Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 342 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 21:01 
Offline
2.5 setki to ekstra wynik. Teraz jeszcze klocki muszą się deko ułożyć więc na początku coś tam może drgać i z czasem będzie tylko lepiej. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 14:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
darrecki jak odczucia?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 14:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Podczas hamowania póki co jest ok, podczas szybszej jazdy zobaczę jak się tylko rozpędzę - póki co nie było okazji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 13:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No to mały update. Hamownie ok, brak drgań. Podczas jazdy 80-87mph (~120-130kph) nadal są drgania - takie mrowienie na kierownicy szczególnie przy przyspieszaniu. Koła były doważane, na tarczach bicie akceptowalne (czyli uznaję że piasty są ok) a nadal jest nie tak jak należy. Niewiele zostało podejrzanych, chyba tylko półosie. Ale gdzie i jak je sprawdzić to nie mam pojęcia...
Dobrze, że żadko jeżdżę z tymi prędkościami więc tylko lekko mnie to denerwuje...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 18:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
A miałem nadzieję :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 wrz 2017, 22:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No i panowie mam dopiero teraz odpowiedź po 1,5 miesiąca, że tarcze nie pójdą do naprawy na gwarancji. Jadę do ASO w środę, na przegląd to będę dążył temat. Co ma zrobić klient jeśli problem bicia jest, a Mazda twierdzi, że tarcze nie nie podlegają gwarancji? Generalnie to powinno wyglądać tak - jest problem jadę do serwisu i mam wyjechać bez problemu. Aha!? Ale serwisant stwierdził, że mogą to zrobić, ale odpłatnie! Czyli potwierdzili, że problem jest. I co w tej sytuacji zrobić? Dążyć czy zasugerować żeby sprawdzili piastę i ewentualnie dali inne klocki bardziej miękkie np. Asiki?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 05:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Temat znany, także w dziale hamulców. M.in tu: viewtopic.php?f=69&t=684&start=540
Co mogę doradzić od siebie?
Ja powoli widzę w ASO opór materii, po początkowym łatwym zgadzaniu się na wymianę w ramach gwarancji, różnych części wątpliwej jakości, ostatnio, to moje wrażenia i odczucia, nastąpił znowu jakiś opór, czyli wszystko jest ok, to zużycie eksploatacyjne, tak ma być, taki model, wina intensywności użytkowania, nie możemy wymienić, możemy tylko spojrzeć i dokręcić własnym sumptem.
Nie wiem, czy mają jakieś nowe dyspozycje, czy tzw. droga reklamacyjna się usztywniła, znając życie to koszty, koszty, ale zwlalają wszystko na eksploatacje i trzeba udowadniać, że wielbłąd nie jest wielbłądem. Może przynajmniej w Polsce dobrze się mazda sprzedaje, ludzie szaleją, więc już tak się nie boją? Może urośliw piórka? Może ci co walczyli z autem już ich dawno nie mają? Bo znalem z forum wielu np. prawników, co na maździe się przejechali i mocno ich kąsali. Ale z czasem mazda poszła w odstawkę. Może zrobił się jakiś względny spokój?
Z moich doświadczeń wiem, że ASO popełnia błędy. Wyważanie, szukanie usterek, diagnoza na temat co to może być itd.
Więc najlepszą drogą, po moich teraz działaniach jako wnioski, to jest zrobić sobie hamulce samemu. Wiem, że człowiek czuje się wydymany, że to wina producenta, ale szkoda zdrowia. Ja zamiast nie wiem ile dokładnie śpiewa aso, ale ok. 2 tyś, ja sam zmieniłem przód (tarcze, klocki) za 600 zł z mega rabatami znajomych w sklepie z częściami. Inne tarcze, klocki i.... hamowanie lepsze, nic nie bije, nie stuka, nie grzeje się. Zakład montujący profesjonalnie hamulce sprawił jeszcze coś... dziwnego... mi nic nie bije na kierownicy, nawet przy magicznym przedziale prędkości 110-130. A lekko coś drgało...kiedyś, dzisiaj nic, więc pod tarczą coś było, montaż, cholera wie jeszcze.
Widzę, że mazda jest czuła, na opony, wyważenie, tarcze, lekka buda to wszystko odczuwa. Wszytko musi być dobrze ogarnięte. Widzę, że pacjent wymaga w pierdołach wielkiej uwagi i sterylności.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 11:20 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dziękuję za odpowiedź crow. To co napisałeś to strzał w dziesiątkę! Jestem po przeglądzie, i dokładnie takie odczucia - odrzucenie reklamacji. I niestety wychodzi, że samemu na własną rękę kombinować. Jedynie wyważyli koła (o dziwo chyba pomogło bo nie ma bicia w okolicach magicznych 130km/h). Konkluzja tak, że wiedzą o problemie tarcz, ale producent nic z tym nie robi. Na odczepnego raz mi powymieniali tarcze i klocki, ale co za dużo to już nie należy się bo to część eksploatacyjna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 14:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Od siebie dodam, że tarcze same z siebie się raczej nie krzywią. I jeśli problem występuje na kilku kompletach, to sprawdził bym dlaczego tak się dzieje. A problemem jak napisał kilka postów wcześniej @rkarcz mogą być piasty, lub montaż nowego kompletu na tzw. pałę - bez zegara zwyczajnie nie da się tego założyć jak należy, przynajmniej w Maździe.
U mnie samo obrócenie już krzywej tarczy o 180° dało znaczną poprawę. Pewnie by było lepiej z nową tarczą / piastą, ale kolejnego 1000 z własnej kieszeni nie wyłożę. Obecny komplet ma ledwo 3 miesiące...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 15:27 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Problem z tarczami u mnie występuje głównie podczas dłuższej jazdy i gdy jest gorąco. Teraz jak jechałem do ASO (około 20 km) szybko z ostrym hamowaniem i nic. Nie uzyskałem efektu bicia na kołach. Natomiast latem w czasie upału ten efekt pojawiał się szybko. Problem ze skutecznym chłodzeniem tarcz jest. Gdyby to były piasty to bicie występowało by non stop.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 11:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Wymienione felgi na nowe, ze starych zszedł klar. Stare były doważone na aucie, nowe niestety nie. Wibracje powróciły 90-140.

