Teraz jest Wt, 22 paź 2019, 20:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 508 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 20:06 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 19.11.2016
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zastanawiam się się nad wcześniejszą wymianą bridgestone bo mnie już wkurzają, rozważalem Pilot sport 4, z tego co widzę mają tutaj dobre opinie.
Niestety ta cena, rozważam też tańszą opcję nexenow su1 lub su4. Czym różnią się te 2 modele su1 su4?
Parametrowo nexeny wyglądają spoko I są cichsze,ale pytanie czy jest to marka której można zaufać . Jeżdżę niedużo głównie w mieście więc pytanie czy odczuję wogóle różnicę. Przypuszczam że ps4 na torze byłyby rewelacyjne ale czy nie jest to przerost formy nad treścią w normalnych warunkach drogowych.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 20:28 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 132
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Maaatiii napisał(a):
Przypuszczam że ps4 na torze byłyby rewelacyjne ale czy nie jest to przerost formy nad treścią w normalnych warunkach drogowych


Masz rację


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 21:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 198
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
10 lipca 2019, o 21:28 mirpo napisał(a):
Masz rację

eeee tammmmm gadacie :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 10:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2547
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jeżdżę na Primacy 4 ...rewelacja.....cicho,nic nie telepie,nie klepie i jeszcze raz cicho :D
dobrze jest i na sucho i na mokro :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 10:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 821
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Masz te Micheliny w R19?
Ile zaplaciles za komplet jesli moge spytac?
Domyslam sie ze nowe kupiles


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 lip 2019, 12:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 198
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
31 lipca 2019, o 11:35 DM2009 napisał(a):
Masz te Micheliny w R19?

R19 to tylko Pilot Sport 4. Ja osobiscie polecam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 sie 2019, 16:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2547
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Kolega z forum pytał o Michelin Primacy 4.
Trochę już pojeździłem i mogę polecić bo są ciche,paliwooszczędne i auto dobrze się prowadzi.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 sie 2019, 23:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 198
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
4 sierpnia 2019, o 17:21 koliber1960 napisał(a):
Kolega z forum pytał o Michelin Primacy 4.

Pytał rówież o R19, a Primacy nie ma R19


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 09:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2547
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
inny kolega :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 17:56 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Czy zmieniając opony z fabrycznych, koszmarnych Bridgestonów kierujecie się parametrami opony zalecanymi przez Mazdę? Myślę głównie o indeksie nośności i szybkości. Np w wersji 17 cali Mazda zaleca 225 55 R17 97V (czyli 730 kg oraz poniżej 240 km/h)?
Jak wiem niektórzy zmieniają na Michelin czy Goodyear biorąc np 101 XL W (czyli 825 kg oraz 270 km/h).
Czytałem, że nie powinno się zmieniać opon także "w górę" tzn zakładać lepszych niż zalecane. Czy opony XL czyli wzmacnianie nie są jednak mniej komfortowe, bardziej sztywne. Jak to jest w praktyce po zmianie Bridgestnów 97V na np. 101XL W, ale opon innej marki, cichszych i bardziej komfortowych?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 18:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7982
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Neuare viewtopic.php?p=310091#p310091
Przejechałem na nich 7 tys. km. Jak najbardziej trafiony wybór. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 19:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Kierowałbym się też wagą opony. Z moich obserwacji (cięższa opona) rośnie też spalanie. A już fabryczny setup z letnią gumą 19" lekki nie jest (25 kg na koło).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 20:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 821
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Czyli jakie masz letnie teraz?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 sie 2019, 22:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Całoroczne. 235. Wzmacniane i przez to cięższe. O jakies 2-3 kg.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 08:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2547
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Rozmiar ja mam taki jak zalecany 225/55 R17 a że wzmocnione to nic nie przeszkadza i tak są bardziej miękkie niż Bridgestony a przede wszystkim ciche o dużym komforcie jazdy a i dobrze się prowadzi autko <pucugg> .
No i nie zauważyłem większego spalania, może nawet niższe :)
Wybór R17 a nie R19 świadomy :D KOMFORT I EKONOMIA

