Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 14:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja tam rkacza raczej pamiętam w sposób zaprezentowany na podanym filmiku.
https://www.youtube.com/watch?v=Bg_gb2-01CM


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
wilczek dzięki za to wyjaśnienie, ale porównujesz skrajne przypadki.
Po to piszemy z czym się zmagamy, żeby każdy miał taką wiedzę, jeżeli będzie szukał takiej informacji. Konkrety, tak jak to napisałeś wyżej, ewentualna dyskusja nad tym co się dzieje. A nie powtarzanie w kółko tego samego, w każdym poście itd. To chyba jest jednak różnica?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 15:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Serio tombien... nie chce mi się :) jak były konkrety to i tak ktoś pisał, że gówno prawda :)
Jak był konkret to i tak ktoś szukał, że a w innym samochodzie to jeszcze gorzej :)

Nie chodzi mi tu o obronę Roberta, Arteona czy najazd na Mazdę (w końcu mimo tego wszystkiego Mazdę kupiłem ponownie), ale chodziło mi zawszę o podejście ludzi do krytyki Mazdy i tylko to mnie denerwowało. No serio... lepiej obszczekać wściekłego rottweilera, to może Cię zignoruje, a szczeknij coś na Mazdę, to olabooooga ;) A żeby było zabawniej, to wszystkie bolączki są ogólnie znane i nie jest to jakaś tajemnica.

Z mojej strony temat skończony. Jak masz coś do dodania, to dodawaj, przeczytam, ale już nie będę odpowiadał.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 18:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
wilczek...szacunek <brawo>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 21:11 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jak na początek to sporo upierdliwych usterek. Cieszę się że moja po pół roku wzór,nie przejawia żadnych fochów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 21:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Raptem kilka, może trzy które nie zatrzymują auta na drodze, piszę tu o silnikach PB ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 09:38 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Auta może i nie zatrzymują na drodze, ale zabierają bezproblemową eksploatację i wymuszają poświęcanie czasu na ciągłe jazdy do ASO, i o to rkarcz miał gigantyczne pretensje do samochodu też.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 09:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mnie tylko bardzo zdziwiło kiedyś stwierdzenie rkarcza, że "im mniej ludzi kupi M6, tym będzie się bardziej cieszył"... No niestety takiej postawy kompletnie nie rozumiem. Co go obchodzi czy ktoś inny kupi czy nie? Sam miał pecha/zbyt wygórowane oczekiwania (czytając jego opinie skłaniam się do tego drugiego), ale to nie znaczy, że inni nie będą zadowoleni... Nawet wtedy coś miałem w tym temacie napisać, ale stwierdziłem, że z fanatykami i tak nie ma co dyskutować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 17:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Spryskiwacz przedniej szyby...
...pociągnięcie manetki do siebie, jeden psik aby wycieraczki zebrały nocny osad pył itd.

Pierwszy ruch wycieraczek jest jakby na sucho, ponieważ płyn ledwo poleci a wycieraczki już są w ruchu po praktycznie suchej szybie...
Czyżby nie było zaworka na przewodzie itp ?

Czy tylko ja mam "widzimisię" ? u was jest podobnie ? :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 19:14 
Offline
Ja mam fl2 i normalnie pryśnie na szybę i potem dopiero wycieraczki. - praca normalna jak w innych autach.
Szkoda że nie ma czujnika niskiego poziomu płynu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 20:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wiesz, chodzi mi konkretnie pierwszy psik po nocy przykładowo.
Manetke do siebie, coś tam ledwo siknie i z lekkim opóźnieniem właśnie tak jakby wężyki były lekko puste bez płynu.
. Efekt taki ze wycieraczki startują do góry po ledwo ledwo mokrej szybie, bardziej na sucho bo jak wracają to szyba jest już zlana dość znacznie.
Muszę przytrzymać manetke do siebie aby sik był dłuższy, owszem.jest dłuższy ale pierwsze sikanie :) jest słabe :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 23:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Millerek tak jak piszesz FL1 też tak ma <slabo>
Jak auto stoi kilka dni to biorę butelkę z wodą i polewamy szybę lub na ,,cpn" myje i dopiero wycieraczki uruchamiam

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lip 2018, 23:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
O widzisz, dzięki.... TTTM widocznie :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 09:36 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Z ciekawości dziś rano, po włączeniu silnika psiknąłem na szybę. Nie zauważyłem żeby wycieraczki poszły po suchym. Najpierw siknęło, a po ułamku sekundy ruszyły wycieraczki.
Może zależy od rodzaju płynu i temperatury? W sensie że paruje z rurek..? Albo raczej że powietrze w zbiorniku się kurczy pod wpływem niskiej temperatury w nocy i cofa płyn z rurek?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 10:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak mnie teraz naszło a może zaworek zwrotny tylko czy to nie będzie za duże obciążenie dla silniczka/pompki
Jak dobrze pamiętam to chłopaki w GH próbowali

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Luke napisał(a):
...Najpierw siknęło, a po ułamku sekundy ruszyły wycieraczki...


