieżąco.
Po prostu super. Ofertę jaką dostałem na to autko na razie odłożyłem na bok, jeszcze nie stać mnie na wymianę za 166 tys. brutto z dodatkowym kompletem kół zimowych (17").

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 13:25 
Offline
zagryziak widzę że wnioski z jazdy mamy podobne.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 18:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja właśnie finalizuję zamianę wysłużonego Jeepa na CX5.
W tej cenie nie ma nic lepszego na naszym rynku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 18:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Tych cx5 nowych już o dziwo trochę jeździ. Fajny samochód. Niby kompaktowy SUV ale klasę niżej niż GJ, choć właśnie o dziwo tego nie czuć.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 20:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Hmm kompaktowy to jest GLA a tam miejsca trochę jednak brakuje !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 21:15 
Świeżak
Offline
Od: 12.12.2013
Posty: 28
Silnik: -
zagryziak napisał(a):
Miałem sposobność pojeździć przez kilka godzin nową CX5 SkyPassion 2,5 AT.
Dotychczas byłem przekonany, że GJ-ka z 2013 to w sumie nie najgorsze autko pomimo wielu drobnych lecz mocno upierdliwych jej mankamentów. Tak sądziłem dopóki nie wsiadłem do CX5-ki z 2017 roku z silnikiem o mocy 194 KM i napędem 4x4 ze wszystkimi wymyślonymi dotąd bajerami po to by jazda stała się lekka, łatwa i przyjemna. Nie jeździłem M6 po drugim liftingu więc moje wrażenia z jazdy odnosiłem bezpośrednio do GJ-ki przed FL.
Właściwie to nawet szkoda mi czasu na porównywanie podobnych parametrów obu aut i wypisywanie szczegółów z jazdy albowiem dla mnie osobiście GJ-kę dzieli do nowej CX5-ki przepaść. Chyba pod każdym względem, zarówno komfortu jazdy, stabilności prowadzenia auta, wyciszenia a wszystko przy naprawdę znośnym zapotrzebowaniu na paliwo. Podczas trochę zwariowanej (z włączony sportem) jazdy po obwodnicy W-wy, dodatkowo wielu minut jazdy w korkach, gdyż rozpoczęły się właśnie popołudniowe godziny szczytu w piątek średnie spalanie wyszło 11,3 l/100.
Po wejściu do auta listę kontaktów ze smartfona system ściągnął w ciągu kilkunastu sekund, pozostałe systemy podczas jazdy działały bez zastrzeżeń, nawigacja prowadziła i informowała na bieżąco.
Po prostu super. Ofertę jaką dostałem na to autko na razie odłożyłem na bok, jeszcze nie stać mnie na wymianę za 166 tys. brutto z dodatkowym kompletem kół zimowych (17").


Nowa CX-5 ma podłokietnik na wzór Mazdy 6 przed FL, czy po FL?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 21:53 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jeśli idzie o podłokietnik w drzwiach kierowcy to w przeciwieństwie do GJ-ki, gdzie podłokietnik jest umieszczony o wiele za nisko w CX5 jest znacznie wyżej, czyli jest OK!
Natomiast podłokietnik prawy nie jest przesuwny, jak w GJ-ce ale wg mnie wystarczająco długi, więc swobodnie opierałem o niego łokieć prawej ręki. Musisz jednak mieć na uwadze, że mówimy o automatycznej skrzyni biegów kiedy ręka nie przełącza biegów tak często jak przy skrzyni manualnej.
Dla mnie CX5 w opisywanej wersji wyposażenia jest w tej klasie SUV-ów autem niemalże perfekcyjnym, jeździłem wcześniej Lexusem NX200t i miałbym poważny kłopot co wybrać. Chyba jednak wybrałbym CX5 z uwagi na niższą cenę oraz trochę większe gabaryty i wg mnie ciekawszy zewnętrzny design.
Oczywiście swoim wyborem nie przesądzam bo trudno przewidzieć, czy CX5 będzie równie mało awaryjna, jak Lexus.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 22:02 
Offline
Mam model 2017 m6 ale headup w szybie czy auto hold to by mi się przydało. - ( Mieszkam w De i tu najwięcej jest mazd 3 ale potem cx bo mazda 6 widze mało, generalnie 90% nowych kupywanych aut to suwy w klasie średniej. ( ja postawiłem jednach na osiagi i spalanie bo między cx a m6 jest różnica w obu sprawach. samo przyspieszenie 2,5 192 cx5 kolo 9,5 -9,7 se.
sec ..... )
Mi wyszło koło 7,8 -7,7..

https://www.youtube.com/watch?v=8dnmGAlDNmc
https://www.youtube.com/watch?v=4z0BYiMYU6c


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lis 2017, 06:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
26 listopada 2017, o 20:51 Smook napisał(a):
Hmm kompaktowy to jest GLA a tam miejsca trochę jednak brakuje !


