Teraz jest Cz, 15 lis 2018, 01:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3981 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 637
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@niko
siedziales kiedys w nowej CX5?
wyglada w srodku jak stolec po porzadnej imprezie
albo zabawa w remizie wiejskiej
bez ladi i skladu!!
tragedia!!!
jak to cos moglo wygrac z czymkolwiek innym?
mimo ze zewnatrz prezentuje sie super


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:46 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
swistak napisał(a):
Czytałem na tym forum o różnych rzeczach, a to o wygłuszeniu, a to o hamulcach, a to lakier, a to jeszcze jakieś inne problemy np. z lusterkami. Czy już w tej wersji z 2017 zostały te "usterki" poprawione? Ale dodam że głównie same plusy: wygląd, zawieszenie, ergonomia i prowadzenie. Oczywiście sprzedający same pochwały, ale nie ma aut idealnych (chyba :D)

Za wszelkie opinie czy to pozytywne czy to negatywne bardzo serdecznie dziękuję!


Witam,
Mój FL2 z września 2016 - mogę potwierdzić że ok 16000 mil i lusterko kierowcy ostatnio po myciu karcherem (delikatnie!) zaczelo niedomagać, po paru dniach wyschło chyba co trzeba i działa ale podejrzewam że w końcu to zdechnie, więc odpowiedź na lusterka masz. Lakier bardzo delikatny, w moim wypadku ostatnio kupiłem pod kolor farbę z dr colourchip i dużo lepiej działa niż ‚firmowe’ zaprawki.

Co do hałasu - wg mnie osobiście nie przeszkadza. Jest całkiem ok. Hamulce takoż, jeżdżę normalnie, w uk raczej 200km/h nie pojeździsz więc całkowicie wystarczają. Bicia nie mam na razie.

Z głupot (niektóre wymuszone normami EU)
- nie zamkniesz/otworzysz szyb z pilota.
- po zablokowaniu okien guzikiem w drzwiach kierowcy mozesz regulowac tylko wlasne - np. Dziecku z tylu juz nie domkniesz, musisz odblokowac i modlic sie zeby nie trzymalo swojego guzika ... paranoja..
- wycieraczki po wylaczeniu samochodu zostaja w aktualnej pozycji, nie wracaja. Kolejna glupota..
- klapa z tylu sie nie podnosi sama, mozna kupic silownik i samemu zrobic.

Jesli takie drobiazgi ci nie przeszkadzaja to cala reszta mega fajna i daje wielka radochę.
Za pieniadze w ktorych masz gołe bmw, masz top wersję mazdy..

Pozdrawiam!



Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 20:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
waldek710 w pelni sie zgadzam. Takich porownan z niemieckimi "premium" mozna podac duzo wiecej.

_________________
był: Rover 420 SDi, Focus mk2 2.0 TDCi
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014)
- Mazda 6 sedan 2.0 165KM e-loop (2017)
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 01:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
4 listopada 2018, o 19:41 DM2009 napisał(a):
@niko
siedziales kiedys w nowej CX5?
wyglada w srodku jak stolec po porzadnej imprezie

Przynajmniej ma podlokietnik tak jak trzeba a stolec to trzeba podkladac pod lokiec w 6tce ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 06:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 337
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 listopada 2018, o 19:39 waldek710 napisał(a):
wychodziłem z założenia, że w automacie nie potrzeba.


Tak dla Twojej informacji, w automacie powinieneś zawsze używać ręcznego.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 07:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 637
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Cytuj:
Przynajmniej ma podlokietnik tak jak trzeba a stolec to trzeba podkladac pod lokiec w 6tce ;)

ok, tu sie z Toba zgodze.
dodam tylko ze w AT to nie jest akurat problem
ale generalnie porazka ten podlokietnik


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2018, 09:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 454
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
niko123 napisał(a):

Nie wiele się pomyliłem że różnoca to 100 tys zł.
w teście doposażenie do wersji identycznych
mazda cx5 158 900 zł
volvo. 240 970 zł

Rożnica między autami to 82 tys zl ale moim zdaniem to różnica jest mniejsza jeślu chodzi o całokształt bo nie licząć lespzych materiałów to cx5 nie ma wiele zalet na tle 40% tańszej mazdy cx5.


Tylko zapominasz o jednej ważnej sprawie - na Mazdę dostaniesz 2-3% rabatu, a na Volvo 15-20% i nagle róznica robi się baaaaaardzo mała.

Ostatni miesiąc spędziłem na wymianie samochodu - rozważałem wiele opcji (Arteon, Tuareq, Audi A6/A4, Volvo, BMW) i naprawdę są teraz dobre okazje na zakup samochodu (a w zasadzi e w większości były, bo wszyscy chcą odebrać w tym roku z racji zmian podatkowych).