U mnie jest odwrotnie, najpierw wycieraczki startują a dopiero sika. Jakbym nie trzymał dłużej manetki żeby więcej płynu poszło na szybę, tylko przykładowo pociągnął manetke w ułamek sekundy, to płyn nie poleci wogóle a wycieraczki po suchej szybie pojadą...

To tak jakby płyn z wężyka za bardzo spływał do zbiornika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:52 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@Millerek, mam tak samo jak ty.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..uff, dzięki, myślałem że mam jakieś zjazdy umysłowe :-)

..trzeba to będzie zweryfikować, lub zmienić nawyki ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 20:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Millerek jordanj też tak miałem, ale po zmianie płynu z zimowego z Orlenu na letni sonax - najpierw psika, później ruszają wycieraczki. Potwierdze to jutro, bo dopiero dziś skończył mi się zimowy w aucie i zalałem letni. Ale już też się chciałem odezwać w tym wątku, że u mnie też pierwszy przejazd wycieczek jest na sucho.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 21:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moja M jak dotąd ma tylko letni też z Orlenu, zimowego jeszcze nigdy nie miała ale jest tak, że jak zwróciłem na tą.sytuacje uwagę, to na dziś mam myślenie że niechętnie rano włączam psik psik :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 13:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Millerek i jordanj,zróbcie eksperyment i zmieńcie płyn do spryskiwaczy na ten ze zdjęcia, ja swój kupiłem w Tesco:

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 13:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tesco? Kurcze, muszę zrobić wycieczkę do innego miasta :-)
...serio? na wodzie z takim środkiem z wurtha 10ml tak samo sika ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 13:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Wierz mi lub nie, ale do wczoraj bym się dołączył do Was mówiąc, że pierwszy przejazd wycieraczek jest na sucho. Zamów na internecie czy coś - tylko daję znać, gdzie mi się udało dorwać.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 13:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie no spoko, tak tylko się śmieje ;)
..mimo wszystko spróbuję, a co tam, skoro kolega sugeruje że będzie poprawa to nic nie stoi na przeszkodzie.
Dzięki ;) dam znać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lip 2018, 08:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja od zawsze kupuję płyn w Tesco - muszę być naprawdę zdesperowany aby za 4 litry wody z płynem do naczyń i domieszką denaturatu zapłacić ponad 30 PLN.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 lip 2018, 09:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oj tam :) tam są wielkie i szlachetne środki czyszczące... portfel z PLNów ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 00:14 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2018
Posty: 19
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Przeglądając cały wątek postanowiłem, że podzielę się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi nowego modelu. Swój samochód zamówiłem 1 czerwca. Dnia 12 lipca odebrałem go z salonu. Jest to wersja Kombi SkyPassion 2.0 MT 2018 w kolorze Soul Red Crystal. Do tej pory udało mi się przejechać około 400 km w całości po mieście + dwa wypady na obwodnicę. Auto kupione głównie jako samochód rodzinny, czyli z założenia miał być oszczędny, bezpieczny i wygodny w dłuższych trasach. Zacznę jednak po kolei. (TLDR na samym dole po podsumowaniu)

Wygląd zewnętrzny
Linia nadwozia jest najładniejsza w tym segmencie. Nowy przód wygląda według mnie świetnie. Trochę ubolewam, że kombi ma takie kosmetyczne zmiany w tylnym zderzaku (lakier do samego dołu + szerszy rozstaw rur wydechowych). Ogólnie nie wygląda źle, ale kierunkowskazy mogłyby przejść drobny lift, tak jak w sedanie. Tutaj jednak miłe zaskoczenie, że wszystkie żarówki w aucie są LEDami, nawet oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Nie wiem czy tak też było w poprzednim lifcie, ale według mnie to jest już jakiś plus.

