Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 07:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To nie ciekawostka tylko manipulacja :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 10:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dlatego ja się dziwię jak można porównywać samochody, które są nieporównywalne.
Inna klasa, wielkość, cena, osiągi, napęd itd.
Dla mnie sprawa jest prosta. Jeżeli ktoś męczy się z Mazdą 6 to oznacza, że popełnił błąd przy jego wyborze. Skoro nie ma osób tylko zawiedzionych a są również również zadowoleni użytkownicy (tych na pewno jest więcej) to znaczy, że nie jest to samochód dla każdego. Natomiast każdy pojazd ma swoje wady, zalety również.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
20 września 2018, o 16:17 niko123 napisał(a):
Niby wiele sie nie zmieniło od FL2 ale kto wymieniał tarcze w FL2 ( coś zmienili z osłonami ).


Gwoli ścisłości osłony zmienili już w FL1

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 11:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3036
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
a propos użytkowania Mazdy i np.hamulców. Mój syn ostatnio jechał Mazdą i się zdziwił bo woli jeździć Golfem,bo to wieśwagon,bo hamulce dużo lepsze. Wyskoczył mu na drodze kot i się zdziwił ,że Mazdunia tak dobrze i przewidywalnie zahamowała. :) <pucugg>
:idea: Bo taka jest prawda,że jeżeli potrzeba to hamuje dobrze :) abstrachując od drżeń i zgięć tarcz bo jak się pokombinuje z klockami to problem znika lub jest mniejszy i zależ też jak kto jeździ :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
21 września 2018, o 11:19 ABC1 napisał(a):
Do BMW 3 (F31) 320 184 KM Tarcza hamulcowa Ø: 300mm, Oś przednia
Jest to pod względem mocy odpowiednik M6 gdzie ta wielka tarcza :arrow: jest za dopłatą ( czyli standardowo BMW daje nic a dopiero za słoną dopłatą hamulce <o0> typowe BMW tak jak to ujął pan w TVN Turbo wysokie koszta utrzymania osprzętu + wysoka awaryjność co tu porównywać z M6 to nieporównywalne ) co do skuteczności hamulców BMW w standardzie to są podobne do M6

Hm...skoro BMW w standardzie daje "nic" czyli 300mm przód i 300mm tył a Mazda w standardzie ( nie ma nic innego niestety jak standard ) daje 297mm przód i 278mm tył to....
Co do skuteczności...to piszesz tak bo jeździłeś F30 lub F31 czy tak słyszałeś ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 13:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Miałem milczeć, ale co tam..Hamulce, podobno w obecnym lifcie powietrze jest inaczej kierowane na koła. Jeżeli ktoś z nowych użytkowników napiszę że ma problem to znaczy że nic nie zrobiono. Ale skoro nie ma jeszcze takich przebiegów (na razie 4000 tys bez uwag i spełniają swoją rolę) to co tu komentować?
Uspokójcie emocje bo żyłka pęknie, zawodowo wam to radzę papa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 13:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moim zdaniem przebieg nie ma tutaj takiego znaczenia jak trzy-cztery ostre hamowania. Po przestygnięciu, przynajmniej u mnie, tarcze przestają bić.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 13:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Bez ostrych hamowań też zdarza się bicie. Mam tak od około 10 tyś. przebiegu.
Przy delikatnym dociskaniu hamulca potrafi pojawić się bicie na kierownicy. Lepiej wtedy jej nie puszczać bo się silnie wzmaga szarpanie. Jeśli dociśniemy hamulec ustaje.
Tak jakby tarcze były krzywawe lub nierówno łapały hamulce z obu stron.

Taki efekt potrafił się pojawić nawet bez wcześniejszego hamowania. Np. bardzo szybko przejechany odcinek prostej około 2-3 km, hamowanie silnikiem i na koniec lekkie hamowanie przed rondem.
Drugi przykład to jazda po mieście. Zdarza się, że zjawisko również występuje. Nie depczę z całej siły na hamulec, bardziej używam do "spowalniania" niż hamowania. Nawet jak musiałem zahamować ostro to nie zawsze bicie się pojawiało.


