Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 13:38

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 12 lut 2019, 20:44 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jak odbierałem swoją w piątek, to sprzedawca powiedział, że niby jest jakaś planowana akcja i że prawdopodobnie podczas jakiegoś przeglądu w ASO będzie się można spodziewać aktualizacji oprogramowania (że to niby wina softu, a nie kiepskiej jakości optyki w kamerach). Nie wiem na ile jest to prawda, ale tak usłyszałem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2019, 21:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Myślę , że coś w tym jest :wink: w Fl3 jest większy wyświetlacz a kamerki takie jak w Fl1/Fl2 i wydaje mi się, że obraz jest skalowany przez co traci na jakości , widoczne to było dla mnie również w navi, bardzo poszarpane krawędzie przydałby się antyaliasing .... to takie moje spostrzeżenie

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 08:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko że tu może być jeszcze ograniczenie hardware'owe samej stacji multimedialnej... A softem (zmniejszając jakość / brak AA) to póki co kupili sobie wydajność... Ciekawe, ciekawe.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 lut 2019, 12:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kamery to spora bolączka. Jeśli idzie to poprawić softwarem, to byłby miód.

Powinni też nieco dopracować program skrzyni AT. Sądzę że da się to zrobić.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 09:21 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Chciałem się podzielić z wami przygodą nieprzyjemną jaka mnie spotkała ostatniej soboty. Jako, że od zakupu mojej Mazdy nie jeździłem nią za dużo (kupiona prywatnie, nie na firmę, więc km nie kręcę), wyskoczyłem na niemiecką autostradę i chciałem sprawdzić ile moja madzia „poleci”. Spokojne rozpędzanie, bez wciskania w pedał gazu i jak doszedłem do 190 nagle ruch przedniej maski i widzę, że odstaje 3-5mm od reszty karoserii. WTF….ewidentnie puściło pierwsze zabezpieczanie uchwytu maski…. szybko pedał hamulca, kierunek, po tym awaryjne i auto zatrzymane, na szczęście mocowanie nie puściło po całości i maska nie poleciała na szybę. Otworzyłem maskę popatrzyłem na mocowanie, nic nie wygląda podejrzanie. Klepnąłem przy zamykaniu „ z czułością”, żeby mieć pewność, że się dobrze zamknęło. Zrobiłem jeszcze autostradami jakieś 400km, największe prędkości to 165km/h, więcej się bałem. Obserwowałem maskę, ale nie zauważyłem, żadnego falowania czy dziwnych ruchów wskazujących, że może się coś dziwnego dziać.
Koledzy liczę na waszą opinię co robić, zgłaszać się z problemem do ASO czy nie? Pytanie też czy jest też sposób sprawdzenie czy mocowanie maski jest sprawne. Przy 165km/h , czy przy ciągłej jeździe 150km/h nic się nie działo. Nie wiem, może to przypadek i było słabo domknięte. Co wy myślicie? Nie znalazłem takiego przypadku na forum dlatego piszę tu licząc na wasze opinie, jeżeli słabo szukałem to z góry sorki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 09:42 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
W przedlifcie był to powszechny problem. Po wielu interwencjach użytkowników MMPol przeprowadził akcję serwisową polegającą na wymianie na grubsze uszczelek maski.
viewtopic.php?f=59&t=6136

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 09:51 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Ale ja nie mam efektu falowania maski. Nawet przy podmuchu nic z maską się nie działo. Po prostu przy 190 nagle zaczep puścił i maska poszla do góry 3-5mm jak przy otwieraniu maski od wewnątrz auta

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 10:01 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Więc pozostaje Ci tylko ASO, zwłaszcza że auto jest na gwarancji.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 10:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Nie ma najmniejszego powodu, aby nie jechać do ASO. Dokładnie opisz im swoję sytuację i niech dokładnie auto sprawdzą. :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 11:16 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A jak sprawdzą? Ciekawe będzie jak wpiszą w papiery, że przy 190 km/h nic nie zauważyliśmy :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 11:29 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Wlasnie, jak oni to sprawdzą, bo to moze być losowe, a może to tylko przypadek. Ale jak zglosze do ASO to zawsze będzie ślad, że to było sprawdzane. Jak znów "losowo" mi wystrzeli przy mniejszej prędkości, to będzie łatwiej coś wywalczyć przy uszkodzeniach

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 16:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To zbyt niebezpieczne żeby czekać i obserwować. :lol:
Powinni uwierzyć na słowo i wymienić zamek, nawet dla spokoju i ew. późniejszych problemów.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 19:24 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Jutro zadzwonię do ASO zobaczymy jak poważnie potraktują moje zgłoszenie, nie liczę jednak na wymianę, obym się mylił. Kilkaset tysięcy km przekręciłem różnymi autami i pierwsza taka akcja


