Teraz jest Cz, 17 paź 2019, 22:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12447 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 411, 412, 413, 414, 415
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 12:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1114
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na stronie piszą o pakiecie korzyści za 4K euro.

Mazda6, Mazda CX-3, Mazda CX-5 i Nowa Mazda3

Z BONUSEM DO 4500 €
Koniec kompromisów, teraz możesz wybrać.

Zdobądź jeden ze swoich pojazdów Mazda i uzyskaj pakiet korzyści do 4500 €. Teraz możesz cieszyć się nie tylko idealną jazdą, ale także wieloma korzyściami.

Możesz zbudować pakiet korzyści zgodnie ze swoimi preferencjami, aby Twoja nowa Mazda spełniała Twoje potrzeby. Możesz wybierać z szerokiej gamy akcesoriów i usług (opony, sprzęt holowniczy, akcesoria itp.). Teraz nie musisz się powstrzymywać. Teraz możesz jeździć Mazdą zgodnie ze swoimi marzeniami.

Ostateczna wartość „pakietu świadczeń” może się różnić w zależności od wybranego pojazdu Mazdy. Skontaktuj się ze sprzedawcą Mazdy, aby uzyskać więcej informacji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 12:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2265
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Hehehe do najwyższych wersji to ciężko u nas uzbierać tych opcji/akcesoriów za te blisko 20tys PLN... Chyba, że ktoś pójdzie w kupowanie ori felg...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 15:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 16.08.2017
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekawe, czy jeśli 6-tka zostanie w sprzedaży, dostępna będzie z X-em?
Podejrzewam, że Tombien mógłby nas zaskoczyć spalaniem i zejść poniżej wyników chłopaków z Autocentrum https://www.youtube.com/watch?v=iRN841ULTOU

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 17:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 223
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jako ciekawostka.
Najnowszy film Zachar , na samym końcu test spalania przy 90 km, 3,7l - i 7.0 przy 140 .

Skyactiv-X - benzynowy diesel - jak działa i jeździ?

Ten silnik powinien zastapić 2.0 165 ps w m6 i cx5.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 20:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 223
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jako ciekawostka.
Najnowszy film Zachar , na samym końcu test spalania przy 90 km, 3,7l - i 7.0 przy 140 .

Skyactiv-X - benzynowy diesel - jak działa i jeździ?

Ten silnik powinien zastapić 2.0 165 ps w m6 i cx5. nie tyle moc co elastyczność i spalanie.

https://www.youtube.com/watch?v=iRN841ULTOU

-- Dodano: 4 października 2019, o 21:27 --

Z pomiarów, które Mazda przeprowadziła w realnym ruchu, wynika, że na tej samej trasie silnik Skyactiv-X o mocy 180 KM zużył 5,2 l/100 km, a Skyactiv-G (122KM) – 6,1 l/100 km. Nowa konstrukcja jest zatem oszczędniejsza o 17 proc przy większej mocy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 paź 2019, 21:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1437
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
gzesiolek:

https://sk.cdn.mazda.media/b0603ef4ed3b ... pdf?4a53ec
podstawowa wersia s 2,5l jest do 32t EUR


do 30.11 jest u nas akcia Mazdy -4000,- eur na samochody dodane do 30.11.
http://www.aspekta.mazdadealer.sk/?gcli ... kEQAvD_BwE

-- Dodano: 4 października 2019, o 22:33 --

4 października 2019, o 18:39 Grek77 napisał(a):
Jako ciekawostka.
Najnowszy film Zachar , na samym końcu test spalania przy 90 km, 3,7l - i 7.0 przy 140 .

Skyactiv-X - benzynowy diesel - jak działa i jeździ?



7l przy 140 to nic extra, podobnie pali G120, G145


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 07:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5373
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
mirecsk38 napisał(a):
7l przy 140 to nic extra, podobnie pali G120, G145


..., G165 również pali podobnie, nawet przy 140km/h.

