Teraz jest Pn, 15 sie 2022, 20:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1771 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 23 kwi 2022, 15:39 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1039
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
dropt07, no niestety, tanio nie jest. Ale patrząc na nasze przebiegi to możliwe, że już więcej tego robić nie będziemy, bo albo zmienimy auta, albo one same ulegną biodegradacji, jak to Mazda :wink:
Możliwe też, że nowe paski są wytrzymalsze bo o tych starych słyszałem już w dwóch miejscach nie najlepsze opinie. Ja u siebie teraz nie zauważyłem nic niepokojącego, a na drugim pasku mam już przejechane prawie 60 tys. km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2022, 16:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 41
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
23 kwietnia 2022, o 16:28 dropt07 napisał(a):
Przebieg ~87kkm. Paski bez żadnych pęknięć. Nie dość, że benzyna to i bez obciążeń. Większość tras to ~1300 obr/min po wsiach (terenach zabudowanych). Paski wymienię dla świętego spokoju (144 zł i 85 zł) napinacz z rolką to ok. 500 zł około. W ASO to byłoby b. drogo, więc się nie zgodzę. Ogólnie robocizna bez klimy to 885 lub w innym ASO 979 zł.


Ja paski robilem w ASO i calosc z robocizna to ok 300-350PLN wyszla, wiec nie jest zle.
Zapytaj o cene bo ja bylem pozytywnie zaskoczony.
Napinasz jak jest w porzadku to nie ma sensu wymieniac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2022, 17:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 358
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Kurcze gdzie Wy macie takie ceny w ASO w Krakowie wcześniej Renault teraz Mazda to się cenią :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2022, 17:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 41
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale o ktore ceny Ci chodzi?
Caly przeglad po 90kkm kosztowal ok 1,6kPLN z czego wlasnie 300 to byly te paski...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 kwi 2022, 19:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1012
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mnie też podobny koszt wychodzi: olej Amsoil 213,75 + 57 + filtry 36 + 78 + 61,75 + podkładka 3 + paski 144 + 85 + robocizna 875 = 1553,50 zł Do tego klima 200 = 1753,50 zł łącznie. Takiej łącznej kwoty się spodziewam na OT-5 po uzgodnieniu z ASO. Oleje i filtry zakupione w sklepach współpracujących z naszym forum. Klimę mogę zrobić sam bo została mi jeszcze jedna puszka środka do dezynfekcji parownika.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 09:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.04.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Kupowałem ostatnio w sobote w sklepie motoryzacyjnym czesci na serwis: olej, filtry. W sklepie sprzedawca mi powiedzial ze GJ 2.0 165Km Benzyna nie ma filtra paliwa. Czy to prawda? Probowalem szukac tu na forum odpowiedzi ale nie udalo mi sie. Czy mozecie pomoc?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 09:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 358
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Prawda. Podobno jest jakaś siatka/kratka która się czyści jak się zasyfi ale jako tako "normalnego" f. paliwa nie ma


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 09:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.04.2021
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzieki @gophfer

-- Dodano: 9 maja 2022, o 10:13 --

Dzieki @gophfer


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 20:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1012
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzisiaj na przeglądzie OT-5 pokazano mi wycieki na obu tylnych amortyzatorach, widoczne tuż poniżej zespolonej z nimi osłony, tj. są mokre na dł. ok. 5 cm poniżej końca osłony. Mówią, że raczej rzadko wymieniają, może w moim przypadku jakaś wada fabryczna, bo przebieg niespełna 88 tys. km. A tył najczęściej nie dociążony. Poza tym poszczególne elementy zawieszenia bez luzów i w dobrym stanie. Czy ktoś z kolegów wymieniał tylne amortyzatory, a jeśli tak to przy jakim przebiegu. Sugerowany koszt w ASO to ok. 1600 PLN. Myślałem, że przynajmniej te sto tys. jeszcze przejeżdżę?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 maja 2022, 21:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2164
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W alternatywnym serwisie wymienisz za połowę tej ceny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2022, 06:26 
Bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 479
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie w poprzedniej GJ to jeden z tylnich wylał jeszcze na gwarancji.Auto miało pewnie mniej niż 40 tys jak to się stało. Tez bylem zdziwiony ze tak szybko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2022, 19:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 966
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Patrzyłem właśnie na zamienniki dobrych producentów ale coś nie mogę znaleźć niczego rozsądnego na tył.
Na przód można nabyć TRW. Po numerach OE to jakby niczego nie ma, wyszukując po modelu chyba Kayaba, itp.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 maja 2022, 20:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1012
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pod koniec lipca będę miał badania techniczne, wtedy ocenię i podejmę decyzję co do wym. tylnych amorków. Dwa lata temu przyczepność podłoża tylnego zawieszenia 56% - dobra (od 60% - bdb). Różnica w przyczepności pomiędzy osiami 0%. Teraz - ? zobaczymy. Sądzę, po niniejszym forum, że w M6 to raczej rzadka przypadłość, ale jednak się zdarza. Dziękuję za komentarze. Co do marki amorków popytam w serwisach.

