Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 04:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 89  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 9 cze 2013, 21:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
bespartyjny napisał(a):
, ale Gajdzin ... jak się nie mylę ... ma kolor mazdy silver <mysli> więc jak weźmie te ciemniejsze na lato , to optycznie mu zmaleją koła .
W zimie , to pies trącał ... jak będzie śnieg , to ładny kontrast będzie .
Poza tym jest tu dowolność , bo zawsze można przełożyć = problemu nie ma 8-)

O, o, o, ja podobnie myślałem! Na pewno te Tenzo-R będą trochę optycznie zmniejszały koła, byłyby lepsze do 19", ale ja niestety komfort jazdy przekładam nad wygląd kół, a jak na próbnej pojeździłem po rodzimej Ochocie na dziewiętnastkach, to mi za bardzo tyłek trzęsło na łatanym asfalcie. Z drugiej strony te Tenzo-R to taki lekki JDM-look, a wtedy - obowiązkowo mniejsze kółka :) Jednak chyba do zimy. Nowa M6 to jednak piękna limuzyna i takie "szprychowce" jak OZ Superturismo idealnie powinny pasować.
Koniec końców zawsze mogę zmienić, jak bardzo słusznie zauważył kol. bezpartyjny :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2013, 07:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Celem zamknięcia tego wątku niniejszym autorytatywnie stwierdzam, że obie felgi (OZ Superturismo i Tenzo-R Meister) PASUJĄ na nową GJ. Sprawdzone empirycznie na samochodzie z salonu, dzięki uprzejmości Bemo Motors :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 sie 2013, 10:25 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
nie ten wątek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 sie 2013, 11:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
kon2k8 napisał(a):
nie ten wątek.

A który? I dlaczego nie ten? I w ogóle - witaj na forum :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2013, 10:00 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 26
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Region: podlaski
Witaj Gajdzin,

Zastanawiam się również nad felgami Tenzo-R Meister na zimę. Mam pytanie, jakie opony do nich dobrałeś i gdzie kupowałeś felgi?
Pozdrawiam

_________________
Bez Mazdy nie ma jazdy - obecnie Mazda 6 GJ SkyPassion 2.0 SKYACTIV-G 165KM Soul Red. Wcześniej: Mazda 6 GH Hatchback Exclusive Plus 2.0 MZR-CD 140KM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 sie 2013, 21:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witaja na forum, Marexxy! Trafiłeś w bardzo fajne miejsce, gdzie jest wielu pomocnych i mądrych ludzi, którzy o samochodach w ogóle, a Mazdach w szczególe wiedzą duuuużo więcej ode mnie :)

Felgi kupiłem w www.alusy.pl. Sprzedawca: Tomasz Kamiński. Bardzo dobra i fachowa obsługa, dobre ceny i jako jeden z nielicznych sklepów z felgami potwierdzili mi, że będą pasować (i OZ'y i Tenzo) do nowej Mazdy 6, czego znakomita większość sklepów bała się zrobić (brak danych - za nowe auto). I jeszcze po zakupie pan Tomasz zadzwonił zapytać, czy felgi doszły, czy niczego nie brakuje i czy wszystko w porządku. To ja się zapytowuję, ile polskich firm tak robi? :)

Opony do Tenzo-R Meister II (graphite w/ silver lip) będą zimowe, jeszcze ich nie kupiłem, bo chcę egzemplarze z 2013 - ja mało jeżdżę w zimie i zimówki zazwyczaj kończą mi się wiekowo, zanim się skończą bieżnikowo, jeśli wiesz, o co mi chodzi. Mój preferowany model to Dunlop SP Winter Sport 3D 225/55R17 97H. Z góry uprzedzam pytanie: tak, 3D a nie 4D, bo w tym rozmiarze 4D występują tylko w wersji wzmocnionej: 101V XL, a ja nigdy nie zakładam opon wytrzymalszych, niż przewiduje producent - im mocniejsze opony, tym twardsze, sztywniejsze i cięższe, czyli dokładne przeciwieństwo tego, czego ja oczekuję od opon :) A oczekuję przede wszystkim komfortu i ciszy. Dunlop SP 3D jest o 3dB cichszy od oryginalnych zimówek Mazdy na przykład... Są to w ogóle jedne z najcichszych opon na rynku.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 sie 2013, 07:31 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 20.02.2013
Posty: 166
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: podlaski
Też zamierzałem kupić Dunlop - super były. Natomiast oponiarz proponuje mi Michelin Alpin A4 w wersji wzmocnionej. Jeżdżę głównie po słabych drogach do pracy i tłumaczył, że na tych dziurach sprawdzą się znacznie lepiej. Pomijam, że 777 PLN brutto (po rabacie) za 17" to trochę więcej niż za Dunlop.

