Teraz jest Wt, 22 sty 2019, 20:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 988 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 17:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 741
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Nie pamiętam a papierów przy sobie nie mam ale według MY MAZDA to do 120 tys taka czynność nie została wykonana :idea:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 22:47 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A czy w Maździe w ogóle występuje taka część jak filtr paliwa? W Lancerze był zintegrowany z pompą paliwa i niewymienny, coś mi świta że w Maździe też...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 08:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W przedlifcie (i po lifcie pewnie tez) jest pod spodem obok zbiornika paliwa, namierzony podczas zabezpieczania podwozia.

_________________
był: Rover 420 SDi, Focus mk2 2.0 TDCi
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014)
- Mazda 6 sedan 2.0 165KM e-loop (2017)
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 09:45 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Online
Od: 05.12.2013
Posty: 4802
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeśli piszesz o tym, to nie jest to filtr paliwa tylko chyba zbiornik oparów paliwa. Obrazek

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 09:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 221
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Z tego co wiem to nie ma klasycznego filtra paliwa w puszcze poza zbiornikiem.
Jest coś takiego https://www.drive2.ru/l/7061913/

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 10:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 300
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Millerek nie pamietam czy to tak wygladalo to bylo 2 lata temu, jak bede wymienial olej to z ciekawosci zerkne.

_________________
był: Rover 420 SDi, Focus mk2 2.0 TDCi
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014)
- Mazda 6 sedan 2.0 165KM e-loop (2017)
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 11:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 741
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
W instrukcji jest właśnie tylko system pochłaniania par paliwa który przy 60/120/180 tyś należy sprawdzić , wyczyścić, wyregulować a w razie konieczności wymienić o filtrze paliwa zero informacji chyba, że ja nie umiem szukać :)

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 20:23 
Świeżak
Offline
Od: 21.01.2016
Posty: 30
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Co do przeglądów gwarancyjnych w ASO to na kolejny zdecyduję się tam, gdzie będę mógł obserwować pracę mechaników, lub chociaż być przy nalewaniu oleju. Doświadczenia z dwóch ostatnich przeglądów mam nieciekawe. Rok temu - drugi przegląd i mam podejrzenia, że nie został wymieniony olej. Z mojego oleju 4l + około 0,5l jaki pozostał z pierwszej wymiany (dodatkowo do 4l dokupiłem 1l) te 0,5l pozostało nieruszone.Ok, może weszły tylko 4 l, ale olej był podejrzanie ciemny już po ok 100km ( dopiero wtedy sprawdziłęm poziom oleju). W tym roku sprawdziłem olej przy odbiorze samochodu i różnica była kolosalna - dużo jaśniejszy. Wracając do poprzedniego przeglądu: w ramach przeglądu obligatoryjna wymiana płynu hamulcowego przy drugim przeglądzie.Cenę przeglądu uzgodniłem wcześniej, przy płaceniu zapytałem czy wymieniono płyn hamulcowy i okazuje się, że nie, "bo sprawdzili i nie było potrzeby". Oczywiście kwota jaką miałem zapłacić za przegląd nie uległaby zmianie, gdybym nie zapytał o dokonanie wymianę płynu i jeździłbym kolejne dwa lata na starym płynie. W tym roku zmiana ASO i już nieco przewrażliwiony jeśli chodzi o olej, przy odbiorze samochodu zajrzałem do bagażnika - mój olej stał nie ruszony (a zgłaszałem, że daję swój olej do wymiany). Po konsultacji Pana z BOK z mechanikami poinformowano mnie, że pomyłkowo wlano olej serwisowy (5w30). Taki plus, że za olej nic mi nie policzono, no i teraz - przynajmniej sądząc po kolorze i zmienionej ilości - olej wymieniono. Oba przeglądy robiłem w Warszawie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 21:16 
Adept
Online
Od: 11.09.2018
Posty: 113
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Dlatego ja jak już swoją odbiorę, nie zamierzam jeździć na żadne przeglądy gwarancyjne. Olej wymienię z ojcem samemu, chociaż będę wiedział co wlewam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 21:26 
Świeżak
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja przy przebiegu 27 kk zrobiłem drugi przegląd z moim olejem Amsoil 0w20.
Od Aso w Zabrzu do domu mam koło 15 km i co mnie zdziwiło ? kolor oleju był prawie jak przed wymianą, kropla była koloru ciemny brąz a na chusteczce to jasny brąz, nie jestem pewien czy wymienili tylko filtr i dolali oleju.

Byłem przekonany że po odkręceniu filtra oleju wyleci cały olej, ale można wymienić sam filtr i dolać nowy olej bez jego wymiany.
Najpierw odkręcamy filtr potem korek oleju, myślałem że odwrotnie się to robi.

https://www.youtube.com/watch?v=7vvRZKbhL4Q

Dodam że auto zostawiłem rano i kazali odebrać po 6h.


