Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 13:02 
Świeżak
Offline
Od: 19.11.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Gdzie i jakie kupujecie filtry? Na allegro zestaw filtrona 75 zł oryginały, a oryginały 242 zł. Jak sądzicie można zaufać filtronowi?
Czy wymianę filtra kabinowego warto zrobić po czyszczeniu klimy - przegląd mam teraz a czyszczenie klimy chciałem zrobić na wiosnę tj. przed sezonem?
Rozumiem że przeglądy klimatyzacji nie muszę robić w ASO?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 14:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Mam M3 BM i filtr kabinowy oraz powietrza drugi raz kupowałem Filtrona. Razem koszt ok. 75 zł i wymianiałem dając je w ASO podczas przeglądów, choć ich wymiana to pryszcz. Bez problemów. Te filtry są chyba identyczne w obu autach M6 i M3. Po czyszczeniu klimy obowiązkowo należy wymienić filtr kabinowy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 14:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ron102, zapytaj u Rikiego o ceny. viewtopic.php?f=55&t=1169

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 paź 2017, 16:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Filtron jest OK


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 paź 2017, 20:17 
Świeżak
Offline
Od: 19.11.2015
Posty: 31
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Zamówiłem komplet filtrona.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 13:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mam złe doświadczenia z filtronem, np. rozwarstwianie się filtra oleju. Preferuję firmę Mann, cena nie powinna być dla Ciebie jedynym kryterium.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 paź 2017, 08:06 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.11.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Moja m6 przeszła wczoraj przegląd po drugim roku użytkowania. Oprócz standardowych czynności, wymieniono tarcze i klocki hamulcowe (byłem na to przygotowany, czułem wyraźne bicie po 37,5 kkm przebiegu....). I tu ciekawostka: Mazda podobno rekomenduje montaż tarcz Zimmermann i takie też mi polecono. Na moje pytanie czy tym samym Mazda przyznaje się, że jej OEMowskie tarcze to bubel, uzyskałem odpowiedź, że Zimmermanny są polecane dla kierowców ze sportowym zacięciem.. :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 paź 2017, 09:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 27
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No chyba masz zacięcie sportowe. Przy takim przebiegu już wymiana?! A czy cena jest tajemnicą?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 11:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 23.04.2016
Posty: 385
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
37,5 kkm przebiegu to raczej standard by wymienić klocki i tarcze bez zacięcia spotrowego, z zacięciem oscylowałbym w granicach 20kkm, moje jeszcze nie biją ale tylko czekam na info przy 2 serwisie (za 3 tys km) że lecą nowe :)

_________________
Lublin to nie dziura :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 12:07 
Offline
Zacięcie sportowe? Hmm... Dobre.. Na pewno na takie użytkowanie żadne tarcze i klocki dla rozmiaru OEM się nadają poza SP Performance. Ale nawet te Bezan pogiął (z tą różnicą że klocki miał EBC a nie SP). A na pewno nie Zimmerman. Ja mam teorię że to rozwiązanie jest tańsze niż ściąganie tarcz Mazdy z Belgii. Dlatego jest bajeczka o cudownych właściwościach tych tarcz. Których przypomnę jeszcze nikt z tego forum nie użytkował w jakimś sensownym przebiegu. :) Zwykle to były 2, 10 czy maks. 20 kkm. Zastanawiam się po co ktoś z ASO opowiada takie bzdury. Chyba tylko aby taką wymianą przeciągnąć temat na "po gwarancji". Bo innego powodu ja nie widzę. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 12:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
rkarcz, ale to nie odosobniony przypadek, w ASO w Krakowie też tym którym problem z hamulcami się powtarza proponują nawiercane Zimmermany i podobno w ogólnej ilości aut wypadają lepiej od oem... choć tutaj serwis wspominał, że najlepiej zostawić oemowe klocki, bo przy jakichś sportowych i innych wymysłach co chcieli klienci kończyło się często gorzej niż na standardowym zestawie...

