Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 18:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 24 gru 2018, 21:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Hmm, szczerze to nie zwróciłem na to uwagi. Może przy dynamicznych manewrach? Na razie to jeżdżę jak dziadek, coby nie nadwyrężać maszyny.
Pewnie zaraz mi przejdzie gdy dobiję to tego "pierwszego tysiąca". Zamulać też nie ma co. Tego nurkowania mogłem też zwyczajnie na razie nie zauważyć z racji śmiesznego przebiegu.

Co mnie natomiast zaskakuje, to to że sądziłem, że ta Mazda to lekka konstrukcja i takie będzie też prowadzenie. Prowadzi się niby lekko ale czuję jednak jakby to ważyło ze dwie tony. No i fajnie płynie po drodze. Odpowiada mi to, bo nie jest to dynamiczny ścigacz a raczej tocząca się limuzyna. Sprawia wrażenie jazdy dużym autem segmentu premium.

Jeśli chodzi o skrzynię to chyba jednak automat zbyt długo przeciąga jazdę na wysokich biegach przy niskich prędkościach. Za bardzo przymula. No cóż, tak widocznie zaprogramowali skrzynię. Już na początku zacząłem temu przeciwdziałać i manetką zbijam często bieg o jeden niżej, szczególnie przy podjeździe pod górę no i przy hamowaniu silnikiem.
Ja bym tym jednak poprawił i zmienił tę charakterystykę. Może później będę jeździł stale w trybie sport? Może.
Trzeba też przyznać, że przy niskich prędkościach obrotowych silnik 2.5 pracuje z dużą kulturą ale wrażenie zamulania mam, bo 1500 obrotów to moim zdaniem za mało i praktycznie nigdy bym z taką prędkością obrotową nie jeździł umyślnie, tym bardziej w wolnossącej benzynie. Czyżby program skrzyni już jest tak "wysępiony na zużycie paliwa"? Pewnie właśnie dokładnie o to chodzi i jest to ustawione nawet kosztem trwałości jednostki.

Jak widzicie nie będę się podniecał i pisał w samych superlatywach o tym aucie. Chodzi bardziej o rzeczywistą jego ocenę. No już widać że ma mocne i słabsze strony. Jest jak z każdą inną marką.

Ciekawostką jest fakt, że test Pertyna okazuje się być jak do tej pory mocno zbieżny z moimi odczuciami. Wygląda na to że gość testuje auta bardzo rzetelnie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 10:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Kierowca jest szansa, że skrzynia się uczy Twojego stylu jazdy. Generalnie, jak byłem się przejechać nową 6, byłem niegatywnie zaskoczony, jak bardzo zmulona jest w stosunku do mojej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 14:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Kierowca, napisz proszę jakim autem jeździłeś do tej pory na co dzień... oczywiście jeżeli nie masz nic przeciwko :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 17:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Niestety ta skrzynia tak chodzi. W trybie normal dziala jak eko - jezdzi na zbyt niskich obrotach, w trybie sport na nieco zbyt wysokich. Brakuje trybu posredniego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 19:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Też mam takie same odczucia.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 22:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Bonifacy napisał(a):
Kierowca, napisz proszę jakim autem jeździłeś do tej pory na co dzień... oczywiście jeżeli nie masz nic przeciwko :)


Nie wiem czy taka informacja wiele wniesie. Moze napisze tak, mam dwie Octavie 1.6 MPI, sporo jezdzilem Mazda 3 BK 1.6. W firmie Citroen C5 2.0 HDI, Alfa 159, Octavia III 1.6 diesel, dziesiatki dostawczakow, itd. No mieszanka wszystkiego ogolnie mowiac. Są jeszcze inne konkretne ale tych nie wymieniam bo jeździłem nimi sporadycznie.

-- Dodano: 25 grudnia 2018, o 22:11 --

25 grudnia 2018, o 17:45 TheBesTia napisał(a):
Niestety ta skrzynia tak chodzi. W trybie normal działa jak eko - jeździ na zbyt niskich obrotach, w trybie sport na nieco zbyt wysokich. Brakuje trybu posredniego.


