Teraz jest Pn, 22 kwi 2024, 13:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 13:27 
Offline
Dzisiaj dość szybko wszedłem w zakręt 90 stopni, z naprzeciwka gość też szybko wchodził w zakręt, więc zrobiłem szerszy łuk po zewnętrznej jakoś tak odruchowo. Prawa przednia część samochodu lekko do góry podskoczyła, słychać było huknięcie i po prostu pojechałem dalej. Sam nie wiem, czy walnąłem w jakiś krawężnik, kamień czy cholera wie co. Efekt jak na zdjęciu poniżej. Nie jeździ mi się gorzej, nie czuję żadnego bicia nawet przy ponad 160 km/h. Czy jest sens się w ogóle tym przejmować? Pomijam kwestie wizualne zupełnie. A jeżeli trzeba się przejmować, to co mam robić? Opona do wymiany? Do wulkanizatora? A co z felgą? Czy trzeba wyważyć? Czy trzeba tylko wyważyć? Ech... cały głupi jestem i nie wiem co robić :/


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 13:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Podjedź do wulkanizatora, niech to obejrzy. Jeżeli płótno na boku opony nie jest uszkodzone to podklei to, ale to już jest uszkodzony bok opony.
Na pewno w tym stanie nie jeździłbym po 160km/h - a co jak opona wystrzeli?

Na pewno nie zaszkodzi sprawdzić felgi pod kątem wyważenia. Ale to wszystko powinien obejrzeć wulkanizator.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 13:35 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja bym tam czym prędzej wymienił taka oponę. Bałbym się jeździć tak. Takie rozcięcie z boku jest raczej nienaprawialne. Z oponami nie ma żartów. Taka opona jak ta, to dla mnie tykająca bomba. Jak są nowe i niezużyte to w sumie jedną wystarczy wymienić tak myślę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 14:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
makoleon podpisuje sie, tez bym na takiek oponie bal sie jezdzic.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 14:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
felga do wyważenia, opona do wymiany.
nie ma co ryzykować zdrowia i życia.
Pytanie czy przy takim bocznym uderzenie nie poszła jeszcze zbieżność kół, to też bym sprawdził.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 21:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
anonim - opona niestety na pewno do wymiany (nie ryzykowałbym jej naprawy w żadnym wypadku), a felga do renowacji (własnym sumptem, lub u specjalisty), bo zawsze jednak będziesz widzieć to uszkodzenie :mad: Głowa do góry, to się zdarza :sad:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 mar 2019, 22:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
anonim, sprawdź zużycie walniętej opony. Bo jeśli jest duże, to wymieniłbym dwie na tej "osi".

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 13:27 
Offline
Byłem w serwisie, przede wszystkim zajmują się wulkanizacją, gościu sprawdził oponę i powiedział, że nie ma co od razu wymieniać. Pęknięcie jest płytkie i w ogólnie nie dochodzi do wewnętrznej części opony. Powiedział mi, że jak chcę to oczywiście, że mi bardzo chętnie wymieni, ale że jak nic się nie dzieje, nie puchnie opona, nie pojawia się żadna bulwa, to szkoda wydawać pieniądze na nową oponę.

Będę więc obserwował oponę, czy nie puchnie i dalej jeździł. A jesienią wymienię cały komplet opon, bo te Turanzy są strasznie głośne. Na jakie wymienię? Od tego mamy inny temat na forum. Z felgą też nie będę nic robił, bo samochód mam od tego, żeby nim jeździć, a nie lampić się na felgi. I w ogóle będę się zastanawiał, czy nie kupić na następny sezon letni też felg 17", bo na 19" po prostu czuć zupełnie wszystko na drodze.


