Teraz jest N, 23 wrz 2018, 05:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: Pn, 11 kwi 2016, 08:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Rekin - w Twoim wypadku problem jest z hamulcami (tarczami) a nie biciem kół - wnioskuję po tym, że na 2 komplatach masz to samo i drgania są przy hamowaniu.
Twój post powinien znaleźć się w tym wątku: viewtopic.php?f=69&t=1368
A rozmiar opon masz teraz 225/45R19. ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 kwi 2016, 11:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 1850
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
tombien, ale napisał przecież, że po wymianie tarcz drgania zmniejszyły się znacząco, ale jakieś drganie od samych opon pozostało...

o tu:
Rekin napisał(a):
na drugi dzień tarcze wymieniono, bicie kół jest mniejsze , ale kierownica drży

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 11 kwi 2016, 11:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A faktycznie, przepraszam, umknęła mi ta wymiana tarcz.
To tak jak napisał Kaczor - tylko Hunter z testem drogowym, który stwierdzi jak wielkie bicie mają opony, czy mieszczą się w dopuszczalnym zakresie czy nie. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 kwi 2016, 11:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2326
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jak się nie mieszczą to reklamuj opony. :)
Reklamujesz opony w firmie Bridgestone ale poprzez ASO - mają kwity do wypełnienia.
Jak tak robiłem , uznano mi reklamację co do jednej opony a i tak drżało nadal :sad:
Skończyło się na zmianie opon na inne i praktycznie nie ma problemu,no może trochę, ale wystarczy teraz wyważenie na normalnych wyważarkach :) . Wcześniej 2 Huntery nie dały rady. :mad: .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 08:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Zobaczymy czego dowiem się w środę w serwisie , mąka robić optymalizację i zapewne hunterem będą sprawdzać , ale zanosi się na dłuższą wizytę gdyż wczoraj zauważyłem ze na postoju na luzie skaczą obroty tak ze drży choćby całą rejestracja i widać to tez przy otwartych drzwiach ale nie o tym w tym temacie także poinformuje Was o efektach związanych z oponami po wizycie w serwisie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 10:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2326
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
W ASO raczej nie mają Huntera :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 13:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Nie mają to już zdążyłem się dowiedzieć , rano jadę na tzw optymalizację felg i kół , choć moim zdaniem nic to nie da , ale chciałbym się mylić , zobaczę efekt "po" w trakcie jazdy , z hunterem jest problem taki , że jest sezon wymian i jak na razie najbliższe daty w poznaniu to końcówka kwietnia , kilku z Was dawało opony na gwarancji , co robiła wtedy mazda odnośnie auta zastępczego i ile trwała cała reklamacja ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 22:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Rekin - kilka dni temu zmieniałem na letnie bridgestony (nowe bo auto odebrane w lutym) i wulkanizator jak zobaczył jakie opony są krzywe - pływające to się za głowę złapał. Wziąłem koła i pojechałem do voyagera. Tam jednak stwierdzili, że wszystko w normie, wyważyli i założyli. Ja na razie jednak nie odnotowuję jakichś wyczuwalnych drgań - być może się ułożyły, albo po prostu się nie znam. Zostawiłem więc temat, choć trochę mnie to niepokoi.
ps. kiedy Ty odbierałeś swoją M6 i gdzie w Poznaniu? Może jakaś partia się trafiła


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 22:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Nfsking ja odbierałem mazda w grudniu w Bemo Motors na Mogileńskiej (mają salon Mazdy w Warszawie ) ale po prostu ja od nich wcześniej kupowałem auta kilku marek , u mnie auto było odbierane na zimowkach yokohamy i było ok wszystko dopiero dzień po wymianie na właśnie Bridgestone Turanza r19 zaczęły się problemy , przy czym zbiegła się w czasie kwestia tarcz , one zaczęły dawać silne drgania w sobotę 2 kwietnia a 4 kwietnia robiłem wymianę na letnie, co nasilło problem drgań , po zmianie tarcz jest lepiej , ale nadal drgania są , z moim wulkanizatorem było tak samo a po jego "diagnozie " byłem jeszcze u dwóch i mówili to samo ,
Przy czym powiem Ci szczerze , że nigdy nie widziałem na wyważaniu takiego odbiegu od normy jak przy mazdzie , i to przy gorszych oponach cenowo w autach dostawczych których trochę mam czy nawet w osobówkach zdaniem 3 wulkanizatorow to wada opon

-- Dodano: Wt, 12 kwi 2016, 22:58 --

Notabene u Wache gość mi powiedział ze sporo osób się zgłasza 6tkami i 3kami z tym problemem, a mazda polska nadal rznie głupa :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 kwi 2016, 15:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1975
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Rekin napisał(a):
Witam wszystkich,

Moje pytanie brzmi czy ktoś z Was miał tego typu problem w mazdzie po liftingu i jak zostało to rozwiązane? Czy macie jakieś odpowiedzi od MAzdy itp?

z góry dzięki za odp.