-- Dodano: 10 maja 2022, o 21:24 --

23 kwietnia 2022, o 17:58 maciejczar napisał(a):
23 kwietnia 2022, o 16:28 dropt07 napisał(a):
Przebieg ~87kkm. Paski bez żadnych pęknięć. Nie dość, że benzyna to i bez obciążeń. Większość tras to ~1300 obr/min po wsiach (terenach zabudowanych). Paski wymienię dla świętego spokoju (144 zł i 85 zł) napinacz z rolką to ok. 500 zł około. W ASO to byłoby b. drogo, więc się nie zgodzę. Ogólnie robocizna bez klimy to 885 lub w innym ASO 979 zł.


Ja paski robilem w ASO i całość z robocizna to ok 300-350PLN wyszla, wiec nie jest zle.
Zapytaj o cene bo ja bylem pozytywnie zaskoczony.
Napinacz jak jest w porzadku to nie ma sensu wymieniac.


Jeśli chodzi o wymianę pasków wielorowkowych i ich zużycie, mechanik na moje pytanie o sens wymiany mojego kompletu, pofatygował się i przyniósł te moje. Odwrócił je od strony rowków i zwrócił uwagę na poprzeczne pęknięcia w kilku miejscach prążków (pomiędzy rowkami). Zużycie może nie wielkie ale mazda ma takie zalecenia i już. Rolki i napinacz bez większych śladów zużycia. Koszt wymiany: robocizna 147,60 PLN + pasek 142,80 PLN + pasek 84,78 PLN = 375,18 PLN.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2022, 07:25 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 118
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Panowie,

Za kilka tyg czeka mnie 8 przeglad ( swiece , paski oraz napicza juz wymienone wczesniej akt przebieg ok 135 k ) i dla pewnosci wole dopytac.

8 przeglad obejmuje:

- wymiana oleju silnikowego i filtra oleju
- wymiana plynu hamulcowego
- wymiana filtra kabinowego
- wymiana filtra powietrza
- diagnostyka komputerowa pojazdu
- dezynfekcja klimatyzacji

Z ciekawosci mam zamiar spytac w ASO ile zaspiewaja za robote bo czesci bede miec swoje.

Jednak jesli cena bedzie powyzej 500-600 zl to bede szukac innej opcji.

Czy osoby z okolic Lublina moga polecic jakiegos zaufanego mechanika gdzie robota bedzie zrobiona dobrze i otrzymam fakture ?

Czy gdzies poza ASO usuna mi kominikat przegladu ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2022, 18:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 516
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Hej.
Przecież ten komunikat możesz sobie zresetować sam.

SCREEN 1.jpg

SCREEN 2.jpg

W tej zakładce jest reset oleju i reset przeglądu okresowego oraz monitor paliwa.

pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2022, 20:39 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1195
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zbyk, ale tak się da chyba w poliftach, z MZD.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 maja 2022, 21:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 516
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Jeśli tak to pewnie pozostaje forskan za 28 zyli apka na fon +elm bluetooth.
Swego czasu kupiłem w łodzi:
https://www.konektor5000.pl/index.php?p ... -z-android
u mnie działa. Polecam.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 maja 2022, 14:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 966
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Taniej można tu, ja kupiłem od tego sprzedawcy i super wszystko działa:

https://allegro.pl/oferta/elm327-icar2-vgate-obd2-interfejs-bluetooth-polski-8194134208?snapshot=MjAyMC0wNy0yNFQxODoxMjo0MS42NTBaO2J1eWVyOzU3MTU2MjE0NzEwODI0YzA1MDAzOWZkZDU2ZTFiZWRjYzU1NDA4MmEzY2NlOWM2Zjg3ZTc1MDZjNGM5YmJhODQ%3D

Musi to być oryginalny VGate bo problemów brak. Solidne wykonanie i oryginalne pudełko.

Poza tym może się przydać także do innych pojazdów.

Za wykasowanie czegokolwiek biorą wszędzie grubo więcej niż jednorazowy zakup tego ustrojstwa.

Ja bym jednak rozważył ASO przy większej ilości czynności do zrobienia. W Maździe aż tak drogo nie jest w porównaniu do konkurencji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 16:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 41
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
19 maja 2022, o 08:25 benyrac napisał(a):

Z ciekawosci mam zamiar spytac w ASO ile zaspiewaja za robote bo czesci bede miec swoje.

Jednak jesli cena bedzie powyzej 500-600 zl to bede szukac innej opcji.?


