Teraz jest Cz, 4 cze 2020, 18:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1367 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 16:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 696
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Oczywiście, np. ten specjalny produkcji Mann, numer FP24009 lub sprawdzony Corteco 80004568. Obydwa z węglem aktywnym.

No ok w tej chwili Corteco ciut powyżej 50 zł ale ta cena się waha. Ostatnio kupiłem za 47 zł na znanym portalu aukcyjnym.

Używam filtrów z węglem aktywnym od wielu lat i faktycznie pochłaniają część zapachów. Gdy się dłuższy czas ich używa i później przejdzie znowu na filtr zwykły można odnieść wrażenie, że się stoi przy rurze wydechowej. Coś w tym jest. Mam na myśli oczywiście zatłoczone miasto.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 17:42 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 141
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jestem właśnie na 5 tym przeglądzie. Zakres nie obejmuje wymiany filtra powietrza. Kabinowy i owszem, chcą wymieniać ale dalem im swój MANN FP24009 pm2,5, antybakteryjny (coś w rodzaju Bosch+. Olej od kolegi Czarne paliwo również dostali z zaznaczeniem, że mają wlać 4,1 l max. aby nie było ponad kreskę max.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 17:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 696
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Filtr powietrza silnika także ważny, nie rozumiem czemu kontrolują zamiast wymieniać, tzn nie rozumiem producenta, ASO trzyma się wytycznych.
Akurat w Polsce jest spore zapylenie.
Kup zatem w ASO oryginał lub Mann C27019, całe 40 zł i w minutę wymień sam. Wymiana co 10 000 km lub 1 rok to dobra praktyka.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 18:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1747
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Dziękuję za porady!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 18:25 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 141
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W ASO jestem co 20000 km a u swojego mechanika pomiędzy, czyli co 10000 km. Dlatego to czego oni nie wymieniają to i tak wymieniam sam. Wg ASO i Mazdy filtr powietrza wytrzymuje 40000 km. Oczywiście oglądają go jaki jest jego stan

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 18:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 696
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mamy sporo wilgotnych dni. Filtr zawilgocony szybko się zapycha. Oglądanie go nic nie da, przedmuchiwanie sprężonym powietrzem to też średni pomysł, nie odzyska on pierwotnych własności. Właśnie dlatego wymiana raz w roku.

To powyższe to nie jest mój wymysł ale były takie testy.
Może ktoś odnajdzie, dawno o tym czytałem.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 15:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 608
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zostawiłem właśnie Madzię w serwisie w Poznaniu. tego co się dowiedziałem oni leją 0w20 i bardzo się dziwią że gdziekolwiek w Polsce tego nie robią. Tak czy tak zero spiny z Amsoilem. Co do ceny z własnym olejem i dodatkowo ich filtrem kabinowym węglowym po rabacie wychodzi ~900zł. Bez filtra około 720zł. Więc cena już zbliżona do tych podawanych tutaj.

Samochód odbieram wieczorem, ale już miałem telefon że klocki (przy przebiegu 19500) ponad w połowie starte i do 40 kkm nie dotrwają na pewno. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale mają albo 4mm do końca, albo 4mm mniej niż połowa. Wiadomo że wiele zależy od stylu jazdy ale jak to u Was wyglądało? Czy ja naprawdę tak źle jeżdzę czy te klocki to standardowo na 30kkm?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 16:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1747
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja wczoraj zapłaciłem za przegląd po 6 latach 408PLN, i to dlatego, że zapomniałem Mazdowej karty rabatowej.Cena bez filtrów i oleju, które sobie wymieniam sam.
Zgodnie z arkuszem przegladów był wymieniony płyn hamulcowy. ASO Reda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2019, 16:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 608
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
A jeszcze mi się przypomniało - jak robili mi wycenę to obsługa serwisowa MyMazda wychodzi 600zł netto. Powiedziałem że mi się to nie podoba bo widziałem faktury z taką samą pozycją na 500zł. Powiedział że u nich roboczogodzina to 300zł i że ogólnie takie są wytyczne Mazdy i w całej Polsce teraz powinno być równo 600zł netto... :/

-- Dodano: 14 listopada 2019, o 16:15 --

14 listopada 2019, o 16:13 Smook napisał(a):
Ja wczoraj zapłaciłem za przegląd po 6 latach 408PLN, i to dlatego, że zapomniałem Mazdowej karty rabatowej.Cena bez filtrów i oleju, które sobie wymieniam sam.
Zgodnie z arkuszem przegladów był wymieniony płyn hamulcowy. ASO Reda.


