Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 19:26 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Juz to pisalem,ale napisze raz jeszcze. Jezdze 6 z 2013 roku,bardzo czesto po autostradach z predkosciami powyzej 160/h.W nowej Mazdzie jest naprawde cicho-w stosunku do mojej to jest jakas przepasc,co od razu zauwazyla moja kobieta (specjalnie pojechalem na ske,zeby sprawdzic poziom halasu przy 180). Zarowno silnik,jak i wiatr sa ZNACZNIE mniej slyszalne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 19:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Pierwsze testy 2,5l 8,2 sek do 100 przy przebiegu 1300 km na Majorce 25oC -myślę że w niższych temp. i wyższych przebiegach będzie tylko lepiej....mi na razie wystarczy, :cool: apetyt rośnie w miarę jedzenia :lol:
Czasami jeżdżę Hondą Type R UFO syna po tuningu 220KM i pomimo co najmniej 1,6sek różnicy jest dobrze, a o komforcie i ciszy w Hondzie nie ma co marzyć.
Pozdrowienia dla wiecznie niezadowolonych. Jest dobrze <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 20:48 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
co do wyciszenia jako wlasciciel M6 z 2015 to powiem tak, ze jest ciszej... klejone szyby z przodu plus nowe uszczelki powoduja, ze oglosow powietrza szumu przy szybach drzwiach slupku nie ma, tylne szyby klejone nie sa i tam ped powietrza w porownaniu z przodem slychac

siedzac z przodu ma sie wrazenie ze halas dochodzi z tylu (kufer, wydech) oraz odglosy toczenia

subiektywne wrazenie jak pojezdzilem nowym to wydawalo mi sie ze duzej roznicy nie ma... ze costam lepiej... ale jak wsiadlem po 3h do swojego starego (bo na tyle dostalem od dealera demo do zabay) to w moim starym doslownie dramat :) halas atakuje wszedzie


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 09:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
zorik to Ty mnie teraz nie zrozumiałeś... O to chodzi, że na tym forum z czasem można się nabawić fobii dot. wyciszenia i powoli z czasem z zachwytu zaczynasz się dosłuchiwać szumów... to o uciekaniu z forum to było z troski o Twoje zadowolenie z auta, i broń Boże nie było atakiem na Ciebie czy Twoje zadowolenie...

a Efektu Uchylonej Szyby musisz zaznać by zrozumieć... Gdy np. wyciszysz całe auto na poziom Merca klasy S, a tu pojawia się delikatny świst gdzieś z uszczelki drzwi... w taki wyciszonym aucie to jakby ktoś na fujarce Ci przy uchu usiłował gwizdać... ;)


Życzę Ci jak najdłuższego zadowolenia z auta i jak nie od forum to choć trzymaj się z daleka od wątku o wyciszeniu :P

Pozdrawiam i moja rada trzymaj więcej luzu, bo tu Ci co najmocniej bronią Mazdy, po paru latach najmocniej ją atakują, więc lepiej się cieszyć, że auto jest ok i nie próbować udowadniać, że jest The Best, i że inni którzy tak nie myślą na pewno się mylą... ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 11:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ależ ja doskonale zdaję sobie sprawę z wad 6, tej nowszej także. Zakup tego modelu jest wypadową + i -, Co do ciszy to w stosunku do mojego "starego" auta jest kolosalna różnica, dlatego niczego nie nasłuchuję -bo dla mnie jest NA RAZIE OK. Zawsze trzymam się zasady- co zmiana samochodu to inny producent. I zazwyczaj unikam "starych" wad, ale pojawią się "nowe" :*
Moje posty miały cel pokazać nowym nabywcom , że można być zadowolonym z 6 , ponieważ niektórzy posiadacze starszych wypustów nie dają jej szansy... a przejechałem ok 2000 zobaczymy co dalej...
i uważam że jest to niezła alternatywa plusów i minusów za taką kwotę... zawsze mogłoby być lepiej :|, ale też drożej .
Ma swoje wady na razie mało istotne, ale ma też zalety. Sporo jeżdżę i pomimo zakupu zawsze nowych samochodów NIGDY nie spotkałem tego idealnego. I zapewne nie znajdę.
Podsumowując kolega kupił jednocześnie dwa wypasione -Volvo XC 90 dla siebie i Passata do dojazdów i marudzi że gdyby te dwa połączyć w jedno to byłoby OK <spoko>
Jak ktoś chce czegoś dowiedzieć prosze się pytać.
Myślę, że temat wyczerpany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 14:15 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Witam.
Napiszę parę słów o mojej nowej szóstce <disco>
Wcześniej przez prawie jedenaście lat jeździłem GG z 2007 roku z mocą podniesioną do 176 koników.

