Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 27 gru 2019, 14:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Panowie mam pytanko wczoraj zapalam silnik niby wszytsko ok ruszam i był dość duzy spad zjazd w dół. Dojechałem i dosłownie po 3 sek zapaliła się kontrola trakcji i samochod zgasl. Odczekalem 10 sek zapalilem samochód i wszytsko ok pojechałem dalej. Pierwszy raz zdarzyło się coś takiego wszystkie kontrolki zgasly i wydaje się wszystko ok A jednak cos się zadzialo. Wiem że należało by podpiac pod kompa i tak zweryfikować ewentualne błędy ale może ktoś z was ma jakie doświadczenie w tym temacie dzięki pozdro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 gru 2019, 17:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ile miałeś paliwa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 10:10 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Paliwa bylo rak 1.4 baku. Wczoraj znajomy podpiol Mazde do kompa i byl zaxhowany blad p2118 czyli cis z przepustnica jeśli się nie mylę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 10:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
3 dni temu miałem podobny przypadek z tym ze auto nie zgasło ale powariowali czujniki od DSC SBS SSBS i-eloop. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu wszystkie błędy zniknęły. Stało się to gdy podjeżdżałem pod garaż przy samym zatrzymaniu auta. Trochę dziwne to było i sam nie wiem czemu.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 11:50 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Jeśli to przepustnica to Panowie gdzie ona jest bo nic nie widać no i czy można ja wyciągnąć przeczyscic bo może w moim przypadku jest poprostu tak zarabana nagarem i innym syfem że nie działa jak powinna jak sądzicie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 gru 2019, 13:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Takie zachowanie jak opisujecie do klasyczny objaw poluzowanych klem. Po najechaniu na nierówność, ciężki akumulator podskakuje i rozłącza się na milisekundy.

Zapisują się błędy w sterowniku, czasami w zupełnie losowych modułach i nie mają one żadnego znaczenia.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2020, 14:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Dzięki za sugestie faktycznie klemy lekko dokrecilem zobaczymy dalej co będzie dzięki

-- Dodano: 11 stycznia 2020, o 14:37 --

No i od dwóch tygodni nie dzieje się nic wydaje mi się gdyby byka usterka to już by coś było raczej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2020, 13:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dodatkowo warto sprawdzić mocowanie akumulatora. Czy oby na pewno nie rusza się podczas jazdy, bo po pewnym czasie problem może wrócić, pomimo dokręconych klem.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2020, 16:25 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Spoko dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 07:57 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie kilkukrotnie zaobserwowałem ten blad. Nawet po podjeżdżaniu do skzyzowan czasem potrafi poszarpał i i wchodzi w tryb serwisowy. polowe odpalenie silnika i wszystko wraca do normy. Dziś dopiero doszedłem do tego ze może to mieć związek z akcja serwisowa jaka była AK016A. Przed nie ta przyapadlosc nie występowała a teraz jest coraz gorzej. wyglada to tak ze akcja serwisowa popsuła dobre parametry lub w moim przypadku była zle wykonana albo w ogóle nie wykonana tylko odhaczyli ja ze wykonana.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 08:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Dziś u mnie podobna sytuacja , fakt mało ostatnio jeździłem tylko krótkie odcinki , auto odpaliło po nocy bezproblemowo a potem cyrk , czujniki od DSC SBS SSBS i-eloop wszystko miga auto w trybie awaryjny, skrzynia szarpie , macie jakieś pomysły , faktycznie paliwo rezerwa aku na 82 % czy to może być przyczyną .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 13:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 121
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie to występowało nawet jak miałem pełny bak.
Po przejechaniu 60 km i dojeżdżanie do skrzyżowania nagle zaczynało wariować tak jakby skrzynia chciała jechać na wyższym biegu a prędkość już była niższa. Już miałem kilka razy tak i uważam ze może mieć to związek z akcja serwisowa AK016A. Ta akcja miałem związek z przepustnica jak się nie mylę a czy była przeprowadzona czy tylko odhaczona ze wykonana to nie wiem.
Zgłosiłem do MMPOL dziś to i serwis ma się odezwa w celu ustalenia terminu i wykonania stosownej diagnostyki.
Być może ta akcja serwisowa nie naprawiała problemu i maja świadomość tego wiec radziłbym napisać do MMPOL w sprawie akcji serwisowej bo nie wiem czy miałeś przeprowadzona u siebie a w najgorszym wypadku zgłosić ze do czasu akcji serwisowej było wszystko w porządku a teraz zaczynaja się cyrki dziać.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED 103 000
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 23:23 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Powiem Ci że nie miałem tej akcji serwisowej. Historia tego auta mnie wykończy , bo dokładnie rok temu wymieniłem cały silnik z osprzętem z roku 2016 . Przez rok bez problemowo , dziś taka akcja . Włączam auto wszystko pracuje ok po około 30 sekundach zapala się kontrola trakcji , miga i-eloop i check engine , słychać że praca silnika się zmienia , słychać jak turbo zaczyna tak jak by dzwonić , po sprawdzeniu błędów na kompie pokazuje mi P2263:00-26 może trubo padło .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 sty 2020, 00:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 14700.html

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 sty 2020, 09:54 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 02.01.2019
Posty: 43
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Znalazłem przyczynę mojej awarii .
Przegryziony przewód podciśnieniowy.
Długo go szukałem ale znalazłem. Musiałem zdjąć tylko rurę od filtra powietrza ta która biegnie do turbo.
Zaraz pod akumulatorem są dwa wężyki jeden z nich przegryziony . Po wymianie wszystkie problemy znikły auto ponownie zachowuje się poprawinie.
Wrzucę Wam dwie fotki .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.