No ale to już raczej po gwarancji? Takich klientów szanują bo wiedzą że nie musisz do nich jeździć więc zupełnie inny cennik :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 09:41 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 329
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Panowie i panie kupiłem właśnie M6 której zbliża się 3ci przegląd, a w Trojmiescie mamy tylko dilera BMG Goworoski i ASO Mazda Autoryzowany Dealer Zdanowicz, myślę, że te drugi będzie miał trochę taniej, moja m6 ma rozszerzona gwarancje do 5 lat, mogą być jakieś problemy z gwarancją jak zawiozę ją do ASO Mazda Autoryzowany Dealer Zdanowicz? Chcę własny olej wziąć i filtry.

Co do wcześniejsze dyskusji o 0w20 to w mojej CHR właśnie taki olej mieliśmy (mobile 1 fuel efficiency) od początku a leją teraz w ogóle 0w18 które ma niby jeszcze bardziej obniżyć tarcie/spalanie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 10:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1293
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Możesz nawet jechać do Łodzi, ważne żeby było ASO Mazdy, po kupnie auta w danym salonie nie musisz już tam nigdy więcej zawitać. Pewnie nawet można sobie przegląd zrobić za granicą, ważne żeby było ASO.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 10:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2472
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jako, że prośby nie działały, wszystkie posty o hamulcach i pyleniu przeniesione do:
viewtopic.php?f=69&t=4859

Proszę trzymać się tematu...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 12:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1747
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Rysiek napisał(a):
Panowie i panie kupiłem właśnie M6 której zbliża się 3ci przegląd, a w Trojmiescie mamy tylko dilera BMG Goworoski i ASO Mazda Autoryzowany Dealer Zdanowicz, myślę, że te drugi będzie miał trochę taniej, moja m6 ma rozszerzona gwarancje do 5 lat, mogą być jakieś problemy z gwarancją jak zawiozę ją do ASO Mazda Autoryzowany Dealer Zdanowicz? Chcę własny olej wziąć i filtry.

Co do wcześniejsze dyskusji o 0w20 to w mojej CHR właśnie taki olej mieliśmy (mobile 1 fuel efficiency) od początku a leją teraz w ogóle 0w18 które ma niby jeszcze bardziej obniżyć tarcie/spalanie
Rysiek, Zdanowicz wcale nie ma taniej ani lepiej niż BMG. Ja byłem tam z Mazdą jeden raz i ...nie proszę o więcej. Przycięli mnie na aucie zastępczym i takie tam..
Taniej masz w G-M Reda - również ASO. Mnie tam zrobili bez ceregieli i od siebie to, przed czym BMG się wzbraniał. Mianowicie akcję serwisową na zaciski tylne. W BMG twierdzili, że mnie nie obejmuje, w G-M sam kierownik serwisu mnie zapewnił, że owszem.
Nie ma może porcelany firmowej, ale można poogladać alternatywne wynalazki (dealer koreańskiej marki na S).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 12:52 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 329
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Poprzedni właściciel mojej M6 mówił, że BMG strasznie podniósł ceny bo przegląd w pierwszym roku 800zl a w drugim 2x więcej ale to może być związane, że na parzystych więcej się robi?
W Toyocie na przeglądzie nie tylko zmieniają filtry i olej ale sprawdzają 40 innych punktów, mam nadzieje, że te każde ASO wykonuje to rzetelnie.
Zadzwonię do wszystkich i zapytam o cenę.

