Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 20 mar 2019, 11:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Panowie które brać:
- CONTINENTAL CONTISPORTCONTACT 5
- DUNLOP SPORT MAXX RT
a może budżetowo:
- NEXEN N FERA SU1

A może coś innego....

Podobno te nexeny nie są takie złe. Felga 8,5J.
btw. wchodzą bez problemu 235, nic nie ociera. Bo mi coś w Aso trochę marudzą że lepiej 225 brać. 225 mi sie wydaję trochę za wąskie do 8,5J. Mimo rantu ochronnego fele w zeszłym roku trochę oberwały.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 13:48 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam,
Pytanie, bo nie mogę znaleźć u siebie info... Czy do kombi gh nośność opony 91 = 615 kg jest ok, czy raczej powinno się celować wyżej, np w parametr 95=650kg?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 20:15 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
wystarczy ,fabryka w 2008 dała 91W :) to prawie 2,5tony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 20:20 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: podkarpacki
tez tak myślałem, ale jak szukałem opon to w większości te wszystkie "wyszukiwarki" sugerowały 95..
a tak w ogóle, gdzie powinna znajdować się naklejka/tabliczka z rozmiarami opon i ciśnieniami powietrza w mazdach 6 gh?? ja u siebie nigdzie tego nie mam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Jak otworzę drzwi to mam te naklejkę na słupku i pewnie tam powinna być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 mar 2019, 22:13 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2019
Posty: 25
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 mar 2021, 20:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Co myślicie o tych oponach na lato, ktoś ma poleca lub odradza ? do M6 kombi z 2020
goodyear eagle f1 asymmetric 5 225 55 17 97V
https://www.sklepopon.com/opona-letnia/ ... 7-v-129090


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 maja 2021, 12:04 
Świeżak
Offline
Od: 22.09.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Witam Wszystkich,

Nie jestem użytkownikiem M6 ale autka o podobnym charakterze i właśnie stoję przed dylematem jak wielu fanów swojej "zabaweczki". Bo zamiast pojechać do oponiarza i wziąć z półki co tam poleci to przeżywam katusze jakie to opony kupić do "zabaweczki".

W sumie preferuję spokojniejsza jazdę, a jeśli już wciskam mocniej to tylko na A i S.

Generalnie już jestem po "głębszych analizach" i waham się pomiędzy:

Michelin Primacy 4 i GY EfficientGfrip Performance 2.

O tej pierwszej trochę już poczytałem i coś tam wiem. O tej drugiej to na razie więcej "specjalistycznych" testów, a opinii użytkowników jeszcze nie wiele (chyba że o poprzedniej wersji "bez 2").

Chciałbym wiec zapytać czy ktoś już tutaj zakupił tego Goodyear'a i może wypowiedzieć się na jego temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 maja 2021, 12:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
etomee w tym segmencie przy spokojnej jeździe jedyną różnicą będzie ew. komfort akustyczny... Każda będzie b.dobra...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 maja 2021, 12:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
W poprzednim aucie miałem GY efficientgrip performance w rozmiarze 205/55/R16 I byłem bardzo zadowolony. W M6 mam GY eagle f1 asymmetric 5 225/55/R17 I po przejechaniu 2300km też jestem zadowolony


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 maja 2021, 12:37 
Świeżak
Offline
Od: 22.09.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Grzesiolek, Właśnie o ten komfort akustyczny chyba najbardziej mi się rozchodzi.
Na początku sugerowałem się oznaczeniami, z których na przykład wynika, że Michelin Primacy 4 jest o 2 dB cichszy:

Primacy4 - 225/45/17 94W XL FR - B,A,68dB
EfficientGrip 2 - 225/45/17 94W XL FR - B,A,70dB

A tutaj w teście:
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... -Test-.htm

(U mnie w samochodzie oryginalne opony maja 91W ale tak wrzuciłem dla przykładu).

Co ciekawe, w tym teście oceniany jest 'subjecticve noise", a nie pomiary szumu zewnętrznego.
Dlatego właśnie chciałem dopytać, bo już w kilku miejscach spotkałem się w oceną Primacy 4 w teście, że wcale nie jest taka cicha (?)