Decyzja o zmianie zapadła w idealnym momencie - jak pokazały się pierwsze zdjęcia M6 2018.
Przód, jak dla mnie, idealny (grill).
Zresztą ogólnie wygląd leży mi w stu procentach.
Przejechałem się tak dla zasady po salonach innych marek - ale pewnie tylko dlatego żeby samego siebie uspokoić że nie ma nic
fajniej wyglądającego niż mazda <spoko> . Do tego ten ich soul red crystal - i byłem zakochany.

Zamówiona koniec czerwca - odebrana 27 lipca w Zabrzu.
Jedyny słuszny silnik 2,5 litra wersja skypassion.
Jak się pokazało demo skydream-a to pojechałem zobaczyć - ale stwierdziłem że te 10kPLN wydam na inne rzeczy
jak np. powłoki na całe auto, szyby itd plus drugi zestaw kół z zimówkami, bagażnik dachowy i jeszcze kilka innych pierdółek :wink:

Do dzisiaj przejechałem 1500 km.

Jedna rzecz mi się totalnie nie podoba - dlaczego mazda nie robi liftbacków ????

Zawieszenie bomba - idealne wypośrodkowanie między komfortem a twardością - zakręty przy większych prędkościach zbiera się idelanie.
Mam odczucie że auto na początku zakrętu troszeczkę nurkuj na zewnętrzne przednie koło - ale po ułamku sekundy poziomuje się i reszta
zakrętu już jest pokonywana bez żadnych przechyłów.
Układ utrzymywania auta na pasie ruchu po dopasowaniu w opcjach działa wyśmienicie, tempomat aktywny też super - jazda w korku to teraz,
no nie napisze że przyjemność , ale prawie <brawo>

Fotele bardzo wygodne - zdecydowanie plus.
Wentylowane siedzenia - super sprawa.

Trochę za niskie podłokietniki w drzwiach i konsoli środkowej - ale dałem radę tak ustawić fotel i kiere że już przestaje mi to przeszkadzać,
pewnie kwestia przyzwyczajenia.

Światła - kosmos. Wyłączenie poszczególnych stref, przy zachowaniu jak najdalszej widoczności genialne.
W momencie zbliżania się z naprzeciwka innego auta - po prawej stronie wyraźnie widoczne pobocze na odlegość ponad 150 metrów


Bose - jak dla mnie gra całkiem dobrze - chociaż wydaje się że w poprzedniej było lepiej.

HUD - też super rozwiązany - ilość i jakość podanych informacji bardzo dobra.
Widoczny bez żadnych problemów w dzikim słońcu przez okulary polaryzacyjne, a jednocześnie nie oślepiający w nocy
Troche czasem gubi się układ rozpoznawania ograniczeń prędkości - w momencie jak na stu metrach drogi jest 10 różnych - ale to polska specyfika, jeszcze chyba nie zbudowano takiego komputera który byłby to w stanie ogarnąć <niewiem>

Jakość wykończenia wnętrza bardzo dobra, materiały miękkie, przyjemne w dotyku. Jeden minus wstawki z błyszczącego plastiku.


Wyciszenie wnętrza spoko - przy 180 da się normalnie rozmawiać przez zestaw głośnomówiący.

Skrzynia biegów też super.
Czytałem już narzekania że tryb normaly to taki super-eko-zamulający.
Faktycznie biegi zmienia bardzo wcześnie - ale jednak po przyzwyczajeniu da się jechać 70 za Tirem i bardzo dynamicznie go wyprzedzić.
A w trybie sport- reakcja na gaz momentalna.