Oczywiście bardzo dziękuję za wszelkie komentarze, wszystkie brałem pod uwagę, jak wczoraj w domu i dzisiaj w serwisie o tym rozmyślałem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 13:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Gdyby to było pękniecie / nacięcie tylko tej powierzchownej warstwy gumy, która zalewa jej "konstrukcję" to spokojnie można jeździć, sam jeżdżę też na takich
Ale - gdy było wcześniej przywalenie jak opisujesz - to już inna sprawa.
Mam w historii kilka najechań niespodziewanych na jakąś krawędź (krawężnik, krawędź dziury itp.). W zasadzie _zawsze_ dawało to uszkodzenie opony - jej konstrukcji. Czasem z zejściem powietrza zaraz po, czasem (mam takie właśnie w jednym aucie wymieniane ze zgrozą zobaczyłem bo to wewn strona i jeźdiłem jakiś czas od wydarzenia) - od wewnętrznej strony rozcięcie że hej.
Takie przywalenie to spore obciążenie dla opony , jednak to półtorej tony żelastwa , profil taki z niskich dość, wg mnie konstrukcja musiała oberwać (opona spłaszczona a felga od wewnątrz po niej jak nóż przycina zwłaszcza jak ciśnienie niskie) a w takim przypadku opona do śmieci.
Obejrzyj przynajmniej wewnętrzny bok .
Co do prostowania felgi - przy wymianie opony warto sprawdzić jak / czy bije, żeby później na hamulce nie marudzić ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 14:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mnie taka lekko nacięta opona rozleciała się na 'jedynce' przy 110.
Nie wiem jakim cudem wyprowadziłem Citroena BX z tańca po jezdni. W końcu się zatrzymałem po własciwej stronie jezdni, z przeciwka sznur TIRów.. guma była to prawa tylna.
Oponiarz przed wyjazdem dokładnie tak samo mnie uspokajał, panie , to tylko milimetrowe zadrapanie. Wytrzymał GD- Szczyrk- Włocławek.
Nie daj się zabić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 mar 2019, 14:58 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dokładnie, zgadzam się z przedmówcą. Załóż nową oponę, nie ryzykuj życia swojego i innych.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 10:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Oponiarz tak powiedział <niewiem> W razie czego nie on będzie ponosił konsekwencje, więc nie daj się zabić <modlisie>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 18:34 
Offline
Konsekwencje wszelkie ponoszę ja, to jest oczywiste. Oponiarz oponę ściągał i sprawdzał przy mnie, więc wiem dokładnie, jak wygląda. W weekend zrobiłem jakieś 600 Km, większość po górskich drogach, nadal dobrze się jeździ i nie ma z oponą żadnych problemów. Jak ktoś jest ciekaw, to dokładnie tu jest ten zakręt i końcówka krawężnika na którą najprawdopodobniej najechałem. https://www.google.com/maps/@51.1608985 ... 312!8i6656


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 19:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jak najechałeś i czy to było istotne uderzenie , czy nie - wiesz tylko Ty. Ale - czy pisałbyś na forum z pytaniem gdybyś jednak nie czuł że coś jest nie tak ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 21:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Trochę szokujące jest dla mnie podejście anonim. Jeździsz autem za około 100k PLN-ów, a pomimo opinii ludzi z forum nie decydujesz się na zakup 1opony za 500 czy 600zł?
Nie rozumiem Twojego podejścia, ale Twoje auto, Twoje pieniążki, Twoje życie i Twoje decyzje.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 21:24 
Offline
To naprawdę takie dziwne, że opinia osoby, którą znam osobiście, która zajmuje się oponami na co dzień, która organoleptycznie zbadała oponę, jest dla mnie ważniejsza od opinii bądź co bądź osób, których nie znam poza kilkoma postami? Jakbym, zamiast panikować przez te cholernie wielkie felgi i stosunkowo niski profil, po prostu do gościa od razu podjechał, to by w ogóle nie było tematu.

Wysiadłem z samochodu, spojrzałem na koło, spanikowałem, zrobiłem zdjęcie i napisałem posta na forum. Zamiast pisać, powinienem od razu pojechać i sprawdzić oponę. ¯\_(ツ)_/¯


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 mar 2019, 21:47 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2019
Posty: 35
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
31 marca 2019, o 18:34 anonim napisał(a):
Konsekwencje wszelkie ponoszę ja, to jest oczywiste.

Niekoniecznie tylko Ty. Na drodze nie jesteś sam, zawsze będziesz w stanie zagwarantować takie wyprowadzenie auta po strzale opony, by nie zagrozić innym uczestnikom ruchu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
victor napisał(a):
Trochę szokujące jest dla mnie podejście anonim. Jeździsz autem za około 100k PLN-ów, a pomimo opinii ludzi z forum nie decydujesz się na zakup 1opony za 500 czy 600zł?
Nie rozumiem Twojego podejścia, ale Twoje auto, Twoje pieniążki, Twoje życie i Twoje decyzje.


A gdzie 500-600, u mnie zalegają 2 szt starych ale ładnych (nieuszkodzonych) Bridgestonów 19" ze 4-5mm bieżnika, 2012, oddam jedną za free ale trochę daleko kolega ma.
Zawsze zostawiam po wymianie z 1-2 oponki (wymienianych z uwagi na wiek, nie uszkodzenia) na takie okazje. Lepiej na starej gumie się przeturlać do czasu zakupy nowych czy do końca sezonu niż jednak ryzykować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 14:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
2 kwietnia 2019, o 11:28 Andrzejsr napisał(a):
Zawsze zostawiam po wymianie z 1-2 oponki (wymienianych z uwagi na wiek, nie uszkodzenia) na takie okazje. Lepiej na starej gumie się przeturlać do czasu zakupy nowych czy do końca sezonu niż jednak ryzykować.