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 19:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jesteś pewien , że sam jej nie otworzyłeś od środka .... bo mi juz się zdarzyło tak :hihi: przed garażem chciałem sprawdzić poziom płynu pociągnąłem wajche i zadzwonił telefon naturalnie zapomniałem o masce i pojechałem w trasę całe szczęście najpierw miałem tankowanie i zauważyłem to :facepalm: a wybierałem się na ,,niemiecką autostradę" :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 lut 2019, 20:02 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Jestem pewien, że nie zrobiłem tego umyślnie, lub nieumyślnie. Przejechałem autostradą około 50km z prędkościami około 140-160km i nic się nie działo. Dopiero po zwiększeniu prędkości klapa poszła w górę. Wyraźnie widziałem dziwny ruch klapy i nagle zamek puścił z głównej blokady


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 23:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2018
Posty: 19
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Moja M6 2018 wczoraj dobiła do 11kkm i stwierdziłem, że zaktualizuję swoją opinię o obecnym face lifcie. Większość z przejechanych kilometrów zrobionych zostało w mieście przy czym średnie spalanie na komputerze to około 8,7l/100km, co w moim odczuciu jest w miarę satysfakcjonującym wynikiem. Z 11kkm ponad 3kkm to trasy głównie autostradowe, gdzie jeździłem ze średnimi prędkościami około 135km/h. Spalanie jakie pokazywał komputer po takich trasach to zazwyczaj około 6,9l/100km co według mnie jest już rewelacją. Po tylu kilometrach nadal podtrzymuję to co napisałem kilka postów wyżej, z drobnymi zmianami. Zacznę od problemów z jakimi się spotkałem.

Lakier
Jest miękki. Jadąc autostradą około 120km/h, ktoś wyprzedał mnie z prędkością na oko 190km/h. Pech chciał, że spod jego kół wyleciał kamień jak rakieta, uderzając centralnie w drzwi kierowcy i wykonując kilka akrobacji spowodował 5 pięknych odprysków na lakierze obok siebie. Na masce auta pojawił się do tej pory jeden odprysk, jednak nie wiem nawet kiedy powstał bo jest o wiele mniejszy od tych na drzwiach i jest prawie nie widoczny. Na szczęście są to do tej pory jedyne odpryski, które się pojawiły. Mam wrażenie, że w jakimś stopniu powłoka ceramiczna którą położyłem zaraz po zakupie auta trochę wzmocniła ten lakier, bo czasem słyszę jak jakiś kamyk odbija się od karoserii, jednak na szczęście nie pojawiają się żadne nowe odpryski.

Lampy
Niestety ze 2 tygodnie temu, gdy temperatura w nocy nadal była na minusie, natomiast w dzień na plusie w prawej przedniej lampie zaczęła zbierać mi się woda. Dałem lampie tydzień na odparowanie, jednak efekt ten utrzymuje się do dziś. Dodatkowo jak woda trochę odparuje w dzień to pojawia się od wewnątrz biały osad z wody, dlatego zgłosiłem sprawę do ASO i we wtorek mają sprawdzić dokładniej co jest grane. Przyznam szczerze, że po 11kkm nie spodziewałem się takiego problemu. Co do samego oświetlenia nie mam zastrzeżeń bo lampy genialnie oświetlają drogę.

Opony
Samochód kupiłem tylko z kompletem opon letnich (Bridgestone Turanza T001), które tak jak pisałem w poprzedniej opinii, według mnie były przeciętne. Po przejechaniu pierwszego 1kkm po autostradzie stwierdziłem, że są stanowczo za głośne. Dodatkowo zbliżała się zima, więc zdecydowałem się na zakup całorocznych Goodyear Vector 4Seasons G2 i mogę powiedzieć tylko tyle, że różnica jest odczuwalna.

Ogólnie więcej problemów z moją Mazdą nie miałem i uważam, że samochód był strzałem w 10 jeżeli chodzi o:
- komfort jazdy - trasy 8-9h pokonywane w bardzo dobrych warunkach
- wyciszenie wnętrza - testowałem przy 180km/h i da się normalnie rozmawiać o ile zmieni się opony, no i nie rozmawia się z osobami z tyłu, ten samochód ma taką akustykę, że nawet jak jedziemy 70km/h i powiemy coś w stronę szyby to czasami osoba z tyłu nas nie usłyszy, tak jakby nasz głos był pochłaniany przez szybę i deskę rozdzielczą
- ekonomię
- wyposażenie
- wykonanie wnętrza
- stosunek cena/jakość

To co zmieniłbym/dodał do mojej poprzedniej opinii to:
- faktycznie przy pokonywaniu ostrych zakrętów przy większych prędkościach samochód zaczyna delikatnie na chwilę nurkować, jednak w żaden sposób nigdy nie czułem żebym tracił nad nim kontrolę i nawet jak dokręcę mocniej zakręt podczas nurkowania to samochód bez problemu go pokonuje, według mnie jest to efekt komfortowego zestrojenia zawieszenia
- kierownica mogłaby być podgrzewana na całej powierzchni
- do podłokietnika się przyzwyczaiłem i już nie drażni mnie umiejscowienie pojemników na kubki, ale to chyba wynik korekt w pozycji fotela/kierownicy jakie robiłem przez pierwsze 3 miesiące od zakupu

