Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 14:45 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
hmm, ja nie zauważyłem nic takiego...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 16:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Walduś a mnie się moją dobrze jeździ :D i nie narzekam , jeżdżę :D <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 17:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tyle, że waldek710 narzeka na nową a nie tą "starą" jak Twoja koliber1960 czy moja. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 17:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
no właśnie :D o tym mówię :D :D :D
on też nie narzekał na ,,starą"
<pucugg> <pucugg> <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 paź 2018, 22:20 
Nałogowiec
Online
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gataeu a to już ASO wg mnie od razu, gwarancja.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 00:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Ja na początku narzekałem na swoją .. Te lusterka, wyciszenie , pękająca skóra itd. już nie jest to kwestia użytkowania bo nie raz słyszałem ,że nowsze egzemplarze nie wyglądają w środku tak dobrze jak ten , ale kwestia jakości materiałów ( o auta bardzo dbam) Ale jakoś po przygodach z BMW przeszło mi - MAZDA IDEAŁ :cool: jeśli będzie jeszcze jakaś bm-ka to na pewno nie w xdrive ;) a tak jeszcze dodam , jeśli by ktoś z Was kupił sobie bmw ze świętokrzyskiego i chciał udać się do NIEZALEŻNEGO SERWISU BMW w Kielcach - omijajcie szerokim łukiem :) W maździe podoba mi się dużo miejsca w środku , bezawaryjny silnik - odpukać , piękny wygląd , nagłośnienie , no i wiele innych o których zapomniałem :lol: Przejechałem już nią od zakupu prawie 100 tyś km. stan licznika ~ 120 ;) Ostatnio musiałem wymienić tarcze przednie na nowe (no i oczywiście klocki ) no i kończą się już opony letnie , także na następny sezon trzeba kupić nowe . Poza częściami eksploatacyjnymi , żadnych dodatkowych wkładów finansowych nie było :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 03:39 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Co to za przygody z xdrive?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 10:20 
Offline
Z tej wypowiedzi nic nie wiadomo o tym BMW - czy bylo uzywane a jezeli tak to, ktory wlasciciel i jaki przebieg i ile lat mial pojazd? Czy tez bylo nowe z salonu (nie testowe)? Niezalezny serwis BMW? Mogles jechac do autoryzowanego jak nie w Polsce to w Monachium. Konie trzeba karmic i kupujac auto klasy premium jeszcze je utrzymać wliczając koszty autoryzowanego serwisu dopóki jest gwarancja. Kupno auta z napedem na cztery łapy pociaga za soba dodatkowe koszty eksploatacyjne, wiec faktura serwisowa rośnie. To tak jakbym kupil Mazde 6 i nie stac mnie bylo juz na przeglady gwarancyjne a to wtedy oznacza, ze nie stać mnie w ogole na ten model i powinienem kupic tanszy np Mazde 3 lub Fiata Tipo. "Mierz siły na zamiary, nie zamiar podług sił". Inna sprawa, ze niektore modele nawet wg AS w tescie dlugodystansowym okazaly sie niezla wpadka np BMW 2 Active Tourer. X1 tez mojego zaufania nie wzbudził (widać, ze to budżetowy model).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 10:40 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
xdrive był kłopotliwy i jest ( Dawnym zajęciem dodatkowym który wykonywałem był odkup aut z ASO takich co szły do naprawy i nie mam na myśli wyje.... ) jak ktoś myśli że znaczek daje gwarancje jakości to do dnia dzisiejszego parskam !!!! <hahaha> śmiechem .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 12:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
limo Byłem w dwóch ASO , w jednym oddali samochód rozkładając ręce, a w drugim chcieli naciągnąć na 4000 . Po wszystkim okazalo sie u innego mechanika , do którego cale szczęście trafiłem ( nie zadne aso itp.) Reduktor zatarty . Ostatnio wracając z Niemiec odcięło mi tylni napęd .. okazalo sie , ze przy reduktorze sie jakas flansza z zebami obrobiła. W poprzednich serwisach , skonczylem sie juz kłócić ze to raczej nie to co oni chca wymieniać- w końcu mechanicy , no to powinni wiedzieć lepiej , no ale tutaj moj błąd ... Gdybym od razu do niego pojechal koszta zamknęły by sie w 3000 , a nie 14000. Wymiany oleju w silniku , mostach reduktorze, robione na czas zawsze ... z tego co słyszałem właśnie w trójkach lubią się sypac te reduktory . Dla jasności, nie jezdze nim na rajdach , nie kręcę baczkow itp itd . Jest to normalnie użytkowany samochód :) Właścicielem jestem drugim, rocznik 2013 , pierwsze problemy przy 150 tyś , kolejne przy 215tyś. - w drugiej ten sam rocznik tylko , ze kombiak i bez Xdrive, nie ma żadnych problemów, przebieg 200 tyś.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 12:24 
Offline
Dla mnie takie porównania sensu nie maja, jezeli np. porownujesz Mazde 6 nowke z salonu, której jestes pierwszym wlascicielem a uzywane BMW po kims. 150 tys km to nie jest maly przebieg a nie masz gwarancji, czy poprzedni wlasciciel nie przyczynil sie tez do tego swoim stylem jazdy (nawet, jezeli ogladales to auto przed zakupem - napedu nikt nie rozbiera zresztą sprawdzając stan sprzegiel, zebatek itd).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 12:31 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Nie mówiłem, ze kupilem przy 150 , tylko że pierwsze problemy sie pojawiły :) jak kupilem miała cos w granicach 60-70 tyś , Mazdy tez jestem drugim właścicielem, tyle że przy takim przebiegu co kupilem to prawie nówka . No kłócić się nie będę na pewno są I dobre egzemplarze jak i zle ;) ale często tez idzie usłyszeć, że komuś sie posypal reduktor w Xdrive to częsty problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 13:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mój znajomy ma F30 z xdrive i przebiegiem 218 tys i spokój. Ma ją od nowości, serwis itd oczywiście na czas, dba o to aby opony były jednakowe i na czas i jest zadowolony. Nie ma zasady, chociaż ja akurat wolałem bez xdrive :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 paź 2018, 18:45 
Offline
Jezeli to ta slynna ATC400 od MagnaPowerTrain to rzeczywiście nie jest to trwale rozwiazanie. Na oslode troche o niedocenianym napędzie iAWD od Mazdy, ktory wg mnie jest jednak malym arcydzielem:
https://www.theglobeandmail.com/globe-d ... e28848020/
https://www.extremetech.com/extreme/222 ... ow-and-ice