A to akurat bardzo dobry pomysł. Popieram. A na miejscu kolegi Sztosza skorzystałbym mimo odległości bo koszt kuriera to i tak nic w porównaniu do kosztu nowej opony. Ja osobiście bałbym się jeździć na dziurawej oponie, nawet jak opinia o niej jest ok. Zawsze można najechać na coś ponownie, czy wpaść w dziurę, czego ta opona już może nie wytrzymać a spekulowanie jak to wpłynie na kierowcę czy innych uczestników ruchu to już jest czysty hazard, kosztowny hazard i nie o pieniądze się tu rozchodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 14:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie polecam Ci jeździć na takiej oponie. Jak popatrzysz po allegro/olx to będzie bardzo dużo takich ofert, import z zachodu, tam nikt nie ryzykuje jazdy na takich uszkodzeniach, opony przyjeżdżają do nas i potem są tragedie na autostradach, pękające opony itp. Opony są dla mnie jednym z najważniejszych elementów auta, w moim odczuciu nie ma żadnego usprawiedliwienia na oszczędzaniu na oponach. Ale decyzję podejmujesz sam.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 16:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Myślałem, że na Bridgestone'ach zrobię jeszcze jeden sezon ale niestety z przodu wyskoczyło takie coś:

https://zapodaj.net/a051d8c3fa4e4.jpg.html

Byłem u wulkanizatora, opona raczej do śmieci, kilka dni można jeszcze pojeździć.

I teraz zastanawiam się, bo tył jeszcze kilka mm ma nad takimi opcjami:

1. Wymiana tylko uszkodzonej opony (raczej ciężko będzie znaleźć używaną o podobnym zużyciu).
2. Wymiana pary z przodu na używany komplet T001 aby dojeździć te z tyłu.
3. Kupno czterech nowych Nexen SU1 i zostawianie sobie pary używanych T001 na takie przypadki.

Muszę coś dziś zamówić, poproszę o jakieś sugestie. Powoli skłaniam się do opcji nr 3.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 16:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
22 kwietnia 2019, o 16:58 Pablos napisał(a):
Myślałem, że na Bridgestone'ach zrobię jeszcze jeden sezon ale niestety


Skoro miały polatać jeszcze jeden sezon tylko to mała szkoda i osobiście kupiłbym już komplet nowych. Druga opcja to takie 50/50, można zaryzykować, ale znowu będziesz mieć kombinacje jak sytuacja powtórzy się na drugiej parze. Może już się kończą zwyczajnie, przez fabrykę założone? Jaki mają staż i przebieg?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 16:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Fakt, jakoś mocno się nie przejąłem tym, zwłaszcza, że te Bridgestone'y są jak z drewna, naprawdę niski komfort jazdy na nich. Auto kupiłem używane na nich, teraz już byłby piąty sezon, możliwe, że zrobiły co najmniej 50 tys. km. Widać też, że mają już takie mikropękniecia gumy. W sumie to przy przekładaniu miesiąc temu pytałem się wulkanizatora, nie odradzał zakładania. W serwisie też samochód niedawno był i też nic nie mówili. Jedynie gość, gdzie sprawdzałem geometrię, który także robi obowiązkowe przeglądy coś już tam kręcił nosem.
Podejrzewam, że przekładając tą oponę na tył pewnie by jeszcze dojeździła do jesieni, ale po co ryzykować pęknieciem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 16:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Pablos, te Nexeny są co prawda z 2018 ale cena i gwarancja 5 lat przekonuje. Zawsze to świeży komplet i jakoś tak bezpieczniej się człowiek czuje. Ja bym nie kombinował i opcja nr 3 jest najrozsądniejsza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 17:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1303
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Majki, tak chyba zrobię, zwłaszcza, że znalazłem nawet taniej w sklepie z bardzo dobrymi opiniami. Za całość wyjdzie około 1700 zł. Nie starsze niż 18 miesięcy i tak będą maksymalnie z zeszłego roku a gwarancja liczy się przecież od daty sprzedaży.

https://opony.strefakierowcy.pl/opona/n ... 38541.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 kwi 2019, 17:13 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
22 kwietnia 2019, o 18:04 Pablos napisał(a):
a gwarancja liczy się przecież od daty sprzedaży.

Tak, wg oponeo 5 lat od sprzedarzy 6 lat od daty produkcji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 09:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Cześć,

Nie wiecie może gdzie można kupić Bridgestone T005A 19"? Niestety dostała z boku skałką na wakacjach w Bośni i muszę dokupić.
W sklepach widzę tylko T005, ale raczej różni się od tej oryginalnej :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 09:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Opony wymienia sie parami....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 12:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.07.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Opona jest praktycznie nowa... ale ok, wracając do mojego pytania - chodzi o konkretny model - dostanę gdzieś jeszcze takie gumy, żeby mieć wszystkie takie same?


Ostatnio edytowano Wt, 23 lip 2019, 12:01 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 mar 2020, 18:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.03.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Mam pytanie czy wie ktoś jak najlepiej naprawić przetartą felgę? Wczoraj zauważyłem dość mocne uszkodzenie ale nie kojarzę jaka cena w Polsce za naprawę. Mieszkam w UK ale planuję latem przyjechać i przy okazji zrobić. Znalazłem w necie też paski do naklejenia aby zasłonić i też coś może ochronić. Są też pasty do naprawy samemu,tylko co z kolorem jak to do skypassion?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.