Teraz jest N, 22 kwi 2018, 13:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 938 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 14:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.05.2016
Posty: 590
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Co do odwierania klapy to za mim kupiłem 6 2017 już miałem sprężynę aby otwierać z pilota, tylko trzeba samemu zamykać. lepsze jak nic :)
Fotele w m6 2018 są większe.

-- Dodano: 14 kwietnia 2018, o 15:34 --

To ja z innej strony :)
Nie wyobrażam sobie mieć inne auto bez regulacji start-stop jak w m6 siłą dociskania hamulca, jaka inna marka to ma ? superb, arteon insiagnia ?

Ja mieszkam w mieście i co kawałek są śwatła,, wyłączenie systemu całkiem u nie nie wchodzi w rachubę, zima czy lato co dzień kilkanaście razy dziennie hamulcem steruje ten system i tak się przyzwyczaiłem że nie wyobrażam sobie go wylączyć.


Ostatnio edytowano So, 14 kwi 2018, 15:27 przez niko123, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 14:53 
Świeżak
Offline
Od: 27.07.2017
Posty: 20
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
14 kwietnia 2018, o 15:37 niko123 napisał(a):
To ja z innej strony :)
Nie wyobrażam sobie mieć inne auto bez regulacji start-stop jak w m6 siłą dociskania hamulca, jaka inna marka to ma ? superb, arteon insiagnia ?


Akurat to dla mnie nie jest problemem ponieważ jeżeli nie chcę tego używać to ten system po prostu wyłączam i problem z głowy :). Może jeszcze mazda w przeciągu 5 miesięcy bo wtedy będę wymieniał auto, dołoży chociaż tą elektryczną klapę a jeżeli nie to będzie trzeba pójść w inną markę :( a szkoda by mi było zwłaszcza tego silnika 2.5 ponieważ chyba już nie da się kupić nic wolnossącego w benzynie o takiej pojemności co w dodatku mało pali. Jeżeli już patrzymy na spalanie silników napędzanych Pb to ewentualnie przypasowało mi jeszcze audi 2.0 TFSI 252km. Też fajne spalanie ma ale jednak mazdą jeździ się inaczej, w moim odczuciu lepiej. Dziwne stwierdzenie z ust osoby która do tej pory jeździła dieslami z turbiną ale tak, wolnossącą mazdą jeździ mi się ciekawiej :). Pozostałe benzyny nie wchodzą w grę ze względu na moje przebiegi i spalanie. Nowa insignia 1.5 za słaba, 2.0 i spalanie 15l nie do przyjęcia. BMW serii 5 530i (bo 520i za słaby) też spalanie w okolicach 15l. Rocznie robię ok 40kkm i o ile 10l przy takiej średnio dynamicznej jeździe bez pałowania do odcinki jestem w stanie zrozumieć i zaakceptować o tyle 15l przy takiej samej jeździe nie kupuję, dużo za dużo. A w maździe 2.5 po tygodniu swojej standardowej jazdy miałem 8.8l/100km, bajka! Nie dużo więcej jak w moim obecnym dieslu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 15:28 
Świeżak
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 25
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
14 kwietnia 2018, o 15:53 kingu80 napisał(a):
14 kwietnia 2018, o 15:37 niko123 napisał(a):
Akurat to dla mnie nie jest problemem ponieważ jeżeli nie chcę tego używać to ten system po prostu wyłączam i problem z głowy :).


oj, sprawdź dokładnie jak wygląda to wyłączanie w konkretnym modelu ...nie wszystkie samochody mają guziczek do wyłączenia jak M6, o docisku hamulca nie wspominając...przypuszczam, że może to być duuużo bardziej upierdliwe niż brak zamykania klapy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 15:41 
Świeżak
Offline
Od: 27.07.2017
Posty: 20
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, są takie marki które nie mają tej funkcji ale na szczęście póki co, te które biorę pod uwagę mają tą funkcję a rozważam zakup auta zarówno z marek standardowych jak mazda jak i z premium, BMW, audi, volvo z tym że marki premium to raczej wchodzi w grę zakup auta rocznego ponieważ zależy mi na bogatym wyposażeniu a chciałbym zamknąć się w kwocie 200 - 220k brutto więc jeżeli BMW, audi czy volvo nowe to tylko w podstawie bo do dołożeniu do nich wszystkiego tego czego bym chciał robi się już prawie 300 a nawet i ponad 300k a roczny jest do kupienia właśnie w kwocie jaką mam do przeznaczenia. Natomiast wiadomo, nowy to nowy. Gdybym brał mazdę to w wersji SkyDREAM (pod warunkiem że wprowadzą do tej opcji skórę Pure White bo póki co jest tylko brązowa a chcę kupić auto w ciemnym kolorze, ciemny kolor + ciemne wnętrze zdecydowanie nie, tak wiem, jestem wybredny, nic na to nie poradzę :( ) a jeżeli nie będzie ta wersja dostępna z jasną skórą to pozostaje mi tylko SkyPASSION