Ostatnio edytowano Pn, 14 sty 2019, 21:29 przez Grek77, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 21:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 187
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zbart, czy możesz napisać w jakich ASO robiłeś pierwszy i drugi przegląd?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 21:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7605
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
14 stycznia 2019, o 21:16 makoleon napisał(a):
nie zamierzam jeździć na żadne przeglądy gwarancyjne

Przy takim założeniu gwarancja na Twój nowy pojazd skończy się dokładnie przy 21000 km lub 13 miesiącach od daty zakupu w zależności co nastąpi szybciej.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 21:42 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Według prawa EU przeglądy gwarancyjne nie muszą być robione w ASO żeby utrzymac gwarancję. Jednak domyślam się, że warsztat musi mieć jakieś certyfikaty. Czy ktoś orientuje się jakie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2009
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Luke, to prawo to fikcja... tzn.może przed sądem wygrasz jak udowodnisz, że przegląd w niecertyfikowanym warsztacie nie miał wpływu na zgłoszoną gwarancyjnie usterkę... A tak to certyfikacja i dostęp do dokumentacji jest tak skalkulowana, aby nikomu spoza sieci partnerskiej się nie opłacało uzyskiwać takową certyfikacje... Inna sprawa, że nieuczciwe ASO trzeba tępić...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:38 
Adept
Online
Od: 11.09.2018
Posty: 113
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
14 stycznia 2019, o 21:30 tombien napisał(a):
14 stycznia 2019, o 21:16 makoleon napisał(a):
nie zamierzam jeździć na żadne przeglądy gwarancyjne

Przy takim założeniu gwarancja na Twój nowy pojazd skończy się dokładnie przy 21000 km lub 13 miesiącach od daty zakupu w zależności co nastąpi szybciej.


Przy zamawianiu miałem obiecany pierwszy przegląd za darmo, więc dwa lata powinny być w takim razie. Mazda już jest po trzech liftach, więc myślę że z gwarancji nie będę musiał korzystać. A jak się lusterka nie będą chciały składać, to jakoś to przeżyję:-D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 08:22 
Bywalec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W sumie dobre podejście. Tylko pamiętaj że przegląd jak sama nazwa wskazuje to nie tylko wymiana oleju. Mój mechanik, jak serwisowalem u niego poprzedni samochód po gwarancji, zawsze mnie pytał (potem już nie pytał) czy tylko wymieniamy płyny, czy robimy pełny przegląd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 09:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 518
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
14 stycznia 2019, o 22:38 makoleon napisał(a):
Przy zamawianiu miałem obiecany pierwszy przegląd za darmo, więc dwa lata powinny być w takim razie. Mazda już jest po trzech liftach, więc myślę że z gwarancji nie będę musiał korzystać. A jak się lusterka nie będą chciały składać, to jakoś to przeżyję:-D

Jeździj do Gołembiewskich, bierz swój olej. Tam wymieniają na 100%, nie ma wałków. Rezygnacja z gwarancji? To po co Ci nowy samochód? Kup sobie używany jeśli nie zależy Ci na gwarancji. A to, że to 3 lift - chyba żartujesz, różne rzeczy mogą się stać i lepiej miej tę gwarancję.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~199000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 09:57 
Adept
Online
Od: 11.09.2018
Posty: 113
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja osobiście nie wierzę w żadne gwarancje. Według mnie to wyciąganie pieniędzy. Mój ojciec miał nowego aurisa, nową astrę i nigdy nie jeździł na przeglądy gwarancyjne, a nawet sami dzwonili i go namawiali. M.in. dlatego tego kupuje samochód za gotówkę, a nie w leasing na firmę. Bo potem z tym leasingiem to wszystko w ASO trzeba, a oni drenują jak się da.
Ojcu w aursie piszczały hamulce, poszedł do magików z ASO, zapłacił. Przyjechał do domu,tarcza gorąca, tłoczek w cylinderku się zablokował. Klocek starty. Sam rozebrał w domu i złożył jak trzeba. ASO oczywiście może odpłatnie nowe klocki założyć.
Astra coś nie chciała odpalać, magicy wzięli na komputer za 300 zł wg nich jest wszystko dobrze. Tylko w kwestii opieki ASO. Nowy samochód kupuję, bo jeśli chce wydać na niego ponad 100 tys., to już nie będę szukał używanego i nie wiadomo jak zajeżdżonego. No i zamierzam pojeździć nim parę lat. 6-8-10.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 11:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7605
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
15 stycznia 2019, o 09:57 makoleon napisał(a):
Bo potem z tym leasingiem to wszystko w ASO trzeba

Pierwsze słyszę. Ubezpieczenie owszem. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 11:38 
Adept
Online
Od: 11.09.2018
Posty: 113
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Znaczy w tym sensie, że wymagają żeby na przeglądy jeździć. Siostra ma nowego Civica, za samą wymianę oleju, bez oleju zapłaciła 250 zł. To ja to sam mogę zrobić. Rozrząd w Corsie też sami z ojcem robiliśmy pod domem, więc dla chcącego, wszystko można. Ale oczywiście broń Boże nie krytykuje kogokolwiek, kto wszystkie przeglądy robi regularnie. Ja po prostu uważam, jak uważam i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 11:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 741
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Moim zdaniem wszystko zależy od tego kto jak ,,podchodzi" do auta , ja sobie nie wyobrażam braku gwarancji . Kilka aut juz przerobilem i jaki kolwiek problem = serwis i auto zastępcze, mam być mobilny a nie martwić się czym jutro pojadę do pracy

