Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 22:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 10:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Odruchy od naciskania sprzęgła... i zamiast sprzęgła jest po hamulcach...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 10:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To taki klasyczny błąd, na który się łapie większość osób pierwszy raz wsiadających do AT.
Też kiedyś tak zrobiłem jakimś Citroenem, aż mnie kark bolał od hamowania. :lol:

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 12:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zbyk, odruch redukcji... jedziesz spokojnie i chcesz zredukować, i gwałtownie przypominasz sobie, że tu nie ma sprzęgła zbierając prawie zęby z kierownicy... :P
Człowiek szybko się uczy, ale uciekająca lewa noga z podpórki i prawa ręka z kierownicy się przez pierwsze kilometry pojawia... Jak masz do czynienia na codzień i z MT i Z AT nie ma najmniejszych problemów, ale jak z AT nie miałem do czynienia z 14 lat to niestety trzeba było się skupić by opanować automatyzmy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 14:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Wg mnie to że ktoś na początku gubi się w automacie to oznaka tylko i wyłącznie tego że nie umie jeździć manualem. Bo w manualu też ZAWSZE najpierw wciskamy hamulec, potem sprzęgło. Wiadomo że przy bardzo małej prędkości to jest czasem pół sekundy różnicy, ale jednak. Wystarczy wyrobić sobie taki odruch. Wtedy wsiadając w automat jeśli nawet noga poleci nam na sprzęgło to go tam po prostu nie będzie, a nie wpadnie w hamulec bo na nim będzie już druga noga. Niestety wielu ludzi ma złe nawyki i wciska zawsze sprzęgło razem z hamulcem, przez co jest ten problem jak i wiele innych typu gorsza droga hamowania, większe zużycie klocków itp. Więc nawet jak ktoś nie ma AT to polecam zmieniać nawyki bo i w manualu się to przyda, a i kiedyś w przyszłości w AT problemu nie będzie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 15:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
szymonpoznan1, wybacz, ale strasznie pierdzielisz... jak wciskasz hamulec przy każdej zmianie/redukcji biegu (jakbyś nie doczytał kiedy mi się zły odruch przydarzył) to powodzenia...
Jak zrobisz dobre kilkaset tysięcy manualem (ok 0,5mln km od ostatniej jazdy AT) to biegi zmieniasz praktycznie bezwiednie (redukcje czy wrzucanie wyższego biegu masz w automatyzmie reakcji na to co się dzieje z silnikiem i autem) i później jeśli wrzucanie wyższego biegu automat robi wcześniej sam, tak czasem odruchowo chcesz redukować, bo z redukcją bez zdecydowanego wciśnięcia gazu AT ma problem... ja tak miałem ze 3x przy pierwszych jazdach (2x przy autach testowych na jakieś 10 jazd) i później raz już w mojej Maździe...

Teraz jeżdżę non stop raz autem z MT raz z AT i już problemów najmniejszych nie mam, ani w jednym ani w drugim, automatyzmy już się wyrobiły z przestawianiem w zależności jakim autem jedziesz (a od zakupu Mazdy zrobiłem jakieś 100tys km MT i 60tys km AT)... Organizm zadziwia mnie w sposobie nauki zachowań.

Aha i żeby było śmieszniej te 20 lat temu gdy pierwszy raz prowadziłem auto z AT nie miałem takiego problemu... ot miałem wtedy może max 15 tys. km zrobionych w 5lat prawka (student bez własnego auta) jak na studiach latałem do US i wtedy wsiadłem do hamerykańca z AT... Nieświadomych automatyzmów miałem zero, więc wsiadłem bezboleśnie...
Zrobiłem w 4 miesiące ponad 20tys. mil i po powrocie miałem trudniej przestawić się na MT niż w drugą stronę...

Ok sorki za OT, bo zeszliśmy z tematu...

Aha apropo zamawiania Mazdy 6 to podobno we wrześniu skończyli zbieranie zamówień na auta do produkcji (info od handlowca podczas jazdy próbnej nową CX-5) i teraz do końca roku bierzesz tylko z aut które do produkcji są już zlecone... Wygląda na to, że z początkiem przyszłego roku Mazda przestaje produkować aktualną 6... Czyżby w Tokio mogli pokazać nową?
Na razie zapowiedzieli nowego elektrycznego SUVa o wielkości ok CX-30/CX-5, a o reszcie cisza... Może cisza przed burzą...

