Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 16:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 15:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 928
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Pearson napisałeś "Manual daje mi większą kontrolę nad obrotami i np. szybkie włączenie się do ruchu jest sprawniejsze". Bardzo subiektywna opinia, ale cenna.
Gdy przesiadłem się na AT doceniłem to "dobrodziejstwo" do tego stopnia, że powiedziałem, iż do manuala nie wrócę. Oczywiście życie pisze różne historie, więc się nie zarzekam. Tu nie miejsce, aby rozstrzygać, która skrzynia lepsza, spór bezsensowny, bo to sprawa indywidualna. Ja mam jednak przy kierze w AT jeszcze łopatki, więc jak chcę "sportowo" poszaleć, to jest możliwość. <spoko>

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 17:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Auto już kupione, więc tylko dla innych przed wyborem AT/MT - akurat w Maździe ten automat jest bardzo intuicyjny i przewidywalny, i taki jakiś po prostu przyjemny. Mam wrażenie ze reaguje na szybkosć ruchu stopy na gazie i wie kiedy zredukować całkiem nieźle. Co do nagłego ruszania to przez 140tys + 30tys km miałem faktycznie _raz_ sytuację że jakoś na ułamek zgłupiał i się zawahał , ale to było nie z zatrzymanego startu zatrzymanego a przy takim niezdecydowaniu moim - dojeździe szybkim do skrzyżowania, po hamulcu , poźniej podjazd szybko bo miałem wrażenie że tyłu mnie gość przydzwoni , znów zwalnianie stopniowe i nagły gaz bo jakoś wykombinowałem że najlepiej będzie mu odjechać a zrobiło się miejsce.
A tak to nie waha się jak rusza przy włączaniu do ruchu, gaz w podłogę i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 18:01 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
No nie wiadomo, może w przeciągu kilku dni można jeszcze zamówienie zmienić :wink:
Ale widzę, że macie automaty sprzed kilku lat, a słyszałem, że działają lepiej - żwawiej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 18:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jak wygląda mazdowski automat na tle DSG Volkswagena? W piątek przejechałem się nowym Passatem kolegi, który jest zachwycony tą skrzynią, i powiem że... tak sobie. Spodziewałem się mniejszych lagów przy redukcji.
2 lata temu jeździłem zastępczą 6 z automatem i wydaje mi się, że szybciej zmieniał biegi.
Ma ktoś porównanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 18:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Teoretycznie i praktycznie dsg czyli dwusprzęgłowa skrzynia nie może być wolniejsza od zwykłej hydrokinetycznej ;). W vagach można jeszcze pokombinować i przeprogramować je żeby były żwawsze. Nie wiem jak w mazdach. Pewnie wszystko zależy od oprogramowania które jak wiadomo jest coraz bardziej eko.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 18:46 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
5 września 2022, o 19:39 Lucasbadboy napisał(a):
Teoretycznie i praktycznie dsg czyli dwusprzęgłowa skrzynia nie może być wolniejsza od zwykłej hydrokinetycznej

Pamiętaj, że piszę o redukcji. DSG zmienia szybko, ale w górę. A mi chodzi o zrzucanie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 19:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
5 września 2022, o 19:01 Pearson napisał(a):
No nie wiadomo, może w przeciągu kilku dni można jeszcze zamówienie zmienić :wink:
Ale widzę, że macie automaty sprzed kilku lat, a słyszałem, że działają lepiej - żwawiej.


Ja mam pierwszą 6tkę z 2015 a drugą z 2020 i identycznie działają. Obie 2.0 .

-- Dodano: 5 września 2022, o 20:28 --

5 września 2022, o 19:25 Luke napisał(a):
A jak wygląda mazdowski automat na tle DSG Volkswagena? W piątek przejechałem się nowym Passatem kolegi, który jest zachwycony tą skrzynią, i powiem że... tak sobie. Spodziewałem się mniejszych lagów przy redukcji.
2 lata temu jeździłem zastępczą 6 z automatem i wydaje mi się, że szybciej zmieniał biegi.
Ma ktoś porównanie?


Ja przed zakupem drugiej 6tki jeździłem testowo Leonem i tragedia ta skrzynia i w ogóle "integracja" moja z autem. Redukcje właśnie okropne, nawet sprzedawca pokazał w jakich warunkach wariuje i faktycznie aż do niebezpiecznych sytuacji. Upierdliwy nieregulowalny siłą nacisku na hamulec zerojedynkowy startstop z działem szarpiącym tej skrzyni dokłada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 19:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Miałem doczynienia z DSG w VW Jetta 2019 i Superb 2017. W obydwu przypadkach ten sam kłopot, a w zasadzie dwa... Pierwsze to szarpniecie przy ruszaniu gdy chcesz to zrobić żwawo i auto stoi na auto hołd. Drugie to spory lag przy zrzucaniu biegów.
Najbardziej wkurzające było to szarpanie przy ruszaniu. Mazda dość ciekawie to rozwiązała, że nawet jak wciska się gaz w podłogę to ruszanie wydaje się wręcz takie "ślamazarne".