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 08:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Narzekamy na nasze Mazdy 6 ale dzisiaj po rozmowie z kolegami się podbudowałem a to dlatego bo jeżdżą:
1) AUDI Q7
przez 1,5 roku 6x w serwisie bo ciągle coś się dzieje, zapala jakaś lampka ,brak oleju,brak innych płynów co jakiś czas lawet lub serwis, 2x wymieniana przednia szyba(w tym 1x uraz)
2) Range Rover Evoque
przez 3 lata kilkukrotnie w serwisie z powodu wymiany jakichś rurek przy silniku, kabli elektrycznych przy silniku, sprężarki, zapalające się lampki co jakiś czas sygnalizujące różne awarie, ostatnio kapie z podsufitki woda na kolana kierowcy i znowu laweta i serwis

ogólnie wkurw..... sięga zenitu :mad:
myślę :idea: więc,że aż tak bardzo nie narzekajmy

w tej chwili po wymianie oleju i świec moja M6 bardzo dobrze się sprawuje,lekko jeździ, mało pali i chyba jednak bardziej dynamiczne autko jest :D :D :D
więc banan na gębie <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 09:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Co do napędu, to sprawdziłem CX-5 na rolkach.



Podczas moich testów miałem okazję przyglądać się też testom RAV4 Hybdrydy "AWD"


_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 09:37 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
koliber1960 Od dawna ( 10 lat ) mam takie zdanie " Znaczek na masce nie jest wyznacznikiem jakość " ale zawsze się znajdzie taki jak mój sąsiad co ma F10 serwis i lawetę zna ( sam mu załatwiłem ) ale jak go się ktoś spyta czy się zepsuła kiedykolwiek odp: " NIE nigdy " <zgłupiał>
I potem mamy cudną opinie o marce która nijak się ma z rzeczywistością.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 09:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
mówisz o BMce? 5?
kolega od Range Rovera (jw) miał zastępczyBMW X5 i gościu od samochodów zastępczych powiedział,że jest w trakcie wymiany bazy samochodów
z BMW na AUDI
bo wszystkie BMki mają coś z elektryką :| i co chwilę są w serrwisie :>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 11:11 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Seria 5 F10


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 11:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W pelni panow popieram, u mnie przed domem niedawno pojawila sie druga szosteczka tym razem sedan 2017 2.0 banzynka manual.
Banan z twarzy nie schodzi i nie zamienilbym na zadnego gebelsa (bmw) czy innego bazujacego na plastikowych miskach pseudopremium.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 paź 2018, 09:14 
Amator
Offline
Od: 26.04.2014
Posty: 66
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A propos podnoszenia mocy w benzynie. W Stanach od tego roku sprzedaja M6 z silnikiem 2.5 turbo. 250KM
na dobrej benzynie. Ciekawe, czy w Polsce tez bedzie ten silnik dostepny.