_________________
Obrazek <pucu>


Ostatnio edytowano Pt, 20 wrz 2019, 15:48 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 15:45 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Jeżeli tak będzie to wszystko powinno się wyjaśnić na Tokyo Motor Show w październiku.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 15:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ok - nadal podtrzymuję mój wywód, ale fakt że nie zwróciłem uwagi na Twój fragment o redukcji. Tam może ktoś ma problem, choć ja go nie rozumiem, bo redukuję gdy brakuje mi mocy pod pedałem gazu. Jak jadę w AT i wcisnę gaz w podłogę to w praktycznie każdym AT jest wymuszona redukcja i samochód po prostu jedzie, stąd nigdy w życiu noga nie poszła mi na 'sprzęgło' którego nie było by redukować bo po prostu pod prawą nogą samochód po prostu jedzie :D Ale widocznie każdy ma inaczej, choć nadal będę się upierał że warto zmienić nawyki jeśli chodzi o hamowanie :)
No I jest jeszcze najstarsza szkoła dla opornych :> Na początku w AT jak komuś noga wędruje gdzie nie trzeba to sznureczek i do fotela przywiązać :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 15:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
szymonpoznan1 nawet w Twojej sytuacji jest coś takiego jak hamowanie silnikiem, gdzie dobrym nawykiem jest wytracanie prędkości z wyprzedzeniem i redukowaniem, a nie wciskanie od razu hamulca i tutaj też można zapewne zrobić odruchowe poszukiwanie sprzęgła... :P
Ale koniec OT...


Są dwie możliwości co do Mazdy 6... Nowy model od przyszłego roku, albo ostatni FL z podniesieniem cen i dodaniem nowego systemu multimedialnego produkowany już od początku 2020...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 16:17 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.05.2019
Posty: 44
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
w tym rzecz, że lewa noga trafia w szerszy pedał hamulca a że sprzęgło wciskamy dość energicznie i do końca to hamowanie jest dość gwałtowne, ale trochę uwagi i łatwo się przestawić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 17:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Macie problem zgoła inny niż ja bo ja ciągle myślę że jeżdżę automatem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 19:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Oj tam oj tam - co za różnica czy auto na światłach gaśnie Ci przez pseudo-ekologiczne start-stop czy przez niewciskanie sprzęgła? :lol: :lol: :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 21:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@grzesiolek
Ja widze jeszcze 3cia mozliwosc
Zaprzestanie produkcji 6
Calkowite
Coraz wiecej producentow przechodzi na SUV-y
Powod.. zmniejszajacy sie popyt na tego typu auta


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 22:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jeśli to prawda to będzie to kolejny japoński sedan znikający z rynku.
Dla mnie to kiepskie i smutne czasy muszę przyznać bo nie lubię suv`ów.

Z tej klasycznej, legendarnej linii modelowej z Japonii już prawie nic nie zostało.

Obrazek

Można zapłakać i obejrzeć to: <oczy>

https://www.youtube.com/watch?v=Iv5NyVvBR-w - japońskie samochody i ich charakter

oraz to, szczególnie to: :sad: :sad: :sad:

https://www.youtube.com/watch?v=iftpXhD3GWM - 5 grzechów japońskiej motoryzacji


Polecam, świetny kanał, chyba każdy fan motoryzacji powinien go znać !

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2019, 13:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 83
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
szymonpoznan1 napisał(a):
Wg mnie to że ktoś na początku gubi się w automacie to oznaka tylko i wyłącznie tego że nie umie jeździć manualem

Wybacz, ale dawno nie czytalem wiekszych bzdur ... naprawde takie masz zdanie o ludziach, ktorzy pierwszy raz wsiedli do automatu i maja prawo sie troche pogubic ? No sorry ale ladnie tu pojechales


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2019, 15:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To nie jest kwestia braku umiejętności, a zwyczajny odruch.

Jeśli się natomiast komuś jasno powie żeby pamiętać o tym, że lewa noga nic nie robi podczas jazdy automatem, to zwykle wtedy problemu nie ma. :>


Odchodzimy jednak o tematu.

Wracając do rozważań na temat przyszłości M6 to poniżej wklejam pewne informacje, właśnie to znalazłem:

https://www.donlen.com/buildstart-mazda.html

Ja obstawiam jeszcze jeden rok produkcji obecnego modelu. Może jakieś małe zmiany, jak poprzednio dodatek do funkcjonalności komputera, itp.

W tym momencie jest przerwa produkcyjna, jak zawsze u Mazdy zresztą.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2019, 18:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 12.09.2019
Posty: 49
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
OK, ci co odbieraja teraz: dajcie znac jak chwile pojezdzicie jak sytuacja: czy 2019 juz jest lepiej ? Ja chyba na razie troche daje na wstrzymanie: nie musze zmieniac wozu juz, jak zmienie za 2 miesiace, albo na wiosne tez bedzie ok.

Szymon: racja, mamy inna sytuacje wyjsciowa, Ciebie problem z lakierem zaskoczyl, ja o nim wiem podczas wyboru auta i musze to wziac pod uwage. na uzywke tez bym folii nie zakladal, ale nowka sztuka z salonu to sie jeszcze zastanowie: zobacze jakie beda relacje od tych co teraz odbieraja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2019, 19:57 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Też mi się wydaje, że jeszcze z rok, może 2 będą ja produkować. Ewentualnie jakoś mały lift wejdzie. Potem możliwe że faktycznie z niej zrezygnują, od jakiegoś czasu już się mówi o tym, że coś 6 zastąpi, być może zrobią z niej 4 drzwiowe coupe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2019, 10:42 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Czyli obecna przerwa to jest tylko przerwa produkcyjna? Jak zamawiałem 2 lata temu we wrześniu nikt nic nie mówił o przerwie produkcyjnej. Nie slyszałem nigdy że Mazda wstrzymuje produkcje w trakcie roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2019, 12:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
O tych przerwach w przypadku Mazdy słyszałem już dawno, ta powyższa tabelka zdaje się to potwierdzać. Około 2 miesięczne przerwy.