Pozdrawiam

Oponami, by wymienić w ramach reklamacji musi chcieć się zająć jakieś kumate ASO, mi ale przedlift kiedyś tak zrobili i się udało.
Kwestia operatywności kogoś z obsługi pogwarancyjnej i rozmów z przedstawicielem opony.
Co do drgań mazda jest bardzo czuła na wyważenie, to co było już pisane i wyżej wspominali koledzy, wystarczy wadliwa opona bądź spadnie ciężarek, bądź chińska felga dostanie w dupę i lipa. Tak to już jest, ale z doświadczenia aso wyważa średnio i trzeba znaleźć kogoś kto czuje temat poza. test drogowy jak słabo to już jechać z gwarancji, że komfort słaby i zagraża to podróży.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 kwi 2016, 16:27 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 45
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Nie mam drugiego zestawu felg, więc przechowuję same opony.
Byłem zmieniać u pierwszego lepszego oponiarza. Mimo że na maszynie wychodziło mu wszystko poprawnie, to w czasie jazdy >100km/h bicie było wyraźne.

Pojechałem w inne, bardziej sprawdzone miejsce - Impolex Raszyn. Tam opony zostały całkowicie zdjęte i założone jeszcze raz. Panowie twierdzili, że coś się mogło podziać z oponami na wskutek przechowywania i oprócz wyważenia ciężarkami przesuwali też opony na obręczy żeby było dobrze. To załatwiło sprawę, żadnego bicia w całym zakresie prędkości do 180km/h.

Opony przechowywałem w pionie i co około miesiąc-półtora obracałem. Dostałem radę, żeby trzymać je jednak w pozycji leżącej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 kwi 2016, 16:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1975
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Opony same trzyma się na płasko, a na felach w pionie i obraca. <nie>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 kwi 2016, 16:50 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.06.2015
Posty: 45
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Cóż, szkoły są różne. Szukając internecie zalecenia są dokładnie odwrotne, przykładowo http://www.oponeo.pl/artykul/przechowywanie-opon
Planuję dokupienie stojaka, bo do tej pory trzymałem je po prostu na podłodze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 kwi 2016, 17:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1093
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Ja używam stojaka jest najlepszy i bezpieczny dla opon i felg. Nie trzeba obracać :wink:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 12:40 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 278
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Wczoraj byłem wymienić szpetne długie plastikowe wentyle na małe ładne metalowe. Mój oponiarz do którego jezdzę ze 20 lat opisał Nasze opony jak mu tu czyli Brigstone jako oponę dobrą w deszczu lecz głośną, Toyo jako cichszą od niej lecz też głośną z tendencjami uślizgu w zakrętach. Za te a nie inne zachowanie odpowiada rodzaj mieszanki, przeznaczony na rynki azjatyckie, u nas jest za zimno dla nich zazwyczaj i się robią twardsze. Nie było też absolutnie żadnych problemów z wyważeniem a fabrycznie były prawie dobrze wyważone z lekko niedowagą nie wpływającą na komfort jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 kwi 2016, 12:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.04.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Ja dzisiaj byłem na teście hunterem , wczoraj w serwisie , dzisiejszy test wykazał niedowagę jednego koła 10gram i nic poza tym , ale problem niestety nadal istnieje i wychodzi na to ,ze jest to taka specyfika opony co mnie denerwuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 kwi 2016, 14:00 
Świeżak
Offline
Od: 06.10.2015
Posty: 25
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
U nas nowe 19", założone pierwszy raz po kupnie auta w grudniu - "fabrycznie" źle wyważone.