Lakier
Jak odbierałem mój egzemplarz to pogoda była kiepska, padał deszcz i było pochmurno oraz prosiłem o nie mycie auta przez salon, ponieważ kilka dni po odbiorze miałem umówioną firmę detalingową na powłokę ceramiczną, która zaleciła mi żeby salon nie mył samochodu przed odbiorem. Ogólnie następnego dnia jak już świeciło słońce miałem wrażenie, że lakier jest matowy i ciemniejszy od wersji pokazowej, którą jeździłem, co się później okazało prawdą. Panowie w firmie detalingowej stwierdzili, że lakier nie jest do końca wypolerowany (taki przyjechał z fabryki). Na szczęście po polerowaniu + I stopniowej korekcie lakieru + położeniu powłoki kolor nabrał głębi i wygląda świetnie. Ogólnie grubość lakieru 80-90um co u Mazdy jest standardem, natomiast blacha jest po prostu cienka. Wystarczy obstukać cały samochód dookoła i od razu słychać, że blacha ma grubość kartki papieru

Koła
Koła 19 cali są całkiem ładne, choć bardziej podobały mi się z poprzedniego modelu. Natomiast opony Bridgestone, które są fabrycznie w samochodzie, według mnie są przeciętne. Nie są głośne, ale ciche też nie są, tak po prostu są średnie. Trzymanie boczne mają przyzwoite, ale jednocześnie są zbyt miękkie, może to efekt obecnych upałów. Wolałbym jednak trochę twardszą oponę.

Wnętrze
Jakość wykonania jest świetna i niewątpliwie jest to jeden z głównych plusów tego samochodu. Materiały są miękkie i przyjemne w całym samochodzie. Mam tylko obawy co do błyszczącego plastiku przy konsoli środkowej i drzwiach. Dodatkowo obszycie kierownicy jest bardzo delikatne lub przynajmniej wydaje się, że takie jest. Myślę, że jeżeli będę dbał o te dwa elementy to nie powinno być żadnych problemów z ich nadmiernym zużywaniem.

Ergonomia
Tutaj mam kilka plusów i minusów. Przy moim wzroście 183 cm fotele są bardzo wygodne. Wentylacja foteli jest rewelacyjna, przy ~30 stopniach na zewnątrz są wręcz zbawieniem. Pozycja za kierownicą ogólnie na plus, mimo że wolałbym opuścić jeszcze trochę fotel w dół. Myślę jednak, że da się do tej pozycji w miarę szybko przyzwyczaić. Natomiast ten kto wymyślił uchwyt na napoje zaraz koło drążka zmiany biegów i projektował podłokietnik jest kompletnym imbecylem. Po włożeniu butelki półlitrowej do uchwytu w konsoli centralnej nie da się normalnie zmieniać biegów, bo wystająca butelka po prostu przeszkadza. Natomiast położenie podłokietnika, który jest tak bardzo cofnięty jest po prostu mało praktyczne.

Silnik
Po silniku wolnossącym 2.0 przy takiej wadze samochodu nie spodziewałem jest fajerwerków, jednak miło się zaskoczyłem jak przejechałem się pierwszy raz samochodem pokazowym, a później jak odebrałem swój egzemplarz. Auto ma dwie twarze, do 3,5k obrotów jest łagodne jak baranek i przy tym bardzo oszczędne. Obecnie komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 8,5l/100km, jednak schodzę z 12l/100km jakie miałem przy odbiorze samochodu. Chwilowe spalanie mam zazwyczaj w okolicach 7l-7,5l/100km. Natomiast powyżej 3,5k obrotów silnik bierze się do roboty i ładnie ciągnie cały samochód. Nazwałbym to zdecydowanym, lecz dostojnym przyśpieszaniem. Są to odczucia do prędkości ~150km/h i raczej nie zamierzam testować większych prędkości.

Skrzynia biegów
Krótka, przez co jest przyjemna. Może pierwszy bieg jest trochę za krótki, ale poza tym wszystkie inne przełożenia są bardzo dobrze dobrane. Jednak po kilku testach aktywnego tempomatu i wkurzającego problemu z położeniem uchwytu na kubki w konsoli centralnej przy drugim zakupie wziąłbym pewnie AT.

Zawieszenie i układ kierowniczy
Samochód po prostu płynie. Najlepiej ten efekt widać podczas powolnego toczenia przy prędkości 5-10km/h i zdecydowanym wciśnięciu pedału hamulca. Samochód wtedy staje w miejscu, jednak kierowca i pasażerowie prawie w ogóle nie odczuwają szarpnięcia, jest tylko takie przyjemne bujanie przód/tył. Na początku miałem problem z tą miękkością zawieszenia i bałem się trochę pokonywać zakręty ze zwiększoną prędkością. Po kilku próbach stwierdziłem, że nie potrzebnie się martwiłem. Samochód świetnie pokonuje zakręty, a zawieszenie w większości niweluje nierówności naszych polskich dróg.