Edit:
Tak drogą dedukcji bardzo prawdopodobne, że to mogą być półosie.
Po założeniu nowych wyważonych felg ustąpiło bicie przy hamowaniu, pojawiło się w przedziale 90-140.
Bicie bardziej odczuwam z prawej strony auta, to samo wyszło na doważaniu wiosną.
Prawa półoś jest dłuższa i ma podporę. W momencie przyspieszania jak jest układ napięty to biła, doważanie kół w jakimś stopniu to zrównoważyło, ale w momencie hamowania dawały znać o sobie niewyważone koła temu biło.
Tylko jak to sprawdzić i co z tym zrobić?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wiesz ? Ja miałem kiedyś w innym Focusie krzywe pół osie.
Naprawiłem to zmieniając je na inne.
Objaw natomiast był taki , że równomiernie do prędkości nasilało się drżenie na kierownicy i buczenie.
Równomiernie.
Hamowanie nie miało wpływu na zmianę jakości jazdy.
I jeszcze jedno !!! Jak jechałem na luzie , to nie było odczuwalne "bicie" jakoś szczególnie ( Już nie pamiętam dokładnie ) Ale jak silnik napędzał , to wtedy się zaczynało !
Może to ci coś pomoże ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sty 2018, 12:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mała aktualizacja po rotacji krzywych tarcz. Oczywiście drgania, obecnie już bardzo nie przyjemnie powróciły. Pojawiają się za każdym razem, za to ich nasilenie oraz prędkość kiedy dają o sobie znać jest różna - tego faktu nie rozumiem. Raz ledwo przekroczę 70mph i drga, kiedy indziej jest to 80mph, wczoraj np 86mph. Jutro pewnie 75mph...
Tak samo z hamowaniem, czasami drgania ledwo wyczuwalne, czasami ręce chce urwać. Zero jakiejś powtarzalności czy scenariuszy - zwykły przypadek wg mnie. Zawieszenie poskręcane, brak luzów.
W najbliższym czasie wymiana zacisków / tarcz / klocków i 1 piasty ze strony gdzie krzywi tarczę. Jak to nie pomoże to tylko spuścić japońską myśl technologiczną z klifu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 sty 2018, 14:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
darrecki
ktoś pisał, że wymieniał prowadnice zacisków na nowe i po oględzinach i zmierzeniu okazało się , że te wyjęte z auta sa krzywe ( czytaj skrzywione w łuk ) jak by były za długie , a nowe są krótsze.
Po zamontowaniu nowych bolców wszystko ustąpiło.

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 14:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
28 września 2017, o 15:26 darrecki napisał(a):
lub montaż nowego kompletu na tzw. pałę - bez zegara zwyczajnie nie da się tego założyć jak należy, przynajmniej w Maździe

Co masz na myśli z zegarem??


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 16:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
29 marca 2018, o 13:08 rafalski napisał(a):
28 września 2017, o 15:26 darrecki napisał(a):
lub montaż nowego kompletu na tzw. pałę - bez zegara zwyczajnie nie da się tego założyć jak należy, przynajmniej w Maździe

Co masz na myśli z zegarem??


Coś takiego. Celujemy w jak najmniejsze drgania, w przeciwnym wypadku tarcze mogą "zejść" dość szybko


