Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 mar 2019, 12:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Uprzejmie informuję, że w dniu 19.02.2019r. otrzymaliśmy od ASO szczegółowe zgłoszenie techniczne, które zostało przeanalizowane przez naszych specjalistów z działu technicznego. Wykonana diagnostyka oraz dokumentacja zdjęciowa z opisem, jednoznacznie wskazują, że usterka powstała na skutek działania czynników zewnętrznych. Tym samym wykluczyliśmy wadę fabryczną elementu. Odpowiedź została przekazana do ASO 26.02.2019r.

Niestety wobec powyższego nie jesteśmy w stanie zakwalifikować uszkodzenia jako gwarancyjnego.

Teraz odpowiedzieli mi:
Uprzejmie informuję, że w dniu 19.02.2019r. otrzymaliśmy od ASO szczegółowe zgłoszenie techniczne, które zostało przeanalizowane przez naszych specjalistów z działu technicznego. Wykonana diagnostyka oraz dokumentacja zdjęciowa z opisem, jednoznacznie wskazują, że usterka powstała na skutek działania czynników zewnętrznych. Tym samym wykluczyliśmy wadę fabryczną elementu. Odpowiedź została przekazana do ASO 26.02.2019r.

Niestety wobec powyższego nie jesteśmy w stanie zakwalifikować uszkodzenia jako gwarancyjnego.

Chodzi o jakiś plastik przy drążku skrzyni biegów, wewnątrz, który niby sam zepsułem. Ale jak?

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 mar 2019, 12:34 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 428
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam

Na trzecim przeglądzie przy przebiegu 42 tys km serwisanci stwierdzili konieczność wymiany paska klinowego od alternatora i klimy. Dostałem w ASO informację , że nie obejmuje tego gwarancja ale czy na pewno przy tak małym przebiegu i czy w ogóle miało prawo do się zdarzyć?

Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 mar 2019, 21:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
U mnie taka wymiana nastąpiła przy 85 tys. Pasek miał już pęknięcia. Powiedziano mi to samo, jest to część zużywająca się. Dodatkowo wymieniono jeszcze napinacz bo rolka była wytarta a sama jako część nie występuje. Wydaje mi się, że na ten pasek nie tylko działa przebieg ale też czas. Po prostu parcieje z wiekiem. Koszt wszystkiego wyszedł 1,5 tys. zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 mar 2019, 00:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ace2. Trochę mały przebieg. W poprzednim pojeździe Oplu pasek napędu alternatora oraz rolkę napinacza wymieniałem w serwisie przy 86 000 km, a następnie przy 136 000 km. Sprawdziłem przed chwilą. Nie jest co prawda Mazda, ale to są tego typu przebiegi. Mówię o serwisie w ASO.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.