Ostatnio edytowano N, 15 kwi 2018, 06:32 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 18:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 174
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Parę dni temu jeździłem chwilkę nowym Volvo xc60 siostry , start stop gasi silnik przy każdym zatrzymaniu natychmiast, kontrola dociskiem hamulca nie działa jak w mazdzie, dodatkowo nie ma guzika wyłączania systemu tylko trzeba szukać opcji na tablecie, mocno upierdliwe.
Szumy wiatru przy 140km/h podobne jak w GL (czyli niewielkie), za to odgłosy toczenia dużo mniejsze. Nie wiem na ile to kwestia opon (Conti sportcontact w volvo vs turanza w GL) ale chciałbym tak w mazdzie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 18:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 487
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@kingu80
z tym 15l spalania to chyba Cie lekko ponioslo ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 19:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.05.2016
Posty: 590
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
spalanie insignia 2.0 260. - dynamiczna 19 a spokojna 9 to srednia po miescie koło 14, warto poczytać na forum insigni.
https://www.youtube.com/watch?v=Dldw2_PMFkY


https://www.autocentrum.pl/spalanie/ope ... a-i271200/


Zmianiam temat.
m6 2018 - 1:02. - co do ciszy - ale reklama , jasne, ciekawe ile te opinie są obiektywne :)

https://www.youtube.com/watch?v=wHdImnQaKpQ


Ostatnio edytowano N, 15 kwi 2018, 06:33 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 20:05 
Bywalec
Online
Od: 23.02.2016
Posty: 459
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
14 kwietnia 2018, o 16:41 kingu80 napisał(a):
Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, są takie marki które nie mają tej funkcji ale na szczęście póki co, te które biorę pod uwagę mają tą funkcję a rozważam zakup auta zarówno z marek standardowych jak mazda jak i z premium, BMW, audi, volvo z tym że marki premium to raczej wchodzi w grę zakup auta rocznego ponieważ zależy mi na bogatym wyposażeniu a chciałbym zamknąć się w kwocie 200 - 220k brutto więc jeżeli BMW, audi czy volvo nowe to tylko w podstawie bo do dołożeniu do nich wszystkiego tego czego bym chciał robi się już prawie 300 a nawet i ponad 300k a roczny jest do kupienia właśnie w kwocie jaką mam do przeznaczenia. Natomiast wiadomo, nowy to nowy. Gdybym brał mazdę to w wersji SkyDREAM (pod warunkiem że wprowadzą do tej opcji skórę Pure White bo póki co jest tylko brązowa a chcę kupić auto w ciemnym kolorze, ciemny kolor + ciemne wnętrze zdecydowanie nie, tak wiem, jestem wybredny, nic na to nie poradzę :( ) a jeżeli nie będzie ta wersja dostępna z jasną skórą to pozostaje mi tylko SkyPASSION


Z audi patrzysz A6? Bo teraz wychodzić będzie nowy model, więc na ten obecny można dobre rabaty wyciągnąć.
Ja się przesiadłem do nowej A5 z M6, co zresztą opisywałem na forum gdzieś, więc powielać nie będę, ale jak pytania byś chciał mieć, to wal śmiało :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 20:16 
Świeżak
Offline
Od: 27.07.2017
Posty: 20
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
14 kwietnia 2018, o 19:33 DM2009 napisał(a):
@kingu80
z tym 15l spalania to chyba Cie lekko ponioslo ;)


