Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 10:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Niech się wypowiedzą ci którzy trzymają swoje auta pod chmurką, jak u nich z rdzą.
Ocynk kosztuje, a auto w produkcji ma być coraz tańsze. Dziwię się co poniektórym, że oczekują auta "na wieki". To już nie te czasy, wszystko zmierza w stronę jednorazówek. Jak się auto zacznie sypać to ma się nie opłacać go naprawiać.

Ja w tym roku musiałem kupić drugie auto, celowo wybrałem rocznik 2017 z jego zaletami i wadami.
Oglądałem rocznik 2018, od stania w salonie porysowały się obramówki przy przyciskach szyb elektrycznych, w tym właśnie kierunku zmierzają nowe modele. Ja dziękuję, następna zmiana auta będzie najprawdopodobniej jak zajeżdżę swoją, czyli mam nadzieję już przesiądę się na elektryka albo autobus <hahaha>

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 11:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W sumie ciekawy temat... Z jednej strony pełnego ocynku w Mazdach nie ma na 100%, ale z drugiej na pewno Mazdy rdzewieją mniej niż przed 2007... Zatem coś z tą blachą poprawili...
Generalnie na forum nadmiernych problemów z rdzą nie ma...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 11:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Z tego filmiku oraz opinii użytkowników wynika, że nic szczególnego nie zmieniło się u Mazdy w kwestii blach.
Na obcojęzycznych forach są przypadki zaawansowanej korozji w autach z 2014 i 2015 roku, USA, Kanada.
Głównie elementy zawieszenia, krawędzie blach podwozia, ale też niestety wydech itp.
Spodziewałem się tego jeśli mam być szczery. Sól rozsypywana na naszych drogach szybko załatwi takie auto.

Sądzę, że Mazda faktycznie robi coś ekstra z blachami, jest to jakiś proces chemiczny, jednak na niewiele się to zdaje i jak już wiemy nie jest to stosunkowo drogi ocynk.

Moje auto jest już w drodze na promie. Utwierdzam się w przekonaniu, że trzeba zatem szybko przygotować się na gruntowne zabezpieczenie całości.
Właśnie teraz, zanim auto złapie pierwszą sól. Zastosuję wosk na gorąco, masę uszczelniającą i nieschnącego baranka.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 11:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, ale rozróżniajmy zabezpieczenie podwozia, od blach nadwozia... Kwestia ocynku i ew. innych zabezpieczeń pod lakierem to kwestia blachy, a woski, baranki i środki antykorozyjne to kwestia podwozia...

Podwozie warto zabezpieczyć na nasze zimy, ale pytanie jest o gnicie blach nadwozia... Bo w filmiku powyżej prowadzący twierdzi, że Mazdy gniją...

23 października 2018, o 12:19 Kierowca napisał(a):
wynika, że nic szczególnego nie zmieniło się u Mazdy w kwestii blach

A miałeś kiedykolwiek do czynienia z Mazdą 6 I sprzed pierwszego liftu?
Uwierz mi dużo się zmieniło z blachami w Maździe od tego czasu...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 11:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja mogę napisać po doświadczeniach 5 letnich z GH i 5 letnich z GJ, że nie ma problemu z korozją blach. Rdzawe naloty na elementach zawieszenia występują w każdym samochodzie.

Natomiast trzymanie samochodu w ogrzewanym garażu w zimie jest bardziej destrukcyjne dla metalu zwilżonego wodą z solą niż jego postój pod chmurką.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 12:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja patrzę na to globalnie. Blachy to blachy. W Mazdach gniją te podwoziowe jak i nadwoziowe.
Podwozie można stosunkowo łatwo zabezpieczyć. Nadwozie już ciężej. Ja osobiście nie wierzę w powłoki nano, kwarc, itd.
Zabezpieczę jak zwykle Colli 476s, może folia na maskę, ew. dach.