Dzisiaj włączyłem na dłużej tryb Sport i faktycznie. Teraz znowu zbyt długo ciągnie na wysokich obrotach. He no brakuje tu trybu pośredniego, zgadzam się całkowicie. Czy nie widzi tego producent. Klepią przecież to auto od 7 lat prawie. Nooooo, skrzynię to oceniam na dostateczny. Sytuację ratują trochę manetki i to, że fajnie szybko redukuje i nie jest to szarpak typu DSG, działa płynnie. Jeśli natomiast skrzynia uczy się to mam nadzieję że trochę inaczej się ułoży. Może trzeba więcej deptać.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 gru 2018, 23:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Przesiadłem się z do automatu mazdy z wysokoobrotowej hondy w manualu. Do przedlifta bez funkcji sport. Pół roku mi zajęło przyzwyczajenie do trybu super eko który stosuje automat. Trzeba deptać.

Sam automat moich ulubionych obrotów to się nie nauczyl i nie nauczy.

Potwierdzam, manetki w moim przypadku dają dużo i ratują sytuacje. Używam codziennie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 09:55 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Zaskakują mnie wasze opinie, czytałem wątek na forum o "uczących się automatach" i wynika z niego, że automat jednak mazdy uczy się/dostosowuje się do naszego stylu jazdy.

to jak to jest naprawdę mamy tylko tryb super eko i sport, czy jednak skrzynia czy jej elektronika zmienia trochę swoją charakterystykę?

ps. ja swoją m6 odbieram w styczniu <disco>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 10:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Z opinii użytkowników, nie tylko z tego forum, wynika, że faktycznie automat uczy się i dopasowuje do stylu jazdy, ale tylko w pewnym, ograniczonym stopniu.
W pewnym stopniu, czyli niewystarczająco i tyle. I tak będzie przeciągać na wysokich biegach.

Wygląda na to, że producent tak głęboko uwierzył w to, że stworzył mega elastyczny silnik wolnossący i jazda na takich niskich prędkościach obrotowych jest tutaj dozwolona.
Jeżeli coś sobie wmawiają od dawna, to wreszcie w to uwierzyli :lol:

Nic z tych rzeczy, automat jest po prostu źle dostrojony i w trybie standard rzadko wsadza właściwy bieg w warunkach miejskich.
Jeśli ktoś sporo pojeździł innymi samochodami, nie ma stylu jazdy zamulacza, to po pierwszej jeździe w mieście to czuje.

Jest jeszcze inna sprawa i to muszę bardziej wybadać.
Otóż można w pewnym stopniu wymuszać zmianę biegów za pomocą samego gazu (nie piszę o kick down), lekko, do pewnego stopnia przyciskając pedał i wymuszając wbicie niższego biegu. Jest tu coś takiego.

Moim zdaniem jednak automat sam powinien robić więcej i lepiej dopasowywać się do warunków i przykładowo wjeżdżając po górę (piszę tu o niskich prędkościach, nie o podjazdach na trasie gdzie skrzynia pracuje ok), szybciej i bardziej zdecydowanie redukować, nawet wtedy, gdy cały czas naciskamy na pedał gazu z jednakową siłą.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 11:42 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
ok, dzięki za wyczerpującą odpowiedź, w styczniu będę mógł sam się przekonać jak to jest z tym automatem i jak będzie pasował do mojego stylu jazdy.
moja M6 raczej do miasta nie będzie przysposabiana, do tego mam inne małe autko, którym wszędzie zaparkuje i nie przejmuje się, że ktoś mi drzwiami obije moje drzwi.