Sąsiad miał też bicie, przetaczane tarcze, itp. Nic nie pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 14:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Podobnie miałem w Jeepie - tarcze zmieniałem co 30-35 tys. Wymiana klocków na miękkie (pylące) i zero telepania. Na naszym forum koliber zastosował taki klockowy manewr z doskonałym skutkiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Dzięki za podpowiedź. Jak się pogorszy to będę wiedział co z tym zrobić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:30 
Offline
Hamulce jak hamulce ale jakie silniki wytrzymałe. :)
prawie 312 tys. 2.0 165. :)

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... c357bbcb84


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 20:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I to jest m in przykład na trzymanie przez mazdę ceny Kupisz przy 200k i drugie tyle pojeździsz

-- Dodano: 21 września 2018, o 20:36 --

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 wrz 2018, 09:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Plaski jak się pogorszy to lecisz na gwarancji, mi właśnie wymienili klocki i tarcze.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 13:09 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Byłem dzisiaj na hamowni i <spoko> <spoko> <spoko> <spoko> <spoko>
Jedna japończykom silink wyszedł elegancko

mazda 6 (1).pdf


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 16:11 
Offline
To jest bonusik :), podobno filtr sportowy daje parę koni.

https://naforum.zapodaj.net/c0717f5303e6.png.html

-- Dodano: 25 września 2018, o 17:11 --

to jest bonusik :)

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 wrz 2018, 19:25 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
https://www.google.pl/amp/s/spidersweb. ... -test/amp/

Nie wiem, ale mam wrażenie że tego testu tutaj chyba nie było zalinkowanego.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 20:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A jak ma się sprzedawać 3raz odgrzewany ten sam kotlet?
Kombi wyglada niemal identycznie jak mój z 2013.
System audio, rozdzielczość kamery dno.
Tempomat nie rusza auta.
Kierownica beznadziejna w dotyku.
Wkurw...ikonki które świecą kiedy wyłączy się wspomagające systemy, które działają sprawnie inaczej...
Brak p lynu w spryskiwaczach dalej napierd...po oczach..jakby oleju brakowało?
Siedzisko za krótkie.
Silniki...dynamika jak 1.4 Tsi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 22:01 
Offline
Nie pomyliły ci się marki ?
Mam wyłaczony asystent pasa ruchu, nic nie świecie tak samo wykrywanie przeszkody do 80 km/h czy inne, wszystko robione w kompie a nie na przyciskach na desce, nic nie swieci nawet brak płynu spriskiwaczy bo brak jest
czujnika a audio od lifta 2 gra dobrze, niby wiele sie nie zmieniło ale już jest ok, na pewno jedno z lepszych w klasie, wiem jak gra w insigni mondeo i arteonie - to dopiero lipa.
2,5 nie ma dynamiki 1.4 tsi ale 2.0 to jak najbardziej.
Kierownice tez nie ogarniam , mam FL2 i pod skóra są jakieś 2mm pianki to miłe w dotyku gdzie siorka w najnowszym q5 ma kiere grupszą to fakt fajnie sie to trzyma ale brak pinki twarda jak beton - to nie miłe.
Trochę przesadziłeś i napisałeś same bzdety co w teście Makra.D na youtobe.
Co do mazdy w europie to Pl niem a znaczenia, w DE co roku kupuję się roko 1,5 mln. nowych aut i z tego co widże nowa cx5, mazda3 i nawet więcej widzę mx5 jak m6.
Generalnie sedany to teraz lipa, tym bardziej że m6 to nie liftback.
Zgadzma się, mial byc nowy model 6 a to tylko lift , może i udany ale czy to wystarczy ? Mazda nie jest idaalna ale jak myslisz że np. skoda superb jest bardziej dopracowany jak m6 2018 to się mylisz.
Sam kiedyś myślałem nad superbem III ze względu na miejsce, prawda jest taka że kofer i ilość miejsca w środku to mazda ma najmniej w klasie chyba, nie licząc nowej 508 bo to małe jest.


Ostatnio edytowano Wt, 2 paź 2018, 22:26 przez niko123, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 22:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
w sumie można podsumować
Cytuj:
Brak p lynu w spryskiwaczach dalej napierd...po oczach..jakby oleju brakowało?

Jeden z argumentów wcześniej jaka mazda jest beznadziejna - brak świecenia jak się płyn od spryskiwaczy kończy :D

-- Dodano: 2 października 2018, o 23:04 --

w sumie można podsumować
Cytuj:
Brak p lynu w spryskiwaczach dalej napierd...po oczach..jakby oleju brakowało?

Jeden z argumentów wcześniej jaka mazda jest beznadziejna - brak świecenia jak się płyn od spryskiwaczy kończy :D

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 22:07 
Offline
Ciekawe jeszcze jakie auto w tej klasie D nie ma czujnika płynu - pewnie fabia ma :) - serio to bida na 2018 rok.
Byłem pewien że dodadzą od 2 czy 3 lifta.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 22:11 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja nawet nie zauważa że nie ma. Nawet nie wiedziałem że taki czujnik może być. W mojej 15 corsie jednak wielu rzeczy brakuje...:-D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 04:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No patrzcie, a w CX-5 2014r jest czujnik ilości płynu od spryskiwaczy... Z czego to wynika?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 08:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
bo chyba pierwsz Mazda 6 2012-2014 i CX-5 je mialy do pierwszego liftu kiedy to “dokonano optymalizacji”
:-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 10:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Czujnik musi być jak są spryskiwacze świateł, a spryskiwacze świateł jak jest odpowiednia ich moc (w praktyce jak są ksenony). We wszystkich autach z ksenonami będziesz mieć spryskiwacze świateł i czujnik poziomu płynu.
W pozostałych wersjach nie jest to wymagane prawem -> cięcie kosztów. Koniec tematu ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 11:02 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
W MY2018 z diodami są i spryskiwacze i czujnik poziomu płynu (wczoraj się zaświeciło :/ )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 11:06 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Miałem ksenony, miałem spryskiwacze, nie miałem czujnika (ASX).

