Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:24

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 20:38 
Świeżak
Offline
Od: 20.04.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
crow napisał(a):
Ceny poszły w górę wszędzie. 120 tyś to dziś dobry kompakt kosztuje, na wypasie, a nie samochód klasy średniej na wypasie. Więc może to realnie dla nas ciągle dużo, bo wszyscy kupują według jęczenia na forach a6 10 letnie za 25 tyś zł, ale w skali jakiegoś odniesienia to nie ma jakiejś mega drożyzny dla silnika 2.0. Pasek droższy a co dopiero premium a nie ma tyle na pokładzie.


Pasek 1.8 tsi 180 km 320nm obrotu. Wersja HL w tym: ledy z systemem dynamicznych swiatel (wycina dlugie zeby nie oslepialy), navi 8 cali, aktywny tempomat, alcantara i skora, lakier metalik, felgi 17 cali, pełen konputer pokladowy kolorowy, bluetooth, podgrzewane fotele przód, wykończenie listwy drewniane, carnet, listwy chromowe na zewnatrz, tylne ledy i jakies tam inne duperele, gearancja 5 lay 150 tyskm i pakiet przeglądów do120 tys. Cena obecnie po rabatach 119 tys. Mozna? Mozna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 09:21 
Offline
Ja od wczoraj kolejny zastępczy M6. W dowodzie GH, ale w zasadzie chyba GL. Bodajże 3 egzemplarz jaki użytkuje przez około 500 km w tym roku i mimo cudnych "popiątnych" turbo szyb wyje. Ciężko mi potwierdzić czy bardziej niż w GJ (mam za dużo usprawnień) czy nie, ale jak wyło tak wyje. :(
Na plus na pewno HUD i zegary. Naprawdę robią wrażenie - rozdzielczość, kolory, ilość informacji na raz. Chociaż na S7 pokazało mi znak bez ograniczeń, a chyba powinno być 120. W zegarach trochę irytujące jest że nie mogę mieć TripA z temperaturą płynu chłodzącego. Szkoda że to jest niekonfigurowalne - temperatura płyn jest zawsze. A może czegoś nie wiem. :) Jakkolwiek na pewno na plus. Największa porażka tych zmian to kierownica. To co oni zrobili z układem przycisków to jest nieporozumienie.
Dawno nie jeździłem na 17 i to w lato, o fuck ale buja i piszczy.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 13:09 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
rkarcz napisał(a):
ale jak wyło tak wyje.

Robert! Czy odradzasz wymianę szyb? W takim razie przy zmianie auta na nowe pozostaje chyba zmienić markę. :)

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 lip 2017, 13:30 
Offline
Roman, dla mnie taka poprawa to nie poprawa.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sie 2017, 22:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Będzie poprawa pijaru??? https://www.samar.pl/__/3/3.a/94606/3.s ... cale=pl_PL

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 05:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Mogli dopisać, że krok ten ma pozwolić rozwiązać problemy Mazdy z wyciszeniem, hamulcami etc. :hihi:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 07:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ostatnio Saturday Car Fever miał nową CX-5 przynudzał o niej ponad 1:40h więc wybaczcie nie obejrzałem całości. Aczkolwiek szukałem fragmentu gdzie mówi o wyciszeniu. I pogratulował Mazdzie, że jest dobrze i że nie ma EOS.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 11:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Akurat wytrzymałem i obejrzałem, bardziej narzekał na silnik, buczenie i głośność i wycie, ale brał co chwilę na luz i oceniał, że jednak silnik podwyższał dwukrotnie głośność; testował 2.0 benzynę manual więc kręcił by jechać.... a mówił, że od kół i podwozie cicho i szumy ograniczone przez grubsze szyby. Mówi, że jest muzykiem, bo jest i na dźwięku się zna. Ocenia wysoko audio Bose i właśnie cichość, nawet na złym asfalcie. To dobra wiadomość, że poprawiają, zła że my testujemy ich poprzednie potknięcia i jesteśmy spaczeni.