Engine type SKYACTIV®31-G 2.5T Dynamic Pressue Turbo DOHC 16-valve 4-cylinder with VVT
Horsepower, 87 octane regular unleaded fuel 227 hp @ 5,000 rpm
Horsepower, 93 octane premium unleaded fuel 250 hp @ 5,000 rpm
Redline 6,300 rpm
Displacement (cc) 2488
Bore x stroke (mm) 89.0 x 100.0
Compression ratio 10.5 : 1
Fuel system Direct injection
Recommended fuel Regular unleaded gasoline
Valvetrain Chain driven dual overhead cams, 4 valves per cylinder with variable intake valve timing (VVT)
Ignition system Direct coil-on-plug electronic ignition with platinum-tipped spark plugs
Engine block Aluminum alloy
Cylinder head Aluminum alloy
Emission Control (50 State emissions) ULEV125 (Tier3Bin125)
SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS with G-Vectoring Control


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 paź 2018, 09:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pierwsze sztuki właśnie są pakowane w kontenery w portach Florydy, Georgii i obu Karolin.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 paź 2018, 17:54 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
7 października 2018, o 18:37 koliber1960 napisał(a):
no właśnie :D o tym mówię :D :D :D
on też nie narzekał na ,,starą"
<pucugg> <pucugg> <pucugg>


Rzadko bywam na forum. Nie miałem żadnych powodów do narzekań na moją Mazdę 6 2.5L 2013. Wprost przeciwnie. Lałem paliwo, jeździłem na przeglądy- zero stresu. Samochód miał ponad 5 lat, 116 000 kilometrów, chciałem zmienić na nowego sedana ze sporym prześwitem i napędem na przód. Praktycznie nie ma co kupić od rozsądnych producentów. Zdecydowałem się więc na Mazdę 6 po liftingu. Opinie pisałem poprzednio, nic się nie zmieniło od tamtego czasu. Mam nadzieję na rzeczywiście Nową Mazdę 6 zrobioną w oparciu o Vision Coupe. Boję się, że pokażą ją dopiero na targach w Los Angeles 2019 więc do Polski trafi lipiec-sierpień 2020. Będę czekał. Moja Mazda 6 2018 nie jest wyraźnie gorsza (poza MZD connect-koszmar) od tej 2013. Jest jednak ponad 20 tys droższa i absolutnie nie widzę na to uzasadnienia. Jeżeli chodzi o MZD connect to trochę ratuje sytuację android auto. Tam działają polskie komendy głosowe i komputer rozumie co się do niego mówi. Jednak widać różnicę w ilości inwestowanej kasy pomiędzy Google i Mazda.

_________________
Teraz M6 2018 2,5L Skypassion, wcześniej 2013-2018 M6 2013 2,5L Skypassion


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 paź 2018, 22:42 
Offline
Ja wręcz przeciwnie, navi w De bo tam mieszkam w MZD działa idealnie a operowanie same tym pokrętłem po MZD to robię nie patrząc na ekran, wszystko z pamięci i intuicyjnie. - czyli kwestia przyzwyczajenia.

21 października 2018, o 18:54 waldek710 napisał(a):
Jest jednak ponad 20 tys droższa i absolutnie nie widzę na to uzasadnienia.

Podgrzewana kiera, wentylacja siedzeń , nowy automat a nie ten z 2013 gdzie są ścieżki i trzeba operować lewarkiem aby np włączyć wsteczny na boki.kamera 360, asystent pasa ruchu, asystent wykrywania ruchu poprzedniego przy cofaniu, asystent wykrywania auta w martwym punkcie w lusterkach bocznych, adaptacyjne ledy, lepiej grające bose, lepsze wyciszenie , sama jakos kabiny w materiałach, auto hold, hedup w szybie i wiele innych -
Twoim zdaniem mazda SkyPassion 2013 to to samo co 2018 po 3 lifcie i 20 tys zł z kosmosu? - LOL i tyle w temacie.