Sam nie testowałem bo u mnie jeszcze tarcze i klocki ori i nic nie bije... ale ja mam dopiero 36k km i jeżdżę "dookoła komina" po Krakowie w dużej mierze...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 12:35 
Offline
Grzesiu, ale jak Koliber pogiął OEMy to o jakim "kominie" ty piszesz... :)
Mi OEMy starczyły na 23 kkm. Tyle wytrzymały SP ale skończył się jeden z klocków i załatwił jedną tarczę. Klocki OEM skończyłem po 17 kkm. Także była alternatywa do większości sprzedawanego paździerza - TRW, EBC, Zimmermana, Delphi. Ale była to za droga alternatywa bo ludzie wolą nie wydać a narzekać. Klocki z tarczami kosztowały bodajże 2100 brutto. Więcej o 500 niż OEM. Pewnie ze 3 razy więcej niż komplet Zimmerman. I nie ma się co dziwić że coś szlag trafia. No sorry.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 20:47 
Amator
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 89
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Niedawno miałem przegląd i po 45 tys wymieniono mi tylne tarcze i klocki na gwarancji na częściach OEM. Jeśli coś robione jest na gwarancji musi być robione na częściach fabrycznych. Operacja wymiany pokrzywionych tarcz na Zimermany odbywa się bez pośrednictwa MMPOL na koszt właściciela i wtedy ASO może zamontować co chce i jednocześnie zachwala produkt, który sprzedaje. U mnie tarcze z tyłu przerdzewiały. Przed wymianą ostro hamowałem, aby spróbować zetrzeć rdzę i żadnego skutku. Przy okazji dogrzały się hamulce z przodu i nie było najmniejszego bicia. Na gwarancji miałem jeszcze wymieniany tylny zderzak, który się pokrzywił. Jego górna część była pofalowana i pewnie nastąpiło to od słońca (temperatury). Wyglądało to bardzo nieestetycznie, jakby zderzak był po nieudolnej naprawie i lakierowaniu. Obejrzałem przy okazji kilka zderzaków na demówkach (tych wewnątrz salonu) i na jednym zderzaku też było widać pewne niedoskonałości, ale w dużo mniejszym rozmiarze. Wydaje mi się, że konstruktor przyoszczędził na grubości plastiku, zawsze to mniejsza masa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 25 paź 2017, 22:37 
Offline
Gdy wydajecie tyle na oleje to na filtrze oleju nie warto oszczędzać a szczególnie. Ostatnio ważyłem na wadze oryginalny i bardzo dobry zamiennik Knecht - różnica była spora. Zamienniki są maksymalnie zoptymalizowane i tu albo inna konstrukcja zaworu zwrotnego albo sprężyny i uszczelki itd. itp. Różne drobne różnice rzutujące na całość. Czasami filtry oleju oryginalne zakupione w ASO są niewiele droższe, więc nie ma co oszczędzać te 10-20 PLN. Jeżeli chodzi o filtry powietrza to też porównywałem i są różnice w gęstości użebrowania - oryginalny ma gęstszą harmonijkę. Detale robią różnicę.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 07:48 
Offline
Filtr oleju pełna zgoda. Nawet jak co nieparzystą liczbę 10 kkm zmieniam u mechanika mam filtr z ASO.
Co do powietrza to jak dla mnie ilość żebrowań ma drugorzędne znaczenie. Ile by nie miał to piachu i pyłu nie przepuści więc silnika nie zarżnie. A że zmieniam co max. 10 kkm (sporo dróg gruntowych) to średnio widzę powód nabijania kasy ASO.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 09:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Panowie dzisiejsze filtry oleju czy to oem czy zamienik ma za zadanie hamowac zabrudzenia wieksze od 1 mikrona jesli maja system bypass to tam miga przepusicic zabrudzenia do 2 mikronow. Dla porownania dzisiejsze lakiery maja grubosc od 70 do 150 mikronow. Ludzki wlos ma.grubosc 70 mikronow. Za tym idac te nieczystoaci ktore przpeusci filtr oleju nie maja jak zaszkodzic silnikowi ani jego smarowaniu,takze nie powoduja zuzycia. Jak brud bedzie sie laczyl w wieksze skupiska to fikt ro wychwyci. Obojetnie czy kenetch czy mazda czy filtron. A waga nie ma tu absolutnie nic do rzeczy tegoze filtra. Takze nie dramatyzujcie. Zmieniajcie olej co 10 tys z filtrem u wszystko bedzie cacy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Cz, 26 paź 2017, 09:01 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cz, 26 paź 2017, 08:48 rkarcz napisał(a):
Co do powietrza to jak dla mnie ilość żebrowań ma drugorzędne znaczenie.

Po rozmowie na temat budowy filtrów z inżynierem zajmującym się projektowaniem filtrów, który pracuje w firmie zajmującej się ich produkcją wydaje mi się, że jest to jeden z ważniejszych parametrów. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:19 
Offline
Z pewnością. Pewnie też faza księżyca ma na to wpływ. Filtry jak filtry. I tak nie przepuszczają tyle co filtry np. K&N. A skoro nie przepuszczają to pyłków i piachu też nie przepuszczają. Co więcej ma ów filtr robić? Nie róbmy z tego zagadnienia wyprawy na Marsa. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Generalizując to pewnie masz sporo racji, jednak w kwestii hamulców masz inne zdanie na ten temat. Hamulce jak hamulce, mają hamować i tyle. Nie róbmy z tego zagadnienia wyprawy na Marsa. ;)
Cytuj:
Bardzo ważne dla poprawnego działania filtra jest odpowiednie ukształtowanie przegrody filtracyjnej. Z reguły są one plisowane, co zapewnia większą sztywność i zwiększa powierzchnię czynną wykorzystywaną do filtrowania. Ułożenie plis nie jest przypadkowe, ich geometria jest ściśle określona i pozwala na uzyskanie zakładanej zdolności pochłaniania zanieczyszczeń. W celu zapewnienia stabilności geometrycznej plis oraz odpowiednich właściwości materiał filtracyjny jest impregnowany. Dzięki temu uzyskuje się znaczną odporność na zginanie plis oraz ochronę przed wpływami środowiska dla celulozowych mediów filtracyjnych. W przypadku syntetycznych mediów filtracyjnych nie stosuje się impregnacji, są one w w odpowiedni sposób wytłaczane, tworząc sztywną strukturę falistą