I teraz najfajniejsze- silnik.
Do 2500 obrotów - niesłyszalny w środku auta. Powyżej bardzo przyjemny, niemęczący dźwięk.
Przy porównaniu do "kosiarek" 1,2 litra wręcz muzyka :wink:
Miałem już dwa przypadki gdzie ludzie stojący góra 2 metry od przejeżdżającej mazdy (oczywiście na wolnych obrotach) zastanawiali się
czy jednak kupiłem hybrydę - silnik niesłyszalny :D
Spalanie - średnia z 1500 km 6,9/100 :) i raczej mojej jazdy nie można nazwać emerycką.
A dwie trasy - jedna 112 km w 78 minut i druga 43 km w 40 minut wyszły jak na zdjęciach.
HHT-2000x1500.jpg

IMG_20180804_230923_HHT-2000x1500.jpg

Ogólnie - bomba - żal wysiadać z samochodu.

A jest jeszcze jeden - raczej wielki miuns - natężenie prądu w gniazdach USB z przodu tylko 200mA.
Telefonu się nie da naładować :?
Serwis twierdzi że tak ma być.
Mógłby ktoś sprawdzić ?
Z tyłu normanlnie podchodzi pod dwa Ampery

To tyle - jakby ktoś coś to pytać

Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 sie 2018, 14:36 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 352
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
ponoć przy upgrade do Carplay mają być też już 2,1A porty usb

Cytuj:
According to the automaker it should take about two hours, and include a faster-charging 2.1-amp USB port as well as a newer version of Mazda Connect.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sie 2018, 15:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wiem gdzie, więc pytam tutaj.
W GH miałem takie światełko niebieskie w panelu lampek pod sufitem które oświetlało tunel centralny, widziałem że takowe są w GJ, GL ma lub miała? I od czego to zależy, wersji wyposażenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 13 sie 2018, 16:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W GJ jest tylko w górnej części stacji NB1.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sie 2018, 16:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...No to lipa :(
A w GL? Ciekawe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sie 2018, 16:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W wersjach USA zdaje sie, że jest taki LED.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sie 2018, 16:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
jest w 2018 Sky Dream.. tylko w takiej siedzialem


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 sie 2018, 23:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.03.2018
Posty: 38
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W najnowszej wersji to światełko występuje tylko w wersji SkyDream i jest określane jako oświetlenie ambientowe. Serio :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sie 2018, 04:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Muszę przejrzeć ogłoszenia bo tam widziałem taki panel lampek ze światełkiem, jak w starej GH... Mała dioda niebieska, a fajnie delikatnie świeciła w nocy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sie 2018, 21:06 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
http://www.auto-swiat.pl/nowe/mazda-6-2 ... ort/fpzp8x


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 15:19 
Offline
Dla nich 2.0/2,5 na wysokich obrotach buczą ale juz tsi 1.0 lub 1.4/1.5 już nie , śmieszne.
mazda raczej mruczy delikatnie a tsi ryczy przy 5/6 tys obr. - no ale może tylko ja to tak odbieram.
Napisałem np. o tsi bo w ich testach nie ma w wadach wycie silnika a mazdy sie uczepili.


zobaczcie od 7 minuty filmiku - dokladnie to pokazane, bo jak jechałem 1.4 tsi to bylo identycznie - okropne.



https://www.youtube.com/watch?v=SL6_0zxqtI4&t=121s


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 15:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Jechałem 2,5 192 konie ,silnik jest cichy do 3 tys obrotów gdy się gwałtownie przyspiesza staje się bardzo głośny i nie przyjemne wycie silnika , ale to może wina automatu przy dodaniu gwałtownie gazu redukuje do dwójki obroty skaczą na 5do 6 tys obrotów silnik wyje , brakuje momentu obrotowego.
Auto dla osób spokojnie jeżdżących . :wink:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 16:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
to jest wlasnie kwintesencja motoryzacji - wolnossaki.
no i japonskich aut.. obroty i moc.
ja osobiscie uwielbiam ten kickdown, redukcje biegu, ”wycie” i moc ktora niosa ze soba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 18:57 
Offline
Moje pierwsze to Honda civic vtec z 95 roku - odcinka przy 7,800 obr. - wkręcanie było przyjemnością. - trzeba to lubić.
Wiele ludzi twierdzi że 2.0 nie jedzie, zmieniają biegi przy 3 tys obr, może wydaje im się że silnik padnie jak będa wkręcać, wiadomo co jakiś czas bynajniej a nie na codzień, znam ludzi co maja mazde 3 2.0 165 koni i nigdy
nie przekroczyli 4 tys obr.
Ojciec ma focusa 1.6 z 2009 i odcinka przy 6100 obr. ale sam nigdy nie przekroczyłem 4,5 tyś. bo silnik wyje jakby miał się rozlecieć, co innego w mazdach/ hondach.

