Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 344 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 00:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
damtom85, jesteś bardzo uparty.
Skoro licznik pokazuje prędkość 40km/h, gdy koła obracają się z prędkością 2000 obrotów to jak może taka samą prędkość pokazywać również przy innej prędkości obrotowej kół?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 09:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.01.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No mialem po 4 atm od początku... Teraz dopiero zmieniłem...
Sent from my RM-821_eu_poland_360 using Tapatalk

_________________
Soul Red /Off White


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 10:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Sporo wiedzy na temat 'niebezpośrednich' TMPS pod adresem firmy rozwijającej ten system dla VW :
http://www.niradynamics.se/products/tir ... _indicator

A w zakładce :
http://www.niradynamics.se/scripts/resource.php?id=74
mamy kopalnię wiedzy o iTMPS.

Pytanie, czy Mazda stosuje równie zaawansowany system jak VW czy rozwiązanie pierwszej generacji, niemonitorujące każdej opony z osobna.


Pod tym adresem
http://www.underhoodservice.com/Article ... ports.aspx
wyczytałem, że Mazda CX5 posiada <spoko> ten nowocześniejszy iTMPS , odporny na najgorszą przypadłość pierwszej generacji ( brak reakcji na równoczesną zmianę ciśnienia we wszystkich kołach).
Mam nadzieję że nasze GJ posiadają to najnowsze rozwiązanie.

a tu
http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... stem-(TPMS)/page3&s=a14ec340cb7e5201d5711dad0b683d2d
mamy identyczny temat z forum jankeskiego tyle , że dotyczący CX5.

Przy okazji szacun dla Zibix-a za uwagę o innej przyczynie dla której system się może aktywować- mianowicie interwał w ustawieniach, przypominający o przekładce kół , sprawdzeniu ciśnienia, etc.


Ostatnio edytowano N, 6 lip 2014, 11:07 przez Smook, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 10:21 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Smook dokładnie VW i audi od 2009/ 2010 stosuje system który jest w stanie rozpoznać taki sam ubytek na wszystkich kołach jednocześnie , co kolega Arecki mówi/upiera sie ze nie da tego zmonitorowac . Odnośnie mazdy poszukam bo juz widziałem gdzieś dokładny opis działania tpms w GJ


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 13:07 
Offline
Szukałem informacji o działaniu TMPS-a i natknąłem się na coś takiego:
http://www.rx8club.com/attachments/gene ... -preve.pdf
http://www.rx8club.com/attachments/gene ... mazda6.pdf
Czy to są jakieś akcje serwisowe ? Wiem, wiem - daty już dość stare ale może o czymś nie wiemy ?
Mój angielski trochę "kuleje" :oops: więc zerknijcie na to....


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 14:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Matarez,
Nie są to akcje servisowe ale przypomnienia i instrukcje dla dealerów / servisów o czym mają instruować klientów.
Przy okazji znalazłeś oficjalne wyjaśnienie kwestii o których dyskutowaliśmy powyżej:

The Tire Pressure Monitoring System (TPMS) equipped on CX-5/Mazda6 (GJ) monitors the air
pressure of all four wheels. If the air pressure of one or more tires is too low compared with the
specified value (the initial value learned by the system), the system warns the driver by indicating
the TPMS warning light in the instrument cluster and operating a beep sound.
The system monitors the tire pressures indirectly using the data sent from the ABS wheel speed
sensors. To allow the TPMS to operate correctly, it is essential that the TPMS must be initialized
to learn new conditions whenever a tire related service is performed.

Ni mniej ni więcej znaczy to iż system ostrzega w sytuacji kiedy jedna lub WIĘCEJ opon ma ciśnienie NIŻSZE niz ustawione podczas kalibracji dokonywanej KAŻDORAZOWO podczas czynności związanych z obsługą opon.
Dlaczego każdorazowo? Bowiem jest istotne, aby TMPS zakodował sobie nowe dane po zmianie ciśnienia, przekładce opon a nawet nowego rozmiaru niekoniecznie fabrycznych felg. Proszę pamiętać, ze kalibracja nie kończy się tylko na wciśnięciu guzika, ale jest to proces dynamiczny i auto musi po zainicjowaniu kalibracji
przejechać jakiś odcinek aby ją zakończyć poprawnie.