Tak jeździłem trochę Mazdą BK 2007 i cóż, gniła bardzo mocno. Podwozie oraz ranty drzwi, wzmocnienia przednie i tylne. Zabrakło tu konserwacji w odpowiednim czasie. Auto z zewnątrz na pierwszy rzut oka super, na podnośniku widać jednak katastrofę.

Starsze modele wiem że różnie, 323F może nie tak bardzo, 626 chyba mocno korodowała.
Sąsiad ma na ulicy szóstkę I-szej generacji, o dziwo zero rdzy bo oglądałem. Chyba jednak była mocno mocno doinwestowana i zabezpieczana.

Przy Maździe moja Octavia 2009 można powiedzieć że nierdzewna. Blachy ocynkowane ale też ogromna ilość wosku w profilach i baranka dobrej jakości na podwoziu. Zupełnie inna liga pod tym względem. Niegarażowana w zimie, może też dzięki temu się zachowała, bo w przeciwieństwie do wielu osób sądzę, że garażowanie w cieple w zimie = korozja.

Piszę o tym wszystkim bo wiem jak wygląda standardowo podłoga szóstki:
https://www.jdmjunkies.ch/wordpress/201 ... rotection/

Jest tu goło, widać że nawet są spore oszczędności na masie klejąco-uszczelniąjącej.

Są i takie Mazdy z 2014/2015 roku:
https://www.mazdas247.com/forum/showthr ... -2015-CX-5

Coś z naszego podwórka:
http://www.serwis.onyxx.pl/projekty/kon ... mazda-cx-5
Tu przyjrzyjcie się dokładnie.

Widać że jest naprawdę różnie, a opinii tyle, co użytkowników.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 13:05 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Niestety nie tylko Mazda boryka z rdzawym nalotem/korozją to VW
https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... Id,2416445

Sam się zastanawiam czy coś robić w tym kierunku czy nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 13:05 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
23 października 2018, o 12:57 tombien napisał(a):
Natomiast trzymanie samochodu w ogrzewanym garażu w zimie jest bardziej destrukcyjne dla metalu zwilżonego wodą z solą niż jego postój pod chmurką.


Napisz coś więcej na temat bardziej destrukcyjnego trzymania auta w garażu niż pod chmurką?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 13:06 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Słowo klucz - ogrzewany

Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 13:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Rysiek, obraz wart więcej niż słowa, 6-cio miesięczny samochód, trzymany w ciepłym garażu w zimie, na przykładzie wydechu:
viewtopic.php?p=70134#p70134
W wątku są też inne zdjęcia, dla porównania.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 13:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, no i wszystkie przykłady to podwozie, o którym ogólnie wiadomo, że w Polsce jak się chce jeździć dłużej niż 6lat to trzeba dodatkowo zabezpieczać... i to nie tylko w Maździe...

Ale jakichś specjalnie gnijących Mazd 6 GJ jeśli chodzi o blachy nadwozia nie widać... tutaj przez forum przewinęło się chyba z 2tys użytkowników Mazdy 6 GJ, a jeśli chodzi o blachy były może ze 4 alerty z tego 2 jak się okazało wynikało nie z rdzy tylko z jakiegoś zewnętrznego zabrudzenia... a 2 czy 3 dotyczyło głębokiego odprysku...
Więc jak dla mnie gorzej jest jeśli chodzi o lakier niż zabezpieczenie antykorozyjne blach...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 13:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Powiem więcej: GH też jakoś nie chcą gnić.
Powielanie mitów o "gnijących mazdach" jest co najmniej dziwne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 14:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ale jaja poważnie nie są ocynkowane mazdy ?? Poprzednie modele też ??np gh czyli moja ;)?? Czemu inni cynkują a Mazda nie Kuzwa ..... oszczędności ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 14:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Co do działania soli na karoserię to gdzieś czytałem, że sól jest aktywna od -7 stopni C wzwyż.
W skrócie zatem każdy garaż, nawet ten nieogrzewany ale jednak ciepły to przyczynek do powstawiania korozji.
Wjeżdżamy zmrożonym autem do garażu i lód odtaja. Woda z solą dostaje się pomiędzy blachy i zaczyna pracować. Pracuję tym lepiej i temperatura mocniej przekracza właśnie te -7 stopni C.
Jest to bardzo proste i logiczne.
Wniosek jest prosty. W zimie lepiej parkować pod chmurką, lub przewiewnym zadaszeniem.