Wysłane z mojego GT-N8010 za pomocą Tapatalk 4

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy - aktualnie GJ Sedan 2.0 Sky-G MT SnowflakeWhite SkyPassion. Wcześniej były: GH Sport Kombi Exclusive 2.0 MZR-CD Opel Vectra B 1.6, Ford Mondeo III 2.0 TDCI, MPK, Taxi i z buta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 sie 2013, 09:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jaki jest poziom hałasu tych Michelinów w naszym rozmiarze mazdowym?

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 sie 2013, 23:58 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda 6 to mój pierwszy samochód tej marki. Wybrałem go ze względu na wygląd. Generalnie wszystko jest super, za wyjątkiem wyciszenia. Dlatego ważne jest dobranie cichych opon. Na zimę zdecydowanie zamieniam felgi 19" na 17".
Znalazłem poziom hałasu opon zimowych w rozmiarze 225/55r17.
1. Dunlop i Goodyear - 68 dB(A)
2. Michelin - 70 dB(A)
3. Continental, Nokian, Pirelli, Bridgestone - 72 dB(A)
4. Yokohama - 74 dB(A)
Opony wzmocnione mają średnio hałas większy o 1 dB(A).
Chyba muszę przeprosić się z firmą Dunlop. Nie lubiłem ich bo parę lat temu kupiłem ich opony, które rozpadły się po 5 tysiącach kilometrów. Firma reklamacji nie uwzględniła. Więc może Michelin?. Ale też te 2 dB(A) różnicy to nie tak mało dla naszych samochodów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 07:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ja jednak głównym parametrem przy wyborze opon mam sposób prowadzenia na mokrym/suchym i trzymanie na zakrętach, czy droga hamowania. Głośność jest na dalszym miejscu. Bezpieczeństwo ma dla mnie wyższy priorytet niż komfort, zwłaszcza że nie jest to dla mnie wcale dokuczliwe. Może miałem w miarę ciche opony, chociaż continental nie robi najcichszych, a do tej pory wcale na to nie zwracałem uwagi.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 09:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja na to patrzę tak: od strony bezpieczeństwa wszystkie dzisiejsze opony z górnej półki i tak są o niebo lepsze niż te, na których jeździłem powiedzmy 20 lat temu, nawet te, które w testach wypadają "słabo" - to nie są duże różnice. OK, może któraś z nich ma drogę hamowania o pół metra dłuższą, ale ja ostatnią zimę przejeździłem na letnich, bo nie miałem czasu zmienić, a jeździłem mało (praca z domu) i też żyję :)

Natomiast różnice w głośności są ogromne: 3dB to jak różnica między wzmacniaczem 50W a 100W... Oczywiście dużo zależy od tego, w jakim paśmie te 3dB; nawet jeśli są to wyniki A-ważone, to bez analizy spektrum dokładnie nie da się powiedzieć - niektóre opony mają po prostu hałas nieprzyjemny i uciążliwy, nawet jeśli jego poziom nie jest bardzo wysoki.

Czasem nie zdajemy sobie sprawy, jak wysoki procent hałasu w czasie jazdy to wcale nie jest szum powietrza opływającego karoserię czy artefakty pracy silnika, tylko właśnie hałas opon - zdajemy sobie sprawę dopiero po wjechaniu na autostradzie na kawałek nowo położonego asfaltu, kiedy nagle wrażenie jest takie, jakby ktoś jednym ruchem skręcił pokrętło głośności na wzmacniaczu. Na pewno tego kiedyś doświadczyliście :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 10:45 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.07.2013
Posty: 149
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: pomorski
W ostatnim auto-swiat byl test oppn i m.in dunlop made in china ktore mialy droge hamowania 10m wieksza! Niz pozostale. Oczywiscie jak to na opony z chin wykazywaly dobry komfirt bo tam uzywa sue miekszych mieszanek gumy. Jak wroce do domu to poszulam i powiem jak pozostale wyniki,

_________________
Moja Mazda


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 13:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
No i tu widzimy jak pismaki swoimi sponsorowanymi tekstami budują świadomość klientów i reputację danej marki.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 4 Beta

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 13:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.07.2013
Posty: 149
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: pomorski
Obrazek
Nie generalizuhe ze dunlop jest zly, ale ten test pokazuje ze nazwa o niczym nie swiadczy, dodam tylko ze za halas otrzymala note 6-. Wole jednak opony co wyhamuja 20m blizej a beda glosniejsze

_________________
Moja Mazda


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 15:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 20.02.2013
Posty: 166
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: podlaski
Jak kupowałem swoje Dunlopy do poprzedniego auta warunek był jeden, że mają być produkcji niemieckiej. Z Węgier był problem z wyważaniem. Ale tak ten świat jest zrobiony, że najwięksi swoje fabryki przenoszą do Chin bo taniej. Wiadomo, że ich rynek się szybko rozwija ale niech sobie ich opony u nich zostaną.

Wysłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 4

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy - aktualnie GJ Sedan 2.0 Sky-G MT SnowflakeWhite SkyPassion. Wcześniej były: GH Sport Kombi Exclusive 2.0 MZR-CD Opel Vectra B 1.6, Ford Mondeo III 2.0 TDCI, MPK, Taxi i z buta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 15:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dobrze wiedzieć, zwrócę uwagę, gdzie te Dunlopy zrobione. Tak czy inaczej, 69,5 metra to i tak świetny wynik w porównaniu z letnimi (zakładam, że to był test zimowych), a ja na letnich przejechałem już niejedną zimę (np. w Japonii, gdzie na wyspie Honshu ludzie w ogóle nie wiedzą, co to są opony zimowe) i zyję...

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 17:53 
Adept
Offline
Od: 10.07.2013
Posty: 143
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
No ok patrzycie na tabelki , ale nawierzchnia drogi to jest czynnik o czym nikt nie wspomniał, chodzi mi o porowatość . I tutaj najlepsze opony , mogą nie spełniac swich wartosci z tabelki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to na pewno, ale domyślam się, że testy robiono na tym samym odcinku drogi, aczkolwiek w ten wynik Continentala jakoś nie chce mi się wierzyć. Jeśli coś wygląda za dobrze, to zwylkle jest :)

Nb. nigdy nie umiałem zrozumieć, dlaczego nie można tego samochodu testowego zatrzymać na... 10 metrach. Wystarczyłby system hamowania awaryjnego z hakiem spuszczanym z podwozia. Albo opadającą na asfalt kratownicą pełną haków. Owszem, asfalt by to poniszczyło, ale też parę żyć ludzkich ocaliło.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
W wyrywku z artykułu brakuje informacji jakie dokładnie były te opony (model, rozmiar, pochodzenie).
Ostatnio porównałem swoje stare continentale ContiPremiumContact 2 z nokianami WR A3 i z etykiety producenta wynika, że te continentale są gorsze jeśli chodzi o przyczepność na mokrej nawierzchni (drogę hamowania) i efektywność paliwowa (opory toczenia).
W tym artykule natomiast testowe continentale wyszły rewelacyjnie.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gajdzin napisał(a):
Nb. nigdy nie umiałem zrozumieć, dlaczego nie można tego samochodu testowego zatrzymać na... 10 metrach. Wystarczyłby system hamowania awaryjnego z hakiem spuszczanym z podwozia. Albo opadającą na asfalt kratownicą pełną haków. Owszem, asfalt by to poniszczyło, ale też parę żyć ludzkich ocaliło.

Nie wiem czy takie hamowanie ocaliłoby życie ludzi znajdujących się w aucie. Takie przeciążenia mogłyby być groźne w skutkach. Poza tym przydałoby się przy każdym takim awaryjnym hamowaniu odpalać poduszki. I tu dochodzimy do hamowania awaryjnego, które już istnieje: nie niszczy asfaltu, tylko blachę samochodu :)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, zaraz, skoro ludzie przeżywają zatrzymanie z prędkości 80km/h do 0km/h na przestrzeni jednego metra (strefa zgniotu przy kolizji czołowej - zakładając, że mają zapięte pasy, poduszki są sprawne itd) to nie powinni mieć żadnych problemów na dystansie 10 metrów!

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
arecki napisał(a):
W wyrywku z artykułu brakuje informacji jakie dokładnie były te opony (model, rozmiar, pochodzenie).
Ostatnio porównałem swoje stare continentale ContiPremiumContact 2 z nokianami WR A3 i z etykiety producenta wynika, że te continentale są gorsze jeśli chodzi o przyczepność na mokrej nawierzchni (drogę hamowania) i efektywność paliwowa (opory toczenia).
W tym artykule natomiast testowe continentale wyszły rewelacyjnie.