Np. ta stara honda na 1 do 60 km.h na 2 do 120 km/h i na 3 do 160 km/h - straszne przełożenia miała.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 wrz 2018, 21:27 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 04.07.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Od 4,5 roku od nowości eksploatuję M6 GJ. Pod wieloma względami auto rewelacyjne, kto ma ten wie /... /oraz jak dotąd - prawie bezproblemowe...
Niebawem zacznę myśleć o kupnie nowego auta, a wcześniej muszę też kupić nowy samochód dla żony.
I wiecie co.... , z wielkim bólem to powiem, ale raczej nie będzie to Mazda.
I to z jednego, może drobnego dla kogoś powodu - jakości blachy i trwałości lakieru.
Jako człowiek wyjątkowo dbający o samochód, w tym jego lakier myję tylko bezdotykowo, woskuje itp. Niestety na pewne rzeczy nie mam żadnego wpływu, a do nich należą m. inn. bliskie spotkania maski z drobinami żwiru itp. latającymi np. po autostradzie. Każda podróż kończy się kolejnymi odpryskami lakieru. Wykonane własnoręcznie naprawy firmowym zestawem może i zabezpieczają ubytki i z daleka nic nie widać, ale z bliska wszystko widać jak cholera te moje naprawy. Może to mój kolor tzw. Soul Red jest tak hiper wrażliwy, ale mówiąc szczerze nigdy dotąd i w żadnym aucie nie miałem takich problemów z lakierem! Mamy również w garażu 8 letnią Fiestę, która uwaga (!) praktycznie nie ma tego typu odpryskow na masce, owszem kilka drobnych rys "parkingowych" po spotkaniu z drzwiami jakiegoś mutanta.
Nie jestem fachowcem, ale jeśli chodzi o trwałość lakieru i jego odporność na tego typu uszkodzenia, to Mazda kompletnie się kompromituje, a szkoda wielka, bo z całą pewnością z całej masy innych powodów pozostałym przy tej marce. Niestety mogę to porównać tylko z autami GMotors, które w kwestii lakieru oceniam lepiej, ale być może Mazda nie jest wyjątkiem na rynku i inne marki mają również podobnie "trwałe" lakiery/??? /. W każdym razie moim subiektywnym zdaniem zarówno grubość blachy i grubość oraz twardość lakieru u takiego przepraszam.. Forda jest znacznie większa. Może jacyś fachowcy mnie wyprostują w tej tezie...
Tak oto moja pedantyczna, ale nie do końca skuteczna dbałość o auto i niebawem skończy się rozwodem z tą marką. Chyba, że panowie w Hiroshimie coś w końcu wymyślą.... Bardzo jestem ciekaw, czy Wam również byle drobina na wietrze dziury w lakierze robi, czy tylko moja je przyciąga...
A przy okazji kupując auto za takie pieniądze od razu proponuje się specjalne zabiegi, jakieś kwarcowania lakieru, o co tu chodzi? O
napedzanie koniunktury? Bo co, koncern z wieloletnią tradycją nie potrafi pomalować auta czymś, co będzie I ładne i przede wszystkim TRWAŁE? Niestety słowo TRWAŁE nie przyświeca dziś żadnej firmie, interes musi się przecież kręcić.... Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 09:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Powergrip każdy nowy samochód teraz jest malowany farbami wodnymi, które nie są tak odporne na warunki zewnętrzne jak te akrylowe stosowane wcześniej. Mam doświadczenie z samochodami (nowymi) innych marek i Mazda niczym się w tym temacie nie wyróżnia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 14:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 04.07.2014
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ok. To cieszę się, że inni nie mają lepiej... :) Proponuję następne generacje malować plakatówką lub akwarelą i jeszcze w salonie dawać namiary na lakiernie, kwarcowanie itd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 15:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...marudzenie jak zwykle, nic więcej... .
...No nie dogodzisz, dobrze że jest na rynku wybór, między cienkim lakierem a cienkim lakierem :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 15:22 
Offline
Mazda odpada bo ma cienki lakier np inne nie ale w innych sa awarie jakich nie ma w mazdach, lakier to mniejsze zlo :) - jeszcze będziecie płakać :lol:
Teraz na powaznie, na jesień premiera nowej 3 a jak nie to teraz z kompaktów nowy creed i nowy forus wyglądają na najbardziej ciekawe.
Co do wspomnianej fiesty, żona ma i autko bezproblemowe, polecam do tego daję więcej fanu z jazdy jak mazda ( układ kierowniczy, zawieszenie itp. ).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 19:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
3 września 2018, o 22:27 Powergrip napisał(a):
(...)
I wiecie co.... , z wielkim bólem to powiem, ale raczej nie będzie to Mazda.
I to z jednego, może drobnego dla kogoś powodu - jakości blachy i trwałości lakieru.
(...)