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 08:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Z moich obserwacji wynika, że całoroczne opony dokładają do spalania do 0,5 litra (przy dużych, autostradowych prędkościach) i około 0,2 litra przy prędkościach do 90 kph na każde 100 przejechanych km. Na ile to kwestia bieżnika, a na ile waga koła? Stawiam, że jednak to drugie. Moje koło zimowe na 17-stce ważyło 21 kg, a letnie na 19-stce 25 kg. Tutaj całoroczna na 19-stce waży jeszcze o 2-3 kg więcej – czyli będzie ze 28 kg – to już naprawdę sporo. Niestety 1,5 roku temu na mój wymiar nie było rozmiaru 225 – więc mam oponę 235 i dedykowaną do SUV – wzmacniana – stąd jej większa waga – dziś wybór opon jest już większy. Wracając do wagi koła i spalania. Rekordowe niskie spalanie jakie zrobiłem (5.6 z trasy 40 km), było właśnie na zimowym kole stąd moje podejrzenia, że to właśnie waga koła a nie bieżnik ma większy wpływ na ekonomię użycia paliwa (na letniej min. 5.7 a na całorocznej 5,8-5,9). Gdzieś kiedyś zasłyszałem, że waga nieresorowana w aucie jest porównywalna z ośmiokrotnym obciążeniem pojazdu. To by znaczyło, że miedzy zimowym kołem a obecnym całorocznym mamy 4 x 7 x 8 = 224 kg... A między letnim 96 kg (czyli jakby jedna osoba więcej). Zapewne przekłada się to też na osiągi – choć jest to mniej zauważalne w codziennym użytkowaniu. Tyle dygresji i moich przemyśleń. Pewne jest to, że na przyszłość będę aspekt wagi felgi i opony bardziej brał pod uwagę.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 11:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 821
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
A jakie konkretnie (marka/model) masz te caloroczne?
No i jak z ich glosnoscia?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 11:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To nie ten wątek, ale:
https://www.oponeo.pl/dane-opony/goodye ... 99-v-xl-fp
Są cichsze niż ori letnie - wg danych producenta, ale i w rzeczywistości też. Ale to żaden wyczyn, bo nawet moje zimówki (Nokian WR D4) były cichsze od tych letnich fabrycznych opon (i moje całoroczne mają właśnie podobny poziom akustyczny do tych zimówek).

A żeby było coś w temacie - w zasadzie jeśli chodzi o fabryczne Bridgestone to jedyną ich zaletą było, że były... Słaba trakcja na sucho, głośne, a jak popadało, zwłaszcza w chłodniejsze jesienne dni (ale temperatury jeszcze nie na zimową gumę), to już w ogóle bardzo "śliskie".

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 11:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 991
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ale czem wy kupujecie opony XL, wzmacniane, przeznaczone dla suv ów??? Dodajecie dodatkowe kg i zmniejsza się komfort jazdy, bez sensu moim zdaniem...

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 12:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2547
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Porównując Michelin Primacy 4 przynajmniej oficjalnie :)

225/55 R17 101 W XL Etykieta UE: B A 68dB.
225/55 R17 101 Y XL, Etykieta UE: A B 68dB
225/55 R17 97 Y, Etykieta UE: C A 69dB

Nie wiem czy to ma aż takie znaczenie ale wybrałem te pierwsze i jestem zadowolony jak pisałem wyżej :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 12:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
6 sierpnia 2019, o 12:47 Lucasbadboy napisał(a):
Ale czem wy kupujecie opony XL, wzmacniane, przeznaczone dla suv ów??? Dodajecie dodatkowe kg i zmniejsza się komfort jazdy, bez sensu moim zdaniem...


Napisałem czemu - proszę czytaj dokładnie a nie po łebkach:

6 sierpnia 2019, o 09:51 KMBak napisał(a):
Niestety 1,5 roku temu na mój wymiar nie było rozmiaru 225 – więc mam oponę 235 i dedykowaną do SUV


Chciałem całoroczne - bo tak (uzasadnienia, które kilka razy już w różnych miejscach podawałem nie będę tu cytował).