Ja celowałem bardziej w premium, więc kolejnej Mazdy nie rozważałem. Nie dlatego, że nie byłem zadowolony - przejechała ze mną ponad 120.000 km w 4 lata i nigdy mnie nie zawiodła. Mało paliła, fajnie jeździła - w zasadzie poza głośnością powyżej 120 km/h i łuszczącą się kierownicą nie miałem zastrzeżeń. Jako samochód za 105k PLN spełniła pokładane w niej nadzieje w 100%.

Jednak budżet powyżej 150k PLN otwiera dużo więcej możliwości i szczerze wolałbym chyba gorzej wyposażone Audi A6 C7 (były fajne okazje za mniej <190k) czy BMW 5 (również poniżej 190k). Oczywiście przy założeniu brania samochodu na firmę i wizji zmiany za 3-4 lata - nie interesują nas wtedy naprawy, utrata wartości, etc.

Także moim zdaniem im wyższa cena M6 tym większe ryzyko ewentualnego niezadowolenia ;).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 11:22 
Adept
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@BigCactus Ja mam takie zdanie kupuje się to na co nas stać , to co się podoba lub to co jest potrzebne kombi przykładowo .
Jak wolisz Volvo to ja to rozumiem fajne auta niema tego wiele a na dodatek stylistyka nie tuzinkowa bardzo mila dla oka niech ci służy jak najlepiej.
Nie rozumiem ataków bo nie kupujesz Mazdy moje następne to pewno 7- osobowe auto pseudo suv i tu jest dylemat co wybrać .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 12:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Całkiem niezły pakiet "Active Safety": Euro NCAP Crash Test of Mazda 6


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 12:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 454
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
ABC1 napisał(a):
@BigCactus Ja mam takie zdanie kupuje się to na co nas stać , to co się podoba lub to co jest potrzebne kombi przykładowo .
Jak wolisz Volvo to ja to rozumiem fajne auta niema tego wiele a na dodatek stylistyka nie tuzinkowa bardzo mila dla oka niech ci służy jak najlepiej.
Nie rozumiem ataków bo nie kupujesz Mazdy moje następne to pewno 7- osobowe auto pseudo suv i tu jest dylemat co wybrać .


Ależ ja nikogo nie atakuję :). Tak jak napisałem z Mazdy byłem (i wciąż jeszcze jestem bo ciągle ją mam) bardzo zadowolony i uważam, że to dobry wybór w klasie średniej (i tak jak napisałeś zawsze to budżet określa możliwości). Po prostu prawda jest taka, że granice 150-160k PLN to już bardzo blisko marek bardziej premium niż Mazda i odwieczny problem czy wyższa klasa ale gorzej wyposażona czy pełna wersja auta tańszego. I tyle ;).

Akurat ja nie jestem zwolennikiem Volvo i nie kupuję Volvo bo o ile podoba mi się bryła tych samochodów to kompletnie nie odpowiada mi ich aktualny środek z tabletem oraz to jak się prowadzą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 13:55 
Adept
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@ BigCactus Nie wczytałeś się w to co napisałem " Nie rozumiem ataków bo nie kupujesz Mazdy "nie twierdzę że ty atakujesz :-P
A widzę że i ja nie doczytałem bo tyczyło się to rav3nlord :-P :-P i jego wypowiedzi .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lis 2018, 19:27 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 226
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Po 3tys km wersja 2017 moge cos napiac. Duzo lepsze wyciszenie, do pelnego sukcesu jeszcze troche brakuje ale juz jest fajnie. Szczegolnie nadkola z przodu duzo lepiej wyciszone. Nawigacja jak dla mnie bardzo dobra, "gaduła" moglaby lepiej mowic po polsku ale to szczegol. Uklad kierowniczy bardzie "ciagnie" do srodka - to lepsze, skrzynia nie chaczy miekko i plynnie wchodza biegi. To tak na szybko. Tak powinna wychodzic z fabryki od 2012.
A propo premium z niemiec spotkalem wczoraj dwie sztuki, mercedesik c klasa ladny czerwony swiecacy chyba nowy na autostradzie na poboczu z trojkatem i awaryjnymi, a w drodze powrotnej drugi "zawodnik" - bmw 5 wciagany na lawete, srebrna na wielkich kołach. Ładnie wygladala jak ja wciagali na lawete.

_________________
był: Rover 420 SDi, Focus mk2 2.0 TDCi
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014)
- Mazda 6 sedan 2.0 165KM e-loop (2017)
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 21:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Mam pytanie do tych co kupili nową 6 2018 jak wrażenia silnik 2.0 i ogólnie po całości z góry dziękuję za wypowiedzi . Bo zastanawiam się nad zakupem w przyszłym roku


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 22:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7339
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie kojarzę, żeby ktoś z użytkowników GJ/GL zrobił takie podsumowanie, niech zatem będę pierwszy. :)

Właśnie przekroczyłem dystans 100 tys. km, czas zatem na podsumowanie po 5 latach eksploatacji. Nie będę jednak pisał o wadach i zaletach, bo to robiłem wielokrotnie, pisząc w różnych postach.