Gophfer, a jak oceniasz tę Asymmetric? Też ja oglądałem bo ma bardzo dobre opinie. Nie jest twarda i głośna?
Da się na tym jeździć po ludzku? :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 12:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ktos moze jezdzi lub jezdzil na takich ?

https://www.sklepopon.com/opona-letnia/barum-bravuris-5-hm-225-65-r17-102-h-fr-112357#1482

Chodzi mi glownie o komfort jazdy, maja byc miekkie i ciche.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 14:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ciche i miękkie podobno są Nexeny które ktoś na forum lansuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 15:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.03.2021
Posty: 52
Rok produkcji: 2021
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
71 db to ciche nie są, szukaj poniżej 69db, tanio to 2 razy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 16:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Moje GY eagle f1 asymmetric 5 mają 71db i nie słyszę ich , albo słyszę i nie przeszkadza mi te 71db.
Jedyne co słyszę i mnie trochę irytuje to chyba jakieś słabe wygłuszenie nadkoli (słychać każdy uderzający kamyk itp.) :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 20:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jeżdżę na Michelin Primacy 4. Jeśli chodzi o ciszę to są zdecydowanie najcichsze na jakich jeździłem. Mogę polecić :D .
i oszczędne w paliwie.
Takie same mam w Gofie i rewelacja :D .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
smerf napisał(a):
71 db to ciche nie są, szukaj poniżej 69db, tanio to 2 razy.


Nexen su1 - najcichsze opony na podstawie 4 testow, zawsze jest w pierwszej 3 a ciche opony co podaja na etykiecie 69 db wychodza jako glosne , jak to wytlumaczysz ? podaja na etykietach dane jak im sie podoba i tyle. kto da wiecej w lape.
Fabryczne opony mazdy maja na etykiecie tyle co mazda a jak zmienilem na nexety to była różnica znacząca ale nexen to Korea , etykiedy sa w europie, nikt sobie nie pozwoli by jakas firma z Korei nie miala lepszych oznaczen na oponie jak markowe 2x drozrze opony z europy.
Zobacznie testy 5 z Polski, Niemiec, rosji i Uk, na tej podstawie zobacznie jakis model konkretny opony i zobaczycie że etykiety nie potwierdzaja sie z testami, wiec na jakiej podstawie sa oznaczenia na oponach ? portfela ? ukladów ? :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 21:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Swoją opinię opieram na podstawie swoich doświadczeń nie testów robionych często pod firmy i mogę uczciwie polecić. Michelin może droższy ale dobry jest w kwestii głośności i zużycia paliwa. :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 maja 2021, 22:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja natomiast ze swoich doświadczeń mogę powiedzieć, że najwolniej zużywającymi się oponami są oryginalne oponki bridgestone’ki, zwłaszcza te o symbolu T001. Sądząc z tempa zużycia spoko przejeżdżę na nich 100 tys. km i zostanie jeszcze 4 mm. Ale ich nie polecam.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 03:50 
Świeżak
Offline
Od: 22.09.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Ostatnio troszkę przeorałem neta w gorączce przed-zakupowej i takie nasunęły mi się wnioski:

Poziom hałasu oznaczony na etykietach to "hałas zewnętrzny", a nas kierowców interesuje to jak oponę słychać wewnątrz naszego autka podczas jazdy. (Chyba, że słuchamy kiedy odjeżdża nim żona albo złodziej :lol: ).
Niektóre testy podają "hałas wietrzny" czy "subiektywny" ale to bardzo rzadko. Właśnie dlatego przytoczyłem we wcześniejszym poście przykład, gdzie opona o 2 dB głośniejsza, subiektywnie oceniona była jako bardziej cicha.
Hałasy opony docierają do naszych uszu nie tylko z zewnątrz ale poprzez układ zawieszenia i elementy karoserii. Jeśli więc brać pod uwagę możliwość kombinacji rożnych odmian nawet tej samej opony (rozmiar, nośność, indeks prędkości, model samochodu, subiektywnych odczuć i wrażliwości na dźwięki o różnej częstotliwości itd) to praktycznie trudno ocenić oponę póki jej nie założymy i sami się nie przekonamy. Już nie wspomnę o tym, że osoby dzielące się opiniami odnoszą się najczęściej do poprzedniej, starej, zdartej i zwykle już nieprodukowanej opony.