Uwierz mi że mnie nie poniosło. Miałem na testach zaraz jak tylko wyszła nowa insignia z silnikiem 2.0 turbo i przy standardowej jeździe, bez żadnego specjalnego traktowania, po prostu tak jak jeżdżę zawsze, nie udało mi się zejść poniżej 14l. Spalanie po tygodniu oscylowało w granicach 15l, już nie pamiętam dokładnie ile to było, czy 14.6 czy 14.8 bo nie pamiętam, na pewno było koło 15l a to dla mnie dużo. Natomiast tak jak wspomniałem, byłem baaardzo mocno zaskoczony spalanie w audi, wręcz byłem zszokowany bo liczyłem że jak wycisnę z tego 2.0TFSI 252km poniżej 14l to będzie super a tu niespodzianka, wyszło podobnie jak w maździe. Tylko boję się tego silnika, niby go poprawili ale smrodek pozostał. Mam tu na myśli spalanie oleju. Dzięki @wasllinio za info, jak coś będę na pewno pisał :). Jeszcze czekam na nowe volvo S60 bo póki co wyszło jedynie V60. Aczkolwiek rozważam też suv-y takie jak XC60 czy np teraz ma wejść nowe BMW X4 (wiem, dość kontrowersyjny, mówią na to X6 dla ubogich ale mi się podoba :) ). Zobaczymy, mam jeszcze te 5 miesięcy do zmiany i chcę póki co trochę po testować, pobawić się trochę tymi samochodami żeby finalnie wybrać coś fajnego. Jeszcze myślałem też o nowej maździe CX-5 ale nie ma dobrego silnia :(. 2.5. do tego suva to za mało. Diesle też nie porywają. Tu przydał by się jakiś naprawdę mocny diesel powyżej 200km, wtedy udało by się osiągnąć kompromis między spalaniem a osiągami. W tej chwili wybierając diesla mamy jedynie plus na splaniu a wybierając benzynę 2.5l nie mamy nic bo to ani mało nie spali ani osiągów żadnych nie ma bo skoda fabia 1.2 TFSI bo bierze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 20:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.05.2016
Posty: 590
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Co do silnika TFSI 2.0 252 no z opini ludzi faktycznie bardzo mało średnio pali. - jak na taką moc a podbno do insigni 2.0 260 to srednio spala wiele mniej. ( w insignia pewnie automat wiele ma wpływ na spalanie ).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 20:26 
Świeżak
Offline
Od: 27.07.2017
Posty: 20
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
14 kwietnia 2018, o 21:22 niko123 napisał(a):
Co do silnika TFSI 2.0 252 no z opini ludzi faktycznie bardzo mało średnio pali. - jak na taką moc a podbno do insigni 2.0 260 to srednio spala wiele mniej. ( w insignia pewnie automat wiele ma wpływ na spalanie ).


Wiesz co, nie wiem czy automat bo spójrz, w mondeo montowane są skrzynie powershift. Tak się składa że testowałem również mondeo vignale 2.0 ecoboost i tam spalanie również miałem w granicach 14l. Plus tylko taki że jeździło bez porównania lepiej od insigni. Dlatego jeżeli już mondeo to tylko 2.0 w dieslu ale nie ten 180km tylko ten bi-turbo 210km. Też jeździłem i bardzo fajnie się zbiera i daje radę. Minus taki że tych silników jest dość mało i nie ma zbyt wielu opinii o nich. Niby serwis twierdzi że nie są awaryjne ale co mają powiedzieć, że się psują? To nikt by nie kupował.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 21:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.05.2016
Posty: 590
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
powershift. jest diezlu w mondeo w ecobusie jest inna skrzynia zwykly wolny hidrokinetyk a powershift to dwu ps.
Mondeo tak samo wiele palą 2.0 200 i 2.0 240 ps. i te osiagi przez wolne skrzynie jak w oplu
mondeo 2.0 240 ps i tylko koło 8 sec. do 100.
Na forum mondeo podaja spalania na tempomanie przy 120 koło 8l, więc macie porówanie do m6.
Dziwne że ford nie ogarnia powershiftu w ecobuscie i daja go tylko w diezlu.
Wolny hidrokinetyk najpierw był w usa testowany i byl bezawaryjne a z nowoczesna skrzynia dwu.. powershift były problemy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 21:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
A czy nowe FL3 beda mialy juz ten cholerny GPF ? Przepraszam za dosadne okreslenie, ale nie da sie tego delikatniej nazwac


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 21:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.05.2016
Posty: 590
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Diezel m6 tak 150 i 184 ps , Pb nie ale np. w pb w tsi już tak ale nie wiem czy wszystkich pojemnościach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 21:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 1746
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
14 kwietnia 2018, o 22:00 niko123 napisał(a):
Dziwne że ford nie ogarnia powershiftu w ecobuscie i daja go tylko w diezlu.

Ogarnął, bo w poprzedniej generacji Mondeo był zestaw EB+PS, ale z jakiegoś powodu się z niego wycofali w aktualnej generacji...
Inna sprawa, że PS w niezawodności ma opinie podobną do DSG... czyli pierwszy właściciel pojeździ, a drugi wymienia...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 21:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
14 kwietnia 2018, o 22:35 pryzma napisał(a):
A czy nowe FL3 beda mialy juz ten cholerny GPF ?


podpytywałem o to w salonie mazdy i sprzedawca powiedział mi że nie będą montowane w benzyniakach


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 kwi 2018, 22:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 668
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda chwali się (chwalili w sponsorowanych?) że benzyna pozostaje benzyną - nie ma syfu z diesla, zero dpf fap adblue cokolwiek.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 06:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
To dobra informacja ... ale czy nie bedzie obowiazku ich montazu od wrzesnia 2018 ? Takie info pojawia sie dosc czesto na roznych stronsch motoryzacyjnych