źródło
http://gazeo.pl/poradniki/eksploatacja/Filtracja-podstawowe-pojecia,artykul,5893.html

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 26 paź 2017, 12:26 przez grzees, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:25 
Offline
Rozwiń myśl bo nie wiem co z tym tematem mają wspólnego hamulce czy też moja opinia na ich temat. Hamulce Mazdy hamują? Serio? Jak dla mnie spowalniają.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:26 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
No hamulce mogą uratowac ci życie a filtr? Chyba od wody :-)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cz, 26 paź 2017, 13:25 rkarcz napisał(a):
Rozwiń myśl bo nie wiem co z tym tematem mają wspólnego hamulce czy też moja opinia na ich temat. Hamulce Mazdy hamują? Serio? Jak dla mnie spowalniają.. :)

Zwracam Twoją uwagę na "spłycanie" tematu i dbam, abyś miał odpowiedni poziom w kwestii filtrów :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 12:53 
Offline
Podałem ci analogię w temacie "filtrów" więc nie kumam co "spłycam". :) Jakkolwiek nie zauważyłem aby Mann którego zakładałem zamiast OEMa był w czymś gorszy. Dlatego nie zajmowałem się tym tematem z testami wpływu użebrowania tego czy tamtego. Jak dla mnie były takie same. A Mann wydaje się bardziej zwarty jeśli chodzi o budowę.

Mam podły charakter bo mając ileś tam km przejechanych i trochę smaru za paznokciami jakoś w te opowieści fachowców ciężko mi uwierzyć. Nawet mam zastrzeżenia do montażu moich hamulców przez wyspecjalizowaną firmę i własnoręcznie ich montaż poprawiam za każdym razem bo mi już szkoda zwracać uwagę na pewne oczywiste rzeczy. Tym bardziej nie wiem co spłycam. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wskazałem tylko fakt, że napisałeś o ważnym parametrze filtra jako mało istotnym. Zrobiłeś to bazując na własnych doświadczeniach, moje są trochę inne. Osobiście zwracam uwagę na to jak filtr wygląda i jak jest zrobiony.
Pisałem już o rozwarstwieniu filtra oleju, dorzucę jeszcze rozjechanie map przy zasilaniu LPG przez kiepskiej jakości filtr.
Przytoczoną przez Ciebie markę Mann uważam za sprawdzoną i polecam każdemu.
Przykład hamulców podałem, żeby mocno dla Ciebie wybrzmiało :) może też mam trochę podły charakter :-P

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
<hahaha> :hihi:
kolejny temat o UFO zabijającym mazdę ...
Zrobiłem popcorn i czytam ... :P ;)
Filtron jest na tak wysokim poziomie jakości , że jeżeli tylko zmieniłby nazwę na anglojęzyczną i popartą reklamą odpowiednią , to używalibyście i zachwalali ;)
Nie ma sensu porównywać na tym forum ilości i układu żeber filtrów , bo się na tym nie znacie.
Boli ? mam boleć , bo szukacie dziury w całym.
Poxtazo wam napisał jak jest i tak jest .
Jeździć i nie wymyślać Panowie ... będziecie szczęśliwsi.
Nie krzyczeć na mnie ... proszę
Piszę z uśmiechem i przyjaźnią , a nie mogłem nie napisać...

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:18 
Offline
Czy ja wymyślam? Weź... :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
rkarcz
ty nie ! Ogólnie ... ktoś temat rozpoczął :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Kurde a ja myślałem ,że w filtrze liczy się ile powietrza przejdzie w jednostce czasu :idea: a nie ilość żeber a wiadomo więcej powietrza to lepiej dla silnika ....

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 13:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Teraz dochodzimy do punktu, czyja prawda jest najmojsza.
Drodzy koledzy, piszę Wam o moich doświadczeniach, które zbieram przy naprawach swoich samochodów przez ileś tam lat. Być może macie inne doświadczenia w sprawach związanych z filtrami i nie mieliście z nimi żadnych problemów. Nie oznacza to jednak, że jeśli coś Wam się nie przydarzyło to znaczy, że nie istnieje.
Dlaczego odnoszę wrażenie, że zmierzamy w kierunku, jeśli czegoś nie rozumiem, to chociaż wyśmieję?
W tej ciepłej i przyjaznej atmosferze chciałbym kolegom życzyć miłego popołudnia :drunk:

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 26 paź 2017, 14:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja tam nie wierzę w jakąś wielką specjalność ori części... zwykle są robione w tych samych fabrykach co zamienniki jednego z producentów...
Jak mam czas zaopatruje się wcześniej w filtry i olej i oszczędzam te 200 PLN na przeglądzie... jak nie mam czasu to biorę te z ASO i większej filozofii nie ma... i nie odczuwam specjalnej różnicy (i tak było we wszystkich poprzednich autach), poza ew. lżejszym portfelem...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.