Nie musi to być przerwa wymuszana przez nowy lift i przestawienie linii produkcyjnej.

Weźmy na przykład M6 2018 i 2019. Zmian tyle co kot napłakał, a przerwa i tak wystąpiła.

Trochę więcej może napisze ktoś dłużej związany z tą marką, są tu takie osoby na forum.




Oprócz sentymntalnej wartości tych sedanów Mazdy dla mnie, martwi mnie głównie ew. późniejsza dostępność niektórych części.
Tak słabo było na ten przykład z M6 I-gen MPS. Wspaniały model, produkowany chyba tylko około dwóch lat. Dzisiaj znalezienie części jest już bardzo trudne.

Oczywiście zwykła M6 to całkowicie inny wolumen no ale jednak, sporo zmian jest w III-gen i dobrze gdyby jeszcze trochę była w produkcji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2019, 22:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Pewnie zrobili przerwę żeby mieć czas na zrobienie nowej mieszanki lakieru Soul Crystal Red, naprawić mechanizm lusterek, wymyślić lepszej jakości kamery cofania, z przodu i pod lusterkami i kilka innych pierdółek :lol: :lol: :lol: :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2019, 23:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 72
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
O to to, i wprowadzili kwantową technologię dzięki której można zamykać szyby pasażerów przy włączonej blokadzie kierowcy...


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 09:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
E tam przerzucili wszystkie moce na wyprodukowanie zapasu mechanizmu składania lusterek na kolejne wymiany ;)

PS.
Myślałem, że moja jest jakaś dziwna i wyjątkowa bo po 4 latach mam ori mechanizmy obydwa, mimo, że praktycznie codziennie składam...
A tu kolega ottoflick ma ori mechanizmy po 6latach... Ale jesteśmy farciarze w Krakowie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 09:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Łagodny klimat, świeże powietrze robią swoje. Sól też głównie pod ziemią i w muzeum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 09:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Pewnie macie pierwsze egzemplarze wypuszczone zaraz po tych corocznych przerwach :D Limited edition - pierwsze 3 sztuki zawsze po przerwie są lepiej dopracowane, a potem jak już linia produkcyjna osiągnie pełną prędkość to wygląda to jak u większości :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 10:00 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 88
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Z tym świeżym powietrzem w Krakowie, to Smook pojechałeś :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 10:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dla Smoków a owszem... skądś ten Wawelski się wziął... ok kończymy OT bo nas zaraz pogonią... ;)

Co do przerwy produkcyjnej ok rozumiem, ale nie przypominam sobie, aby w poprzednich latach nie można było zamawiać auta do produkcji... Zwykle płynnie przechodzili na nowy FL...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 11:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No mi też wydaje się to dziwne, bo przecież skoro jest przerwa to można przy zamówieniach informować że czas oczekiwania to np 4 miesiące zamiast 2, a nie wstrzymywać przyjmowanie zamówień... Ale mi jakoś nie chce się wierzyć że wycofają 6 całkowicie...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 18:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja do listy życzeń dla nowego rocznika dokładam:

- dźwięk kierunków niezależny. Tzn. gdy krzyczy o zapięcie pasów to brzęczek jest zajęty tym i tylko tym i już cykania kierunkowskazów nie słychać :lol: .
Co za mózg to wymyślił to nie wiem. Czyżby to oszczędność na brzęczku, doprawdy żałosne.
Kierunki to coś nadrzędnego i powinny być zawsze słyszalne. :mad:

- kolejna rzecz do wykładzina bagażnika. Miękka i gnąca się gąbka. Bagażnik jest tak oszczędnie zrobiony, że do tej pory nie wpadli na pomysł zamontowania uchwytów na siatki.
Cóż za nieznośna konsekwencja w kolejnych liftach w tym temacie.

- teleskopy maski i ciut bardziej "mięsista klapa tylna" a nie wydmuszka z jajka

- no i oczywiście ostatnia sprawa to choć te 10 ml wosku fabrycznie w profilach zamkniętych i drzwiach.
Choć na to nie liczę bo to już japońska tradycja, jak rozumiem, zakaz stosowania jakichkolwiek wosków na karoserii żeby temu biednemu użytkownikowi nie było za dobrze.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 18:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.08.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
21 września 2019, o 18:43 macieq112 napisał(a):
Ja chyba na razie troche daje na wstrzymanie: nie musze zmieniac wozu juz, jak zmienie za 2 miesiace, albo na wiosne tez bedzie ok.


Od nowego roku wchodzą nowe normy co2 i nowa mazda 6 ma iść w góre jakies 10-15tys. Lepiej jeszcze w tym roku sie decyduj jak chcesz w ogóle zmieniać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 wrz 2019, 18:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dojdzie filtr GPF ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.