Co do drugiego dokumentu zawiera mnóstwo innych ciekawych informacji - jak np zalecenie do stosowania wyłącznie Mazdowskich olejów (dotyczy obszaru USA aby nie było nieporozumień), zarówno do benzynowych i wysokopreżnych silników oraz obu typów skrzyń.
Inne przypomnienia to : kalibracja wtrysków w dieslach, typy akumulatorów, nawigacja i usługa LIVE gdzie przypomina się dealerom aby przez przypadek nie uruchamiali okresu próbnego na ww aby nie skracać tegoż potencjalnym nabywcom pojazdu , wyjaśnienie kickdown , montaż i demontaż zderzaka przedniego (fajne z obrazkami!) , i-loop oraz funkcja monitorowania przeglądów okresowych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 14:40 
Offline
czyli co - wyjaśniło się ? :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 15:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ok, Smok tyle teorii, teraz praktyka, którą dzisiaj przeprowadziłem osobiście w GJ. :)

Test przebiegał następująco:

1. W jednym z kół obniżyłem ciśnienie do 1 atm - rundka - po 1,2 km komunikat na desce.
Dopompowałem to koło z powrotem do ciśnienia, które było przed obniżeniem. Przejeżdżka, komunikat nie zniknął, musiałem się zatrzymać i wcisnąć magiczny przycisk. Otrzymałem komunikat, że ciśnienie jest monitorowane. Kontrolka zgasła.

2. Opuściłem we wszystkich oponach ciśnienie do 1 atm - rundka - 2,2 km i nic.

3. Wróciłem z ciśnieniem nominalnym w 2 kołach, w 2 pozostawiłem 1 atm - rundka - 1,5 km i nic.

4. Dompompowałem kolejne koło do normy, jedno zostawiając z 1 atm - rundka - 1,1 km - komunikat.

5. Dopompowałem ostatnie koło - oczywiście znowu przycisk i wróciłem do stanu pierwotnego.

Wniosek taki, że Arecki miał rację (system wykrywa ubytek tylko w jednym kole) - wiadomo, spec elektronik - pojęcie ma większe, ode mnie na pewno, więc na noże z nim nie poszedłem i dobrze.

Arecki :rozejm: :wink:

PS. Z ciekawostek, opony letnie zakładałem pod koniec lutego, były pompowane w temperaturze 10 stopni do 2.4, dzisiaj jak mierzyłem przed testami miałem 2.8 w każdym. Po teście (na zimnych) napompowałem do 2.5), po 2 km ciśnienie urosło do 2.6, ale tylko z przodu, tył się niezmienił. :)

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 16:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
:idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 16:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Smook - mam jeszcze pewną wątpliwość. Zrobię jeszcze jeden test po przejechaniu 100 km. Obniżę ciśnienie, ale od razu np. we 2, 3 lub 4 oponach. Skoro system potrzebuje trochę czasu, więc może szybciej wykrywa ubytek w jednym kole niż w kilku. :)

Przypadek Harifiarza potwierdza, że tak może być. :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 16:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
tombien napisał(a):
Wniosek taki, że Arecki miał rację (system wykrywa ubytek tylko w jednym kole)

Z tego wynika, że przycisk do kalibracji jest tylko urządzeniem robiącym piiiiiiiiiiip (taki resecik żółtego komunikatu)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 16:31 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
tombien robiłeś kalibracje za każdym razem?

Przecież w instrukcji powyżej pisze ze po każdym wcisnieciu guzika trzeba przejechać odcinek żeby system zapamiętał wszystko.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 16:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ależ ja się wcale nie upieram, że TPMS w GJ wykrywa tylko w jednym kole. Ja twierdzę, że nie jest w stanie wykryć jednakowej zmiany ciśnienia w każdym z kół, np pod wpływem zmiany temperatury.
Ale dyskusję na ten temat możemy już zakończyć.

Jak widać z testów tombiena, mazda ma system bardzo uproszczony.

tombien, jak masz ochotę to możesz jeszcze potestować system, będzie wiadomo czego można sie po nim spodziewać w praktyce. <spoko>

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: N, 6 lip 2014, 16:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
damtom85 napisał(a):
tombien robiłeś kalibracje za każdym razem?


Robiłem tylko po wywaleniu komunikatu przy jednym kole, gdy uzupełniłem ciśnienie, przejechałem po wciśnięciu jeszcze 3 km, zanim obniżyłem we wszystkich.

Dlatego mam jeszcze wątpliwości, czy nie za szybko, ale z drugiej strony uzupełnienie ciśnienia w kolejnych kołach nie powodowało reakcji systemu, a gdy jedno zostało nagle bach, komunikat. Dlatego biję się sam z myślami, ale w 70% jestem przekonany, że jak teraz obniżę w 4 naraz ponownie system nie zareaguje. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Pn, 7 lip 2014, 09:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
arecki napisał(a):
Ależ ja się wcale nie upieram, że TPMS w GJ wykrywa tylko w jednym kole. Ja twierdzę, że nie jest w stanie wykryć jednakowej zmiany ciśnienia w każdym z kół, np pod wpływem zmiany temperatury.

Ja również zgadzam się z tym twierdzeniem.