Koła składowane były na leżąco, po 2 na stosie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 08:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Z racji tego, że dziś się zarejestrowałem chciałem powitać wszystkich forumowiczów... Witam

Ponieważ sam szukałem rozwiązania problemu drżenia kierownicy opiszę swój przypadek - mam nadzieję że pomogę innym...
Auto odebrane z salonu na oponach Toyo proxes t1r 17 cali...
Po paru dniach zgłaszam w serwisie drżenie kół przy prędkości ok 110-140... Serwis sprawdza, ponownie wyważa i oddaje auto z informacją, że faktycznie tylne koła były niedoważone...
To ja od razu na S2 i but celem sprawdzenia... i co?? Nie drży przy 110-130 tylko między 130-140... Wracam od razu do serwisu i mówię jak jest... No to przejedzie się z panem Mistrz... mowie ok - zapraszam.. Jedziemy na S2 i faktycznie "Guru" czuje to samo... Stwierdza trzeba umówić się na cały dzień - sprawdzą. Oddaje auto w kolejnym wolnym terminie, sprawdzają i stwierdzają wadę opon...
Z przyczyn "proceduralnych" opony muszą zostać odesłane na ekspertyzę... Mówię ok ale zróbcie to jak najszybciej bo wyjeżdżam niedługo z rodziną na urlop - co z tego że mam auto zastępcze jak chcę się nacieszyć swoim/nowym.
No i ciekawostka moi drodzy.... Zdjęcie 4 kół i odesłanie zajęło 7 dni... ile to śrub dziennie było odkręcanych??? Zadzwoniłem do Mazda Polska - zgłosiłem bo nie lubię jak ktoś robi ze mnie wała... A serwis usilnie próbował... W końcu koła trafiły na ekspertyzę... Po 8 dniach dostaję nowe opony, samochód do odbioru i winno być dobrze... No to znowu S2 i co??? Drżenie w okolicy 140 km/h... Wracam ale nie ma już nikogo od kół... hmmm
Myślę sobie sprawdzę te koła u wulkanizatora u którego od jakiegoś czasu się "stołuję" wraz z rodziną i znajomymi... I wyszło tak: braki po 25 na przodzie, jeden tył 10 drugi 5... Aha koła są doważane na samochodzie..
Po tym wszystkim auto jedzie jak po szynie...
Pytanie czy tamte koła byłe wadliwe?? Brak umiejętności?? Czy sprzęt którym dysponuje serwis do d...? Nie miałem już siły i chęci tego weryfikować... Każdy nich wyciągnie wnioski sam...
To że nowe nie znaczy że dobrze założone...
Teraz mam przebieg ok 4tyś km i jest super..
Rozpisałem się ale mam nadzieję że pomogę niektórym.. szczególnie tym co odebrali nowiutkie auto a jadąc nim czuli się jakby jechali autem z przeszłością..

p.s.
W pierwszym miesiącu auto miałem ok 10 dni. Prócz 3 dni na powłoce ceramicznej reszte stało w serwisie..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 16:45 
Adept
Offline
Od: 22.06.2015
Posty: 129
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: opolski
Witam! Takie pytanie uzupełniające, gdzie znajduje się ten "mistrzowski" serwis mazdy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 21:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 768
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Pewnie we Wrocławiu <hahaha> mi ładowali akumulator 3dni... drżące koła bałem się zostawić.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2016, 21:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2326
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
A gdzie takie doważanie na aucie :idea: :?: i jak to wygląda?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 08:29 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3935
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W Warszawie to wiem, a W Pile nie bardzo. Podnoszą przód auta, odpalają i udają, że jadą (wciskają pedał gazu). Do kręcących się kół przykładają specjalne urządzenia, które wskazuje miejsce źle doważone, z uwzględnieniem piast i całej reszty napędu (jak typowa wyważarka).

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 09:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Dealer jest z Warszawy ale ze względu na to że nie chcę robić im na razie pseudo-reklamy więc nie podaję dokładnie. Być może ugram coś na tej całej sytuacji.. ;-) Choć sam dział sprzedaży oceniam na 5+.