Najlepszym podsumowaniem tego, co sądzę o tym samochodzie niech będzie fakt, że zostaje on ze mną na dłużej niż 5 lat. Nie widzę potrzeby, aby go zmieniać na inny w najbliższej przyszłości (póki co nie mam alternatywy a nie chcę zmieniać dla samej zmiany). Ten daje mi poczucie pewności w trasie i ogólne zadowolenie z dotychczasowego użytkowania. Nigdy mnie nie zawiódł i mam nadzieję, że to się nie zmieni. :)

Poniżej, lista rzeczy wymagających poprawek oraz wydatki, które pojawiły się do przebiegu 100 tys. km. Nie liczę oczywistych kosztów jak: paliwo, ubezpieczenie, przeglądy itd. czyli tych, które trzeba ponieść przy każdym samochodzie.

1. Bezpłatne (gwarancyjne/akcje/wymiany):
- 03.2014 upgrade oprogramowania (brak wyświetlania biegów po zadziałaniu i-Stop)
- 05.2014 upgrade oprogramowania (i-Eloop)
- 06.2014 wymiana uszczelki maski w podszybiu (falowanie maski przy wyższych prędkościach)
- 09.2014 wymiana modułu Bluetooth (odtwarzanie z USB od pierwszego utworu po każdym włączeniu ACC)
- 10.2014 upgrade oprogramowania/kalibracja systemu RVM (zbyt duża czułość)
- 10.2014 wymiana pakietu części w ramach akcji szumy (w przednich drzwiach)
- 02.2015 wymiana mechanizmu lusterek (lewe + prawe)
- 04.2015 wymiana tarcz i klocków przód (bicie przy hamowaniu, przebieg 32,5 tys. km)
- 09.2015 wymiana stacji NB1 (nowe oprogramowanie - ściąganie książki z telefonu na żądanie)
- 06.2016 wymiana głośników w przednich drzwiach (charczenie)
- 07.2016 wymiana kierownicy (przetarcie)
- 09.2016 wymiana podkładek pod kielichami oraz końcówki drążka kierowniczego (skrzypienie przód akcja)
- 11.2016 wymiana mechanizmu lusterek (lewe + prawe)
- 01.2018 wymiana zacisków hamulcowych tył (akcja przywoławcza)

2. Płatne (niezbędne):
- 02.2015 wyważanie kół 17" z oponami letnimi, test drogowy Hunter (drgania na kierownicy przy wyższych prędkościach)
- 04.2017 wymiana klocków przód (bicie przy hamowaniu przy większych prędkościach przebieg 73 tys. km)
- 10.2018 wymiana klocków + tarcz przód (j.w. przebieg 98,5 tys. km, tarcze gładkie Textar Pro, klocki ceramiczne PowerStop Z16)

3. Płatne (niekonieczne/nadplanowe/przyśpieszone):
- 11.2016 demontaż modułu automatycznego składania lusterek
- wymiana oleju w silniku + filtra (30, 50, 70, 90 tys. km)
- wymiana oleju w skrzyni biegów (90 tys. km)

Oczywiście już po 1 lifcie, dużo z tego co u mnie trzeba było poprawiać, zostało uwzględnione przy produkcji i nie dotyczy nowszych egzemplarzy, ale dla przejrzystości zamieściłem całość. Na każde zgłoszenie gwarancyjne trzeba przyjąć średnio 2 wizyty w ASO. Było tego sporo, ale też można było dużo z tych rzeczy załatwić kompleksowo. Górę brały emocje i moja niecierpliwość. Najważniejsze, że nie trzeba wracać do tego co poprawione. Oczywiście poza lusterkami (choć po 2 latach od ostatniej wymiany nawet się składają) o hamulcach, mam nadzieję, już zapomnę. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 23:09 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 138
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak tak popatrzeć ile to razy trzeba było do serwisu jeździć na naprawy gwarancyjne, to aż strach kupować nową przed-liftingową mazdę. Z tego co napisałeś w MY2017 pozostała mi pewnie w niedalekiej przyszłości wymiana mechanizmu lusterek. A powiedz, czy w poprzedniej wersji GH też tyle napraw gwarancyjnych miałeś? (pierdółki ale zawsze zajmują czas)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 8 lis 2018, 23:35 przez dropt07, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 23:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 647
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja Ci odpowiem NIE :lol: miałem 2.2 d 163km tylko jedna akcja i to po cichu podczas przeglądu 20 tyś - sprawdzenie łańcucha rozrządu aaa zapomniał bym wymiana tarcz dwa razy -bicie ... dziwne bo przy 90 tyś wymieniłem tarcze na własny koszt (tarcze bosch- klocki ate ) i do 160 tyś zero problemów (wypadek -szkoda całkowita )