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 11:57 
Adept
Online
Od: 11.09.2018
Posty: 113
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja sam zamierzam wymienić olej jak kupie nową po jakiś 4-5 tys. km, potem regularnie co 10. Które ASO tak robi? Znajomy miał opla to jeździł sobie do nich co roku, olej mu wymieniali po 30 tys i mówią że wszystko ok. Tutaj niektórzy piszą, że nie są pewni czy ASO zmieniło olej. Dlatego właśnie takie historie mnie zupełnie zrażają. Ma być tylko pieczątka i podpis i kasa wzięta i już. Widzę, że do tego się to sprowadza. A w razie draki, to płać. Dlatego uważam, że sam lepiej zadbam o samochód.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 12:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2009
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
makoleon, ale to Twoja sprawa... Jak uważasz, że gwarancja jest Ci zbędna i nie warta tych pieniędzy wydawanych na przeglądy to nie będziesz serwisować... jak ktoś woli zapłacić za pewność, że jak będzie draka to jednak choć teoretycznie gwarancje ma to też jego sprawa nikt nie musi nikogo do swego przekonywać...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 12:23 
Adept
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Pytam zupelnie serio. Po co wymieniać olej po 4-5tys? Czy to nie jest taki sam mit jak z docieraniem silnika?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 12:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7605
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
15 stycznia 2019, o 12:15 gzesiolek napisał(a):
Ja sam zamierzam wymienić olej jak kupie nową po jakiś 4-5 tys. km, potem regularnie co 10. Które ASO tak robi?

Każde, na Twoje życzenie bez najmniejszego problemu. :)

Ja zmieniałem olej co 20 tys. km samodzielnie, w ASO też co 20 tys. km - na przemian. Wychodziło więc co 10 tys. km. Zawsze na przeglądzie kupowałem filtr oleju dodatkowo, żeby mieć na swoją wymianę. Przeglądy robione według producenta a ja (po cichu) zadbałem dodatkowo o ochronę silnika. Gwarancja przydała się kilka razy, więc dla mnie to podstawa. Bez gwarancji to jak bez ubezpieczenia AC - ryzyk - fizyk. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 12:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 221
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
15 stycznia 2019, o 12:23 ploza napisał(a):
Pytam zupelnie serio. Po co wymieniać olej po 4-5tys? Czy to nie jest taki sam mit jak z docieraniem silnika?

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


Ja uważam że to raczej mit. Filtr ma wychwycić ewentualne zanieczyszczenia.
Poza tym fabrycznie nalany jest prawdopodobnie Idemitsu 0W20, co oznacza, że lejąc proponowany Mazdowski olej Totala wlewamy olej gorszy.
Gorszy moim zdaniem dodam, bo zaraz wybuchnie dyskusja.

Lepiej zainwestować w wymianę co 10 tkm i nie kombinować.
Ja będę lał prawdopodobnie 0W20 Amsoil Signature.

_________________
Moja M6 Machine Gray: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=10370


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 13:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 518
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
15 stycznia 2019, o 11:57 makoleon napisał(a):
Ja sam zamierzam wymienić olej jak kupie nową po jakiś 4-5 tys. km, potem regularnie co 10. Które ASO tak robi?


Każde ASO może tak zrobić jeśli poprosisz o to. Wymiana oleju w ASO to 120 zł (robocizna i korek oleju), resztę możesz sobie sam kupić i przywieźć.

15 stycznia 2019, o 11:57 makoleon napisał(a):
Ma być tylko pieczątka i podpis i kasa wzięta i już.


Niestety, bez tej pieczątki nikt Ci nie wymieni wadliwego mechanizmu lusterka albo bijących tarcz. Na samej wymianie lusterka będziesz w plecy 2 przeglądy. Nie rozumiem Twojego podejścia ;) ale to Twoje pieniądze i Twoje decyzje.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~199000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sty 2019, 16:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam wszystkich bardzo serdecznie jest to mój pierwszy wspis na tym forum a sprawa wygląda tak,

Zbliża sie niebawem III przegląd mojej mazdy 6 w salonie koszt 1320zł

Zakres prac przeglądowych obejmuje:

-wymianę oleju silnikowego +filtra oleju

-wymianę filtra powietrza

-przegląd nadwzoia

-test komputerowy (odczyt DTC )

-przegląd eksploatacyjny (sprawdzenie układu hamulcowego,kierowniczego itd ).

pytanie brzmi nastepująco czy warto wciąż brnąć w servisowanie i wymiany w salonie kosztem utrzymania gwarancji czy odpuścić se te wymyslne z kosmosu kwoty ??

-- Dodano: 16 stycznia 2019, o 16:07 --

Jeszcze chciałbym wiedzieć co sie wlicza w PROGRAM MAZDA ASSISTANCE wazny mam do marca 2019 a co wlicza sie w Ubezpieczeniowa gwarancje servisową wazna do marzec 2021 badz 150.000km. Pozdrawiam Dominik


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 988 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Ben123, Zbyk i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.