Jeśli chodzi o doważanie kół to korzystam z usług na Puławskiej w Warszawie (nie wiem czy można podawać namiary/stronę na ogólnym forum.. zainteresowanym podam na PW).
A wygląda to tak: https://www.youtube.com/watch?v=cc8ktdlnvYQ
Swoją drogą do tego Pana z filmu jeżdżę ja... ;-)

Zapomniałem dopisać w poprzednim poście że następne auto po mnie na doważanie kół to była czarna Mazda 6... hehee Może ta osoba też jest na forum..
Pozdrawiam

edit:

p.s.
Nie jestem autorem filmu ani jego aktorem... ;-)


Ostatnio edytowano Śr, 25 maja 2016, 11:49 przez Martinii, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 maja 2016, 11:09 
Offline
Mogę potwierdzić, że u mnie doważanie na samochodzie takie jak na filmie Martinii daje znacznie lepsze efekty niż Hunter.
Jednak doważanie całości - opona, felga, piasta to nie optymalizacja z montażem na maszynie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lip 2016, 10:16 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.06.2016
Posty: 16
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam,

Potwierdzam, doważanie na samochodzie wyeliminowało wszystkie problemy. U mnie tył był bardzo niedoważony - 25g i 15g, jak oni w serwisie mogli to przeoczyć to aż się za głowę można złapać. Przód po 5g.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 09:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Panowie temat zgłębiłem , mam dwie mazdy 6 na kołach 19 cali Bridgestona.
Koła faktycznie po wyjeździe z salonu są źle wyważone. Widocznie fabryka robi to byle jak a dealer robi tzw PDI (pre delivery inspection ) tylko na papierze. Jest jednak coś jeszcze , okazuje się ,że opony mazdy mają tzw flat spot - tzn odkształcenia . Zazwyczaj jest to prawa strona samochodu tj prawy przód i prawy tył. Mazda na statku ściąga pasami koła z jednej strony i tak zmontowany zestaw płynie 2-3 miesiące.
Po takim zabiegu opony się odkształcają , nie pomoże wyważanie , przy okręślonym przedziale prędkości w szczególności na autostradzie przy zmianie pasa ruchu kierownica będzie drgać i bić, przy mniejszych prędkościach czuły kierowca zauważy " mrowienie" będzie czuł "pracę " przedniego zawieszenia w szczczególności na rondzie. Robiłem badania w Bridgestone poprzez ASO na śląsku PRO-MOTO , na badaniu wyszło ,że moje podejrzenia są prawidłowe tzn jest flat spot ( dla zainteresowanych raport do wglądu) , serwis obiecał wymianę , zrobiłem badania w drugim samochodzie i nagle rzecz niesłychana, Bridgestone nabrał wody w usta ( wszystko cudownie) serwis PRO - MOTO mimo wcześniejszcyh zapewnień - stwierdził pisemnie ,że " rzekome" odkształcenia nie istnieją!!! Jako ,że szykuje się do pozwu , zbieram dokumenty proszę o kontakt osoby ,które miały taki problem i zostały "zlane" przez Mazdę, sam znam kilka takich osób poprzez FB. Doprowadzili do tego ,że już nie jestem zainteresowany ich oponami , teraz chce obnażyć sposoby ich działania i zainteresować media tym tematem.
Kontakt na filet487@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 11:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 257
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A czy przypadkiem zabezpieczeniem przed odkształceniem opony podczas transportu nie jest zwiększone ciśnienie w kołach? Bo z tego co pamiętam, to wiele Mazd wyjeżdża z salonów z 3+ atmosferami ciśnienia w kołach.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 16:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
shutter napisał(a):
to wiele Mazd wyjeżdża z salonów z 3+ atmosferami ciśnienia w kołach.

Na pewno wszystkie egzemplarze są tak pompowane, w GH było podobnie. Jeżeli ktoś wyjeżdża z salonu na kołach zimowych to na letnim komplecie ma ciśnienie ponad 3 atmosfery - nikt ich nie sprawdza.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2017, 23:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
moje miały po 2,8 w każdym kole.
to jednak nie pomogło się uchronić całkowicie przed flat spotem.
Co ciekawe z salonu wypuszczają Cię z kołami
a) źle wyważonymi
b) na nieprawidłowym ciśnieniu

Pełna profeska


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 18:24 
Bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 395
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tak M6 to kontrastowe auto od systemów bardzo dobrych do bardzo zje.... ch . Dzisiaj znowu byłem na wyważeniu kół i różnice były 5 do 10 czegoś tam. I fachowiec powiedział, że to są niezauważalne różnice w prowadzeniu. A u mnie trzepało. Wyważyli ponownie na 0 (widziałem) i się poprawiło prawie ideał, aczkolwiek można by się jeszcze przyczepić. Ale zostawiłem już.


Ostatnio edytowano Pn, 24 lip 2017, 19:32 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 294 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: popielasty i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.