Żeby nie było tylko refleksyjnie...
Ta Primacy 4 chyba najczęściej pojawia się jako opona cicha więc pewnie zakupię.
Jeszcze tylko rozmyślam nad indeksami bo różnie gadają - brać XL, nie brać XL, brać wyższy indeks prędkości, nie brać...
Cholery można dostać... <oczy>

7 maja 2021, o 23:24 dropt07 napisał(a):
Ja natomiast ze swoich doświadczeń mogę powiedzieć, że najwolniej zużywającymi się oponami są oryginalne oponki bridgestone’ki, zwłaszcza te o symbolu T001. Sądząc z tempa zużycia spoko przejeżdżę na nich 100 tys. km i zostanie jeszcze 4 mm. Ale ich nie polecam.


Ja z kolei mogę ocenić jako niezniszczalne Yokohama Bluearth E51. Niestety twarde i śliskie na mokrym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 05:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ale im większy hałas zewnętrzny tym większy w srodku auta :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 06:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Opony zużyte nie są ni zużywam opon bardzo i nie jeżdżę długo.Poprzednie Dunlop Sport Maxx miały jeszcze 5 mm bieżnika jak sprzedałem.
Michelin Primacy 4 w Maździe użytkowane 2 sezony letnie,ten będzie 3, Michelin w Golfie założone w tym roku(jeżdżone od 20 marca) bo Hankook głośny a różnica na korzyść Michelinów ogromna :D .
Bridgestone T001 faktycznie nie do zajechania a twarde,a tłuką,a walą,a hałasują i drżą <hahaha> WYWALIĆ i zobaczycie jak komfortowa jest Mazda <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 06:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
7 maja 2021, o 21:38 Grek77 napisał(a):
Nexen su1 - najcichsze opony na podstawie 4 testow, zawsze jest w pierwszej 3 a ciche opony co podaja na etykiecie 69 db wychodza jako glosne , jak to wytlumaczysz ? podaja na etykietach dane jak im sie podoba i tyle. kto da wiecej w lape.


Wzialbym ale kurcze nie ma ich w rozmiarze 225/65/r17, za michelin chca ponad 600zl za sztuke :/ (nie chce placic za napis na oponie tylko za opone), szukam dalej.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 07:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Online
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja polecam Sava Intensa UHP2, jestem z niej bardzo zadowolony.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 07:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tez nie ma "mojego" rozmiaru.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 08:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
malagb napisał(a):
7 maja 2021, o 21:38 Grek77 napisał(a):
Nexen su1 - najcichsze opony na podstawie 4 testow, zawsze jest w pierwszej 3 a ciche opony co podaja na etykiecie 69 db wychodza jako glosne , jak to wytlumaczysz ? podaja na etykietach dane jak im sie podoba i tyle. kto da wiecej w lape.


Wzialbym ale kurcze nie ma ich w rozmiarze 225/65/r17, za michelin chca ponad 600zl za sztuke :/ (nie chce placic za napis na oponie tylko za opone), szukam dalej.


344 zl.

Nexen N Fera Sport SUV 225/65 R17 - ta to su2 czyli nastepca SU1


https://intercars.pl/produkty/1932309-n ... urce=ceneo

Sa tez Nexen N Fera RU1 ale Su2 są lepsze.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 09:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dzieki

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 10:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Przecież opony z oznaczeniem SUV mają inną budowę! Nie ma sensu używać takich opon do klasycznego auta.
Pozatym rozmiar 225/65/17 to do CX5 się nadaje, M6 ma 225/55/17.