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 5 wrz 2022, 20:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Poczytajcie o problemie Skody Superb z DSG i ogólnym lagiem w działaniu. Podobno w Audi trochę to poprawili ale w Skodzie został.

Ja miałem okazję dwa razy w życiu jechać autem z DSG, dwa razy bardzo dziwnie mi się jeździło. Jakoś tak albo zamulała albo w dziwnym momentach zmieniała biegi, przy dynamicznym ruszeniu szarpała.

O wiele lepiej pasuje mi moja skrzynia z 2016r w GL.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2022, 00:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
W Mazdzie jest fajna filozofia projektowania samochodów. To jest całość nie zlepek elementów. Nic niczego nie udaje. Nawet 2.5 to nie jest tylko rozwiercony 2.0 po taniości
Skrzynia AT w aucie codziennym w wydaniu Mazdy jest super, niezauważalna na tyle ile trzeba a jak trzeba ( wciśnięcie czy sport) dająca odczuć zmiany biegów.
Warto posłuchać kilku prezentacji / wykładów Dave Colemana o tym jak i po co jakie elementy są projektowane. W tym "rama" i zawieszenie .
I to nie jest marketingowy bełkot jak w jakiejś Alfie czy volkswagenie i pochodnych.
Inaczej 3 ka inaczej 6tka inaczej mx5. Wszystko pod cel .
Dodatkowa niemała zaletą AT jak o niej mowa to totalna bezobsługowość. Żadnych rewizji. żadnych wymian oleju. Prawdziwe wsiadasz i jeździsz. Co nie tak oczywiste obecnie jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 wrz 2022, 11:08 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.03.2021
Posty: 36
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
"Manual daje mi większą kontrolę nad obrotami i np. szybkie włączenie się do ruchu jest sprawniejsze".

W trybie sport, śmiem twierdzić, że mało kto ma takie umiejętności, żeby manualem dynamiczniej się włączyć do ruchu. Przynajmniej w silniku 2.5 ja tak to odczuwam, że nie byłbym w stanie tego sam lepiej zrobić. ;) Druga sprawa jest taka, że w AT mazdy jest tryb manualny w standardzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2022, 09:45 
Świeżak
Offline
Od: 04.10.2022
Posty: 23
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Cześć!

Przejrzałem całe forum, nie znalazłem nikogo, kto posiada nową Mazdę 6 (GL) w kolorze Polymetal Grey.

Co byście wybrali:
- Polymetal Grey + Jasne (białe) wnętrze
czy
- Blue Reflex + Jasne (białe) wnętrze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2022, 10:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Obydwa fajne kolorki. Bluereflex jednak bardziej do mnie przemawia. Z białą skórą będzie super <spoko> . Widziałem na jakimś z ogłoszeń i wyglądało to kozak.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2022, 13:35 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 18.12.2020
Posty: 14
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Polymetal Grey zdecydowanie! :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2022, 14:42 
Świeżak
Offline
Od: 07.03.2021
Posty: 32
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 października 2022, o 10:45 AzarJav3d napisał(a):
Cześć!

Przejrzałem całe forum, nie znalazłem nikogo, kto posiada nową Mazdę 6 (GL) w kolorze Polymetal Grey.

Co byście wybrali:
- Polymetal Grey + Jasne (białe) wnętrze
czy
- Blue Reflex + Jasne (białe) wnętrze?


Myśle, ze akurat kolor to sam musisz wybrać, trochę jak z druga połówka ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 paź 2022, 20:44 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Przyznam, że jak miałem zamawiać M6, to chciałem polimetal grey. Żona powiedziała, że wygląda jak plastelina i kolor fatalny. Odpuściłem. Będzie więc czarny.
Na początku napaliłem się na jasną skórę, bo wygląda obłędnie. Względy praktyczne przeważyły i jasnej nie będzie. Chyba nie chce mi się latać ze ścierką i oglądać pasażerów, czy oby mi jej nie poplamią.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 paź 2022, 09:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jasna skóra jak jest zaimpregnowana przyzwoitym środkiem to i przebarwienia od tureckich dżinsów jednym ruchem się czyści. Tu jakakolwiek skóra ma przewagę nad obiciem materiałowym. Czy rzygi od dzieci czy inne paskudne zdarzenia, czyści sie latwo chociaż nieprzyjemnie. Ale niezależnie od koloru to ta mazdowa skóra nie jest powalającej jakości; jak również takie siedzenia są zdecydowanie mniej komfortowe niż tekstylne, chyba że do opcji dodamy wiatraczki dające po nerach. Tak czy inaczej, po paru latach wszystkie tak samo będą skrzypieć. Jak to w premium