Jakiej marki olej mazda wykorzystuje jako OE MAZDA SUPRA-X 0W20 SKYACTIV API SN nie wiadomo? Ten oryginalny dość drogi

Myślałem by kupić te oryginalne OE elementy

https://motostacja.com/p/OE-MAZDA-MAZ0W20-SUPRA-5L/
https://motostacja.com/p/OE-MAZDA-PE0114302B9A/
https://motostacja.com/p/OE-MAZDA-PE07133A0A/
https://motostacja.com/p/FILTRON-K1316/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 12:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1968
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Jest osobny temat dotyczący olejów.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 13:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 608
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Co do tej listy i rzetelnego sprawdzania to pamiętam w Skodzie check liste: koło zapasowe, lewarek klucz - wszystko zaznaczone że jest i w ok stanie :D Tyle że ja miałem gaz i jak jeździłem tylko po mieście to nie woziłem ani koła ani całe reszty.

W Maździe wczoraj trochę podobnie, ale ciśnienie w oponach, wszędzie wpisali 2.3, choć mam 2.3 z przodu, a 2.8 z tyłu ;)
To oczywiście pierdoła, ale to pokazuje jak oni to sprawdzają (i pewnie większość rzeczy z ich listy, a niektóre przecież są ważne) i za co te 600zł netto biorą co nazywają Przegląd MyMazda ;]
Sądzę że cała impreza nie zajmuje im więcej niż godzinę (choć deklarują 3h, a kasują za 2 pełne roboczogodziny), mówię już z wymianą oleju i wszystkim co tam mieli zrobić. Nie wspomnę już o tym że fakt - zapomniałem zgłosić rozwalonego mechanizmu lusterka, ale na 100% to widzieli bo sami przełączyli na AUTO i nic z tym nie zrobili... :/

Ja zobaczę jak to będzie - prawdopodobnie kolejne przeglądy rozważę w jakimś dobry warsztacie, z fakturą itp., gdzie będzie pewnie 2x taniej, a gwarancji w razie czego Mazda nie będzie mogła podważać.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 17:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.06.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
15 listopada 2019, o 08:41 Rysiek napisał(a):
Panowie i panie kupiłem właśnie M6 której zbliża się 3ci przegląd, a w Trojmiescie mamy tylko dilera BMG Goworoski i ASO Mazda Autoryzowany Dealer Zdanowicz, myślę, że te drugi będzie miał trochę taniej, moja m6 ma rozszerzona gwarancje do 5 lat, mogą być jakieś problemy z gwarancją jak zawiozę ją do ASO Mazda Autoryzowany Dealer Zdanowicz? Chcę własny olej wziąć i filtry.

Co do wcześniejsze dyskusji o 0w20 to w mojej CHR właśnie taki olej mieliśmy (mobile 1 fuel efficiency) od początku a leją teraz w ogóle 0w18 które ma niby jeszcze bardziej obniżyć tarcie/spalanie

Również kupiłem m6 przed 3 przeglądem, który w aso Lublin kosztował chyba 1150 zł. Dodatkowo przed upływem trzyletniej gwarancji fabrycznej, dokupiłem pełna gwarancje fabryczna na kolejne 2 lata (auto miało rozszerzona gwarancje do 5 lat ale te 2 lata nie były objęte pełna gwarancja fabryczna tylko okrojona). Koszt dopłaty do pełnej gwarancji fabrycznej (przy wykupionej pierwotnie ociosanej gwarancji 5 letniej) to 1471 zł. O tej opcji dowiedziałem się przypadkiem bo aso o niej nie informują (opcja ta weszła w tym roku). Może warto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 20:13 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 329
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Znalazłem informacje na stronie mazdy ale oni tak leja wodę, że nie da się nic z tego zrozumieć
Podstawowa gwarancja i gwarancja plus, nie piszą jakie są różnice tylko, odsyłają do salonów po szczegóły.