Ale nowy SkyActiv-X ma 181KM

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 07:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 223
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jakie spalanie podobne ?
testowali 181 i 122
122 wyszło im 8,6l /140 czyli 1,6 litra wiecej od wersji 181 .

https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiar ... ia-paliwa/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 09:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 414
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Spodziewam się, że gdybym miał silnik o tej samej pojemności z technologią Skyactive-X to koszty paliwa spadły by tak jakbym tankował paliwo teraz za 4 PLN. A to dużo.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 11:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1437
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
5 października 2019, o 08:53 Grek77 napisał(a):
Jakie spalanie podobne ?
testowali 181 i 122
122 wyszło im 8,6l /140 czyli 1,6 litra wiecej od wersji 181 .

https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiar ... ia-paliwa/


ja niepisalem o G122, ta moze pali wiecej, tak samo jak wiecej bedze palig 2,5l


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 paź 2019, 13:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1058
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czekam na 3.0 SkyX :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~223000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 17:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mój dobry kolega miał obcierke swoją Mazda 6. Przykre. W zastępczy samochód dostał nowiutką pachnąca 6-czke w silniku 2.0. chciał 2,5 i dowiedział się, że te silniki prawdopodobnie będą wycofane z rynku przez coraz bardziej wygórowane normy emisji spalin. Ktoś coś wie na ten temat czy plotka?

-


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 18:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 414
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Raczej, jak na razie plotka. Ktoś pisał, że można zamówić Skyactive-G 2.5 (bez gwarancji bieżącej ceny) a odbiór na wiosnę. Nie śmiałbym się gdyby to Skyactiwe-X 2.0 miał zastąpić Skyactive-G 2.5 a nie Skyactive-G 2.0 w UE. Może będzie Skyactiwe-X 1.8. Ciekawe co ze Skyactive-D 2.2 ? Pożyjemy, zobaczymy... .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 19:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 223
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Bez jaj za miast w europie wprowadzic 2,5 turbo z Usa co ma 420 nm i 250 ps to wywala 2,5 i 256 nm na 2.0 182 ps i 220 nm - i to będzie najmocniejszy silnik w m6 ? - oby nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 20:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 414
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No niestety ta cała walka w UE z ociepleniem i zanieczyszczeniem środowiska nie wróży nic dobrego, a do tego jeszcze bliższa lub dalsza perspektywa wprowadzenia ewentualnych programowych ograniczeń prędkości w nowych pojazdach...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 22:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 223
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ford sprzedaje w europie mustangi V8 5litow czy jakoś tak i bije rekordy, tak to się sprzedaje a mazda idzie na dno z silnikami o mocy max do kompakta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 paź 2019, 22:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 192
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Trochę jednak popłynąłeś z tym porównaniem :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 05:51 
Amator
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 73
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
8 października 2019, o 22:05 Grek77 napisał(a):
Ford sprzedaje w europie mustangi V8 5litow czy jakoś tak i bije rekordy, tak to się sprzedaje a mazda idzie na dno z silnikami o mocy max do kompakta.


Z czego wnioskujesz, że idzie na dno? Z tego co wiem to radzą sobie całkiem nieźle. Druga sprawa, ciekawe jest to jak zmieniły się czasy, kiedyś jak ktoś miał powyżej 150KM to już było dużo i wystarczyło, a dzisiaj już nie wystarczy. Ograniczenia prędkości nadal takie same, więc nie bardzo wiem czemu już blisko 200 KM to silnik do kompaktu. Tak, samochody są cięższe itd. i ta ilość nie przekłada się tak samo na osiągi, ale bez przesady, mam wrażenie, że teraz każdy oczekuje, że rodzinne kombi będzie oferowało namiastkę wyścigówki.

Mustang to samochód o zupełnie innym przeznaczeniu, muscle car, ten samochód kupuje się dla dużego silnika więc za bardzo nie mają wyboru.

Żeby nie było, też uważam, że Mazda powinna mieć w ofercie wersję z dużą mocą, wrócić do MPS, ale jednak te silniki, które ma wystarczają do normalnej jazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 07:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 982
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No dobrze, ale duży ludzi by chciało (np ja) mieć auto rodzinne, które daje namiastkę auta sportowego. Gdyby tak nie było, nie było by audi kombi w wersji RS <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 08:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1856
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Ja tam mam wrażenie, że dużo ludzi by chciało, żeby były w ofercie ale nie dużo ludzi by kupiło. Bo jednak rozsądek i $$$ by zdecydowały.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 08:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.06.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Zgadzam się.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 08:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 188
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
pytanie czy koncerny będą dalej robić badania i inwestować w silniki spalinowe, skoro kolejne kraje UE wpadają na pomysły zakazu ich sprzedaży juz od 2030r.
oczywiście są inne spore rynki, ale przynajmniej na rynku europejskim nie wyglada to ciekawie.