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 07:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 262
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Rozmawiałem ostatnio ze sprzedawcą w Kii - każdy Stinger benzynowy, zamówiony po 5.04 będzie miał gpf (i to mokry). Twierdził, że wynika to z terminu uzyskania przez Kię homologacji na ten model.
Z tego co kojarzę, to GJ dzieliła homologację z GH, prawda? Więc może ta nowa będzie dzielić z GL i tym sposobem ominą obowiązek stosowania gpf?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 07:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1002
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
O ilę się nie mylę. To nie można nałożyć obowiązku rozwiązania technicznego na producenta. Jedynie wymusić by spełniał określone normy. Mazda po prostu obeszła problem bez GPF zmieniając jakieś drobne rzeczy w silniku. Inny program itp itd.
Gazety to gówno :)
A stinger tak i będzie miał obniżoną moc do 355 KM z 370 KM ostatnio miałem jazdę próbną tym czymś :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 07:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 487
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
BTW!
Stinger jezdzi tak dobrze jak pisza o nim?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 07:55 
Świeżak
Offline
Od: 27.07.2017
Posty: 20
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jest dokładnie tak jak mówi @szuki. Z montażem gpf-a nie jest tak że wszyscy muszą go mieć. Tu chodzi o określoną normę czystości spalin. Silnik by uzyskać homologację musi ją spełniać. A to ja producent to zrobi nikogo nie interesuje. Instalują gpf-a bo to jakby już sprawdzone rozwiązanie albo mogło by się okazać że nawet po jego zamontowaniu silnik w dalszym ciągu nie spełniaj by określonej normy i wówczas producent musiał by walczyć dalej np obniżając moc silnik. Oni te normy pompują i pompują ale to jest jak bańka która w końcu pęknie i w pewnym momencie producenci aut powiedzą stop bo już teraz koszty produkcji tych ich ekologicznych silników są olbrzymie a za moment dojdzie do tego że za samochód segmentu B będziemy płacili 100k bo do produkcji silnika będzie użyta jakaś technologia rakietowa i 50% wartości pojazdu to będą szkoty wyprodukowania silnika. W USA już się wycofują z tych norm. Kwestia czasu gdy zrobią to w europie bo ile można. Silniki już są ekologiczne tylko niestety 70% aut jeżdżących po polskich drogach to samochody które nie spełniają nawet norm euro 4 czy 5 a co dopiero mówić o wyższych. Ludzi nie stać żeby nagle kupić sobie turbo nowoczesny samochód gdy mają na utrzymanie siebie i rodziny miesięcznie 3 czy 4k a jeszcze żeby tyle mieli to było by i tak super.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 kwi 2018, 08:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1002
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
15 kwietnia 2018, o 08:46 DM2009 napisał(a):
Stinger jezdzi tak dobrze jak pisza o nim?

Mocny nie brak. :D 150 km/h to "niestety" prędkość po lekkim naciśnięciu gazu. Jest mega zrywny :) w zakrętach nie testowałem, ale wygląda że sobie radzi. Jakość w środku +++ . Generalnie dobry samochód tylko leasing/wypożyczenie strasznie drogie w porównaniu do Alfy np Giuli... czy nawet BMW.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 16:18 
Świeżak
Offline
Od: 24.04.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podlaski
Mazda 6 2018 Turbo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 kwi 2018, 17:59 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
było było kilka stron wcześniej

a jakby ktoś chciał coś nowszego :
https://www.youtube.com/watch?v=__x3cEPphPQ&t=675s


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 17:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.05.2016
Posty: 590
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
https://www.youtube.com/watch?v=47ugaEH-gNc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 19:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 21.10.2015
Posty: 415
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak sobie ogladam ten filmik i gdzies w okolicy 1'40" :arrow: Od 2012 roku przedni podłokietnik do dupy a od 2018 tylni :facepalm: teraz to uchwyt na napoje i do tego jakiś krzywy :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 20:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 174
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Przecież ten podłokietnik po zamknięciu klapy niczym nie różni się od tego, który mamy w GL.
Tyle, że ma dodatkowo schowek z możliwością wpięcia USB.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 20:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 21.10.2015
Posty: 415
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czyli już w GL zjebany sorry za słowo ale tylko takie mam w głowie :hihi: w GJ normalny ,szeroki stabilny podłokietnik <spoko> no może po za wkur... włączającym się przez przypadek podgrzewaniem foteli kto wpadł na pomysł tam je umieścić <slabo>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 21:02 
Bywalec
Online
Od: 23.02.2016
Posty: 459
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Piotr, ty też to masz przecież :O ja miałem (gj 2016 SP AT), sprawdź :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 938 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.