Wyciszenie
Wyciszenie samochodu jest bardzo dobre. Nie zauważyłem też problemu o którym niektórzy wspominali, że powyżej 140km/h zaczyna szumieć w okolicach słupków centralnych i że słychać bardzo koła. W moim egzemplarzu najbardziej słychać silnik, jeżeli kręcimy go powyżej 4k obrotów, jednak jest to bardzo przyjemny dźwięk. Przy 140km/h spokojnie da się rozmawiać z pasażerami.

Bezpieczeństwo i udogodnienia
Utrzymywanie pasa ruchu jest czasami trochę nadgorliwe. Na szczęście można wyregulować ten system w ustawieniach. Reszta systemów bezpieczeństwa na plus. Na szczególne wyróżnienie zasługuje wyświetlacz head-up, który ma świetną jakość, w przeciwieństwie do kamer 360 stopni. Jakość wyświetlanego obrazu z kamer jest jak za czasów Atari, nie przeszkadza to jednak podczas wykonywania manewrów. Po tych dwóch tygodniach nawet zdążyłem się do tej jakości przyzwyczaić i przestało mi to przeszkadzać. Odnośnie systemu Keyless to mam mieszane uczucia, bo możliwość zamknięcia auta z klapy bagażnika ma mój Swift '12, a tutaj Mazda zezwala tylko na otwieranie klapy, zamknąć już trzeba kluczykiem lub lecieć do drzwi, no chyba że nie odkryłem jeszcze takiej opcji w instrukcji obsługi.

Audio
Audiofilem nie jestem, jednak uważam, że nagłośnienie w wersji BOSE Audio gra na prawdę przyzwoicie. W ustawieniach, polecam włączyć opcję BOSE Center Point, która zmienia trochę charakterystykę odtwarzania muzyki.


Podsumowując, Mazda stosunek ceny do jakości ma chyba najlepszy na rynku i wcale się nie dziwię, że nie dają dużych rabatów na starcie. Osobiście udało mi się trochę zbić cenę jednak później nabrałem dodatków i wyszło niewiele poniżej ceny katalogowej. Samochód jest bardzo udaną konstrukcją i spełnia w 100% oczekiwania jakie mam w stosunku do samochodu rodzinnego. Kilka drobnostek, takich jak uchwyt na kubki w konsoli centralnej lub kamera 360 na początku mogą drażnić, jednak da się do nich przyzwyczaić.

TL:DR

Plusy:
- Oszczędny i dostojny silnik
- Naprawdę dobrze zestrojone zawieszenie
- Wygląd zewnętrzny (w tym piękny lakier SRC)
- Wykonanie i wyciszenie wnętrza
- Wentylacja foteli
- Systemy bezpieczeństwa (Head-Up)
- Pozycja za kierownicą
- Audio BOSE

Minusy:
- Źle zaprojektowana konsola centralna (uchwyt na kubek + podłokietnik)
- Słaba jakość kamer 360
- Średnie fabryczne opony
- System Keyless - ogólnie działa ale mógłby to robić lepiej

PS. Fotki wrzucę jak umyję pierwszy raz samochód po ceramice, na razie mam tygodniowy zakaz mycia samochodu <nie>

Edit: Poprawiona nazwa systemu audio. Dzięki DM2009 za wyłapanie błędu.


Ostatnio edytowano Śr, 1 sie 2018, 00:35 przez kadsaint, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 00:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
wow
super obszerna opinia.
aha a system Audio to Bose ;)

dziwne tylko ze brak mozliwosci
opuszczenie nizej fotela nie dales do minusow
tak jak i plynacego zawieszenia
samochod teraz chociazby wyraznie nurkuje przy naglym skrecie
roznica wzgledem poprzednika jest duza..
prowadzenie gorsze.. zbyt miekkie ale oczywiscie
tlumienie nierownosci lepsze i to jest na plus

Moje wrazenie jest takie ze mazda 6 niestety idzie wyraznie w strone komfortu tracac przy tym nutke sportu jaka miala.
czy to dobrze czy zle zalezy od gustow :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 07:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
1 sierpnia 2018, o 07:50 pbbp napisał(a):
Tak jak napisał kolega wyżej, raczej to kwestia przyzwyczajenia.

Przy około 2m wzrostu już nie, nie da się przyzwyczaić do niewygody. W Skydream jest tak jak w GL, ciut niżej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 sie 2018, 07:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
ja tez siedzialem w Sky DREAM i wlasnie tam bylo wyzej i to sporo. mysle ze to wlasnie najwyzszy trim ktory ma wentylacje
ma ten problem... moze jak ktos ma ponizej 180cm to nie ma znaczenia dla niego...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.