jak już rozgryziesz jak redukować biegi pedałem gazu to poproszę o małą instrukcję :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 12:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To tylko moje takie narzekania, bo jestem raczej mocno czepialski, akurat skrzynia jest taka sobie. Wiedziałem o tym przed zakupem.
Autem ogólnie jestem zachwycony muszę przyznać, jest bardzo przyjemne, super się prowadzi i nie chce się z niego wysiadać.
Nie jeździłem też wcześniej w aucie z tak przytulnym wnętrzem. Na tle konkurencji nawet ze swoimi minusami wypada bardzo dobrze.
W dłuższej perspektywie to wypowiem się za jakiś czas.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 18:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Skrzynia reaguje na stopień nacisku i szybkość naciśnięcia - jak przyciśniesz do połowy w sposób zdecydowany a nie że to będzie trwać 2s - to skrzynia zredukuje bieg. I przez jakiś czas będzie utrzymywać wyższe obroty. Jak np. w mieście robisz slalom między autami, w sposób zdecydowany - to obejdziesz się bez sport, trzyma wysokie obroty.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 18:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pojeździłem dzisiaj sobie trochę po mieście i obwodnicy i zaczynam więcej rozumieć. Wedrowiec masz rację, tak to działa w tym aucie. Trzeba umieć prowadzić to auto mimo automatu. Możliwe że po opanowaniu okaże się to dobre dla mnie rozwiązanie. Wtedy będę musiał odszczekać marudzenie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 20:07 
Świeżak
Offline
Od: 10.07.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jest dokładnie tak jak mówi Wędrowiec. Pracą skrzyni steruje się nie tylko zmianą Eco/Sport ale także (i w sumie przede wszystkim) pedałem gazu. Wspominałeś że długo ciągnie na wysokich obrotach. Spróbuj gwałtownie na chwile puścić gaz - powinien wrzucić wyższy bieg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 20:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zawsze na początku jazdy nowym samochodem trzeba dobrze poćwiczyć w szerokim zakresie prędkości wykorzystując każdą nadarzającą się okazję. W zależności od nacisku pedału gazu skrzynia będzie zmieniać biegi przy 1,5 tys obr., 2 tys. obr. i wyżej. 1400 obr przy prędkości 60 km/h to niewiele (niektórzy powiedzą że obr. zamulają silnik) ale widocznie przy tej mocy i momencie obr. jest to wielkość wystarczająco bezpieczna dla silnika. Nie muszę używać kick-downa żeby boksowały mi przednie koła w lato bez względu na obciążenie samochodu. Generalnie wachlarz jest dość szeroki jeśli chodzi o charakterystykę skrzyni i zmiana jej raczej nie wchodzi w grę ponieważ pój. najprawdopodobniej miałby problemy ze spełnieniem obowiązujących w UE norm spalania. Trzeba tylko więcej potrenować (nie chodź tu o jazdę jako taką tylko o łapanie czucia gazu i obserwowania zachowania pojazdu). Tak że obywam się bez ręcznej zmiany biegów na coraz wyższe, w przeciwieństwie do prawej manetki. Niemniej potwierdzam, ze dla uproszczenia prowadzenia dla wielu przydałby się tryb pośredni.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 12:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Osobiście jestem b. zadowolony z automatu w Maździe... Jak człowiek się nauczy jak operować gazem to łopatki w 99% zaczynają być zbędne, bo jak trzeba redukcja, kickdownem nawet o 2-3 przełożenia i to błyskawicznie (szybciej niż łopatkami)...jak odpowiednio odpuścisz gaz to wraca do trybu eko... nawet sport używam rzadko...
Tutaj skrzynia może się nieco uczy kierowcy, ale bardziej kierowca się uczy skrzyni... Potrzebne też wyczucie na pedale gazu. Nie działa to zero-jedynkowo...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 12:41 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
gzesiolek hehe i tu chyba dotknąłeś punktu sprawy. Mazda podaje, że skrzynia AT "uczy" się stylu jazdy kierowcy i zmienia swoją charakterystykę. A tu pewnie jest tak, że to kierowca nieświadomie dostosowuje się do skrzyni i wydaje mu się, że to skrzynia nauczyła się jego stylu jazdy. Sprytni ci Japończycy <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 04:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
ploza nie jest tak do końca. U mnie ze względu na moją pracę, autem przez jakiś czas jeździ tylko małżonka i ja to czuję jak wsiądę do auta po np 4 tyg. Inaczej skrzynia reaguje.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 08:50 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
JaFGdy oczywiście wierzę w to co piszesz i szczerze mam nadzieję, że tak jest, moja wypowiedź była żartem ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 09:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Może trochę o zawieszeniu - moje zdanie.

Jak pisałem jest przyjemnie sprężyste, nie za miękkie, nie za twarde, ale..
...są tu osoby na forum, które twierdzą, że powinno być twardsze. Ciężko się z nimi zgodzić.

Pojeździłem trochę po Krakowie, gdzie jak wiecie spora część miasta to kiepski asfalt, może nie tyle dziurawy (z tym ostatnio sobie tu radzą) co wybity, pofałdowany. To zawieszenie wydaje się być nawet za twarde jednak na takie warunki, a więc jeśli miałoby być jeszcze trochę twardsze, no to byłoby już kiepsko. Czyli absolutnie jak dla mnie nie powinno być takie jak we wcześniejszych modelach trzeciej generacji M6 i bardzo dobrze że się zmieniło. Piszę o tym, bo przedstawiacie często zmiany na minus, a więc zależy co dla kogo.