Co do korozji stricte nadwozia, to fakt, przypadków jest mniej.
Newralgiczne miejsca to załamania, zgrzewy blach, np. pod uszczelką tylnej klapy, błotniki w miejscu mocowania chlapaczy oraz okolice podków zamków drzwi.
Do tego dochodzą pajączki pod cienkim lakierem na dachu. Są to potwierdzone przypadki.
Zgoda jednak że jeśli chodzi o nadwozie to jest całkiem dobrze no i właśnie dla tego nadwoziem się nie martwię.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 15:03 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Test auta z 2013r

https://www.autobild.de/artikel/mazda6- ... 93029.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 16:57 
Offline
23 października 2018, o 15:04 Lucasbadboy napisał(a):
Ale jaja poważnie nie są ocynkowane mazdy ?? Poprzednie modele też ??np gh czyli moja ;)?? Czemu inni cynkują a Mazda nie Kuzwa ..... oszczędności ??


z testu wersji po lifcie.

Mazda 6 100 tys. km
Wystarczająca ilość wosku ochronnego w profilach zamkniętych, miejscami jest go nawet przesadnie dużo!

Napisali na koniec testu tak.


zabezpieczenie antykorozyjne okazało się naprawdę solidne.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 19:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tą powłoką antykorozyjną z cynku, to jest tak, że niekoniecznie musi być ten ocynk nakładany na blachę.
Nie pamiętam dokładnie, ale warstwę ochronnego cynku można zastąpić jako składnik do wytworzenia blachy....
Lub, warstwa cynku może być na tyle "wystarczająca" gdzie nawet super czujnik tego nie wykryje.

Naprawdę nie pamiętam co jak i z czym ze szkoły, ale coś takiego było, i musiałby się tutaj wypowiedzieć jakiś kolega z fachem metalurga....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 19:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
niko123 napisał(a):
23 października 2018, o 15:04 Lucasbadboy napisał(a):
Ale jaja poważnie nie są ocynkowane mazdy ?? Poprzednie modele też ??np gh czyli moja ;)?? Czemu inni cynkują a Mazda nie Kuzwa ..... oszczędności ??


z testu wersji po lifcie.

Mazda 6 100 tys. km
Wystarczająca ilość wosku ochronnego w profilach zamkniętych, miejscami jest go nawet przesadnie dużo!

Napisali na koniec testu tak.


zabezpieczenie antykorozyjne okazało się naprawdę solidne.


Widziałem ten artykuł.
Nie mam pewności, że jest jakakolwiek powtarzalność w wykonaniu tej konserwacji.
Robią to w porcie i naprawdę różnie to może być wykonane.
Mam endoskop więc zajrzę do profili. Spodziewajcie się zatem relacji.
Cyknę też parę fotek podwozia bez osłon i ocenimy to wspólnie, ale na tę chwilę nie czepiam się.
Może faktycznie się przykładają. Na zdjęciu widać wosk dobrej jakości bo stale zachowujący stan ciekły.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Wt, 23 paź 2018, 19:58 przez Kierowca, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 19:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
23 października 2018, o 20:31 Millerek napisał(a):
(...)warstwa cynku może być na tyle "wystarczająca" gdzie nawet super czujnik tego nie wykryje.