Dania, wspierana przez 10 innych krajów Unii Europejskiej, wezwała do zakazu sprzedaży samochodów z silnikami spalinowymi na terenie całej Wspólnoty. Zakaz miałby obowiązywać już w 2030 roku.

https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/ak ... ii/6drv8dr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 08:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2265
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cały naród na rowery...

Bo inaczej przy próbie przejścia całej floty transportowej na prąd blackout mamy przy wymianie ok 40% aut...

Chyba, że to Duńczycy zgodzą się aby to u nich wybudować te brakujące 20-30 elektrowni jądrowych w UE...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 15:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 223
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
8 października 2019, o 21:05 dropt07 napisał(a):
No niestety ta cała walka w UE z ociepleniem i zanieczyszczeniem środowiska nie wróży nic dobrego, a do tego jeszcze bliższa lub dalsza perspektywa wprowadzenia ewentualnych programowych ograniczeń prędkości w nowych pojazdach...



Z tym mustangiem v8 i mazda idzie na dno to wiadomo że przesadziłem ale chodzi silniki, ekologia i normy spalin, chodziło mi o to że mazda może wywali 2,5 192 ps w 2020 i będzie tylko max 2.0 182 ps i 220 nm , w klasie D to chyba Dacia ma tylko słabsze silniki, i to mazda jeszcze bez turbo więc brak elastyczności.
Co do mustanga v8, mazda wywali 2,5 l a ford nie ma zamiaru wycofać v8 5.0l i jaka ekologia i normy ? :)


Ostatnio edytowano Śr, 9 paź 2019, 15:57 przez Grek77, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 15:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2265
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
1) Nie ma żadnej Dacii w klasie D...
2) Elastyczności w znaczeniu jazdy na zaspawanym biegu z określonymi obrotami? Czyli współczynnik wymyślony przez niemiecka prasę moto w czasie gdy trzeba było wszystkim udowodnić, ze nie ma niczego lepszego niż turbo-diesel... jeszcze w latach 90tych elastycznością silnika określało się jak najszerszy zakres obrotów użytecznych... Ostatnio odbyłem kilka jazd testowych autami o tej mitycznej "elastyczności" i dla mnie przyzwyczajonego do natychmiastowej reakcji auta na gaz żadnej przewagi w normalnym ruchu doładowane dwulitrowki nie posiadają...
3) Wszystko zależy od trzech rzeczy: i) na czym opiera się polityka sprzedaży (Mustang bez V8 nie istnieje, Mazda 6 w UE i tak sprzedaje najwięcej silnika 2.0, poza tym Mustang to wizerunek, Mazda 6 2.5 czy z turbo czy bez to tylko model, wizerunkowa może być MX5) , ii) jaka marze masz na danym modelu, po doliczeniu nowych opłat emisyjnych (tutaj należy tez pamiętać ze Mazda dalej jest obarczona cłem), iii) co masz po stronie pojazdów niskoemisyjnych/bez emisyjnych, bo do opłat liczy się średnia...
Może Fordowi po prostu bardziej się kalkuluje dopłacać do Mustanga V8 aby lepiej szla sprzedaż innych modeli, niż odpuścić nierentowny model...

Niestety UE w całej słuszności ograniczania emisji CO2 zapędza się w kozi róg... Miast promować czystsze środki transportu dla ludzi to ogranicza się im dostęp do nowych czystszych aut...
I później zdziwienie i oburzenie, ze w Polsce jeżdżą wiekowe auta o nieokreślonej emisji i spalinach pełnych sadzy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 19:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 982
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No właśnie to jest błędne koło!!! Przecież im droższe auta, tym mnie ludzi będzie stać na zmianę starego, gdzie w tym sens kuzwa????

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 19:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 511
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To jest to o czym się mówi o dawna. Norweg kupi sobie nową Teslę, którą następnie zutylizuje nie we własnym kraju najpewniej, zapłaci i zrobią to gdzie indziej.
My nie kupimy, przynajmniej nie w dużych ilościach, możemy za to u nas zutylizować, w sensie spalić. <hahaha>

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12447 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 411, 412, 413, 414, 415

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google BOT i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.