W styczniu 2018 był wybór kilku (dosłownie) gównianych opon całorocznych w dobrym wymiarze 225 i jeszcze mniej innych w bliskim/podobnym. Wybrałem gumę o najlepszych właściwościach jezdnych, ale o szerokości 235, nieco cięższa, bo wzmacniania - nośność o 140 kg większa. Nie przeszkadza mi to jakoś bardzo, ale chciałem się podzielić swoimi spostrzeżeniami.

Dziś może wybrałbym inną gumę - choć wybór dalej szału nie robi...
Ale w tedy nie było takiej opcji. Mazda ma wielkie koła. W tym rozmiarze są głównie SUVy (tfu) stąd oponiarskie koncerny robią głównie takie a nie inne opony.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 12:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 991
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kmbak rozumiem, napisałem ogólnikowo, nie chciałem się odnieść tylko do twojej odpowiedzi :). Sam, jak szukałem opon 19’ 225 profil 40 bo do gh 45 odpada, nie umiałem nic sensownego znaleść, dużo xl i runflat. Interesowały mnie nexen’y ale są tylko XL.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 12:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Niestety. Runflat i XL = waga rośnie. Ale i tak nie wrócił bym do dwóch kompletów - przynajmniej na razie. :cygaro:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 13:31 
Bywalec
Online
Od: 16.10.2017
Posty: 407
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Nie rozumiem, w czym jest problem w oponach wzmacnianych? To chyba nawet lepiej. Ja Bridgestone'y musiałem wymienić bo z boku pojawiła się bulwa. Fakt, że już miałem z nimi skończyć przyspieszył zakup Nexen'ów. I to był dobry wybór moim zdaniem, komfort dużo lepszy, cichsze, prowadzenie na suchym i mokrym jak trzeba. Moim zdaniem mają bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Na zimę też się chyba zdecyduję teraz na tą markę. I też wezmę wzmocnione, dla diesla te kilka kilo więcej nie robi różnicy, o złote kalesony w spalaniu się nie ścigam, jak co poniektórzy tutaj na forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 13:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1496
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
6 sierpnia 2019, o 14:31 Pablos napisał(a):
w czym jest problem w oponach wzmacnianych


Większa waga, niższy komfort (sztywniejsze), większe spalanie, gorsze osiągi. Taka różnica. Mi to nie przeszkadza, ale niektórym może i trzeba to uszanować.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 13:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2547
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Na obecnych oponach XL jeżdżę od wiosny,przejechałem już kilka tys.km i nie widzę specjalnie różnicy w komforcie,spalaniu czy osiągach może dlatego,że kupiłem opony takie a nie inne, a zależy mi właśnie na komforcie i spalaniu i mogę z całą stanowczością powiedzieć jak wyżej.(poprzednie też były XL-Dunlop Sport Maxx)
Nie ma co porównywać do beznadziejnych Bridgestonów,które do naszego delikatnego auta nie pasują,po prostu :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 6 sie 2019, 13:57 przez koliber1960, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 14:02 
Bywalec
Online
Od: 16.10.2017
Posty: 407
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Mam takie samo odczucie co koliber1960.
Z tym, że nie chciałem za dużo wydawać na nowe opony.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 6 sie 2019, 17:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7982
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jako ciekawostkę napiszę, że na nowych 6 (rocznik 2019) na 19" opony są z rantem ochronnym. Nie wiem od kiedy montują takie, ale wydaje mi się, że dopiero z nowym wzorem felg jest zmiana.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 04:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1061
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
tombien a wiesz może jaki to model opon dokładnie?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~223000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 sie 2019, 12:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 151
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 sierpnia 2019, o 18:38 tombien napisał(a):
19" opony są z rantem ochronnym.


Chyba nie chodzi o XL? - za Oponeo: XL – opony wzmacniane. Każda opona posiada przypisaną do swojego rozmiaru wartość nośności. Indeks ten regulowany jest postanowieniami Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Opon i Felg. Opony wzmacniane mają nośność większą niż standardowe produkty. Dzięki temu mogą one lepiej spełniać wymagania stawiane przed oponami używanymi w pojazdach, które wymagają wyższej nośności.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 508 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: myszorek i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.