Cyt:
Opony SUV a zwykłe budowane w ramach jednej linii modelowej mają często całkowicie inny kształt śladu. Czoło bieżnika wersji dedykowanej autu ze zwiększonym prześwitem jest przede wszystkim szersze. Dzięki temu inżynierowie mogą rozrysować na jego powierzchni m.in. więcej rowków obwodowych i zastosować serię dodatkowych żeber. W ten sposób opona lepiej zachowuje się w trudnych warunkach drogowych (np. podczas opadów deszczu) i pozwala na bezpieczne manewrowanie. Szersze czoło to jednak też większa powierzchnia styku z asfaltem. A to bezpośrednio przekłada się na pewniejszą trakcję, możliwość wykorzystania potencjału silnika i stabilniejsze zachowanie podczas szybkiej jazdy w zakręcie.

 

Opony do SUV a zwykłe – bo różna jest też.. wysokość bieżnika!

 

Ciekawa informacja jest taka, że opony do SUV-a różnią się od modeli standardowych także… głębokością bieżnika. W przypadku klasycznego ogumienia fabryczna wysokość klocków jest określana przez producentów na jakieś 8 – 9 milimetrów. Wszystko zależy od rodzaju opony i jej przeznaczenia. Właściciele aut ze zwiększonym prześwitem mogą liczyć na bieżnik mający nawet 10 – 11 milimetrów wysokości. Dodatkowe 2 – 3 milimetry są kolejną odpowiedzią na zwiększoną masę auta. Jako że ta generuje wyższą siłę tarcia w czasie jazdy i wykonywania wszelkich manewrów, wyższe klocki mają za zadanie mimo wszystko utrzymywać na prawidłowym poziomie czas życia każdego z kompletów opon.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 10:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nexen od 2/2021 montowany w nowym Seat Leon.


Nexen Tire, wiodący światowy producent opon, ogłosił dziś, że N'FERA Sport zajęła pierwsze miejsce w letnim teście opon przeprowadzonym przez niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Club Europa (ACE) Lenkrad, jeden z największych i najbardziej zaufanych klubów motoryzacyjnych w Niemczech, prowadzący testy opon i samochodów przez cały rok. ACE Lenkrad ma około 600 000 członków i oferuje różnorodne usługi, takie jak program wsparcia dla kierowców i pomoc drogowa.



Korzystając z Volkswagena Golfa 8, eksperci przetestowali dziewięć różnych opon letnich od producentów, w tym z Europy i Ameryki. Magazyn stwierdził, że N'FERA Sport była najlepsza do prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni, najlepsza do hamowania i najlepsza w hałasie przejazdu. Opona, która została wyprodukowana w fabryce Nexen Tire w Europie, otrzymała znakomite recenzje i dobrze spisała się w wielu innych kategoriach, uzyskując najwyższą ogólną ocenę.



Zajęcie pierwszego miejsca w teście opon magazynu ACE Lenkrad jest kolejnym dowodem uznania za wysokie oceny i wyniki w testach organizowanych przez stowarzyszenia i czasopisma motoryzacyjne, w tym niemieckie ADAC i Auto Bild, które również oceniły N'FERA Sport jako „bardzo godną polecenia”. ”

- nexen su2 na mokrym i suchym deklasuje drogie opony, NEXEN SPORT ( SU2 ) - 1 MIESJCE W TEŚCIE PRZE CONTIN. CZY INNYMI
Najlepsze jest to że niemcy pozwolili by Koreańsko/Czeska firma wyprzedziła w ich teście Niemieckie opony- ktoś za to beknie w De, :lol:
Obrazek
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 maja 2021, 10:22 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Grek77, chodzi o to, że wkleiłeś linka do Nexen N'fera Sport SUV a nie SU2 :wink:
Sam używam SU1 i jestem zadowolony. Opony są dużo cichsze i bardziej miękkie niż Bridgestone T001. Co z tego, że bieżnik w Bridgestone długo wytrzymuje skoro to kartofle są, u mnie zrobił się bąbel z boku i wywaliłem ten szajs. SU1 są wzmacniane i raczej nie powinno dojść do takiego uszkodzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1124 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.