Podsumowując uważam, że obecna Mazda 6 jest bardzo dobrym samochodem, jeżeli ktoś szuka samochodu do komfortowej, ekonomicznej i bezpiecznej jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 11:32 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
19 lutego 2019, o 23:56 kadsaint napisał(a):
faktycznie przy pokonywaniu ostrych zakrętów przy większych prędkościach samochód zaczyna delikatnie na chwilę nurkować, jednak w żaden sposób nigdy nie czułem żebym tracił nad nim kontrolę i nawet jak dokręcę mocniej zakręt podczas nurkowania to samochód bez problemu go pokonuje,

Jeden ze znanych licencjonowanych kierowców rajdowych pokazał mi na torze kilka sztuczek dot. ostrego wchodzenia i wychodzenia z zakrętów. Ta zabawa trwała ponad pół godziny i na koniec podsumował, że ten samochód (mazda 6) świetnie zachowuje się podczas takiej jazdy, czego się na początku nie spodziewał.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 12:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
mowisz o swojej 2013?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 15:14 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Zgadza się. 2013 w AT.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 16:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Bo ten rocznik tak właśnie ma. Świetnie wygląda i świetnie się prowadzi, szczególnie z 6EAT. Trzeba było nieco powalczyć z szumami a w rezultacie otrzymywało się wyjatkowo satysfakcjonujący pojazd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 17:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
wierzcie mi ze prowadzenie MY2018
ma niewiele wspolnego z MY2013
niestety na niekorzysc tego pierwszego

napisalem ze gorzej jezdzi niz wczesniejsze wersje
pierwszego wymienionego przeze mnie :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 17:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A co z G- vectoring?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 18:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
ja nie dostrzeglem roznicy..
ale tez nie jechalem obiema wersjami
tego samego dnia wiec ciezko porownac


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 22:09 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Wracając do tematu otwierania przedniej klapy przy dużej prędkości.

Jestem po wizycie w ASO, zrobili korektę ustawienia mocowania i powiedzieli, że można bezpiecznie jeździć. Stwierdzili również, że są zauważalne minimalne luzy zamka, nie powinny mieć wpływu na samoczynne otwieranie, ale zamówili nowy dla 100% pewności, żeby sytuacja nie powtórzyła się. Wygląda na to, że jednak nie zwariowałem i maska otworzyła się sama :arrow:

Mają odezwać się w ciągu tygodnia czy dwóch i będzie wymiana w ramach gwarancji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 22:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tyle dobrego , że poczuli się w jakiś tam sposób odpowiedzialni za zaistniałą sytuacje

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lut 2019, 18:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jakby ktoś był zainteresowany stanem oleju w nowej M6 2.5L po przebiegu około 3500 km to zapraszam do mojego wątku. Jest garść zdjęć i komentarz.
W pewnym sensie może to być pomocne dla osób planujących pierwszą wymianę po dotarciu.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lut 2019, 11:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Fajnie że Ci się chciało (filtr rozcinać itp.)
Warto ten post o oleju gdzieś w wątku olejowym wkleić, bo tak to tylko dla zalogowanych jest dostępny.
Również pewien jestem, że opiłków by nie było i po dłuższym przebiegu, w końcu to Mazda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 18:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
24 września 2018, o 09:14 Wedrowiec napisał(a):
Plaski jak się pogorszy to lecisz na gwarancji, mi właśnie wymienili klocki i tarcze.

A mnie olali. ASO chciało przetoczyć w ramach gestu handlowego. A potem bujaj się jak za kilka tysięcy km znowu będzie to samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 19:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
6 lutego 2019, o 21:54 waldek710 napisał(a):
To jest sprzedaż Mazda 6 w sztukach w USA(według http://carsalesbase.com):
Mazda6
2018 30.938
2017 33.402
2016 45.520
2015 57.898
2014 53.224
2013 43.638

To samo w Europie w sztukach:
Mazda 6
2018 20.873
2017 23.090
2016 29.226
2015 30.519
2014 31.032
2013 32.538

Producent raczej nie ma powodów do zadowolenia. Mam nadzieję, że jesienią na Los Angeles Auto Show pokażą zupełnie nową Mazdę 6, która zmieni ten niekorzystny trend i my też zamiast narzekać będziemy zachwyceni i pisali same pozytywne opinie.



To nie problem samej mazd 6 ale tego że klasa D tym bardziej sedan umiera.
Podaj dane dla cx5 zobaczysz jak to jest odwrotnie.
Np. Fodr myśli nad całkowitym wycofaniu mondeo dla europy, wszyscy wolą Kugę w Europie.
W top 20 w europie passat w klasie D ma dopiero 20 miejsce i przed nim jest suwów, co roku będzie jeszcze spadać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lut 2019, 21:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To jest pogoń za modą. CX5 nie jest ani większe, ani szybsze ani tym bardziej, wygodniejsze od 6. Nadwozia stawiają większe opory powietrza = wyższe spalanie.
Lista wad jest bardzo długa.
Pewnie za kilka lat będzie odwrót od tych nadwozi. Ja nauczyłem się tego, że nie warto iść za modą, natomiast ogół za nią idzie, to prawda.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.