Dzwonilem dzisiaj sie dopytac i za 6 przeglad (95kkm) robocina w ASO to 840PLN.
Cena robocizny chyba jest stala niezaleznie od tego, ktory to przeglad.
Materialy kupie na wlasna reke, to w ok 1200PLN powinno sie zmiescic.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 17:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1195
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A co wchodzi w 6 przegląd? Oprócz oleju i filtrów, jeszcze świece?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 17:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 41
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Swiece sa przy 120kkm, wiec ja poki co nie wymieniam.
Dochodzi jeszcze chyba plyn hamulcowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 18:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1195
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 przegląd to teoretycznie 120 tys. Ale nawet przy Twoich 95 tys świece bym wymienił. Ja miałem 110 tys i były mocno zużyte.
Wymienili ci paski osprzętu na poprzednim przeglądzie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 18:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 41
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, paski byly wymienione na 5 przegladzie. Swiece maja interwal 120kkm, wiec jeszcze zostalo im 25kkm zapasu. Wymienie za rok o ile wczesniej nie sprzedam auta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 19:16 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1195
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 lipca 2022, o 19:28 maciejczar napisał(a):
Swiece maja interwal 120kkm

To serwis tak twierdzi...
Ale ponieważ:
27 lipca 2022, o 19:28 maciejczar napisał(a):
o ile wczesniej nie sprzedam auta.

to faktycznie może nie warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 19:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.04.2021
Posty: 41
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
120kkm to oficjalny interwal producenta i nie widze sensu tego kwestionowac, szczegolnie ze zadnych objawow nie ma. Serwis to raczej powinien nalegac, zeby wymienic wczesniej bo maja przeciez z tego $$$. Sami zaproponowali, ze przy 95kkm spokojnie mozna poczekac do kolenego przegladu.
PS Komplet swiec z wymiana w ASO to prawie 800PLN ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lip 2022, 19:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1195
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
27 lipca 2022, o 20:23 maciejczar napisał(a):
PS Komplet swiec z wymiana w ASO to prawie 800PLN

Nikt nie każe w ASO... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2022, 19:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.04.2022
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
„mocno zużyte”, no bez jaj, powycierały się?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2022, 22:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6706
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, zużywa się...elektroda środkowa jak i masowa, wypala się podczas eksploatacji. Robi się większa przerwa co pogarsza czas reakcji przewodzenia wysokiego napięcia, czyli powstania iskry.
Skutkuje to pogorszeniem się czasu zapłonu mieszki jak czasu spalania się tej mieszanki.
Pojawiają się problemy skutkujące zwiększonym zapotrzebowaniem na paliwo, obniżeniem wydajności silnika spalinowego.

Wyciera się co innego, nie świeca zapłonowa

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.
CBDC is coming, freedom is gone.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 sie 2022, 14:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1012
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dropt07 napisał(a):
Dzisiaj na przeglądzie OT-5 pokazano mi wycieki na obu tylnych amortyzatorach, widoczne tuż poniżej zespolonej z nimi osłony, tj. są mokre na dł. ok. 5 cm poniżej końca osłony. Mówią, że raczej rzadko wymieniają, może w moim przypadku jakaś wada fabryczna, bo przebieg niespełna 88 tys. km. A tył najczęściej nie dociążony. Poza tym poszczególne elementy zawieszenia bez luzów i w dobrym stanie. Czy ktoś z kolegów wymieniał tylne amortyzatory, a jeśli tak to przy jakim przebiegu. Sugerowany koszt w ASO to ok. 1600 PLN. Myślałem, że przynajmniej te sto tys. jeszcze przejeżdżę?

Dzisiaj, w trakcie badań technicznych, na zwróconą uwagę o dokładny przegląd tylnich amortyzatorów, badający powiedział, m.in., że widać coś podobnego do wycieków z amortyzatorów. Ale po dotyku jednoznacznie stwierdził, że to nie olej tylko zaciek spowodowany zabezpieczeniem antykorozyjnym. Zapytał mnie czy to nie Krown’a, odpowiedziałem, że to coś do niego podobnego Rust Check nakładany już 3 razy. No to ma pan odpowiedź. Często nie zasłania się dokładnie amortyzatorów i napyla środek od dołu, po czym on spływa i widać go spod osłon, po czym zastyga na amorkach. Ot całe wytłumaczenie pana wątpliwości. Wartości wskazują, że tylne amorki są na granicy bdb/dB 61%/58% przyczepności. Martw się pan o przednie, bo będziesz musiał pan je wymieniać wcześniej, co jest oczywiste.
Ot, sprawa wyjaśniona i nie powiem co sobie pomyślałem w tej chwili o diagnozie ASO i zbędnym wydaniu 1600 zł. Apel diagnosty był taki, żeby ci co zabezpieczają Krown’m mieli na względzie możliwy zaciek przypominający wyciek oleju z amortyzatorów.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 sie 2022, 18:00 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.02.2019
Posty: 48
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Takie pytanko:

Czy komuś z was ASO odmówiło np. podania numerów OEM części (oczywiście żeby więcej zarobić na kolosalnych marżach) i/lub serwisu na częściach kupionych poza ASO? W PL wiem że powszechną praktyką jest przywożenie własnych części, ale może się tak komuś przytrafiło? A jak to jest za granicą?

_________________
Obrazek

Wymiana filtra kainowego Mazda
Wymiana baterii w kluczyku Mazda


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1771 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: kornelcio i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.