Do tego trzeba dodać, że ten czujnik, z materiału filmowego, może nie wykrywać cynku, bo jest zbyt mało czuły a Mazda stosuje jakąś mieszankę składników, które zapewniają warstwę antykorozyjną. Bo, że ona jest to ja nie mam żadnych wątpliwości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 20:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Myślę, że nawet dystrybutor nie wie wszystkiego. Trzeba by znać proces technologiczny z fabryki Mazdy. Tego się raczej nie dowiemy.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 paź 2018, 20:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak celem wyjaśnienia / ciekawostki
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Galwanostegia

Grubość powłok galwanicznych 3-25 mikronów gdzie standard to 8-12 mikronów (ciężkie warunki pracy ) , 25 mikronów to max na bardzo ciężkie warunki , wiec zakładając ,że mazda ma lakier o grubości 75 mikronów <slabo> to mogli również zrobić cynkowanie galwaniczne 3-5 mikronów. Moje pytanie czy taki czujnik może wykryć pod lakierem taką wartość ?

Nie mylić z cynkowanie ogniowe, zanurzenie w ciekłym cynku (kąpiel ) :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 07:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A mi sie wydaje ze cynkowanie jest ale tylko w newralgicznych miejscach narazonych najbardziej na korozje czyli nadkola, jakies zakamarki, podloga (bo musi byc tanio).

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 08:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Fabryka NEDCAR produkowała kiedyś na jednej linii Volvo z serii 40 oraz mitsubishi Carisma.
Pomijajac techniczne innowacje zastosowane w tych autach, szczycono się również zastosowaną technologią ocynku. Po 15 latach każdy z tych pojazdów to wizualnie obraz nędzy i rozpaczy z dziurami na wylot ponad niezniszczalnym układem jezdnym i napedowym.
Miałem Carismę od nowości i dbałem o nią równie starannie jak o inne auta. Po 12 latach jak na zawołanie wyskoczyły purchle w tylu miejscach, że mi ręce opadły.
Wniosek mój taki - ocynk to ściema. Ważne jest źródło i technologia walcowania blach które mogą być potem i 5 razy ocynkowane. A nie da to żadnego pożądanego skutku w momencie kiedy molekularna struktura stali jest wadliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 09:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, dokładnie jak pisze kolega Smook, wystarczy, że blacha będzie słabej jakości, zawęglona i żadne zaklęcia już później nie pomogą.
Znamy przecież przypadki pojazdów które korodowały w oczach.

Osobiście pamiętam też karoserie które newet mocno porysowane i pogięte za żadne skarby nie chciały korodować.
Taki był jeden z ostatnich Fiatów którymi jeździłem, Fiat Bravo z końca produkcji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 14:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
taka ciekawostka:
Nowa Mazda 6 otrzymała maksymalną liczbę gwiazdek w najnowszej serii testów zderzeniowych Euro NCAP.

https://www.se.pl/auto/nowosci/mazda-po ... -BjGK.html

https://www.youtube.com/watch?v=3-V4VPIPBo4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 14:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Brawo! A mówili że technologia Skyactiv Body jest do dupy....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 14:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wiecie czy będzie jakiś updejt softu poprawiający jakość kamery cofania? Trochę słabo oglądać pixeloze w samochodzie za tyle pieniędzy, z tyloma bajerami. W moim obecnym aurisie to wygląda jakbym miał obraz 4k :wink:

Pytam bo u jednego dealera przekonywano mnie że updejt wejdzie na dniach, u drugiego nic o tym nie słyszeli. Pytanie czy to soft czy biedna kamera wykręcona z pierwszych telefonów z aparatem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 18:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wedlug mnie byla jedna przyzwoita kamera cofania i w tej samej cenie zostaly kupione 4 zeby zrobic 360 st. Update nic nie zmieni.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 paź 2018, 19:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
jaki soft!
tanie kamery z Chin albo wykrecone w pierwszych z Nokii
z 2006r. :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 26 paź 2018, 01:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Wracając do filmu p. Jacka Balkana o ocynku w Mazdach, Złomnik na łamach serwisu spidersweb.pl odniósł się do tego filmu, nawet podlinkował nasze forum :D
https://spidersweb.pl/autoblog/jacek-ba ... zrbk1NgotY

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.