Jeśli natomiast ktoś jeździ głownie po trasach no to mogę go zrozumieć. Do jazdy mieszanej to max twardość przy zachowaniu w miarę dobrego komfortu.


Wracając do wyciszenia.

Szukam efektu uchylonej szyby, nic takiego u mnie nie występuje, ani się nie pojawia przy prędkości 100 km/h. Ani przy słupkach, ani przy uszczelkach drzwi.
Ogólnie do 140-150 km/h w kabinie jest super cicho i przyjemnie. Maska nie drży, nie drżą też lusterka przy takich prędkościach.
Trzeba tu wspomnieć o tym, że nadkola i spora część podłogi zabezpieczałem Noxudolem 1600, który niby dobrze wygłusza.
Nie wiem ile w tym prawdy i jak mocno poprawiło to głośność w kabinie ale jest to teraz naprawdę ciche auto.
Kompletnie nie rozumiem burzy wokół tego tematu.
Wcześniej myślałem, że zdecyduję się na wygłuszanie podłogi matami (przecież miało być tak źle) ale dochodzę do wniosku, że wogóle nie ma to sensu, odpuszczam temat.
Każdy go wygłuszał wie, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Nowe dźwięki zaczynają być słyszalne po wykonaniu wygłuszenia, a wiec walczymy z tym dalej, tymczasem kilogramów przybywa. Obciążanie też dodatkowo, delikatnych drzwi w Maździe, to chyba nienajlepszy pomysł.

Można się natomiast przyczepić do zimowych opon Pirelli, które doją teraz w promocji. Nie są to ciche opony, szczególnie na podłużnych nierównościach pojawia się dziwny modulowany dźwięk. Taki jest ten bieżnik. Już kilka razy zwróciłem na to uwagę.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Pt, 28 gru 2018, 09:50 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 09:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, nie jeździłem jeszcze nową, ale stara wcale nie jest twarda, a jedynie sprężysta... komfort zawieszenia w stosunku do poprzednich moich aut czy tych którymi mam okazje jeździć przy okazji zleceń jest dość wysoki, a jednocześnie nie ma "kładzenia się" w zakrętach czy zbyt dużego nurkowania przy hamowaniu.
Wg mnie dobrze sobie radzi z pofałdowaniami i "leżącymi policjantami", gorzej ze studzienkami i nagłymi uskokami...

Z tego co czytam opinie innych o nowej, to nikt nie piszę, że jest źle, tylko nieco bardziej miękko od poprzedniczki... no i że jest większe uczucie masy i bezwładności pojazdu.

Co do wyciszenia to każdy lift to coś poprawiał i jak ktoś nie ma EUS (nie każdy miał nawet w pierwszym wypuście) to już od 2016 roku da się jeździć autostradowo... a nawet FL1 i przedlift bez EUS w warunkach do 130km/h nie odstawał znacząco od konkurencji, chyba że właśnie od nadkoli i opon. Wszystko do tej pory torpedował EUS, bo jak ktoś nie mógł go zwalczyć, to nawet megawyciszenie nie pomagało...

U mnie w zależności od pogody i wiatru raz jestem zadowolony i jest ok, drugim razem stwierdzam, że jest jednak za głośno zwłaszcza na prędkości powyżej autostradowej. U mnie EUS jest pomijalny. Fuksiarz jestem...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 09:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
28 grudnia 2018, o 09:13 Kierowca napisał(a):
Może trochę o zawieszeniu - moje zdanie.
Jak pisałem jest przyjemnie sprężyste, nie za miękkie, nie za twarde, ale..(...)

Z opinią o zawieszeniu poczekaj do wiosny, kiedy założysz 19". Możesz się nieco zdziwić. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 10:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ok, ale to chyba na 19" będzie bardziej tłukło tyłek, bo niższa guma?
Na dużych felgach jeździłem tylko na jazdach próbnych, teraz ciężko mi porównać po takim czasie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 10:22 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
28 grudnia 2018, o 09:13 Kierowca napisał(a):
Szukam efektu uchylonej szyby, nic takiego u mnie nie występuje, ani się nie pojawia przy prędkości 100 km/h. Ani przy słupkach, ani przy uszczelkach drzwi.
................................................................................................................................................ jest to teraz naprawdę ciche auto.
Kompletnie nie rozumiem burzy wokół tego tematu.