A tak na marginesie ekskluzywności mazdy, współpraca z toyotą nabiera tempa i synergia też, więc następny przynajmniej SUV będzie w 1/2 toyotą i możliwe że z USA: https://www.motor1.com/news/175843/toyo ... ake-mazda/

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 16:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mnie przestraszył fakt, że w CX-5 2.5 ma 9.2 do setki. Inne 2.0 mają powyżej 10 sekund... A diesle tak mają też minimum 9 sekund do setki.
Ciekawy jestem co spowodowało taką mulistość tych silników w nowym Cx-5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 21:02 
Offline
Generalnie nowa cx-5 jest dobrze wyciszona ale jak w teście Saturday Car Fever 2.0 ma 3 tys obr przy 130 km i bylo głośno przez silnik bo jak dal na luz to mowil ze cisza. 3 tys przy 130 jak m6 at ma 3 przy kolo 155 km , ale jak mowił ze musza być takie obroty bo inaczej to te auto by wcale nie jechało.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 12:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
crow napisał(a):
A tak na marginesie ekskluzywności mazdy, współpraca z toyotą nabiera tempa i synergia też, więc następny przynajmniej SUV będzie w 1/2 toyotą i możliwe że z USA: https://www.motor1.com/news/175843/toyo ... ake-mazda/


Cytuję siebie, ale właśnie na stronach polskich pojawiła się przebitka info https://www.autocentrum.pl/newsy/newsy/ ... ace/22918/, nie wiem, czy to zmieni opinie o marce, może na plus to pójdzie. Oby mazda nie stała się toyotowska w designie :/ technologia jej z lexusa może pomoże. :arrow:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 21:42 
Offline
A ja od dzisiaj kolejna odsłona zastępczego GL. Pierwsze 200 km i co? Piździ EUS. Mam jakiegoś pecha i ciągle nie mogę trafić na poprawnie złożony egzemplarz. Ale przynajmniej utwierdziłem się w przekonaniu że wymiana szyb to bezsens kosztowy. Nic to nie daje.
Walczyłem trochę z tempomatem. Czemu nie można ustawiać co 10km/h w górę i w dół tylko pojedynczo i co jakiś czas wpisze wartość aktualnej prędkości. O przycisku zintegrowanym minus oraz resume nie wspomnę nawet. Ta integracja to jest zdecydowany krok wstecz. :(
Ale za to co ciekawe, że w wersji SkyEnergy są ładne, szaro czarne wykończenia boczków i tunelu. Bardzo mi się podobają i pasują do czarnego wnętrza bardziej niż te bordowe gumy że SkyPassion. I nawet nie zrobiłem dziury w podłokietniku w boczku drzwi. Czyżby był z czegoś innego? Za to mimo podróżowania z większym słońcem na zewnątrz dojechałem z mniej mokrymi plecami niż na pseudo skórzanym fotelu w moim egzemplarzu. Chyba jednak wolę welur niż skórę. :)
2.0 z AT to jest nieporozumienie. Spalanie super bo ok. 9 jadąc dość dynamicznie S7 i DK77. Ale praca skrzyni to kompletna odwrotność pracy skrzyni AT z 2.5. Ma jedną zaletę, zniechęca do dynamicznej jazdy. Stąd takie spalanie.

I taka ciekawostka: w naszych silnikach nie zmienia się łańcucha rozrządu. Naprawdę nie ma tego w instrukcji obsługi? Wydawało mi się że jest po 180 k i chciałem coś zagaić że zmieniłbym profilaktycznie przy 140-150 kkm. A tu zonk. Nie zmienia się. Hmm. Chyba, że na zimnym silniku coś "słychać".. oby nie było jak z olejem w skrzyni AT :)
Inna ciekawostka to katalizatory. Podobno do 180-200 kkm bywa że padają. :(
Jeszcze inna ciekawostka to cena tłumika końcowego do 2.5. 2700. Padłem.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 23:09 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
rkarcz napisał(a):
Chyba jednak wolę welur niż skórę.

Dlatego wybrałem welur.
rkarcz napisał(a):
2.0 z AT to jest nieporozumienie.