Sama prawda odnośnie lakieru ;) ja już mam wywalone na lakier... jak ostatnio zobaczyłem swój dach (w CX-5) to się przeżegnałem. Wyczyściłem to do gołego i zabezpieczyłem fabrycznym zestawem naprawczym, mam tylko nadzieję że to nie będzie rdzewiało. Niestety, ale jest tak jak napisał Tombien - wszystkie marki teraz używają słabych lakierów.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


Ostatnio edytowano Wt, 4 wrz 2018, 19:01 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 wrz 2018, 20:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Powergrip napisał(a):
.... Każda podróż kończy się kolejnymi odpryskami lakieru. Wykonane własnoręcznie naprawy firmowym zestawem może i zabezpieczają ubytki i z daleka nic nie widać, ale z bliska wszystko widać jak cholera te moje naprawy...
...Mamy również w garażu 8 letnią Fiestę, która uwaga (!) praktycznie nie ma tego typu odpryskow na masce, owszem kilka drobnych rys "parkingowych" po spotkaniu z drzwiami jakiegoś mutanta.
....Chyba, że panowie w Hiroshimie coś w końcu wymyślą....
....A przy okazji kupując auto za takie pieniądze od razu proponuje się specjalne zabiegi, jakieś kwarcowania lakieru, o co tu chodzi? ....


Od końca - chodzi o modę i wyciągnięcie kilku tysięcy od osobnika będącego "na fazie" zakupu, właśnie wydał>100ty , phi co to kilka więcej. Normalne tworzenie potrzeb nieistniejących.

Co do Panów w Hiroshimie - mam szczerą nadzieję że takimi bzdurami ani myślą się zajmować

8 letnia fiesta stoi w garażu i założę się że jeździ wolniej, dalej od poprzedzającego pojazdu niż Mazda, ma mniejszą powierzchnię czolową, a w początkach swego żywota autostrad (w tym w budowie często - brudnych ) i takiego ruchu na nich , z tymi prędkościami nie widziała.
Miałem przez kilka lat równolegle dwa auta tej samej marki, ten sam model, ten sam rocznik, tak samo z fabrycznymi lakierami metalikami. Z tym że jedno 120 koni, drugie >190. Drugie z masą odprysków, pierwsze z nielicznymi.

Po prostu chcesz spróbować czegoś innego :) to normalne i nic niepoprawnego. Ale trzeba jakoś tą pierwotną potrzebę zracjonalizować przed sobą :)
(BTW zamiast się w zaprawki bawić, taniej i z lepszym efektem dać do lakierowania maskę czy zderzak)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 07:23 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie pojawiły się na masce ze 3 odpryski na samym początku tak do 2 mcy ale przez kolejne 9 nie zauważyłem nowych a trochę jeżdżę. Dach czysty. Generalnie nie jest najgorzej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 07:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Eh focus z 2004 miał mniej odprysków po 150 kkm niż ja mam w Mazdzie po 2 latach i 50kkm (Tak focus miał mniej autostrady, ale był dużo gorzej traktowany jeśli chodzi o jakość dróg i o prędkości na nich). Tj praktycznie w Focusie było może jeden dwa od bardzo dużego kamienia. W Mazdzie liczę już w 10tkami...
Ale tak VW PAssat nie ma lepiej kolega z firmy ma co druga z nim dyskusja to właśnie o słabej jakości lakieru...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 07:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 września 2018, o 21:52 Andrzejsr napisał(a):
(BTW zamiast się w zaprawki bawić, taniej i z lepszym efektem dać do lakierowania maskę czy zderzak)


Gorzej jak to jest dach... :(

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 08:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Czyli, ci co postawili na oklejenie przynajmniej dachu folią mają wygrane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.