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 10:17 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam; Chciałbym podzielić się swoimi uwagami na temat Mazda 6 2018 2,5l skypassion, którą odebrałem z salonu pod koniec sierpnia i przejechałem do dzisiaj 3000 km. Wrażenia są niestety absolutnie negatywne. Jeździłem od maja 2013 taką samą Mazdą 6 skypassion 2,5 litra i przejechałem nią 116 000 km.
Uzasadnienie:
1. moja nowa Mazda 6 pali średnio minimum 1,5 litra więcej na 100 kilometrów. Być może spowodowane jest to wzrostem wagi o 85 kilogramów. Różnica w spalaniu najbardziej odczuwalna jest w mieście(11 litrów na 100 km) i przy szybkości od 120 kilometrów na godzinę. Niestety samochód jest na trasie znacznie bardziej "wołowaty" przy przyśpieszaniu. Można przełączyć w opcję Sport, ale wtedy zużycie benzyny wzrasta dramatycznie.
2. MZD connect to porażka absolutna w stosunku do tego co miałem w poprzedniej Maździe. Ekran dotykowy blokuje się natychmiast po ruszeniu z miejsca. W założeniu projektantów z Mazdy miało to współdziałać z wybieraniem głosowym uruchamianym przyciskiem znajdującym się na kierownicy żeby podnieść poziom bezpieczeństwa. W polskiej wersji nie ma wybierania głosowego. Można przejść na wersję angielską i nauczyć się podstawowych komend tylko że np: moja żona ma na imię Beata. Można wydać komendę call Beata (zadzwoń do Beaty), tylko komputer tego nie rozumie bo angielskojęzyczni czytają to imię "Bita". Więc Call Bita rozumie. Jeżeli mamy kilkaset numerów w książce to trochę trudno zapamiętać. Powoduje to konieczność manipulowania i-drive przy jednoczesnym obserwowaniu ekranu. Powoduje to długotrwałe odrywanie wzroku od jezdni obniżając bezpieczeństwo podróżowania. Więc efekt przeciwny od zamierzonego.
3.Siedzenia, które miały być wygodniejsze są po prostu szersze. Dużo słabiej trzymają plecy na zakrętach. Podobno w Stanach są bardzo grubi ludzie więc pewnie po ich kątem to lepiej. Itd itp...
Uważam, że zmiany wprowadzone w tym liftingu to tylko na siłę szukanie nowości z których nic nie wychodzi. W Stanach dostali chociaż turbodoładowany silnik więc coś. U nas uważam, że porażka. Żałuję zmiany bo znacznie lepiej jeździło mi się poprzednią wersją.

Pozdrawiam

_________________
Teraz M6 2018 2,5L Skypassion, wcześniej 2013-2018 M6 2013 2,5L Skypassion


Ostatnio edytowano Pt, 5 paź 2018, 14:11 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 10:27 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Robił ktoś coś takiego ??? a jak tak czy ma to sens czy pic na wodę .

https://www.v-tuning.pl/pojazd/mazda/6/ ... -km-141-kw


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 5 paź 2018, 11:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
ABC1, wg mnie nie ma sensu... tzn. można uzyskać na wolnossaku przyrost do 10%, ale potrzebne są do tego wydatki nieadekwatne do zysku... bo poza mapą, zwykle trzeba zmodyfikować wydech i dolot...
Generalnie w US walczą z próbami tuningu 2.5 od 6lat i wg tego co można znaleźć w necie efekty są raczej mizerne...
No i pamiętaj jedną rzecz, tutaj nawet był przypadek gdy reset kompa dał na hamowni +10-15KM i boje się, że tunerzy mogą na tym bazować...

To już w 2.0 można osiągnąć więcej, bo z tego co wiem każdy spokojnie może osiągnąć 170-175KM a jak ktoś ma 145 albo 120KM przycięte w swoim aucie (np. 3/CX-3) to wyciśnięcie pełnej mocy 170KM to już jest coś...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 09:52 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 53
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pytanie odnośnie tempomatu. Też tak macie, że dopóki silnik się nie rozgrzeje i nie przekroczycie progu 120km/h (potem można już zwolnić i gra) , tempomat wam nie działa ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.