Pytanie tylko co powoduje zresetowanie TMPS przyciskiem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 19:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zresetowanie TPMS przyciskiem może ustawić początkowe wartości jako prawidłowe. Czyli jak ktoś napompuje sobie 2.4 na przód i 2.5 na tył to robi to świadomie i system traktuje to jako prawidłowe wartości.
Albo na przykład po założeniu dojazdówki można wskazać systemowi, że jest wszystko "pod kontrolą" i żeby nie wyświetlał komunikatu o nieprawidłowym ciśnieniu (jako że dojazdówka jest mniejsza przeważnie), co pozwoli wykryć problemy w innych kołach.
Ale to tylko moje domysły.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 19:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Tylko reset TMPS odbywa się jak auto stoi i tak naprawdę nie ma żadnych danych. Kolega pisał, że po resecie TMPS zbiera dane przez jakiś odcinek drogi. A co jeżeli nie jadę autem (np. resetowałem TMPSa w garażu). Musze poszukać w instrukcji jak to jest opisane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 19:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
TPMS po resecie czeka aż się w końcu przejedziesz, kiedyś musisz to zrobić, bo inaczej TPMS jest ci nie potrzebny :)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Wt, 8 lip 2014, 23:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.07.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A moim zdaniem przycisk służy do resetu żółtego komunikatu kiedy już dopompujesz koło (odszczekam jeśli się mylę). Najlepiej sprawdzić to zamieniając książkowo dopompowane letnie na książkowo dopompowane zimówki bez resetu oczywiście. Ciekawe czy włączy się ostrzeżenie (obstawiam, że nie). Miałem raz problem z włączającym się komunikatem (po zmianie na zimówki), który ciągle resetowałem. Przypadkiem byłem w ASO i pan sprzedał mi bajkę o zmianie temperatury etc. A to było jedno niedopompowane koło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Śr, 9 lip 2014, 07:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Włączy się. Mi po wymianie na zimówki zaświeciło się na drugi dzień. Nie pamiętam czy to było kwestia ciśnienia, czy kwestia średnicy (produkcja opon to nie jest raczej mechanika precyzyjna).


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Śr, 9 lip 2014, 16:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
marksoft napisał(a):
Najlepiej sprawdzić to zamieniając książkowo dopompowane letnie na książkowo dopompowane zimówki bez resetu oczywiście. Ciekawe czy włączy się ostrzeżenie (obstawiam, że nie).
Jeśli koła zimowe i letnie mają taki sam rozmiar i ciśnienie to ostrzeżenie nie powinno się włączyć, bo nic się przecież nie zmieni (oprócz bieżnika).

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Śr, 9 lip 2014, 17:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
U mnie przy zmianie na ten sam rozmiar nic się nie wyświetliło. :)

Wysłane z mojego HTC Desire 500


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Wt, 15 lip 2014, 21:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
U mnie też sie nic nie wyświetliło a trochę z oponami powalczyłem. Letnie bridgestony (obecnie zamienione na dunlopy),zimówki nokiany ale wszystko w rozmiarze 225/55 R17 i pewnie dlatego wszystko OK, bez żadnych alarmów. Przy dbałości o ciśnienie (2,3).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Śr, 6 maja 2015, 22:04 
Amator
Offline
Od: 29.06.2014
Posty: 73
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
W jaki sposób ustawić czujniki ciśnienia? Coś nie widzę w menu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 10:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
No właśnie, ja mam ciśnienie ok, bo sprawdzałem, a cały czas mi sie wyświetla komunikat że mam zwiększyć ciśnienie. Resetowanie ustawień tym przyciskiem nic nie daje. Coś robię źle?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 11:01 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
W Mazdzie jest chyba czujnik pośredni, tzn wylicza ciśnienie za pomocą tego samego układu co korzysta ABS jakoś z obrotów kół.
Chyba jednak czeka Cię serwis, raczej robisz dobrze (jeśli trzymasz ten przycisk kilka sekund aż zapiszczy) to powinien ustawić to ciśnienie jako "wyjściowe", Jeśli zaraz później mimo braku zmiany ciśnienia Ci tam krzyczy to raczej błąd jakiś w tym module


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 11:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dla tych co nie znają jeszcze tego wątku zapraszam, tu znajdziecie info o tym jak ten system działa, jak zaprogramować nowe ciśnienie w oponach. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 12:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
żeby ustawić "ciśnienie" w kołach należy - oprócz uruchomienia przycisku ( zasygnalizowane piszczeniem ) - przejechać kilkanaście metrów po równym podłożu - jak np. asfalt - i wtedy system właśnie liczy sobie obwód kół . Nie wiem tylko ile trzeba jechać i czy system daje znać ,ze juz sobie policzył :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 13:30 
Bywalec
Offline
Od: 05.03.2015
Posty: 465
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Dzięki, nie wiedziałem o istnieniu tego tematu - całkiem muszę przyznać kompleksowo opisuje ten system :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Cz, 7 maja 2015, 14:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Tak zrobiłem, przejechałem nawet dużo więcej i dalej mi się wyświetla.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 344 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.