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 paź 2022, 19:54 
Świeżak
Offline
Od: 04.10.2022
Posty: 23
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Decyzja zapadła - będzie Polymetal Grey.
1. Dlatego, że ma bardziej "młodzieńczy" charakter a ja nie jestem jeszcze panem w średnim wieku :D
2. Dlatego, że w tym kolorze można zamówić kluczyk do auta. Blue Reflex tego nie oferuje.
3. Dlatego, że wygląda po prostu jedwabiście!
P.S. + jasna skóra (nie mamy dzieci, nie wozimy ludzi na tylnej kanapie)

Znalazłem taką oto krótką galerią gdzieś z Nowej Zelandii:

https://www.blackwellsmazda.co.nz/mazda ... cX4O48smDE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 paź 2022, 21:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Przepiękna. Gratulacje!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 paź 2022, 19:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2022
Posty: 8
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć,
Warto brać nową mazdę z salonu? Obecnie terminy na swoją konfigurację są na marzec.
Czy sztuki z 2019/2020 są inne niż te produkowane teraz? Wersja niby ta sama, ale czy coś zmieniają czy to kompletnie to samo?
Od września wydłużyli gwarancję z 3 do 6 lat.

Jaki jest zakres tej gwarancji? Faktycznie przez te 6 lat lub 150k km można jeździć i się nie przejmować żadnymi naprawami?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 paź 2022, 14:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Co do ostratniego pytania - wg mnie i mojego doświadczenia w Maździe mogłoby w ogóle gwarancji nie być.
Nasza pierwsza 6tka jest z 2015 ma właśnie prawie 150 tys i psuły się jej 2x lusterka tylko . Pierwsze w czasie gwarancji przy okazji przeglądu wymienili, drugie w zeszłym roku, już dawno po gwarancji - mimo że nie robiłem przeglądów po gwarancji w ASO . Tak mi się to spodobało, takie podejście, że właśnie zamiast samemu jak dotąd wymieniać olej hamulce i filtry jadę do nich w przyszłym tyg z tym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 paź 2022, 15:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W mojej CX5 2017 lusterka się nie zepsuły, ale padły elektryczne siłowniki podnoszenia klapy po 4 latach. Rozszerzona "gwarancja" oczywiście nie obejmuje najbardziej kosztownych części i tu mi mina zrzedła, bo jeden siłownik w serwisie czy nawet niezależnym sklepie to koszt ponad 4tys.
Na szczeście można to sprowadzić od lokalnych z Japonii, wtedy zupelnie inna bajka i półka cenowa. Więc gwarancja producenta to jedno a rozszerzone ubezpieczenie gwarancyjne to kolejny myk do strzyżenia klientów. Chyba, że za złotówkę..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2022, 15:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2022
Posty: 8
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli mazda jest tania w utrzymaniu. A co powiecie o skrzyni automatycznej? Lepsza niż manual? Nie psuje się za bardzo? Duże koszty serwisu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2022, 15:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Dzonzi napisał(a):
Czyli mazda jest tania w utrzymaniu. A co powiecie o skrzyni automatycznej? Lepsza niż manual? Nie psuje się za bardzo? Duże koszty serwisu?


Jest mega-tania w utrzymaniu.
Poza tym że się nie psuje to:
- rozrząd jest niewymienny na łańcuchu - odpada koszt rozrządu
- wspomniana skrzyna AT jest intuicyjna w obsludze, płynna i uwaga - bezobsługowa. Nic nie kosztuje jej serwisowanie . Wszystko się może zepsuć, ale zobacz na dzial mechanika i ilość wpisow dot tych skrzyń czy w ogóle probl. technicznych. No diesle tam dają "popalić" ;)
Z manualami za to coś tam Forumowicze zgłąszają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 paź 2022, 17:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Losowe przypadlości Mazdy6 odbierane jako drżenie i wibracje najprawdopodobniej mają zwiazek ze skrzyniami manualnymi. Chociażby z tego wzgledu AT jest doskonałym wyborem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2022, 00:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A no i niby oczywistość ale czasem umyka. Z AT jest cała wygoda tempomatu aktywnego. Choć tu mam zastrzeżenie że w korku za szybko uruchamia auto hold.i start stop. Więc czasem trzeba tknąć gaz żeby podjechać. Ale i tak wobec manuala nie o a ziemia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2022, 06:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Andrzejsr w FL3 tempomat działa już do 0 i rusza?

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2022, 08:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
mamaj12, działa do 0 km/h, tzn zatrzyma się i uruchamia autohold, natomiast aby ruszyć należy wcisnąć pedał gazu


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 21 paź 2022, 09:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To jest to czego mi brakuje w FL2.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 paź 2022, 09:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2022
Posty: 8
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jak to jest z trzymaniem mazdy pod gołym niebem? Specyfika pracy jest taka że zostawiam auto na zewnątrz.
Będzie szybko rdzewieć? Warto jakoś dodatkowo zabezpieczyć? Czy może ta 6 letnia gwarancja mazdy mi to załatwia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.