Kierowca, mógłbyś również powiedzieć, że nie rozumiesz ludzi, którzy kiedyś jeździli furmankami lub na oklep, podczas gdy Ty teraz podróżujesz samochodem.
Pamiętaj, że na brak EUS i lepsze wyciszenie ostatniego modelu M6 złożyło się wiele czynników, w tym niepoślednią rolę odegrała grupa fanatyków mazdy z naszego forum. To Oni pisemnie zaatakowali władze Mazdy w Polsce, Niemczech i Japonii co poskutkowało przysłaniem do Polski specjalnego wysłannika z Japan, który wypożyczył dwa nasze auta z poprawianym wyciszeniem (domową metodą) do testowania. Efekt jest taki, że w kolejnych fl zmieniano rodzaj uszczelek przy drzwiach, szyby stały się obecnie klejone i dodatkowo wyciszone itd, i itp.
Nasi koledzy pisząc o EUS na pierwszych stronach forum nie przesadzali i nie powinieneś kwestionować ich wpisów tylko dlatego, że Twoje auto jest obecnie wyciszone i przypomina prawie premium.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 10:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie nie, zostałem źle zrozumiany.

Nie kwestionuję tego, że EUS w M6 występował. Jeśli dobrze się wczytasz to zobaczysz, że są tacy co twierdzą że występuje nadal w nowym modelu, także w testach o tym mówią (tak w tych o nowym modelu także).
Ja natomiast twierdzę, że już tego efektu nie ma. Piszę właśnie po to żeby rozwiać pewne niejasności. To może być szczególnie przydatne dla kupujących.

Tym samym nie kwestionuję też wcześniejszych opinii. Tak sporo rzeczy najwidoczniej poprawiono.

Kwestionuję natomiast pisanie o nowym modelu, wymieniając rzeczy, które już go nie dotyczą, a ma to nadal miejsce.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Pt, 28 gru 2018, 10:46 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 10:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, dlatego na tym forum słyszysz zwykle dwie informacje:
1) przejedź się i porównaj/oceń...
2) jak jesteś przyzwyczajony do aut niemieckich zwłaszcza z doładowanym silnikiem i lubisz to, odpuść sobie...

Reszta to już dużo szumu i opinii różnych osób na temat różnych aut (bo każdy lift coś zmienia no i każdy może trafić na mniej lub bardziej pechowy egzemplarz)...


Cytuj:
Ja natomiast twierdzę, że już tego efektu nie ma

dodaj, że w Twoim egzemplarzu... naprawdę czytając forum powinieneś wiedzieć, że EUS był powszechny, ale nie tak, że występował taki sam u każdego...


Może jakiś spocik w Krakowie w celu porównania wersji ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 10:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Powtarzam, nie kwestionuję tego że EUS występował. Proszę czytać post wyżej. :wink:
Na przyszłość postaram się wypowiadać jaśniej.

Spot w Krk, bardzo chętnie. Warto się spotkać i pogadać.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, ale kwestionujesz, ze może wystąpić w innym egzemplarzu Mazdy 6 2018... a takiej pewności mieć nie możesz...
Masz to szczęście, ze w Twoim nie ma i super, nic tylko się cieszyć. Ale to co próbuję Ci wytłumaczyć to fakt, ze we wcześniejszych liftach tez bywały egzemplarze "z" i "bez" EUS. Stad większość forumowiczów wcale się nie dziwi, ze jeden twierdzi ze jest z tym problem a drugi ze nie ma, bo już to przerabialiśmy...

A co do spota, to może w ten weekend, czy gdzieś wybywasz sylwestrowo?

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 11:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
W moim przedliftowym egzemplarzu EUS występował powyżej 140 km/h... przez pierwsze kilka miesięcy tak byłem jednak "podjarany" że nic nie słyszałem :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 13:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
28 grudnia 2018, o 11:03 gzesiolek napisał(a):
Kierowca, ale kwestionujesz, ze może wystąpić w innym egzemplarzu Mazdy 6 2018... a takiej pewności mieć nie możesz...

Nie zwróciłem uwagi aby EUS był jakimkolwiek problemem od fl2. Może mi umknęło ale chyba na forum nie ma posiadacza fl2 z tym "wyposażeniem"

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.