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 23:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2077
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tombien piękne podsumowanie :)
u mnie było podobnie - plus wymiana uszczelek w drzwiach przednich i wałek rozrządu (miałem 2.2D) :( ale teraz szwagier od roku jeździ i nic nie robi auto ma ok 120k km
za to w a5 po półtora roku i 38k km jedna wizyta gwarancyjna - regulacja szyby kierowcy -prócz tego NIC Nuda ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:05 
Amator
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 95
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Bardzo wartościowe informacje.
Podsumowując jak na obecne standardy ta lista wcale nie zawiera czegoś nadzwyczajnego.

Bicie tarcz to już praktycznie klasyka w nowych autach. Widać, że oszczędza się na procesach hartowania i wzmacniania. Kiedyś nie było z tym problemu. Obecnie problem wrócił i to nie tylko w Maździe. Mam styczność z tarczami renomowanych producentów i sytuacja jest taka sama, nie dotyczy to tylko rynku części OE.

Pierdoły typu stacja multimedialna i problemy software to normalka i w bardzo drogich markach. Widać, że zlecają pisanie oprogramowania płacąc za to minimum, efekt jest taki, że pełno dziur. Do tego dochodzi mnogość podłączanych urządzeń i problem gotowy. Właśnie dlatego tak bardzo wątpię w car play bo wiem, że nigdy nie będzie to działać idealnie, sam Android to też jest bardzo niestabilne oprogramowanie i tego się nie przeskoczy. Podobnie zresztą z oryginalną nawigacją, wiem, że jest kiepska.

Dla mnie nagana się należy za lusterka, kierownicę, uszczelki i falującą maskę. Dziwne jest z tą maską, bo wbrew pozorom jest ona bardzo ciężka, sztywności natomiast brak.

Ogólnie to ta lista bardziej uspokaja a nie alarmuje :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7339
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
8 listopada 2018, o 23:09 dropt07 napisał(a):
A powiedz, czy w poprzedniej wersji GH też tyle napraw gwarancyjnych miałeś? (pierdółki ale zawsze zajmują czas)

Miałem bodajże 4 naprawy gwarancyjne:
- zmiana miejsca mikrofonu od bluetooth
- czyszczenie tylnych lamp z pająków
- usztywnienie stelaża fotela kierowcy
- upgrade oprogramowania PCM (DPF)
Hamulce biły od przebiegu 4 tys. km, ale odpuściłem temat.
Musimy mieć też świadomość, że GJ to zupełnie inny samochód i przeskok, szczególnie pod względem elektroniki, był ogromny. A to jak wiemy wymaga czasu, żeby wszystko dopracować.
8 listopada 2018, o 23:09 dropt07 napisał(a):
strach kupować nową przed-liftingową mazdę

Zależy od kogo kupujesz, jak ktoś nie przypilnował tematów (akcji, poprawek) to się zgadzam w pewnych kwestiach. Natomiast jeżeli trafisz na użytkownika o podobnym podejściu do mnie to nie ma obawy. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 12:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 138
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
9 listopada 2018, o 09:49 tombien napisał(a):
Zależy od kogo kupujesz, jak ktoś nie przypilnował tematów (akcji, poprawek) to się zgadzam w pewnych kwestiach. Natomiast jeżeli trafisz na użytkownika o podobnym podejściu do mnie to nie ma obawy. :)


Nieprecyzyjnie napisałem i nie zrozumiałeś mojej intencji. Miałem wyłącznie na myśli to, że jak kupujesz nowo wypuszczoną wersję mazdy to musisz być przygotowany na szereg usterek wieku dziecięcego. Stąd moje pytanie o GH, aby mieć szersze spojrzenie z jakimi i jakiej wagi usterkami możemy mieć do czynienia przy zakupie kolejnej wersji mazdy 6. Na szczęście niedopracowania, z historycznego punktu widzenia, dotyczą w głównej mierze mniej istotnych podzespołów (z wyłączeniem wałków rozrządu w dieslach 2.2 gj). Wspomniałeś o elektronice - te elementy zapewne będą najbardziej narażone na usterki (bo występują najczęściej jako nowinki, które producent nie ma czasu sprawdzić).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 13:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7339
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
9 listopada 2018, o 12:53 dropt07 napisał(a):
jak kupujesz nowo wypuszczoną wersję mazdy to musisz być przygotowany na szereg usterek wieku dziecięcego

Tu się zgadzam, im większa rewolucja tym to ryzyko wzrasta.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3981 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: borik i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.