Robertino! Przestań bo Cię przestane lubić. :wink:
2.5 z AT nie ma z welurem.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 05:39 
Offline
Roman myślałem, że to będzie coś ala 2.5 ale z mniejszym pierdnięciem bo to raptem 30 KM mniej. A to jest to samo co w M3. To jest jakby inna skrzynia biegów. :) Stąd jakieś tam moje rozczarowanie jak to pracuje. :)
No welur to welur. Naprawdę przyjemnie się to użytkuje. Zastanawiam się nad zmianą tej pseudoskóry. Za gruby jestem na takie poszycie foteli.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 06:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Ten materiał w Sky Energy bardzo łapie brud włosy ciężko się czyści. Według mnie lepsze jest alcantara nie łapię tak brudu i plecy się nie pocą wiem z doświadczenia,

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 07:04 
Offline
Niestety Mazda nie oferuje alcantary. Może trzeba było od razu fotele i kanapę machnąć u tapicera.. :) Tylko co by z tej Mazdy z fabryki zostało. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 07:10 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
rkarcz napisał(a):
myślałem, że to będzie coś ala 2.5 ale z mniejszym pierdnięciem bo to raptem 30 KM mniej.

No nie wiem skąd takie dołujące odczucie, osobiście nie odniosłem wrażenia, że skrzynia jest inna znaczy gorsza. Miałem sposobność przejechać się kiedyś 2.5 AT szymka 1604, wiadomo że odejście ma lepsze ale nie powiem aby skrzynia w 2.0 była w porównaniu z nią jakaś ociężała. Przerzuca szybciutko, cichutko, kickdown działa bez zarzutu, wydaje się że wszystko jest OK! Wiadomo brakuje łopatek i może ten brak sprawiał Ci kłopot.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 07:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
rkarcz napisał(a):
Może trzeba było od razu fotele i kanapę machnąć u tapicera..

to miałem na myśli :)

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 07:41 
Offline
Tak planowałem i trochę się zeszło. Teraz mam 120 kkm i jakoś będę musiał wytrzymać. A nie chcę wspierać przemysłu stodolnianego. :) Może w następnej się zdecyduję.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 14:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Mówicie benzyna bezpieczna i nienowoczesna? Czas na sky-X <spoko> :/ http://www.autozeitung.de/benziner-selb ... 81460.html czy https://www.motor1.com/news/176151/mazd ... ming-2019/
Ale według mnie opinie będą o maździe lepsze, że już nie taka prosta konstrukcja, przynajmniej argumenty odpadną.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sie 2017, 21:31 
Offline
… tylko przyjemność z jazdy, gdzieś uciek(ł)a. Patrząc na rynek polski to raczej efekt może być odwrotny od zamierzonego, ale może nie będą się przesadnie chwalić w folderach nowinkami lub ubiorą to w historyjkę o nowym kocie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sie 2017, 05:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
rkarcz napisał(a):
mimo podróżowania z większym słońcem na zewnątrz dojechałem z mniej mokrymi plecami niż na pseudo skórzanym fotelu w moim egzemplarzu. Chyba jednak wolę welur niż skórę. :)


Moim must have przy kolejnym aucie będą po prostu wentylowane fotele. Chyba, że to g... daje, nie wiem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 09:31 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
rkarcz napisał(a):
Czemu nie można ustawiać co 10km/h w górę i w dół tylko pojedynczo

hmm w GJ wytarczy przytrzymać plus lub minus 2-3 sec i skacze 10km/h w dół lub góre.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 13:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
benjamin, to akurat Robert doskonale wie, bo sam taką GJ jeździ na codzień..

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 13:40 
Offline
W SkyEnergy bez aktywnego tempomatu można +/- przyspieszać i zwalniać. Nie ma skoku nastawionej prędkości o 10. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 15:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
To prawda, przydaje się, nawet żeby noga odpoczęła, start jak tramwajem :wink: <spoko>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 15:13 
Offline
Ale albo mi się wydaje, albo jest dłuższe siedzisko. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 15:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Te materiałowe? Może, nie wiem, kwestia budowy a może skrojenia, ale niestety gorzej ten fotel się ustawia, bo pochylenie oparcia zmienia się wajchą i skokowo, chyba, tak jest i nie można tak fajnie góra dół i przód w górę jak w elektryku. Nie wiem czy zakres manuala nie jest mniejszy. Może to tylko wrażenie z salonu.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 15:40 
Offline
W M3 właśnie nie mogę znaleźć właściwego pochylenia oparcia. Tu jest idealnie choć jak piszesz, jest skokowo. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sie 2017, 08:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
rkarcz napisał(a):
W SkyEnergy bez aktywnego tempomatu można +/- przyspieszać i zwalniać. Nie ma skoku nastawionej prędkości o 10. :)

W Skypassion z MT też nie ma...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Geniek i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.