Ostatnio edytowano Pn, 22 paź 2018, 08:26 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 04:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zgadzam się z Waldkiem - przepaści nie ma, jedynie kosmetyka typu ścieżki czy wbity tablet psujący charakter wnętrza. Ficzery jak podgrzewana kierownica, g-vectoring lub tryb sport rzeczywiście robią różnicę w komforcie, zgoda, ale z kolei zawieszenie w przedlifcie jest twardsze i pewniejsze.
Co do ceny- różnica wymiany waluty twardej na naszą "miętką" sięga 20% w stosunku do 2013, zatem teoretycznie te 20 tys PLN wiecej jest zdecydowanie na korzyść. Importera.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 08:24 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mam internet w komórce i korzystam z nawigacji uwzględniającej sytuacje drogowe typu korki, zamknięte odcinki, wypadki. Takie nawigacje jak na wyposażeniu Mazdy 6 2108 uważam za przeżytek. Bajerom o których pisze niko123 typu asystent wykrywania ruchu poprzecznego nie można zaufać w 100% podobnie jak odczytywaniu znaków drogowych. Na ograniczeniu do 60 km/godzinę pokazuje mi często, ze można jechać np: 100 bo "nie zauważył" jakiegoś znaku. Pytanie tylko kto będzie płacił mandat. Czy Mazda Europe się poczuwa ? Wyciszenie robi się lepsze dopiero po zmianie kół na 17 cali. W oryginale na 19 jest dokładnie tak samo w Mazda 6 2018 i 2013. Uwag o skrzyni automatycznej nie rozumiem bo skrzynie są takie same, a sposób zmiany biegów czy lepszy jest w jednej linii czy ze skokiem to dyskusja akademicka. To co na pewno powinno być ze względów bezpieczeństwa (a nie ma) to pamięć ustawień lusterek wstecznych powiązana z pamięcią ustawienia siedzenia kierowcy. Wspominałem w poprzedniej opinii o swojej żonie. Jest ode mnie znacznie niższa i ma swoje ustawienie fotela. Przyciska je i od razu chce jechać zapominając o przestawieniu lusterek. W liftingu, który jest wprowadzony w stanach najważniejsza jest zmiana silnika na turbodoładowany o znacznie większej mocy. Bajery to detale, które powinny być jako opcja wyposażenia.

_________________
Teraz M6 2018 2,5L Skypassion, wcześniej 2013-2018 M6 2013 2,5L Skypassion


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 09:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
22 października 2018, o 09:24 waldek710 napisał(a):
Na ograniczeniu do 60 km/godzinę pokazuje mi często, ze można jechać np: 100 bo "nie zauważył" jakiegoś znaku.

A to ciekawe, bo u mnie rozpoznawanie znaków działa praktycznie bezbłędnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 10:27 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odczytywanie znaków drogowych działa bezbłędnie dopóty dopóki w miejscu postawienia znaku nie wyprzedzam np: ciężarówki lub znak jest nawet częściowo zarośnięty przez przydrożne drzewa lub krzaki. Nie uważam, że ta funkcja nie ma sensu. Jest przydatna, ale nie można jej ufać w 100%. Brak synchronizacji ustawień pamięci fotela kierowcy z ustawieniem lusterek uważam za poważne zaniedbanie w sytuacji aspiracji Mazdy 6 do klasy wyższej. Uważam, że wprowadzenie tej funkcji podniosłoby bezpieczeństwo jazdy. Wiele osób uważa, że sprawdzenie położenia lusterek to podstawa przed rozpoczęciem jazdy.

_________________
Teraz M6 2018 2,5L Skypassion, wcześniej 2013-2018 M6 2013 2,5L Skypassion


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 10:51 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bo ta cała otoczka elektroniczna jest super ale jak zacznie fiksować to jest kłopot kolega szczęśliwy jak się wydawało nabywca VW Arteona dziś z rana podjeżdża nadal białym autem ale to KIA Stinger :arrow: pytam się co się stało odp: miałem kur.... dosyć wizyt w ASO tu pada znacznie więcej gorzkich zdań na temat jakości VW nie będę cytował .
Mazda zaczyna robić to samo ,mam nadzieję tylko że nie tak jak np: VW zrobimy a nabywca sprawdzi jak działa a nie :arrow: Mazda niestety robi to co pozostali tylko w mniejszym stopniu.


Ostatnio edytowano Pn, 22 paź 2018, 11:07 przez ABC1, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 11:03 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Taka rozkmina mnie naszła. Jeśli obecna 6tka dobija w dieslu pod 200k a kolejna wersja, dopiero godna uwagi tak naprawdę dla posiadaczy obecnych, pewnie dobije do tej sumy to na moje oko chyba lepiej wybrać Lexusa ES którego kupimy w tych pieniądzach a za minimalnie większe wyjdzie nam ES w wersji F sport.
Tylko nigdzie nie widzę info ile można na elektryku nim przejechać km i do jakiej prędkości.

-- Dodano: 22 października 2018, o 12:03 --

Mamy wówczas hybrydę(aku pod kanapą) a dodatkowo auto extremalnie dobrze wyciszone że o reszcie nie wspomnę. Nie to żebym umniejszał coś Maździe


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.