Kiedyś czytałem artykuł o pismakach z magazynów motoryzacyjnych...
Do kilku redakcji w pl zostały wysłane zaproszenia na prezentacje Lady, która wchodziła na rynek Polski. Z chyba 17 zaproszeń jakie zostały wysłane tylko 3 dziennikarzy się zjawiło. I po prezentacji dla mediów i poczęstunku na odchodne importer wręczył po małym upominku dla nich dodanym do materiałów promujących markę. W paczce był laptop i voucher na wycieczkę zagraniczna. I jak to zwykle bywa pochwalili się oni kolegom po fachu. A co niektórzy z nich zapewne plując sobie w brodę wysłali do importera e-maile z zapytaniem o dostarczenie materiałów promocyjnych w celu napisania artykułu na temat marki.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gajdzin napisał(a):
Nie, zaraz, skoro ludzie przeżywają zatrzymanie z prędkości 80km/h do 0km/h na przestrzeni jednego metra (strefa zgniotu przy kolizji czołowej - zakładając, że mają zapięte pasy, poduszki są sprawne itd) to nie powinni mieć żadnych problemów na dystansie 10 metrów!

Przeżywają, ale często są to niebezpieczne przeciążenia no i mają poduszki, na których hamują.
Przy hamowaniu na 10m bez odpalonych poduszek obciążenie byłoby na pasach i wtedy mogłoby to nie być bezpieczne.
Takie hamowania awaryjne na 10m byłyby częściej niż hamowanie na 1m i przez to organizm byłby narażony na przeciążenia, a asfalt nie nadawałby się do użytku :)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A co powiecie na opony Goodyear, one naprawdę ratują życie.


_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To było Bridgestone, a nie Goodyear, ale reklama świetna :)

Nb. nie cierpię japońskich opon (Bridgestone, Toyo, Yokohama), są drogie, twarde i głośne.

Jedyną drugą rzeczą z Japonii, której nie cierpię, jest natto (danie ze sfermentowanej fasolki, która pachnie jak wychodek wiejski, a smakuje niewiele lepiej).

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 18:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No sorry, ale nie kupuję argumentu, że 10 razy większe przeciążenie jest groźniejsze dla organizmu niż 10 razy słabsze przeciążenie. Kolizje ze ścianą z prędkości ok. 70km/h przeżywali ludzie (i nie mieli żadnych poważnych obrażeń) z zapiętymi pasami (bez napinaczy) zanim wymyślono poduszki powietrzne - te eksperymenty w swoim czasie szeroko reklamowano w USA, żeby zachęcić naród do zapinania pasów.

Ponadto zrobienie tak, żeby poduszki się odpalały w przypadku przeciążenia przekrajaczającego kilka G to żaden problem - wtedy miałbyś ochronę i poduszek, i pasów, i 10 razy łagodniejsze hamowanie niż przy kolizji. Albo 5 razy - też powinno zupełnie wystarczyć.

Co do asfaltu, to życie ludzkie jest dużo droższe od asfaltu. Asfalt można załatać, człowieka trochę trudniej. A współczesne systemy hamowania awaryjnego nie włączają się tak często - tylko naprawdę w przypadku wykrycia poważnego zagrożenia kolizją.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 19:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
no tak pisalem nazwe z pamieci, ale jak widac ona mi szwankowac zaczyna. i na yt wpisalem jako goodyear funny commercial. Itak to znalazlem.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 12:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Witam.

Zamierzam kupić nowe oryginalne felgi 17" wraz z oponami zimowymi. Zadałem pytanie do salonu, w którym będę odbierał nową Mazdę 6 i taką dostałem odpowiedź:

Cena za wzór
- GHP9-V3-810 to 843 pln brutto
- 9965-07-7570-CN to 1222 pln brutto

Zadzwoniłem i zapytałem czy to za komplet i dostałem odpowiedź, że to za sztukę bez opony :)

Czy to są normalne ceny? Czy tylko mi się wydaje, że ktoś tu się pomylił?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 14:00 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.07.2013
Posty: 149
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Region: pomorski
Cena to jakiś żart. Ja te felgi co mam teraz zostawiam na zime a na lato daje http://www.felgeos.pl/index.php?cmd=ofe ... 20(66%20kW)%202002&id_samochod=3080&rodzaj=FA
Moim zdaniem beda wizualnie pasowaly do stylistyki Kodo.

_________________
Moja Mazda


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 14:20 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam
Mam teraz felgi 19". Na zimę chciałem kupić 17" wzór GHP9-V3-810. Pytałem w salonie i ma być jakś duża promocja. Na stronie http://www.mazda.pl/upload/country/pl-p ... %20_GJ.pdf koszt tej felgi to 699 zł/szt. Zobaczymy jaka będzie ta super promocja - w granicach 550 zł pewnie kupię. Choć bardzo podobają mi się felgi pokazane przez LoboM. Chyba nawet ładniejsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2652 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 89  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.