Klasa premium zawsze jest w środku o numer mniejsza. Przesiadłem się z cx5 na bmw x3 i jednym i drugim jeździłem przez pewien czas na wymianę i cx5 wydaje się ciasna, zwłaszcza za kierownicą, a kiedyś to też był kompaktowy SUV a dziś niby klasa średnia, ale to kwestie umowne.
GJ jest przy CX5 IIgen jakby pół kroku do tyłu. Ale fakt dane eksploatacyjne wyglądają jednak lepiej. Mazda GJ jednak jest szybsza wobec SUVa.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 16:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 53
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Hej,

Czy wy tez macie problem z odpowiednim wyregulowaniem kierownicy w M6 ?
Tak, zeby mozna bylo swobodnie oprzec lewa reke na podlokietniku drzwi i swobodnie prowadzic samochod ?

//edit: postanowilem tez podzielic sie moimi spostrzerzeniami na temat dzialania i funkcjonalosci mazdy, co mi nie pasuje:

1. brak silownika w klapie od maski
2. bagaznik nie zamyka sie swobodnie - klapa jest bardzo lekka, ale trzeba nia mocniej trzasnac zeby zamknac
3. ruchome elementy ozdobne (chromy) przy baganizku
4. brak obicia wewnatrz baganizka - widac wszystkie przewody, linki, sprezyny
5. system i-stop (nie zawsze dzialajacy tak , jakby sie chcialo)
6. wyciszenie na trasie
7. nie zawsze wycieraczki (auto) dzialaja jak bym chcial - przy lekkich opadach pracuja za szybko, przy intensywnych nie zawsze sie wlaczaja
8. podgrzewanie tylnej szyby
9. bardzo niekomfortowo umiejscowione przyciski do obslugi radia przy kierownicy (wg mnie)

Generalnie samochod oceniam bardzo dobrze (pierwszy samochod z salonu). Plusow nie bede wymienial, bo byloby ich za duzo. Jezdze nim ponad miesiac, 2 200 km przebiegu, glownie trasa. Jestem zadwolony, aczkolwiek pewne mankamenty nie daja pelnej satysfakcji z jazdy.


Ostatnio edytowano Pn, 29 sty 2018, 16:13 przez Gataeu, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 16:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Proponuję wspomóc się w tym względzie regulacją fotela ...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 16:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 53
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Troche nie wchodzi w gre. Bede mial wtedy glowe na podsufitce albo kolana na kierownicy..
Aczkolwiek moze masz racje, przetestuje..


Ostatnio edytowano Pn, 29 sty 2018, 17:49 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 16:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jeśli chodzi ci o system który trzyma jazdę w pasach jezdni to też mam problem. Ale to regulowanie nic nie daje, po prostu tak to działa opornie. Mam porównanie do nowego Tucsona, tam działa super. W M6 zbyt mocno trzyma kierownicę oraz to naprowadzanie jest mało skuteczne. Jazda po zakrętach jest wkurzająca dla mnie. Albo za późno albo za wcześnie reaguje. Generalnie jakby puścić kierownicę to jedzie auto od pasa do pasa wężykiem. Jedynie na autostradach i w nocy ewentualnie włączam. W Tucsonie kierownica lekko się trzyma no i jak puszczę na zakręcie kierownicę (na chwilę, testowo) to ładnie równomiernie auto jedzie na zakręcie.
Eee nie na temat napisałem, ale niech będzie jako moja opinia .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 sty 2018, 22:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Terminator181, przeczytaj instrukcję... System w Tucsonie jest zupełnie do czegoś innego niż w Maździe. W Maździe NIE jest to system który sam prowadzi samochód, a już szczególnie w zakrętach!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sty 2018, 09:03 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To słabo, że nie jest tak jak w Tucsonie, bardzo w to nie wnikam. Wiem tylko, że źle
mi się z tym jeździ w M6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sty 2018, 10:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Terminator181, przecież to można wyłączyć, jak Ci przeszkadza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 sty 2018, 11:11 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Toż tak właśnie robię jak pisałem w poprzednim poście. Mam wyłączone i ewentualnie na autostradzie, nocą używam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 10:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak to jest z tym napędem 4x4, są jakieś opinie? Coś szwankuje, psuje się, wady zalety etc...
No i jak z okresowym przeglądem w SKP, jak takie 4x4 wjeżdża na rolki...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 kwi 2018, 09:19 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dla odmiany może coś pozytywnego...

Dziś jechałem moim starym autem - Honda Accord VIII na takiej lokalnej drodze i zonk - co mnie tak rzuca ???
Accord ma wspaniałe prowadzenie i stabilność, ale z koleinami jest problem. No i przez 4 miesiące w M6, jeżdżąc po tej samej drodze, z tak samo szerokimi oponami, stwierdzam, że M6 jedzie jakby nie było tych kolein wcale...

Konkretne pytanie czy TTTM w sensie pozytywnym, czy to G-vectoring tak działa...?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.