https://pl.cdn.mazda.media/f3839dc17b1d ... 1573827417


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lis 2019, 07:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 191
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Są dwie dodatkowe gwarancje.
Mazda na 5 i Mazda na 5 Plus ta druga obejmuje zwiększony zakres . Wszystkie mechaniczne, elektryczne ( lusterka <disco> ) i hydrauliczne itp .
Zawsze można dokupić pierwszą a jak się ją posiada to i drugą za mniejszą dopłatą .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lis 2019, 09:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6347
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dodatkowa gwarancja M na 5 i M na 5+ to są kwoty stałe czy różne w zależności od serwisu czy wersji wyposażenia?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lis 2019, 10:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 206
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Z tego co kojarzę to stałe i niezależne od wersji wyposażenia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lis 2019, 20:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 191
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Gwarancje daje CarGarantie i cena powinna być stała . Obowiązuje na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego + Szwajcaria .
Więcej informacji jest na ich stronie www.cargarantie.pl "podobno" bo nie sprawdzałem są tam wyłączenia do gwarancji na Diody Led ale nie wiem dokładnie .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 21 lis 2019, 13:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1414
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy ostatnim serwisie w ASO trochę mi szczena opadła, za wymianę filtra paliwa w 2.2 SkyD skasowali mnie 246 PLN brutto... Wymiana filtra trwa 0,8 godziny?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~235000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2019, 16:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 696
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pewnie odpowietrzenie, kiepski dostęp, stąd ten czas.
Ja wymieniałbym sam na w dieslu.
Tutaj widać, że trochę uwagi trzeba poświęcić:
https://www.youtube.com/watch?v=H1qPsaWFdxU

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 13:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.11.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
A co się wydarzy gdy 1 przegląd odbędzie się nie po 20 000 km a po 20 500 km, ale wciąż przed 12 miesiącami użytkowania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 14:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 679
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na tak zadane przeze mnie pytanie serwis odpowiedział (telefonicznie), że nie ma żadnego problemu do +1000 km.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 16:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 608
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Po pierwsze każdy serwis ma jakąś tam tolerancję typu 500-1000km, a w hardcoreowych przypadkach trzeba się dogadywać przy umawianiu bezpośrednio z pracownikiem. Ja np w Skodzie dzwoniłem umówić się na serwis i najbliższy termin mieli na za 2 tygodnie, a do przeglądu miałem 1500km, ale wtedy przez te 2 tygodnie wiedziałem że zrobię 5000km to powiedzieli tylko żebym się przypomniał przy oddawaniu samochodu na serwis to wpiszą tak jak trzeba :D Myślę że w Maździe też by przeszło choć lepiej nie stawiać ich przed faktem dokonanym :) Przecież tu chodzi o to żeby zarobili na serwisie więc zawsze pójdą na rękę :-P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lis 2019, 23:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1293
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Problemu nie ma jak się sypnie.
Generalnie 500 km, 2 tygodnie jest bezpieczne, 1000 miesiąc jest bezpieczne jak się sypnie po przeglądzie.
szymonpoznan1 wyobraź sobie że zjeżdża auto z lawety, holowane z Chorwacji na assistance i ma 4,5 tysiąca po przebiegu wymaganym gwarancją... Mówimy o 1/4 przebiegu wymaganego. Ja się cykałem bo bałem się że będzie 500-800 ponad limit i lekko ponad dwa tygodnie po czasie. I jakoś nie zakładam że ktoś za frajer za mnie weźmie to na klatę - warunki są jasno opisane.
Też nie mieli terminu przed moim wyjazdem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 00:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 608
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Nie no wiadomo że dobrze jest jak jest dobrze ;) Dlatego piszę że lepiej mieć ustalone wszystko z góry, a inna sprawa że ja te 5kkm robiłem w promieniu 200km od domu. Gdybym jechał na wakacje na drugi koniec Europy to raczej wolałbym zrobić przegląd np 2kkm wcześniej niż po powrocie z kombinowanym wpisem 4kkm przekroczonym. Dla spokoju w głowie no i ogólnie przed trasą tak daleką zawsze lepiej sprawdzić.

Niemniej jednak da się dogadać. Kwestia tylko podejścia serwisu no i zdrowego rozsądku kierowcy.

No a co do 500-800km to raczej jest jakaś tolerancja w każdym ASO choć nie wiem czy gdzieś to jest napisane. Mimo wszystko nie wiem co musiałoby się zepsuć żeby ASO w skrajnej sytuacji było w stanie udowodnić że gdyby 300km wcześniej wymienili olej to by się nie zepsuło :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 lis 2019, 09:02 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 141
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pamiętajcie, że te 20 k km to i tak dużo dla oliwy. Także przeciąganie tego jeszcze mija się z celem. Ja jeżdżąc po mieście wymieniam olej co 10 kkm. Także w Aso jestem co drugą wymianę i wszystko gra.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1367 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Poncy i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.