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 maja 2018, 23:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.12.2016
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam wszystkich!
Odświeżę lekko temat. Kupiłem auto zimą 2016 na zimowych 17” i wszystko było OK. Po wymianie na wiosnę na Turanzę 19” miałem bicie na kierownicy więc poszedłem w kierunku tarcz hamulcowych i wymieniłem tarcze na Zimmerman’a ale nadal problem nie był rozwiązany. Później koleina zima i spokój. W tym sezonie stwierdziłem, że tego tematu nie odpuszczę a tarcz już nie oskarżałem bo na zestawie zimowym jest OK. Serwis nie był w stanie rozwiązać problemu (po ich pracy doszła wibracja na nadwoziu) więc dziś wybrałem się do wulkanizatora gdzie zawsze wyważałem koła w moim starym samochodzie. Zgodnie z Waszymi wcześniejszymi opisami wulkanizator złapał się za głowę i powiedział, że opony krzywe i jego wyważanie raczej nie pomoże.
Jednak ku mojemu zdziwieniu jego wyważenie pomogło i problemy ustąpiły. Mam pytanie czy warto w takiej sytuacji reklamować opony? Czy jeśli nie czuje drgań i wibracji to wszystko jest OK czy jednak takie opony skracają życie innych części?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 06:01 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ech te drgania! Też miałem ten problem w zeszłym sezonie (dwie opony zareklamowane, dwie nie uznali, problem nadal występował, kombinowanie że tarcze, że nie da się wyważyć kół), ale w końcu stanęło na tym, że po wyważeniu kół dopiero w ASO problem zniknął. Różne przyczyny bicia mogą być, tarcze, drążki itp., ale najczęstszą przyczyną na drgania jest bardzo duża wrażliwość na nieidealne wyważenie kół. Ogólna tolerancja jaka jest dopuszczalna tak ogólnie w innych markach, która nie nie ma wpływu na drgania nie przechodzi w M6. Ja wyważałem w różnych firmach oponiarskich i nic. U jednych niby ok, na zero po przejechaniu znowu drgania, zdjęcie kół, wyważanie od nowa bo na maszynie ponownie odchylenia od zera. U drugiego ustawili z lekką tolerancją twierdząc, że nie powinno mieć to wpływu na drgania. Nic nie pomagało. Dopiero jak pojechałem do ASO, wyważyli jest wszystko ok. Pytałem jaka przyczyna, Powiedzieli krótko - źle były wyważone. Być może chodzi o dokładność sprzętu albo jakiś trik przy wyważaniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 maja 2018, 21:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Wazny jest dobrze skalibrowany sprzet. Co roku to przechodze , ale mam juz sprawdzonego wulkanizatora i nikt inny nie ma prawa wywazac kół w moim aucie. Niestety mam do niego troche km, wiec wymieniam koła gdzies pod nosem lub we wlasnym zakresie, a na wywazanie przy okazji jadę do niego. Po jego pracy zawsze jest jak reką odjął.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 20:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czy ktoś może polecić w Warszawie zakład, w którym znają się na rzeczy, jednym słowem zrobią to (wyważą) dobrze?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 lip 2018, 21:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Serwis Gum na ul. Okaryny na Ursynowie.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 lip 2018, 13:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
shutter - dzięki za info. Byłem tam i jestem zadowolony <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 lip 2018, 14:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 254
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To jest nas już co najmniej dwóch :-)

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 lip 2018, 22:18 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W Wawie tylko Serwis Gum, zero problemów na 17 i 19.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 19:22 
Świeżak
Offline
Od: 25.05.2019
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
witam. mam taki problem że pojawiło się bicie podczas jazdy.jakby mocniejsze przy skręcaniu. koła sprawdzalem są proste i wyważone. już nawet przełożyłem tyl z przodem bo zgłupiałem. bicie pojawiło się podczas jazdy na ekspresówce. nie było żadnej dziury i podbitego koła. to mogą być piasty albo może przegub. najbardziej odczuwalen przy predkości 40-80. powyżej jakoś się to tłumi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 19:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja ostatnio odnotowałem minimalne drganie kierownicy między 90 a 130. Minimalne, ale jednak wystarczające by ogłupić czuwanie czy trzymam kierownicę. Okazało się, że felga ma minimalne bicie - pół mm może i lekko straciła wyważenie.

Po wyważeniu i rotacji (koła z tyłu poszły do przodu i odwrotnie - wszystko jest jak trzeba.

Więc sprawdziłbym jeszcze raz wyważenie i stan felg.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 19:39 
Świeżak
Offline
Od: 25.05.2019
Posty: 28
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Były sprawdzane na wyważanie.niby ok jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2019, 21:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mazda jest cholernie wrażliwa na najmniejsze bicia. Mini problem przeradza się w telepanie budy albo kierownicy.
Ale to co mówisz to mogą być też piasty. Rozumiem, że hamulce też wykluczone?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2019, 09:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
u mnie po wymiane tarcz , klockow i po zmiane na letnie znow bicie przy hamowaniu a mysle ze to beda robic letnie kola, juz tak bylo , mazda naprawde wrazliwa i na "mala muche " na kolu

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sty 2020, 15:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dla mnie to wygląda tak...

Jak już nie raz zostało napisane, pomaga wyważenie kół (letnich zimowych, opony nowe stare-bez roznicy), ale nie na długo, bo ledwo wyważone koła i tak zaraz biją i czuć to podczas jazdy.

Moim zdaniem, coś w samochodzie co się kręci razem z kołem, powoduje ponowne zdeformowanie opony w sensie traci wyważenie..... Coś powoduje dalsze niewywazenie koła.

Coś nie jest wyważone na stałe, nie wiem, półosie napędowe, może sama piasta albo flansza centrująca na piaście nie jest w osi wytoczona...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 342 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.