Teraz jest Pn, 17 lut 2020, 11:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 4 lut 2020, 17:02 
Bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 278
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
tomm212 - pierwszy post napisał jakieś bzdety i poszedł :) chyba z forum 508 go przywiało.

Zbiera się zacnie. 7,8 to dobry wynik.

https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiar ... -100-km-h/


Passaat 190 ps - 8,2 sec.

https://www.youtube.com/watch?v=-1smbKoPxTg

Stary passat sie lepiej zbierał ale ekologia wymusiaa powolniejsze działanie skrzyni DSG, w trybie normal 190 tdi wydaje sie jakby miał 150 ps , przy ruszania z pod śwaiteł trzeba bardzo mocno wciskać pedał gazu by auto ruszyło.


508 to malutkie auto, troszkę większe od focusa.

Wynik lipa 8,5 sec. lekkie auto ale silnik coś albo wolna skrzynia.

2019 Peugeot 508 GT-Line 2.0 BlueHDi 180k EAT8
https://www.youtube.com/watch?v=e_z2XxmjDg4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lut 2020, 23:57 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 365
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Weź manuala. Zacznie jechać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 17:25 
Bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 278
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To prawda.
Wystarczy zobaczyć ile szybciej przyspiesza do 100 2.0 mt vs At.
Gdyby była wersja 2,5 mt to by miała 1 sec. mniej do 100. i mniejsze spalanie.
automat mazdy jest bazawaryjny. dsg awaryjne ale superb z silnikiem 270 ps ma 5,4 do 100 a mazda 6 w USA 250 ps z At ma kolo 6,7 do 100.
Kickdown mazdy momentalnie w dsg jest lag i sie czeka ale w czasie jazdy dsg pracuje inteligentniej i szybciej.

Tak było caly czas ale od 2020 dsg w trybie normal działają jak kiedyś w trybie eco, wszystko przez normy i ekologie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 22:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 06.05.2015
Posty: 2363
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grek77, dużo zależy od programu skrzyni i sprawności kierowcy, był kiedyś test nie wiem czy nie w TVN Turbo, gdzieś koło 2015
CX-5 2.5 MT AWD vs CX-5 2.5 AT AWD i 0-100 wyszło im praktycznie tak samo...

Co do DSG vs AT to jakoś chyba mam pecha do tych "inteligentnych" DSG, ale ja z moich jazd z DSG widzę tylko jedną zaletę, czyli natychmiastowe i płynne zmiany w góre (co wynika wprost z konstrukcji)... Czyli jak dla mnie skrzynia stworzona do sprintów spod świateł...
W jakiejkolwiek pozostałej jeździe 100x wolę szybki klasyczny automat... Alfa i BMW mają w tej chwili wzorcowe, a Mazda przynajmniej wg mnie, w moim egzemplarzu, ma całkiem całkiem... Nowy lift 6 ma jednak skrzynie w trybie noermal nieco zbyt wygładzoną i przez to traci na dynamice (zresztą tak samo jak np. w GLC w Mercu)...

A co do Mazdy to kilkukrotnie się spotykałem z opiniami ludzi lubujących się w dieslach, że para diesel+AT w Maździe jest źle dobrana i wolą MT, za to Ci co lubują się w benzynach zwykle na AT w Maździe nie narzekali...
Za to w testach w prasie zwykle pieli z zachwytu nad parą diesel+AT, a w parze z benzyniakami czasem narzekali, że to już nie to, że niezdecydowany itp.
Ot taki mały dysonans poznawczy :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2020, 16:20 
Bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 278
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Bo Brakuje trybów jazdy, normal to eco a powinnni wprowadzić coś po środku bo sport tylko trzyma wyższy bieg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 12:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: dolnośląski
4 lutego 2020, o 17:02 Grek77 napisał(a):
tomm212 - pierwszy post napisał jakieś bzdety i poszedł :) chyba z forum 508 go przywiało.


Kolego wyraziłem swoją opinie po jezdzie próbnej, w teście który czytałem auto ma 9.2 do setki (nie pamiętam czy Motor czy AŚ). Moje poprzednie auto miało 184KM ze starego 2.0 i naprawdę odczuwalnie lepiej się zbierało. Przyjmuje Twój punkt że Peugot może być znacznie mniejszy a więc pewnie lżejszy - tego nie badałem, natomiast od 6ki właśnie oczekiwałem lekkości i dobrych osiągów właśnie z uwagi na przewagi w pojemności i ilości sprężarek a trochę się zawiodłem i nie ma co emocjonalnie podchodzić do produktu jakim jest auto - no chyba że jesteś tego beneficjentem ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 20:19 
Bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 278
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Fakty są takie 9,2 podaje mazda a w realu 7,8 - czyli bardzo ładnie.
Mazda głupia jest mogła napisać jak Kia stinger 250 ps podają 5,5 do 100 a na youtobe czasy realne to 7,3 do 8,2 sec, oczywiste bo auta na hamowni maja max 235 ps.
Mogli napisać dla mazdy 6 diezla 6,9 sec a w realu było by 7,8 to i tak wszyscy by pisali że mazda to rakietnej - 6 sec. :wink:



https://www.youtube.com/watch?v=Bmaz1w1_-Bg&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=L-vP61f_FPE&t=304s

https://www.youtube.com/watch?v=TOnmsMT-7lI


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 15:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Coś mylisz, Kia Stinger ma 5.5s do setki ale.. 370KM 3.3 V6


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 16:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 06.05.2015
Posty: 2363
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Troszkę pomieszał...
Stinger 2.0 255KM wg pierwszych informacji producenta miał mieć 5.9sek do setki a ludzie mieli problem by zejść poniżej 7s...

Stinger GT 370KM miał mieć 4.9sek i do 5sek szło spokojnie zejść...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 19:56 
Bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 278
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ale trzeba przyznać że auta bardzo ładne i bardzo niedocenione .
Sprzedaż w europie jest wręcz tragiczna a szkoda, lifting już w drodze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: MSN [Bot], pakoarek, SonicSilver i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.